„Wizz Air“ pradeda naudoti virtualų asistentą „Amelia“

„Wizz Air“ pradeda naudoti virtualų asistentą „Amelia“

Sparčiausiai auganti Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air“ pradeda naudoti pokalbių robotą „Amelia“. Naujasis „Wizz Air“ virtualus asistentas kilstels bendrovės aptarnavimo lygį, suteiks klientams galimybę lengviau gauti informacijos, susijusios su skrydžiais, taip pat keliautojams teiks naudingos bendrosios informacijos.

Įkvėpimu pokalbių robotui tapo viena iš amerikiečių aviacijos pradininkių Amelia Earhart, ji buvo pirmoji moteris, kuri viena perskrido Atlanto vandenyną. Pagrindinės „Wizz Air“ vertybės yra darbuotojų įsitraukimo, įvairovės, neribotų karjeros galimybių ir lyčių lygybės skatinimas. Savo pokalbių robotui suteikdamos tokios išskirtinės moters vardą, oro linijos nori pagerbti visas aviacijos srityje dirbančias moteris ir dar kartą patvirtinti savo tvirtą įsipareigojimą skatinti lyčių lygybę aviacijos industrijoje.

„Wizz Air“ tiki ateitimi, kurioje kiekvienas galėtų išnaudoti visą savo potencialą, bendrovė deda daug pastangų, kad ištobulintų paslaugas, pagerintų klientų patirtį, įgalintų savo darbuotojus ir remtų bendruomenes, kurioms dirba.

Pakalbių robotas „Amelia“ atsakys į klientų klausimus, susijusius su COVID-19, specialiąja pagalba, bagažu, mokėjimo būdais, registracija, skrydžių atšaukimu, kelionėmis su kūdikiais, WIZZ paslaugomis (pvz., „WIZZ Discount Club“, „WIZZ Flex“, „WIZZ Priority“ ar vietų pasirinkimu) ir kt. Naujasis virtualus asistentas visiems klientams paslaugas teiks nemokamai ir padės vartotojams informaciją rasti greitai ir lengvai, o tuo pačiu – sutaupys laiko, kurį klientai skirtų gyvam bendravimui, susirašinėjimui el. laiškais ar reikiamos informacijos paieškoms tinklalapyje. Klientai, į kurių klausimus „Amelia“ nesugebės atsakyti dėl patirties stokos, taip pat nemokamai galės tiesiogiai pasikalbėti su daugiau kompetencijos turinčiais „Wizz Air“ specialistais.

„Wizz Air“ siekia, kad keleiviai kuo greičiau ir paprasčiau gautų visą reikiamą informaciją. Pokalbių robotas sukurtas taip, kad mokytųsi ir tobulėtų, atsižvelgdamas į klientų poreikius ir atsiliepimus. Šiuo metu jis gali bendrauti anglų kalba ir atsakyti į ribotą klausimų skaičių, tačiau palaipsniui, wizzair.com besilankančių klientų dėka, jis tobulės ir teiks vis daugiau informacijos.

Tuo pačiu metu klientai galės naudotis ir „Wizz Air“ aptarnavimo skyriaus specialistų paslaugomis – bendrauti su jais visais „Wizz Air“ skrydžių ir paslaugų klausimais, išskyrus tuos, kurie yra susiję su piniginių operacijų reikalaujančiais rezervacijos pakeitimais. Klausimus, susijusius su mokėjimais, „Wizz Air“ klientams padeda spręsti skambučių centro darbuotojai ir net keletas savitarnos paslaugų, kurias galima pasiekti tiesiai iš savo „Wizz Air“ paskyros.

Zsuzsa Poos, „Wizz Air“ vyriausioji klientų ir rinkodaros vadovė, sako:

„Džiaugiuosi galėdama pristatyti virtualų asistentą „Amelia“, kuris iš esmės keičia „Wizz Air“ klientų aptarnavimo sprendimų žaidimo taisykles. Norėdami patenkinti visus klientų lūkesčius, privalome automatizuoti ir skaitmeninti savo sprendimus. Dabar visą dėmesį skirsime „Amelios“ žinioms ir kompetencijoms plėsti, taip pat ir toliau nuolat didinsime klientų savitarnos galimybes. „Amelia“, sveikiname prisijungus prie komandos“.

