Prireikė penkerių metų sunkaus darbo, kol pirmasis „Volkswagen ID.Buzz“ konceptas virto gamybai skirtu modeliu, kuris pirmuosius klientus pasieks jau šį rudenį. Artėjant elektrinio mikroautobuso premjerai, „Volkswagen Commercial Vehicles“ kviečia susipažinti su darbų užkulisiais.
Kaip automobilio kūrėjams pavyko perkelti T1 mikroautobuso idėjas ir koncepcinio automobilio kontūrus? Kaip inžinieriai atliepė visus modernaus elektromobilio saugumo, komforto ir kasdienio praktiškumo reikalavimus? Ir kaip pavyko sustyguoti gamybą bei dalių poreikį, kad „ID.Buzz“ Hanoveryje būtų gaminamas ant tos pačios linijos, kaip T6.1 ir „Multivan“ modeliai? Visa tai atskleidžiama šiandien paviešintame išsamiame „Volkswagen Commercial Vehicles“ TV komandos pasakojime, kurį galite pamatyti čia.
Kuriant ID. šeimos mikroautobusą ir jo krovininę versiją svarbų vaidmenį atliko glaudus bendradarbiavimas bei darbų pasidalinimas tarp komandų, kad dizaineriai ir inžinieriai atlieptų visus jiems iškeltus reikalavimus. Septyneri metai patirties su „Bulli“ atsispindi „ID.Buzz“, kuris sukurtas džiuginti tiek ištikimų gerbėjų bendruomenę, tiek naujus klientus.
Elektromobilis taip pat privalėjo būti ypač efektyvus. Prie to prisidėjo mažo pasipriešinimo MEB platformos elementai, aptakus kėbulas, geros ratų ir dugno aerodinaminės savybės. Visai tai leido pasiekti 0,285 cd oro pasipriešinimo koeficientą – mažiausią „Bulli“ šeimos istorijoje.
Pirmieji, rankomis surinkti, prototipai leido nuspręsti, ar numatytos techninės savybės ir kompiuterinės simuliacijos gali būti perkeltos į realų pasaulį. Kokybę padėjo užtikrinti testavimas: naujasis „ID.Buzz“ turėjo ištverti alinantį bandymų maratoną visoje Europoje ir pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis. Jie vyko didžiuliame karštyje tiek sausame, tiek drėgname klimate, o vėliau – ir ekstremaliame šaltyje, vietose, kur dažnai net nėra asfaltuotų kelių. Po to sekė bandymai trasoje lietaus, sniego, ledo ir dulkėtomis sąlygomis siekiant patikrinti, kas gali prasiskverbti pro kėbulo sujungimus ir dugną bei sukelti problemų vėliau.
Tiek „ID.Buzz“, tiek „ID.Buzz Cargo“ montuojama daugiasvirtė galinė pakaba leidžia užtikrinti puikų valdymą net ir snieguotuose bei ledu padengtuose Skandinavijos keliuose. Minusinėje temperatūroje taip pat įvertinta medžiagų kokybė, elektros ir elektronikos sistemų darbas, važiuoklės balansas, šiluminis efektyvumas bei greitėjimas, stabdymas ir valdymas esant prastam sukibimui.
„Šis mikroautobusas visados pasižymėjo išskirtiniu praktiškumu, todėl turėjome išbandyti „ID.Buzz“ visomis įmanomomis sąlygomis. Motorai, skysčiai, kiekviena sistema ir valdymo detalė visados turi veikti nepriekaištingai. Tik atlikę šiuos bandymus galime užtikrinti, kad automobilis galės būti naudojamas visame pasaulyje“, – teigė „Volkswagen Commercial Vehicles“ techninių projektų vadovas Stefanas Lutzas.
Itin kruopščiai bandymai atlikti ir izoliuotomis sąlygomis, pavyzdžiui, šalčio kambaryje įvertinta, per kiek laiko nuo užvedimo atšyla apšalęs šoninis veidrodėlis. Paaiškėjo, kad veidrodėlių šildymo sistema -20 laipsnių temperatūroje tai gali atlikti vos per tris minutes.
Visą automobilio kūrimo istoriją galite pamatyti šiuo adresu: https://youtu.be/AG-cTPRXle4.
Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”
Vartotojai, kurie nuo 2016 m. liepos mėn. iki 2018 m. gruodžio 20 d. lankė vairavimo kursus Vilniuje, Kaune arba Jurbarke, galėjo už juos sumokėti per didelę kainą. LR Konkurencijos taryba nustatė, kad dalis vairavimo mokyklų, galimai siekusios pasipelnyti, pažeidė Konkurencijos įstatymą ir tarpusavyje derino vairavimo kursų kainą (sudarė kartelinį susitarimą), todėl nurodytu laikotarpiu vartotojams buvo […]
FIA patvirtino „Bridgestone“ kaip vienintelį būsimą padangų tiekėją ABB FIA „Formulės E“ pasaulio čempionatui nuo 2026-2027 metų sezono „Bridgestone“ grįžta į pasaulinį automobilių sportą, kurio pagrindas – tvarumas TOKIJAS (2023 m. gruodžio 8 d.) – Pasaulio automobilių sporto tarybos posėdyje Baku, FIA patvirtino „Bridgestone Corporation“, kaip vienintelį būsimą padangų tiekėją ABB FIA „Formula E“ […]
„Rimi Baltic“ pardavė savo centrinį logistikos centrą ir biurą Rygoje „East Capital Real Estate Fund IV“ pagal pardavimo ir 15 metų nuomos sandorį (angl. „sale and leaseback“). Turto plotas siekia 94 000 kvadratinių metrų. Sandorio kaina − 83 mln. eurų. „Džiaugiamės sandoriu ir tikimės sklandaus ilgalaikio bendradarbiavimo su „East Capital Group“. Svarbu tai, kad sandoris […]
Ar tikrai įmanoma sutaupyti naudotą automobilį užsienyje perkant savarankiškai? Prekyba naudotais automobiliais nėra hobis ar laisvalaikio praleidimo būdas, todėl kiekvienas pardavėjas pirmiausia tikisi ir siekia iš to uždirbti. Tai puikiai žino ir pirkėjai, kurie supranta, kad į automobilio kainą įtrauktos jo transportavimo ir kitos išlaidos bei pardavėjo uždarbis. Todėl norėdami sutaupyti, tai yra nemokėti į […]
2023 m. gruodžio 7 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Jeigu Seimas išardytų techninės apžiūros monopolį ir liberalizuotų šios paslaugos rinką, „visoje autoservisų rinkoje kainos vienareikšmiškai keisis vartotojo naudai“, ketvirtadienį Seimo liberalams teigė Lietuvos autoservisų asociacijos valdybos stebėtojas Ramūnas Mackevičius. „Rinkoje, ypač didžiuosiuose miestuose, reikia kitų […]
Trumpalaikė automobilių nuoma Lietuvoje per pastarąjį dešimtmetį kaip reikiant įsitvirtino – šiuo metu galima pasirinkti ne tik elektra varomus, bet ir „premium“ klasės automobilius iš skirtingų šios paslaugos teikėjų. Tačiau dar prieš 30 metų automobilių nuomos rinka atrodė kur kas kukliau: automobilius dažniausiai nuomodavosi į Lietuvą atvykstantys užsieniečiai ar tarptautinių kompanijų atstovai, o užsakymai būdavo […]