Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir GTD

Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir GTD

Kovo 3 d., Tarptautinės Ženevos automobilių parodos atidarymo metu, automobilių gamintoja „Volkswagen“ pristatys sportiškuosius aštuntosios „Golf“ kartos modelius. „Golf“ GTI, GTE ir GTD – trys modeliai, trys charakteriai, trys našios ir švarios pavaros, bet viena dizaino ir specifikacijų filosofija.

Naujasis „Golf“ GTI – tai skaitmeniniam amžiui skirtas manevringas ir aukštų technologijų prikimštas sportinis automobilis su 180 kW/245 AG varikliu. Tokią pat galią išvystantis „Golf“ GTE prilygsta GTI modeliui. Hibridinė pavara sukurta tam, kad būtų apjungtas sportiškumas, elektrinis tvarumas ir iki 60 km prailgintas vien elektra įveikiamas atstumas. Naujasis GTD yra tikras ilgų distancijų atletas – 147 kW/200 AG variklis leis ekonomiškai įveikti ir labai didelius atstumus. Dėl dvigubo dozavimo sistemos šis variklis yra vienas švariausių dyzelinių variklių pasaulyje.

Naujieji sportiški modeliai standartiškai komplektuojami su priekiniais ir galiniais LED žibintais. Ikoniškos grotelės gali būti papildomai komplektuojamos su X formos priešrūkiniais žibintais. Ant visų modelių standartiškai montuojami „Richmond“ 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai. GTI, GTE ar GTD ženkliukai atsidūrė centre, po „Volkswagen“ emblema. Sportiškas difuzorius išskiria šiuos modelius iš kitų „Golf“. Kiekvieną iš jų galima atskirti pagal išmetimo vamzdžius – GTI jie kyšo kairėje ir dešinėje, GTD – abu kairėje, o GTE išmetimo vamzdžio nematyti išvis.

Automobilio salonui išskirtinumo suteikia naujas oda aptrauktas sportinis vairas su lietimui jautriais valdikliais ir integruotu „Travel Assist“ mygtuku, kuris suteikia galimybę mėgautis dalinai savavaldžia kelione net važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Klasikinis languoto rašto sportinių sėdinių audinys buvo patobulintas ir nuo šiol vadinasi „Scalepaper“. „Golf“ GTI, standartiškai su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, komplektuojamas su nauja GTI pavarų svirtimi. GTI taip pat bus galima rinktis su 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėže, GTD modelį – tik su 7 laipsnių DSG pavarų dėže, o GTE hibridinei pavarai buvo sukurta speciali 6 laipsnių DSG dėžė.

Naująjį „Golf“ GTI varo dviejų litrų darbinio tūrio 180 kW/245 AG galios turbobenzininis variklis (EA888 evo4). Maksimalus sukimo momentas siekia 370 Nm. Keturių cilindrų variklis standartiškai poruojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže (MQ350). Pasirinktinai bus galima užsakyti septynių laipsnių DSG pavarų dėžę (DQ381 DSG).

Iš tinklo įkraunamą „Golf“ GTE hibridinę pavarą sudaro 1,4 litro darbinio tūrio turbobenzininis variklis (EA211 TSI), kuris išvysto 110 kW/150 AG galią, hibridinis modulis su elektriniu 85 kW galios motoru, 6 laipsnių automatinė DSG pavarų dėžė (DQ400e) ir nauja ličio jonų baterija. Pavara išvysto maksimalią 180 kW/245 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Vien elektra įveikiamas atstumas išaugo iki 60 km, o maksimalus šio režimo greitis siekia net iki 130 km/val. Jei baterija įkrauta užtektinai, „Golf“ GTE užvedamas elektriniu „E-MODE“ režimu. Į hibridinį režimą automobilis persijungia išsekus baterijai arba viršijus 130 km/val. greitį. Jei kelionėje vadovaujamasi automobilio navigacijos sistema, ši įvertina ir kelio bei topografinius duomenis tam, kad baterija įsikrautų iki bus pasiektas kelionės tikslas.

