„Volkswagen“ parodė, kaip buvo sukurtas elektrinis autobusiukas „ID.Buzz“

1

„Volkswagen“ parodė, kaip buvo sukurtas elektrinis autobusiukas „ID.Buzz“

Prireikė penkerių metų sunkaus darbo, kol pirmasis „Volkswagen ID.Buzz“ konceptas virto gamybai skirtu modeliu, kuris pirmuosius klientus pasieks jau šį rudenį. Artėjant elektrinio mikroautobuso premjerai, „Volkswagen Commercial Vehicles“ kviečia susipažinti su darbų užkulisiais. 

Kaip automobilio kūrėjams pavyko perkelti T1 mikroautobuso idėjas ir koncepcinio automobilio kontūrus? Kaip inžinieriai atliepė visus modernaus elektromobilio saugumo, komforto ir kasdienio praktiškumo reikalavimus? Ir kaip pavyko sustyguoti gamybą bei dalių poreikį, kad „ID.Buzz“ Hanoveryje būtų gaminamas ant tos pačios linijos, kaip T6.1 ir „Multivan“ modeliai? Visa tai atskleidžiama šiandien paviešintame išsamiame „Volkswagen Commercial Vehicles“ TV komandos pasakojime, kurį galite pamatyti čia

Kuriant ID. šeimos mikroautobusą ir jo krovininę versiją svarbų vaidmenį atliko glaudus bendradarbiavimas bei darbų pasidalinimas tarp komandų, kad dizaineriai ir inžinieriai atlieptų visus jiems iškeltus reikalavimus. Septyneri metai patirties su „Bulli“ atsispindi „ID.Buzz“, kuris sukurtas džiuginti tiek ištikimų gerbėjų bendruomenę, tiek naujus klientus.  

Elektromobilis taip pat privalėjo būti ypač efektyvus. Prie to prisidėjo mažo pasipriešinimo MEB platformos elementai, aptakus kėbulas, geros ratų ir dugno aerodinaminės savybės. Visai tai leido pasiekti 0,285 cd oro pasipriešinimo koeficientą – mažiausią „Bulli“ šeimos istorijoje. 

Pirmieji, rankomis surinkti, prototipai leido nuspręsti, ar numatytos techninės savybės ir kompiuterinės simuliacijos gali būti perkeltos į realų pasaulį. Kokybę padėjo užtikrinti testavimas: naujasis „ID.Buzz“ turėjo ištverti alinantį bandymų maratoną visoje Europoje ir pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis. Jie vyko didžiuliame karštyje tiek sausame, tiek drėgname klimate, o vėliau – ir ekstremaliame šaltyje, vietose, kur dažnai net nėra asfaltuotų kelių. Po to sekė bandymai trasoje lietaus, sniego, ledo ir dulkėtomis sąlygomis siekiant patikrinti, kas gali prasiskverbti pro kėbulo sujungimus ir dugną bei sukelti problemų vėliau. 

Tiek „ID.Buzz“, tiek „ID.Buzz Cargo“ montuojama daugiasvirtė galinė pakaba leidžia užtikrinti puikų valdymą net ir snieguotuose bei ledu padengtuose Skandinavijos keliuose. Minusinėje temperatūroje taip pat įvertinta medžiagų kokybė, elektros ir elektronikos sistemų darbas, važiuoklės balansas, šiluminis efektyvumas bei greitėjimas, stabdymas ir valdymas esant prastam sukibimui. 

„Šis mikroautobusas visados pasižymėjo išskirtiniu praktiškumu, todėl turėjome išbandyti „ID.Buzz“ visomis įmanomomis sąlygomis. Motorai, skysčiai, kiekviena sistema ir valdymo detalė visados turi veikti nepriekaištingai. Tik atlikę šiuos bandymus galime užtikrinti, kad automobilis galės būti naudojamas visame pasaulyje“, – teigė „Volkswagen Commercial Vehicles“ techninių projektų vadovas Stefanas Lutzas. 

Itin kruopščiai bandymai atlikti ir izoliuotomis sąlygomis, pavyzdžiui, šalčio kambaryje įvertinta, per kiek laiko nuo užvedimo atšyla apšalęs šoninis veidrodėlis. Paaiškėjo, kad veidrodėlių šildymo sistema -20 laipsnių temperatūroje tai gali atlikti vos per tris minutes.  

