Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir GTD

Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir GTD

Kovo 3 d., Tarptautinės Ženevos automobilių parodos atidarymo metu, automobilių gamintoja „Volkswagen“ pristatys sportiškuosius aštuntosios „Golf“ kartos modelius. „Golf“ GTI, GTE ir GTD – trys modeliai, trys charakteriai, trys našios ir švarios pavaros, bet viena dizaino ir specifikacijų filosofija.

Naujasis „Golf“ GTI – tai skaitmeniniam amžiui skirtas manevringas ir aukštų technologijų prikimštas sportinis automobilis su 180 kW/245 AG varikliu. Tokią pat galią išvystantis „Golf“ GTE prilygsta GTI modeliui. Hibridinė pavara sukurta tam, kad būtų apjungtas sportiškumas, elektrinis tvarumas ir iki 60 km prailgintas vien elektra įveikiamas atstumas. Naujasis GTD yra tikras ilgų distancijų atletas – 147 kW/200 AG variklis leis ekonomiškai įveikti ir labai didelius atstumus. Dėl dvigubo dozavimo sistemos šis variklis yra vienas švariausių dyzelinių variklių pasaulyje.

Naujieji sportiški modeliai standartiškai komplektuojami su priekiniais ir galiniais LED žibintais. Ikoniškos grotelės gali būti papildomai komplektuojamos su X formos priešrūkiniais žibintais. Ant visų modelių standartiškai montuojami „Richmond“ 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai. GTI, GTE ar GTD ženkliukai atsidūrė centre, po „Volkswagen“ emblema. Sportiškas difuzorius išskiria šiuos modelius iš kitų „Golf“. Kiekvieną iš jų galima atskirti pagal išmetimo vamzdžius – GTI jie kyšo kairėje ir dešinėje, GTD – abu kairėje, o GTE išmetimo vamzdžio nematyti išvis.

Automobilio salonui išskirtinumo suteikia naujas oda aptrauktas sportinis vairas su lietimui jautriais valdikliais ir integruotu „Travel Assist“ mygtuku, kuris suteikia galimybę mėgautis dalinai savavaldžia kelione net važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Klasikinis languoto rašto sportinių sėdinių audinys buvo patobulintas ir nuo šiol vadinasi „Scalepaper“. „Golf“ GTI, standartiškai su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, komplektuojamas su nauja GTI pavarų svirtimi. GTI taip pat bus galima rinktis su 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėže, GTD modelį – tik su 7 laipsnių DSG pavarų dėže, o GTE hibridinei pavarai buvo sukurta speciali 6 laipsnių DSG dėžė.

Naująjį „Golf“ GTI varo dviejų litrų darbinio tūrio 180 kW/245 AG galios turbobenzininis variklis (EA888 evo4). Maksimalus sukimo momentas siekia 370 Nm. Keturių cilindrų variklis standartiškai poruojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže (MQ350). Pasirinktinai bus galima užsakyti septynių laipsnių DSG pavarų dėžę (DQ381 DSG).

Iš tinklo įkraunamą „Golf“ GTE hibridinę pavarą sudaro 1,4 litro darbinio tūrio turbobenzininis variklis (EA211 TSI), kuris išvysto 110 kW/150 AG galią, hibridinis modulis su elektriniu 85 kW galios motoru, 6 laipsnių automatinė DSG pavarų dėžė (DQ400e) ir nauja ličio jonų baterija. Pavara išvysto maksimalią 180 kW/245 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Vien elektra įveikiamas atstumas išaugo iki 60 km, o maksimalus šio režimo greitis siekia net iki 130 km/val. Jei baterija įkrauta užtektinai, „Golf“ GTE užvedamas elektriniu „E-MODE“ režimu. Į hibridinį režimą automobilis persijungia išsekus baterijai arba viršijus 130 km/val. greitį. Jei kelionėje vadovaujamasi automobilio navigacijos sistema, ši įvertina ir kelio bei topografinius duomenis tam, kad baterija įsikrautų iki bus pasiektas kelionės tikslas.

Ilgoms distancijoms pritaikytas sportiškasis GTD komplektuojamas su dviejų litrų turbodyzeliniu TDI varikliu (EA288 evo series), kuris išvysto 147 kW/200 AG ir 400 Nm sukimo momentą. Kaip ir visi naujojo „Golf“ dyzeliniai varikliai, GTD jėgainė sujungta su dviejų SCR katalizatorių sistema. Ši dvigubo „AdBlue“ įpurškimo sistema svariai prisideda prie azoto oksido emisijų sumažinimo. „Volkswagen“ standartiškai į „Golf“ GTD montuoja septynių laipsnių automatinę DSG (DQ381 DSG) pavarų dėžę.