Ilgoms distancijoms pritaikytas sportiškasis GTD komplektuojamas su dviejų litrų turbodyzeliniu TDI varikliu (EA288 evo series), kuris išvysto 147 kW/200 AG ir 400 Nm sukimo momentą. Kaip ir visi naujojo „Golf“ dyzeliniai varikliai, GTD jėgainė sujungta su dviejų SCR katalizatorių sistema. Ši dvigubo „AdBlue“ įpurškimo sistema svariai prisideda prie azoto oksido emisijų sumažinimo. „Volkswagen“ standartiškai į „Golf“ GTD montuoja septynių laipsnių automatinę DSG (DQ381 DSG) pavarų dėžę.

„Volkswagen“ sukūrė ir ištobulino „Golf“ GTI, GTE ir GTD važiuoklę, kurią sudaro „McPherson“ tipo priekinė ir daugiasvirtė galinė pakabos. Pirmą kartą montuojama vairavimo dinamikos kontrolės sistema „Vehicle Dynamic Manager“. Ši sistema kontroliuoja tiek elektroninį XDS diferencialą, tiek pasirinktinai komplektuojamus adaptyvios pakabos šoninės dinamikos komponentus. Tai leidžia gerokai padidinti skirtumą tarp maksimalaus komforto ir maksimalaus sportiškumo režimų, taip pat padeda smarkiai paaštrinti automobilio valdymo dinamiką.

Pranešimą paskelbė: Dominykas Jakštas, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
LORENZO 81-63-01-9 Light Brown 38
 
AUDIMAS Lengvos kelnės SENSITIVE 2111-303 Black 160/XS
 
BIOMECANICS 212226 Blanco/Frutas 25
 
K.therapy Active Prevention Shampoo Šampūnas nuo plaukų slinkimo, 1000 ml
 
Crocs™ Athens II Black/Smoke 36,5

Rekomenduojame

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]

Esminė kelių eismo taisyklė, kurią pamiršus gali baigtis liūdnai: susipainioja net ir patyrę vairuotojai

Esminė kelių eismo taisyklė, kurią pamiršus gali baigtis liūdnai: susipainioja net ir patyrę vairuotojai

Per pandemiją sumažėjus galimybių keliauti po pasaulį lietuviai dažniau išsiruošia į keliones po gimtąją šalį. Norima aplankyti ne tik pagrindinius Lietuvos kurortus, bet ir atrasti mažiau populiarius turistinius maršrutus, miestelius ir gyvenvietes. Keliaujant po juos automobiliu dažniau tenka prisiminti ir kai kurias esmines, tačiau vairuotojų neretai primirštas, kelių eismo taisykles. Draudimo bendrovės ERGO Verslo klientų […]

Jau skelbiami pirkimai 2022 m. vykdyti darbus valstybinės reikšmės keliuose

Jau skelbiami pirkimai 2022 m. vykdyti darbus valstybinės reikšmės keliuose

Gegužės mėn. duomenimis, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) jau yra pasirašiusi sutartis 95 proc. visų lėšų, skirtų 2021 metams, valstybinės reikšmės keliams administruoti, tiesti ir prižiūrėti. Iš 2021 metams valstybinės reikšmės keliams skirtų 426 mln. eurų jau yra pasirašyta sutarčių už 403 mln. eurų. Dar beveik už 140 mln. eurų sumą Kelių […]

Tarptautinėje telekomunikacijų sąjungoje į aukštas pareigas siūloma  T. Lamanausko kandidatūra

Tarptautinėje telekomunikacijų sąjungoje į aukštas pareigas siūloma T. Lamanausko kandidatūra

Susisiekimo ministerija siūlo buvusio Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) direktoriaus pavaduotojo Tomo Lamanausko kandidatūrą į Tarptautinės telekomunikacijų sąjungos (ITU) generalinio sekretoriaus pavaduotojo postą 2023-2026 metų kadencijai. Šį siūlymą Vyriausybė svarstys trečiadienio pasitarime.  1865 metais įkurta Tarptautinė telekomunikacijų sąjunga yra viena seniausių specializuotų Jungtinių Tautų agentūrų, veikianti telekomunikacijų, informacinių ir ryšių technologijų srityje ir teikianti pagalbą valstybėms […]