Palangos oro uosto kilimo-tūpimo tako rekonstrukcijos konkursą laimėjo Latvijos įmonė „A.C.B.“

Palangos oro uosto kilimo-tūpimo tako rekonstrukcijos konkursą laimėjo Latvijos įmonė „A.C.B.“

Praėjusių metų rudenį skelbtą Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos rangos viešą pirkimą laimėjo Latvijos įmonė „A.C.B.“, kuri jau turi analogiškos patirties rekonstruojant Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo taką 2017 metais. Šio projekto metu planuojama atnaujinti taip pat ir vieną orlaivių riedėjimo taką, kai kurias perono dalis, o oro uosto darbas rudenį, tikėtina, bus stabdomas pačiam trumpiausiam reikalingam laikotarpiui – 45 dienoms.

Teigiama, kad šis viešasis pirkimas sulaukė nemažo dėmesio iš rinkos dalyvių, su savo pasiūlymais konkuravo net šešios didelių projektų patirtį turinčios Lietuvos ir užsienio įmonės. Visus numatytus darbus pirkimą laimėjusi įmonė įsipareigojo atlikti už 13,6 mln. eurų (be PVM), tai yra mažiau nei planuota dar prieš skelbiant pirkimą. .

Lietuvos oro uostai su bendrove „A.C.B.“ tikisi pasirašyti rangos darbų sutartį po visų reikiamų procedūrų, įskaitant ir įmonės tikrinimą nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių projektų komisijoje. Numatoma, kad sutartį galima būtų pasirašyti iki šių metų balandžio.

Anot Lietuvos oro uostų Operacijų ir infrastruktūros departamento vadovo Dainiaus Čiuplio, Palangos oro uosto esminės infrastruktūros atnaujinimas yra būtina priemonė, kuri buvo planuota siekiant užtikrinti saugą ir gerinti aplinkosauginius sprendimus.

„Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas pastarąjį kartą rekonstruotas 2007 metais, o tai reiškia, kad jo naudojimo ciklas jau juda pabaigos link ir reikia investicijų į atnaujinimą. Esame įsitikinę, kad strategiškai svarbus Lietuvos pajūrio regiono oro uostas atsigaunant aviacijos rinkai bus populiarus, paklausa keliauti per jį tikrai liks – tai įrodo prieš pandemiją fiksuotas dviženklis keleivių skaičiaus augimas šiame oro uoste. O mūsų pagrindinė užduotis šio projekto kontekste yra užtikrinti, kad aviacijos atsigavimas vyktų saugioje infrastruktūroje bei generuotų pridėtinę vertę visam regionui“, – teigia D.Čiuplys.

Rekonstrukcijos metu uosto darbą planuojama stabdyti minimaliam 45 dienų laikotarpiui. Numatoma, kad darbų data apims šių metų rugsėjo-spalio mėnesius.

Bendrovė „Sweco Lietuva“ jau anksčiau atliko Palangos oro uosto rekonstrukcijos pasirengimo darbus: infrastruktūros situacijos vertinimą, tyrinėjimus, statinių gyvavimo trukmės vertinimą, parengė priešprojektinius siūlymus, techninius projektus.

Teigiama, kad parengiamuose šio projekto etapuose Lietuvos oro uostai rangos darbus planavo finansuoti tik įmonės lėšomis, tačiau 2020 metais užklupusi pandemija pakirto bendrovės finansines galimybes šį šaliai būtiną projektą įgyvendinti tik savo jėgomis. Šiuo metu kartu su Susisiekimo ministerija ieškoma galimybių šią būtiną rekonstrukciją finansuoti alternatyviais būdais.

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. 2020 metais Lietuvos oro uostuose aptarnauta 1,8 mln. keleivių ir 30 tūkst. skrydžių.

Pranešimą paskelbė: Tadas Vasiliauskas, VĮ Lietuvos oro uostai

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Ministry of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland, as well as a representative of the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) are coming to Lithuania this Wednesday. The guests will meet Minister of Transport and Communications of Lithuania Marius Skuodis and participate in […]

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

On Thursday, a two-day International Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050” begins in Vilnius for the third time. It is organised by the Ministry of Transport and Communications and the Association of Transport Innovations. The latest tendencies, innovations and novelties in the sector will be discussed with the ministers of transport of Armenia, […]

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems  transporto infrastruktūros projektams,  traukiniui Vilnius-Varšuva

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems transporto infrastruktūros projektams, traukiniui Vilnius-Varšuva

„Via Baltica“, „Rail Baltica“ ir „Via Carpatia“ vykstančių projektų apžvalga, pasienio kelių modernizavimo klausimai, pasiruošimas keleivinio traukinio Vilnius-Varšuva paleidimui kitąmet, bendros pozicijos Mobilumo paketo nuostatų suderinimui – šios temos trečiadienį buvo aptartos Vilniuje vykusiame susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru Andrzejumi Adamczyku.  „Su kolega aptarėme „Via Carpatia“, „Rail Baltica“ ir „Via Baltica“ […]

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]