Už galimybę skristi naujomis kryptimis – finansinė paskata

1

Už galimybę skristi naujomis kryptimis – finansinė paskata

Siekdami dar labiau išplėsti skrydžių iš Lietuvos geografiją, Lietuvos oro uostai penktą kartą kviečia aviakompanijas skraidinti keleivius iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų naujomis kryptimis, laikomomis itin svarbiomis šalies ūkiui augti, atvykstančiajam turizmui skatinti bei tarptautiniams verslo ryšiams stiprinti. Tokius maršrutus pasiūlysiantiems oro vežėjams bus suteikta iki 200 tūkst. Eur dydžio finansinė parama iš Maršrutų plėtros fondo. Paraiškas oro bendrovės kviečiamos teikti iki šių metų spalio 27 dienos.
Kaip pasakoja Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas, valstybės parama naujiems skrydžių maršrutams gerina susisiekimą su mūsų šaliai svarbiais pasaulio miestais ir tokiu būdu ne tik atveria naujas galimybes turistams ir verslininkams, bet ir suteikia impulsą ekonomikai augti.
„Atsižvelgiant į tai, kokių naujų skrydžių krypčių atsiradimas arba esamų dažnių padidinimas šiuo metu reikalingiausias, ir buvo sudarytas pageidautinų remiamų maršrutų sąrašas. Tai yra pradinis siūlomų krypčių sąrašas su jau susiformavusiais keleivių srautais arba augančia paklausa. Aviakompanijoms pasiūlius naujas sąraše nesančias kryptis, būtų remiamos ir jos“, – kalbėjo G. Almantas.
Paskelbtame kvietime oro bendrovės iš Vilniaus oro uosto kviečiamos vykdyti skrydžius į Tokiją, Lisaboną, Kairą, Almatą, Krokuvą, Tbilisį, Astaną, Prahą, Atėnus, Šardžą, Niujorką bei kitus didmiesčius. Platus yra ir iš Kauno oro uosto siūlomų maršrutų spektras – Salonikai, Varšuva, Zadaras, Minskas, Frankfurtas, Niujorkas, Pekinas, Maskva, Štutgartas, Oslas, Čikaga ir kita. Taip pat paramos galės sulaukti skrydžius iš Palangos į Bilundo, Dublino, Diuseldorfo, Hamburgo ar Helsinkio oro uostus pasiūlysiančios bendrovės.
Tiesa, parama laukia ir ne tik naujus maršrutus vykdysiančių, bet ir papildomus skrydžių dažnius esamais maršrutais organizuosiančių vežėjų. Iš Vilniaus oro uosto siekiama turėti papildomus skrydžius į Barseloną, Amsterdamą, Kopenhagą, Maskvą, Paryžių, Romą, Sankt Peterburgą, Briuselį, Tel Avivą, Londoną, Vieną, Madridą, Berlyną ir Milaną.
„Ilgiausiai parama vienam oro vežėjui gali būti teikiama trejus metus, per šį laikotarpį jos vertė negali viršyti 200 tūkst. Eur. Didesnių paramos sumų skyrimas oro bendrovėms yra negalimas dėl teisės aktuose nustatytų ribojimų. Gautą paramą vežėjai galės skirti įsikūrimo oro uoste išlaidoms padengti, taip pat naujojo maršruto reklamai ir rinkodarai. Suteikti didesnę ar ryškesnį efektą turinčią paramą aviakompanijoms griežtai riboja Europos Sąjungos reglamentavimas“, – teigė G. Almantas, pabrėžęs, jog pagalba minėtiems naujiems maršrutams bus teikiama, jeigu bus laikomasi kelių nustatytų sąlygų.
Skrydžiai naujuoju maršrutu turės būti vykdomi ne rečiau kaip du kartus per savaitę ir pradėti ne vėliau kaip 2018 m. gegužės 31 d. Prekyba šių skrydžių bilietais privalo būti pradėta ne vėliau kaip lapkričio 6 d., o maršrutas negali būti vykdomas trumpiau nei 3 mėnesius nuo pirmojo skrydžio.
„Nors šiemet naujų maršrutų pritraukimo procesas sulėtėjo dėl Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos, aktyvus bendradarbiavimas ir darbas su aviakompanijomis vyksta nuolatos. Oro bendroves ateiti į mūsų rinką ypač motyvuoja Lietuvoje sparčiau nei visoje aviacijos rinkoje augantys keleivių srautai. Dėl to iš jų tikimės sulaukti malonių naujienų jau artimiausiu metu“, – įsitikinęs G. Almantas, kuris pažymėjo, kad jau šių metų rudenį ir žiemą Vilniaus oro uostas keliautojams pasiūlys dar kelias naujas skrydžių kryptis.
Šiemet skrydžių iš Lietuvos oro uostų geografija išsiplėtė – iš Vilniaus oro uosto pradėjo kilti lėktuvai į Grenoblį, Geteborgą, Miuncheną, taip pat čia sugrįžo skrydžiai į Sankt Peterburgą ir Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostą, iš Kauno atsirado skrydžiai į Neapolį, o iš Palangos – į Glazgą bei Sankt Peterburgą.
Jau rugsėjo mėnesį bus sustiprintas Vilniaus susisiekimas su Varšuva – šiuo maršrutu pradės skraidyti aviakompanija „Wizz Air“, o nuo žiemos sezono iš sostinės oro uosto startuos „Ryanair“ skrydžiai į Niurnbergą ir Kelną.
 