Visą automobilio kūrimo istoriją galite pamatyti šiuo adresu: https://youtu.be/AG-cTPRXle4

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
„LTG Cargo“ vadovė E. Šimė: „Tvari ir efektyvi ateitis neįmanoma be geležinkelių“

„LTG Cargo“ vadovė E. Šimė: „Tvari ir efektyvi ateitis neįmanoma be geležinkelių“

„Siekiant Europos Žaliojo kurso tikslų, inžinerinių specialybių ir geležinkelių vaidmuo tampa vis didesnis, o krovinių gabenimas traukiniais artimiausiu metu Europoje turėtų išgyventi renesansą“, – teigia LTG grupės krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė, praėjusiais metais pelniusi Europos geležinkelių „Rail Trailblazer“ apdovanojimą. Su geležinkelių sektoriaus atstove kalbamės apie asmeninę patirtį, kilusius iššūkius, siekiant […]


„Volkswagen“ paviljonas Nidoje: „ID.7 Tourer” debiutas Baltijos šalyse bei kiti išskirtiniai modeliai   

„Volkswagen“ paviljonas Nidoje: „ID.7 Tourer” debiutas Baltijos šalyse bei kiti išskirtiniai modeliai  

Nidą atostogoms pasirinkę poilsiautojai šią vasarą vėl kviečiami į „Volkswagen“ paviljoną, kuriame galima apžiūrėti ir išbandyti naujausius „Volkswagen“ automobilių modelius. Šiemet paviljone iš viso pristatomi septyni modeliai, tarp kurių – ir naujausias, Baltijos šalyse būtent Nidoje debiutuojantis „Volkswagen ID.7 Tourer“ – pirmasis elektrinis universalas rinkoje, kurį iki rugpjūčio 18 d. galima išbandyti Neringos keliuose. Apsilankyti […]


Vasaros kelionės elektromobiliu Lietuvoje: kur patogiausia važiuoti atostogoms?

Vasaros kelionės elektromobiliu Lietuvoje: kur patogiausia važiuoti atostogoms?

Vis daugiau Lietuvos gyventojų renkasi keliones elektromobiliais, siekdami ne tik išvengti taršos, bet ir mėgautis komfortišku bei tylesniu važiavimu. Nors ilgesnės kelionės elektromobiliu jau nebėra retenybė, dalis vairuotojų vis dar svarsto ar patogu būtų leistis į tolimesnes keliones po Lietuvą. „Elektrum Lietuva“ elektromobilių produktų vystymo vadovė Laura Doraitė-Gudavičienė pasidalino įžvalgomis apie patogiausias kryptis Lietuvoje vasarą […]


Susisiekimo ministras M. Skuodis apdovanos jubiliejinių „Aurum 1006 km“ lenktynių kvalifikacijos nugalėtojus

Susisiekimo ministras M. Skuodis apdovanos jubiliejinių „Aurum 1006 km“ lenktynių kvalifikacijos nugalėtojus

Penktadienį, liepos 19 d., Palangoje susisiekimo ministras Marius Skuodis apdovanos jubiliejinių, 25-ąjį kartą vykstančių automobilių lenktynių „Aurum 1006 km“ kvalifikacijos nugalėtojus. Šios jau ketvirtį amžiaus vykstančios lenktynės pritraukia automobilių sporto mėgėjus ne tik iš visos šalies, bet ir iš užsienio. M. Skuodis apdovanos automobilių lenktynių „Aurum 1006 km“ kvalifikacijos nugalėtojus. Kvalifikacijos lenktynių metu dalyviai varžosi dėl […]


Elektromobilių įkrovimo stotelių kūrėja „Elinta Charge“ turi naują vadovą

Elektromobilių įkrovimo stotelių kūrėja „Elinta Charge“ turi naują vadovą

Į kitą plėtros etapą elektromobilių įkrovimo stotelių kūrėja ir gamintoja „Elinta Charge“ žengia su nauju vadovu. Įmonės generaliniu direktoriumi paskirtas Vaidas Bielinis, kurio pagrindiniai tikslai bus orientuoti į tvarų bei nuoseklų įmonės augimą, patikimiausių ir technologiškai pažangiausių produktų kūrimą ir kryptingą komandos darbą. Daugiau nei 20 metų verslo plėtros patirtį technologijų ir telekomunikacijų srityse sukaupęs […]


Profesinio mokymo privalumai ir dar vis jį supantys mitai

Profesinio mokymo privalumai ir dar vis jį supantys mitai

Nors profesinis mokymas Lietuvoje sparčiai populiarėja, visuomenėje dar vis vyrauja jį supantys mitai. O tai neretai jauną žmogų nukreipia ne tuo keliu, kurį jis iš tiesų norėtų pasirinkti. „Planuojantys dar šiais metais įstoti į profesinio mokymo įstaigą, tai gali padaryti iki rugpjūčio 5 d. LAMA BPO sistemoje. Tačiau neretai susiduriama su situacijomis, kuomet artimieji bando […]