Inicijuojami „Rail Baltica“ ruožų infrastruktūros planai – darniai plėtrai ir maksimaliam greičiui užtikrinti

Inicijuojami „Rail Baltica“ ruožų infrastruktūros planai – darniai plėtrai ir maksimaliam greičiui užtikrinti

Siekiant darniai plėtoti „Rail Baltica“ infrastruktūrą, taikyti vieningus techninius parametrus Baltijos šalyse ir visoje geležinkelio linijoje užtikrinti maksimalų greitį, Lietuvoje inicijuojami „Rail Baltica“ ruožų Lietuvos ir Lenkijos valstybių siena–Kaunas, Kaunas–Vilnius bei Kauno geležinkelių mazgo infrastruktūros plėtros planai.

Susisiekimo ministerijos siūlymui rengti minėtus „Rail Baltica“ infrastruktūros plėtros planus pritarė Vyriausybė. Nustatyta planų rengimo pradžios data – sausio 16 d.

Rengiant šiuos planus, skirtinguose „Rail Baltica“ ruožuose numatoma atlikti teritorijų planavimo darbus, nustatyti optimalias geležinkelio linijos modernizavimo trasas arba parinkti optimalias plėtros alternatyvas. Tai reikalinga tolimesnei „Rail Baltica“ geležinkelio infrastruktūros plėtrai ir jos suderinamumui Baltijos šalyse užtikrinti.

Siekiant tobulinti „Rail Baltica“ ruožą nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Jiesios (Kauno), teritorijų planavimo metu bus nustatyta optimali šios geležinkelio linijos modernizavimo trasa ir šiam tikslui reikalingos teritorijos.

Integralios „Rail Baltica“ dalies – geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius infrastruktūros plėtros planas galutinai detalizuos naujos geležinkelio linijos trasą ir sprendinius. Pagal iki šiol atliktas studijas ir ekspertinius vertinimus, efektyviausias būdas Vilniaus prijungimui yra nutiesti naują geležinkelio liniją, pritaikytą iki 249 km/val. greičiui. Tai sudarytų sąlygas geriau integruoti Lietuvos tarptautinius oro uostus į bendrą susisiekimo sistemą, taip pat plėtoti esamus bei kurti naujus transporto mazgus.

Modernizuojant Kauno geležinkelių mazgą bus tęsiami jau pradėti statybos darbai. Iki 2020 m. planuojama nauja europinės vėžės geležinkelio linija sujungti „Rail Baltica“ su Kauno intermodaliniu terminalu, o iki 2021 m. nutiesti Kauno miesto geležinkelio aplinkkelį Rokai–HES–Palemonas, kuris leis europinės vėžės geležinkeliu važiuojantiems krovininiams traukiniams aplenkti Kauno miestą ir patekti tiesiai į intermodalinį terminalą Palemone arba judėti toliau į Šiaurę ar Rytus. Šiuo metu inicijuojamas teritorijų planavimas Kauno geležinkelių mazge nustatys infrastruktūros plėtros galimybes vėlesniam laikotarpiui, kuomet „Rail Baltica“ geležinkelio linija bus pratęsta ir sujungs visas Baltijos šalis.

Baigus minėtų ruožų teritorijų planavimą bus nustatytos infrastruktūros plėtros teritorijos, kuriose, esant poreikiui, galės būti vykdomos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, o vėliau – projektavimas ir statyba.

Lietuvos teritorijoje projektą „Rail Baltica“ numatyta baigti iki 2025 m. pabaigos.

Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38
Naujovė pavėžėjų automobiliuose – specialios kėdutės mažyliams

Naujovė pavėžėjų automobiliuose – specialios kėdutės mažyliams

Tėveliai, besinaudojantys pavėžėjimo paslaugomis ir norintys keliauti su mažais vaikais, iki šiol susidurdavo su problema, mat tik nedaugelyje automobilių galėjo būti užtikrintas mažųjų keleivių saugumas. Tačiau nuo šiol, išsikvietus „Bolt“ specialios kategorijos automobilį, dėl to jaudintis neteks, nes jame bus įrengta vaikiška paaukštinimo kėdutė. Svarbiausia – klausyti ir išgirsti „Sulaukėme daugybės užklausų iš klientų ir […]

  Straipsniai »

5GAA live demos show C-V2X as a market reality

Turin, 14 November 2019 – Smart mobility technology is a reality today, with ‘Cellular Vehicle-to-Everything’ (C-V2X) allowing connected vehicles to communicate with the cloud, directly with each other and their surroundings. Deployment plans are primarily sustained by the global trend in the automotive industry to adopt 4G LTE cellular technology, followed by the emerging 5G […]

  Straipsniai »
Eismo ir viešojo transporto pokyčiai 1863–1864 m. sukilėlių laidotuvių ceremonijos metu    

Eismo ir viešojo transporto pokyčiai 1863–1864 m. sukilėlių laidotuvių ceremonijos metu   

Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad lapkričio 22 d., penktadienį, vyks 1863–1864 m. sukilimo vadų ir dalyvių, kurių palaikai rasti Gedimino kalne, valstybinių laidotuvių ceremonija.  Lapkričio 22 d. 8.30–9.00 val. bus organizuojama karstų išnešimo ceremonija iš Nacionalinio muziejaus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmų į Vilniaus Šv. vysk. Stanislovo ir Šv. Vladislovo arkikatedrą baziliką, kur iki 13.30 […]

  Straipsniai »

Kelių ženklinimo darbai baigti: ar keliuose esame saugiasni?

Prasidėjus tamsiajam metų laikotarpiui, kai keliuose kyla nemažai sumaišties, kelininkai baigė atnaujinti kelių linijas ir horizontalųjį ženklinimą visuose krašto ir rajoniniuose, o dar vasarą darbai buvo atlikti ir magistraliniuose keliuose. Šiais metais iš viso buvo paženklinta 2 200 000 kvad. metrų ženklinamo ploto. Vairuotojams matomas kelio linijos atspindys – svarbus faktorius, darantis įtaką eismo saugumui, […]

  Straipsniai »