Inicijuojami „Rail Baltica“ ruožų infrastruktūros planai – darniai plėtrai ir maksimaliam greičiui užtikrinti

Inicijuojami „Rail Baltica“ ruožų infrastruktūros planai – darniai plėtrai ir maksimaliam greičiui užtikrinti

Siekiant darniai plėtoti „Rail Baltica“ infrastruktūrą, taikyti vieningus techninius parametrus Baltijos šalyse ir visoje geležinkelio linijoje užtikrinti maksimalų greitį, Lietuvoje inicijuojami „Rail Baltica“ ruožų Lietuvos ir Lenkijos valstybių siena–Kaunas, Kaunas–Vilnius bei Kauno geležinkelių mazgo infrastruktūros plėtros planai.

Susisiekimo ministerijos siūlymui rengti minėtus „Rail Baltica“ infrastruktūros plėtros planus pritarė Vyriausybė. Nustatyta planų rengimo pradžios data – sausio 16 d.

Rengiant šiuos planus, skirtinguose „Rail Baltica“ ruožuose numatoma atlikti teritorijų planavimo darbus, nustatyti optimalias geležinkelio linijos modernizavimo trasas arba parinkti optimalias plėtros alternatyvas. Tai reikalinga tolimesnei „Rail Baltica“ geležinkelio infrastruktūros plėtrai ir jos suderinamumui Baltijos šalyse užtikrinti.

Siekiant tobulinti „Rail Baltica“ ruožą nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Jiesios (Kauno), teritorijų planavimo metu bus nustatyta optimali šios geležinkelio linijos modernizavimo trasa ir šiam tikslui reikalingos teritorijos.

Integralios „Rail Baltica“ dalies – geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius infrastruktūros plėtros planas galutinai detalizuos naujos geležinkelio linijos trasą ir sprendinius. Pagal iki šiol atliktas studijas ir ekspertinius vertinimus, efektyviausias būdas Vilniaus prijungimui yra nutiesti naują geležinkelio liniją, pritaikytą iki 249 km/val. greičiui. Tai sudarytų sąlygas geriau integruoti Lietuvos tarptautinius oro uostus į bendrą susisiekimo sistemą, taip pat plėtoti esamus bei kurti naujus transporto mazgus.

Modernizuojant Kauno geležinkelių mazgą bus tęsiami jau pradėti statybos darbai. Iki 2020 m. planuojama nauja europinės vėžės geležinkelio linija sujungti „Rail Baltica“ su Kauno intermodaliniu terminalu, o iki 2021 m. nutiesti Kauno miesto geležinkelio aplinkkelį Rokai–HES–Palemonas, kuris leis europinės vėžės geležinkeliu važiuojantiems krovininiams traukiniams aplenkti Kauno miestą ir patekti tiesiai į intermodalinį terminalą Palemone arba judėti toliau į Šiaurę ar Rytus. Šiuo metu inicijuojamas teritorijų planavimas Kauno geležinkelių mazge nustatys infrastruktūros plėtros galimybes vėlesniam laikotarpiui, kuomet „Rail Baltica“ geležinkelio linija bus pratęsta ir sujungs visas Baltijos šalis.

Baigus minėtų ruožų teritorijų planavimą bus nustatytos infrastruktūros plėtros teritorijos, kuriose, esant poreikiui, galės būti vykdomos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, o vėliau – projektavimas ir statyba.

Lietuvos teritorijoje projektą „Rail Baltica“ numatyta baigti iki 2025 m. pabaigos.

Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Black 014 38
 
Converse Chuck Taylor All Star Hi White/White 36,5
 
Camper Imar Copa K200929 White Natural 36
 
Vagabond Anni 4937-001 Black 37
 
Crocs™ Funlab Unicorn Charm Sandal Kids Lavender 28

Rekomenduojame

Bendruomenės, savivaldos ir Vyriausybės bendradarbiavimas užtikrina sėkmingą rezultatą

Bendruomenės, savivaldos ir Vyriausybės bendradarbiavimas užtikrina sėkmingą rezultatą

Šiaulių miesto savivaldybę pasiekė džiugi žinia iš sostinės – Vyriausybėje buvo išgirsti argumentai dėl efektyvaus projektų įgyvendinimo. Jau prieš keletą metų Šiaulių meras kreipėsi į Ministrą Pirmininką dėl galimybės kooperuoti savivaldos ir valstybės lėšas ir taip maksimaliai paspartinti gyventojams svarbiausius projektus. Artūro Visocko iniciatyva –  sukaupti kuo didesnę konkretiems darbams reikalingų lėšų sumą ir viską […]

„Baltic transline“ plečia savo verslą ir investuoja 4,5 mln. eurų į transporto parko atnaujinimą

„Baltic transline“ plečia savo verslą ir investuoja 4,5 mln. eurų į transporto parko atnaujinimą

Logistikos operatorius „Baltic transline“ planuoja atnaujinti savo transporto parką bei įsigyti vilikų bei puspriekabių ir investuos 4,5 milijonų eurų, kurios suteikė „Citadele“ bankas. „Logistikos sektoriuje gali išsilaikyti tik įmonės, suburiančios profesionalią komandą, kurios dėka, greitai prisitaikome prie neapibrėžtų rinkos sąlygų ir randame būdų kaip ne tik išlaikyti, bet ir plėsti verslą. Banko suteiktas finansavimas leis […]

Valstybinės ir vietinės reikšmės keliams remontuoti skirta per 23 mln. eurų

Valstybinės ir vietinės reikšmės keliams remontuoti skirta per 23 mln. eurų

Šiais metais numatomiems atlikti Lietuvos kelių remonto darbams papildomai skiriama 23,3 mln. eurų. Šios investicijos skirtos susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu, įgyvendinant Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo planą.  „Už šias lėšas visose šalies apskrityse, įvairiuose rajonuose bei savivaldybėse bus taisomi valstybinės ir vietinės reikšmės keliai, tad dar šiais metais daugelyje Lietuvos […]

Lietuvos gyvenviečių gatvėse ir keliuose planuojami intensyvūs asfaltavimo darbai

Lietuvos gyvenviečių gatvėse ir keliuose planuojami intensyvūs asfaltavimo darbai

Beveik 40 šalies savivaldybių sulauks lėšų, už kurias šiemet bus asfaltuojami gyvenvietėse esantys bei gyvenvietes jungiantys keliai su žvyro danga. Gyvenviečių kelių infrastruktūrai gerinti susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu skirta daugiau nei 27 mln. eurų.  „Mūsų šalies miestuose ir gyvenvietėse vis dar yra nemažai neišasfaltuotų gatvių bei gyvenvietes jungiančių žvyrkelių – dalis jų jau netrukus […]