„Volkswagen“ parodė, kaip buvo sukurtas elektrinis autobusiukas „ID.Buzz“

1

„Volkswagen“ parodė, kaip buvo sukurtas elektrinis autobusiukas „ID.Buzz“

Prireikė penkerių metų sunkaus darbo, kol pirmasis „Volkswagen ID.Buzz“ konceptas virto gamybai skirtu modeliu, kuris pirmuosius klientus pasieks jau šį rudenį. Artėjant elektrinio mikroautobuso premjerai, „Volkswagen Commercial Vehicles“ kviečia susipažinti su darbų užkulisiais. 

Kaip automobilio kūrėjams pavyko perkelti T1 mikroautobuso idėjas ir koncepcinio automobilio kontūrus? Kaip inžinieriai atliepė visus modernaus elektromobilio saugumo, komforto ir kasdienio praktiškumo reikalavimus? Ir kaip pavyko sustyguoti gamybą bei dalių poreikį, kad „ID.Buzz“ Hanoveryje būtų gaminamas ant tos pačios linijos, kaip T6.1 ir „Multivan“ modeliai? Visa tai atskleidžiama šiandien paviešintame išsamiame „Volkswagen Commercial Vehicles“ TV komandos pasakojime, kurį galite pamatyti čia

Kuriant ID. šeimos mikroautobusą ir jo krovininę versiją svarbų vaidmenį atliko glaudus bendradarbiavimas bei darbų pasidalinimas tarp komandų, kad dizaineriai ir inžinieriai atlieptų visus jiems iškeltus reikalavimus. Septyneri metai patirties su „Bulli“ atsispindi „ID.Buzz“, kuris sukurtas džiuginti tiek ištikimų gerbėjų bendruomenę, tiek naujus klientus.  

Elektromobilis taip pat privalėjo būti ypač efektyvus. Prie to prisidėjo mažo pasipriešinimo MEB platformos elementai, aptakus kėbulas, geros ratų ir dugno aerodinaminės savybės. Visai tai leido pasiekti 0,285 cd oro pasipriešinimo koeficientą – mažiausią „Bulli“ šeimos istorijoje. 

Pirmieji, rankomis surinkti, prototipai leido nuspręsti, ar numatytos techninės savybės ir kompiuterinės simuliacijos gali būti perkeltos į realų pasaulį. Kokybę padėjo užtikrinti testavimas: naujasis „ID.Buzz“ turėjo ištverti alinantį bandymų maratoną visoje Europoje ir pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis. Jie vyko didžiuliame karštyje tiek sausame, tiek drėgname klimate, o vėliau – ir ekstremaliame šaltyje, vietose, kur dažnai net nėra asfaltuotų kelių. Po to sekė bandymai trasoje lietaus, sniego, ledo ir dulkėtomis sąlygomis siekiant patikrinti, kas gali prasiskverbti pro kėbulo sujungimus ir dugną bei sukelti problemų vėliau. 

Tiek „ID.Buzz“, tiek „ID.Buzz Cargo“ montuojama daugiasvirtė galinė pakaba leidžia užtikrinti puikų valdymą net ir snieguotuose bei ledu padengtuose Skandinavijos keliuose. Minusinėje temperatūroje taip pat įvertinta medžiagų kokybė, elektros ir elektronikos sistemų darbas, važiuoklės balansas, šiluminis efektyvumas bei greitėjimas, stabdymas ir valdymas esant prastam sukibimui. 

„Šis mikroautobusas visados pasižymėjo išskirtiniu praktiškumu, todėl turėjome išbandyti „ID.Buzz“ visomis įmanomomis sąlygomis. Motorai, skysčiai, kiekviena sistema ir valdymo detalė visados turi veikti nepriekaištingai. Tik atlikę šiuos bandymus galime užtikrinti, kad automobilis galės būti naudojamas visame pasaulyje“, – teigė „Volkswagen Commercial Vehicles“ techninių projektų vadovas Stefanas Lutzas. 

Itin kruopščiai bandymai atlikti ir izoliuotomis sąlygomis, pavyzdžiui, šalčio kambaryje įvertinta, per kiek laiko nuo užvedimo atšyla apšalęs šoninis veidrodėlis. Paaiškėjo, kad veidrodėlių šildymo sistema -20 laipsnių temperatūroje tai gali atlikti vos per tris minutes.  