Apie „Wizz Air“

„Wizz Air“ – didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje bei Rytų Europoje, valdanti 138 Airbus A320 ir Airbus A321 orlaivių parką. „Wizz Air“ komanda, sudaryta iš aviacijos profesionalų, siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą ir ypač mažų kainų skrydžių bilietus, kuriuos per 2020 finansinius metus (jie baigėsi 2020 m. kovo 31 d.) pasirinko 40 mln. keleivių. „Wizz Air“ akcijos yra skelbiamos Londono vertybinių popierių biržoje (trumpinys – WIZZ). Neseniai aviakompanija pateko į dešimties saugiausių oro linijų bendrovių pasaulyje reitingą, sudarytą vienintelės pasaulio oro linijų saugos ir prekių vertinimo agentūros airlineratings.com. Taip pat gavo „2020 metų aviakompanijos“ apdovanojimą, kurį bendrovei suteikė „Air Transport Awards“. Šiuo apdovanojimu pripažįstami asmenys ir organizacijos, kurios išsiskyrė savo puikiais rezultatais, naujovėmis ir paslaugomis.

Pranešimą paskelbė: Agnė Jašinskienė, UAB ADVERUM

Kiti skelbimai:
 
Converse Chuck Taylor All Star Ox Black/Black 41,5
 
LORENZO 42-27-13-9 Black 38
 
AUDIMAS Ilga sportinė liemenėlė 2111-309 Black M
 
AUDIMAS Maudymosi glaudės 2011-517 Biosphere/Black XL
 
AUDIMAS Švelni modalo suknelė 2111-007 High Rise Melange L

Rekomenduojame

Dalyvaujantiems astronautų atrankoje – VILNIUS TECH AGAI pagalba

Dalyvaujantiems astronautų atrankoje – VILNIUS TECH AGAI pagalba

Seimui skubos tvarka ratifikavus narystę Europos kosmoso agentūroje (EKA), Lietuvai atsivėrė daug reikšmingų galimybių. Pasak Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Antano Gustaičio aviacijos instituto (AGAI) dekano dr. Justo Nugaro, nors šalis mokės narystės mokestį, didžioji jo dalis sugrįš per projektų finansavimą būtent kosmoso ekosistemos auginimui ir stiprinimui. „Narystė EKA leis lygiavertiškai dalyvauti mokslininkų ir pažangiausių įmonių […]

Populiarėjančios bepilotės skraidyklės kelia naujų iššūkių

Populiarėjančios bepilotės skraidyklės kelia naujų iššūkių

Dronai jau nėra naujiena, tačiau spartus technologijų vystymasis augina bepiločių orlaivių prieinamumą tiek karo pramonėje ir komerciniame sektoriuje, tiek laisvalaikiui bei pramogoms. Eksponentiškai didėjantis susidomėjimas bepilotėmis skraidyklėmis kelia infrastruktūrinių ir teisinių oro erdvės klausimų. Remiantis ekonominių analizių duomenimis, dronų pardavimai Europoje toliau auga. Prognozuojama, kad iki 2050 m. bepilotės skraidyklės sudarys iki 35 proc. visų […]

Rekonstrukcijai ruošiamas kelias Kaunas–Prienai–Alytus

Rekonstrukcijai ruošiamas kelias Kaunas–Prienai–Alytus

Susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda šiandien nuotoliniame susitikime su Kauno ir Alytaus regionų savivaldybių merais bei Seime įkurtų Kauno regiono bičiulių ir Dzūkijos bičiulių grupių nariais aptarė krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo tarp Kauno ir Prienų rekonstrukcijos alternatyvas ir viso kelio atnaujinimo perspektyvas. „Kelio Kaunas–Prienai rekonstrukcija – vienas iš Vyriausybės programoje numatytų ir […]

Gera žinia savivaldybėms: vietoj metalinių gatvių atitvarų įrengiant želdinius saugiam eismui, juos bus galima finansuoti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos

Gera žinia savivaldybėms: vietoj metalinių gatvių atitvarų įrengiant želdinius saugiam eismui, juos bus galima finansuoti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad atsižvelgus į savivaldybių siūlymus ir prašymus, dalį Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų bus galima panaudoti kelio želdiniams kaip eismo saugumo priemonei. Tikimasi, kad jau šiemet tokios išlaidos bus laikomos tinkamomis finansuoti iš KPPP, tačiau kitais metais įstatyme bus patikslinta, kokie želdiniai gali būti priskiriami šiai kategorijai. Iš KPPP lėšų […]