Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristatė iš tinklo įkraunamą „Touareg R“ hibridą

Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristatė iš tinklo įkraunamą „Touareg R“ hibridą

Automobilių gamintoja „Volkswagen“ papildė savo flagmano „Touareg“ šeimą nauju modeliu – „Touareg R“. Tai pirmasis keturiais ratais varomas iš tinklo įkraunamas „Volkswagen“ hibridas.

„Touareg R“  komplektuojamas su nuolatine visų varančiųjų ratų sistema „4MOTION“ ir ypač galinga 700 Nm sukimo momentą išvystančia pavara. 340 kW/462 AG galios iš tinklo įkraunamas hibridas yra užvedamas  elektriniu „E-MODE“ režimu, kuris leidžia dirbti be emisijų. Naujasis „Touareg R“ taip pat  bus komplektuojamas su patobulinta „Travel Assist“ versija – tai suteiks galimybę naudotis vairuotojo asistentais važiuojant net 250 km/val. greičiu.

„Touareg R“ sukūrė „Volkswagen R“ sportinių automobilių padalinys, kuris yra atsakingas už galingiausius „Volkswagen“ automobilius. Pirmą kartą „Volkswagen R“ modeliu tapo iš tinklo įkraunamas hibridas, kuris šiuo metu yra ir galingiausias „Volkswagen“ automobilis.

Į ypač gausią „Touareg R“ komplektaciją patenka „Black Style“ eksterjero paketas su 20 colių „Braga“ lengvojo lydinio ratlankiais ir „R-Line“ vidaus apdailos paketas – „Vienna“ odos apmušalai, išsiuvinėti kristaline pilka spalva. „Touareg R“ prekyboje pasirodys antroje šių metų pusėje.

„Šiuo metu intensyviai plečiame „Volkswagen R“ modelių gamybą. Neseniai pristatėme kompaktinius miesto visureigius „T-Roc R“ ir „T-Roc Cabriolet R-Line“, o dabar, praėjus visai nedaug laiko, pristatome dar vieną SUV – „Touareg R“, – sako „Volkswagen“ sportinių automobilių padalinio vykdomasis direktorius Jost Capito.

Pasiekti neįtikėtiną galią „Touareg R“ padeda kartu dirbantys varikliai: 100kW/136 AG galios elektrinis ir 340kW/462 AG galios turbobenzininis V6. Dirbdamos kartu abi jėgainės gali užtikrinti galios pliūpsnį, kuris padeda, pavyzdžiui, greičiau ir saugiau atlikti lenkimo manevrą. Maksimalus sistemos sukimo momentas siekia 700 Nm.

Hibridinę „Touareg R“ pavarą sudaro 2995 cm3 V6 turbobenzininis variklis, elektrinis variklis ir 14,1 kWh talpos ličio jonų baterija. Aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė su „Tiptronic“ ir reduktorius galią paskirsto į priekinę ir galinę ašis. Centrinis diferencialo užraktas su „Torsen“ dinaminiu asimetrinio sukimo momento paskirstymu į priekinę ašį gali nukreipti iki 70%, o į galinę – 80% visos galios.

„Touareg R“ elektriniu režimu gali išvystyti 140 km/val. greitį, o jį viršijus ar stipriai nuspaudus akseleratorių, automatiškai aktyvuojamas V6 TSI variklis. Maksimalus šio SUV greitis elektroniškai apribotas iki 250 km/val.

Pranešimą paskelbė: Dominykas Jakštas, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
LORENZO 81-63-01-9 Light Brown 38
 
AUDIMAS Lengvos kelnės SENSITIVE 2111-303 Black 160/XS
 
BIOMECANICS 212226 Blanco/Frutas 25
 
K.therapy Active Prevention Shampoo Šampūnas nuo plaukų slinkimo, 1000 ml
 
Crocs™ Athens II Black/Smoke 36,5

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]