Apie Lietuvos oro uostus Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje.  Per 2016 m. jie aptarnavo 4,8 mln. keleivių ir 52 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų skraidina 69 kryptimis į 59 miestus 26 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc. 

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE Vokis Vegan Brown 41
 
REIMA Ski Day Dark Sea Blue 38-41
 
ALTERCORE Lotta Vegan Black 40
 
ALTERCORE 666 Vegan Black 36
 
Crocs™ Crocband™ Flip White 47,5

Rekomenduojame

Lietuvoje modernizuojama Eismo informacinė sistema

Lietuvoje modernizuojama Eismo informacinė sistema

Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose, priklausančiuose transeuropiniam transporto tinklui TEN-T, siekiama plėsti intelektines transporto sistemas ir tokiu būdu užtikrinti saugias, patogias ir informatyvias eismo sąlygas. Įgyvendinant projektą bus sukurta vientisa IT ir infrastruktūros sistema, o eismo informacijos paslaugos – efektyvesnės. Projekto sprendimai padidins susisiekimo galimybes bei kokybę, pravažumą. Taip pat bus didinamas eismo dalyvių saugumas. L. […]

Kas pigiau ir patogiau judriame mieste: nuosavas automobilis ar alternatyvios transporto priemonės?

Kas pigiau ir patogiau judriame mieste: nuosavas automobilis ar alternatyvios transporto priemonės?

Nors nuosavo automobilio turėjimas ilgą laiką buvo vertinamas kaip didžiulis privalumas, pastaruoju metu ši nuostata palengva kinta. Tai lemia ne tik vis labiau augantys automobilio išlaikymo kaštai, bet ir įvairių alternatyvių susisiekimo priemonių pasirinkimas. Be to, visuomenei vis aktualesnė tampa taršos tema, taip pat skatinanti permąstyti savo poreikius ir įvertinti, ar reikiamus atstumus įmanoma pasiekti […]

Ko vežėjai tikisi iš naujos Lietuvos vyriausybės

Ko vežėjai tikisi iš naujos Lietuvos vyriausybės

Lietuvos tarptautinio transporto ir logistikos įmonių atstovai viliasi, kad naujoji Vyriausybė efektyviai bendradarbiaus su verslu, bus atvira dialogui ir priims pasvertus sprendimus, kurie palengvins verslo sąlygas bei sustiprins šalies konkurencingumą tarptautinėje arenoje. Pasak Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) generalinio sekretoriaus Povilo Drižo, po Seimo rinkimų verslas nusiteikęs pozityviai, teigiamai vertina koalicijos susitarimą ir laukia […]

„AsstrA“ pasirengusi internetinės mažmeninės prekybos sezono įkarščiui

„AsstrA“ pasirengusi internetinės mažmeninės prekybos sezono įkarščiui

Pirmosios Covid-19 pandemijos bangos metu el. komercijos rinka išaugo, jos dalis didėja net po karantino atidarius parduotuves. Manoma, kad 2020 metų šventiniu laikotarpiu internetiniai pardavimai 169% viršys pardavimus fizinėse parduotuvėse. „AsstrA“ Dalinių krovinių skyriaus vadovas Justas Cibulskas sako, kad pandemijos metu ne visi suprato situacijos rimtumą. Transporto ir logistikos procedūros vykdytos įprastai: priimamos užklausos, užsakymai, […]