„Volkswagen“ sukūrė ir ištobulino „Golf“ GTI, GTE ir GTD važiuoklę, kurią sudaro „McPherson“ tipo priekinė ir daugiasvirtė galinė pakabos. Pirmą kartą montuojama vairavimo dinamikos kontrolės sistema „Vehicle Dynamic Manager“. Ši sistema kontroliuoja tiek elektroninį XDS diferencialą, tiek pasirinktinai komplektuojamus adaptyvios pakabos šoninės dinamikos komponentus. Tai leidžia gerokai padidinti skirtumą tarp maksimalaus komforto ir maksimalaus sportiškumo režimų, taip pat padeda smarkiai paaštrinti automobilio valdymo dinamiką.

Pranešimą paskelbė: Dominykas Jakštas, UAB „Fabula ir partneriai“

Rekomenduojame

<strong>Kur galima pasikeisti automobilio stiklą Vilniuje?</strong>

Kur galima pasikeisti automobilio stiklą Vilniuje?

Nesvarbu, ar tai nedidelė stiklo įdauža, ar išdaužtas automobilio stiklas, atlikti stiklo remonto arba keitimo darbus reikėtų nedelsiant. Šiandien yra nemažai vietų kur automobilių stiklų keitimas Vilniuje yra atliekamas kokybiškai. Tačiau išsirinkti stiklų keitimo specialistus gali būti nelengva užduotis. Svarbiausia, jog patikėtumėte tai profesionaliems meistrams, kurie greitai ir kokybiškai galėtų atlikti jums šią paslaugą. Prieš […]

Kaip sutaupyti perkant gyvūnų aksesuarus?

Kaip sutaupyti perkant gyvūnų aksesuarus?

                      Naminiai gyvūnai vis labiau tampa mūsų visų šeimos nariais. Jiems mes perkame daiktus, žaislus ir aksesuarus. Rūpinamės jais, kaip tikrais savo vaikais ir už tai jei mus apdovanoja ištikimybe ir meile. Platus ir didelis naminių gyvūnų aksesuarų pasirinkimas leidžia mums rinktis tik kokybiškus ir už priimtiną kainą parduodamus daiktus, tačiau kaip rasti sau priimtiną […]

Kaip išsirinkti kokį automobilį nuomotis Kaune?

Kaip išsirinkti kokį automobilį nuomotis Kaune?

Turbūt nėra nei vieno žmogaus, kuriam nepatinka keliauti, o ypač patogiu komfortišku automobiliu. Todėl automobilių nuoma įgauna vis didesnį pagreitį ne tik keliautojų tarpe, bet ir tarp žmonių, kuriems reikalinga transporto priemonė kasdieninėms kelionėms į darbą ir iš jo. Priklausomai nuo jums reikalingo komforto, galite rinktis bet kurios klasės automobilį. Tad trumpai apžvelgsime galimus automobilių […]

Kada reikia refinansuoti paskolas?

Kada reikia refinansuoti paskolas?

              Asmeninės paskolos refinansavimas leidžia pakeisti esamą paskolą nauja paskola, kuri gali turėti naują palūkanų normą arba patikslintą grąžinimo grafiką. Refinansavimas gali būti geras pasirinkimas, jei palūkanų normos sumažėjo arba yra mažesnės už dabartinę palūkanų normą, arba jei reikia pratęsti grąžinimo terminą. Užsitikrinę mažesnę palūkanų normą refinansavimu sumažinsite skolinimosi išlaidas, todėl apskritai už asmeninę paskolą […]

Kaip sutaupyti perkant miegamojo baldus?

Kaip sutaupyti perkant miegamojo baldus?

Kai jaučiate, kad jums reikia pertvarkyti namus, vis tiek galite pasiekti sėkmės net ir turėdami nedidelį biudžetą. Nesvarbu, ar jūsų erdvė didelė, ar maža, daugelis tinkamai parinktų baldų gali suteikti jums patogumą, apie kurį svajojate. Gerai yra tai, kad su minimalistine išvaizda galite pasirinkti keletą baldų, bet vis tiek turėti tokį žavų ir patogų stilių […]

Atnaujinta bilietų pardavimo sistema palengvina vasaros keliones: prie sprendimo sukūrimo prisidėjo ir lietuviai

Atnaujinta bilietų pardavimo sistema palengvina vasaros keliones: prie sprendimo sukūrimo prisidėjo ir lietuviai

Vasara – kelionių metas. Ypač didelė apkrova šiuo metu tenka traukiniams, vykstantiems į pajūrį. Praėjusių metų liepą traukinius rinkosi 459 tūkst. gyventojų kai įprastai, rudenį ar žiemą, jų skaičius siekia vidutiniškai apie 400 tūkst. Jau šeštą sezoną skaičiuoja ir papildomas reisas „Pajūrio ekspresas“, suteikiantis keliautojams galimybę pasiekti Palangą, Nidą, Pervalką ir Juodkrantę, tad keleivių vežimo […]