Visą automobilio kūrimo istoriją galite pamatyti šiuo adresu: https://youtu.be/AG-cTPRXle4

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Rekomenduojame

Greičiausias „BWM M“ serijinis modelis – tokių išleis tik tūkstantį

Greičiausias „BWM M“ serijinis modelis – tokių išleis tik tūkstantį

Sportinių BMW automobilių gamybos padalinys „BMW M GmbH“, šiemet minintis 50 metų jubiliejų, pristatė itin greitą specialaus leidimo automobilį – „BMW M4 CSL“. Tai greičiausią garsiosios Niurburgringo trasos įveikimo laiką pademonstravęs BMW serijinis modelis. Šių sportiškų automobilių visame pasaulyje bus pagaminta tik 1 tūkstantis. Naujojo modelio pavadinime naudojamos raidės CSL žymi žodžius Competition, Sport ir […]

Europos investicijų banko konsultavimo paslaugų tarnyba remia žaliąją krovininę laivybą Lietuvos vidaus vandenyse

Europos investicijų banko konsultavimo paslaugų tarnyba remia žaliąją krovininę laivybą Lietuvos vidaus vandenyse

Projekto tikslas – atnaujinti krovinių gabenimą vandens transportu tarp dviejų didžiųjų Lietuvos miestų: Klaipėdos ir Kauno Per Europos investavimo konsultacijų centrą EIB teikia konsultacinę paramą Lietuvos vidaus vandens kelių direkcijai, kad šalies transporto infrastruktūra būtų tvaresnė Europos investicijų bankas (EIB) ir Lietuvos vidaus vandens kelių direkcija (VVKD) pasirašė konsultavimo paslaugų sutartį, pagal kurią bus teikiama […]

Dviračių gatvės Lietuvos miestuose: eismo organizavimas palankesnis ne automobiliams, bet dviratininkams

Dviračių gatvės Lietuvos miestuose: eismo organizavimas palankesnis ne automobiliams, bet dviratininkams

Nuo birželio 1 d. Lietuvos miestuose galės atsirasti „Dviračių gatvės“ – tokiu nauju kelio ženklu pažymėtos gatvės bus skirtos mišriam dviračių ir automobilių, kitų ne motorinių ir motorinių transporto priemonių eismui. Jose eismo dalyviams galios specialūs Kelių eismo taisyklių reikalavimai, o dviratininkai galės jaustis gerokai laisviau ir saugiau. „Dviračių gatvių atvėrimas – naujas žingsnis skatinant […]

Vilniuje pristatyta nauja gatvė

Vilniuje pristatyta nauja gatvė

Šnipiškės toliau atsinaujina – tarp Žalgirio iki Lvivo gatvių šiandien šventiškai atidaryta nauja beveik kilometro ilgio Kernavės gatvė.  Gatvė įrengta rūpinantis, kad ji būtų patogi, saugi, žalia, gyva, kaimyniška, tiesiog – jauki.  „Šnipiškės stiebiasi, priimdamos ir naujus verslus, ir naujus gyventojus, o kartu išlaikydamos autentišką dvasią. Kernavės gatvės vietoje prieš kelerius metus buvo tiesiog išvažinėtas molynas, […]

Moterų jūrininkių dienos proga „Stena Line“ praneša apie pirmąją laivo kapitonę

Moterų jūrininkių dienos proga „Stena Line“ praneša apie pirmąją laivo kapitonę

Nedaugelis žino, bet šiandien Tarptautinė jūrininkystės organizacija oficialiai mini Tarptautinę moterų jūrininkių dieną. Pasaulinis laivybos sektorius kasmet pažymi reikšmingą moterų vaidmenį jūrų pramonėje ir atkreipia dėmesį į iššūkius, su kuriais susiduriame norėdami padėti kiekvienai moteriai sėkmingai siekti karjeros jūroje. Švedijos keltų bendrovė „Stena Line“ gegužę taip pat švenčia įvairovės mėnesį, todėl kartu su šia proga […]

„Volkswagen“ ir „Audi“ pirmojo 2022-ųjų trečdalio rezultatai: nors iššūkių nemažėja, rinka pamažu atsigauna

„Volkswagen“ ir „Audi“ pirmojo 2022-ųjų trečdalio rezultatai: nors iššūkių nemažėja, rinka pamažu atsigauna

„Moller Baltic Import“, importuojanti „Volkswagen“ keleivinius bei komercinius automobilius Baltijos šalyse ir „Audi“ automobilius Lietuvoje bei Latvijoje, per pirmąjį 2022 metų trečdalį pagerino savo pardavimų rezultatus. Nors rinka susiduria su vis daugiau naujų iššūkių, naujų automobilių gamybos pajėgumai pamažu stabilizuojasi. „Volkswagen“ keleivinių elektromobilių pardavimai Baltijos šalyse išaugo 41 proc. Vienintelis smuktelėjęs segmentas buvo „Volkswagen“ komerciniai […]