„Volkswagen“ ir „Audi“ atstovybės Lietuvoje – vėl atviros klientams

1

„Volkswagen“ ir „Audi“ atstovybės Lietuvoje – vėl atviros klientams

Jau rytoj Lietuvoje duris vėl pradeda atverti „Volkswagen“ ir „Audi“ atstovybės. Prekės ženklams atstovaujančios bendrovės „Moller Baltic Import“ teigimu, atstovybių darbuotojai laikosi griežtų saugumo reikalavimų ir visiškai prisitaikė prie sušvelnintų karantino sąlygų. Darbą kitą savaitę atnaujina koncerno automobilių gamyklos – keleivinių Vokietijoje ir komercinių Slovakijoje.

„Darbuotojų bei klientų sveikata ir saugumas yra aukščiausias prioritetas, todėl pagal griežčiausius reikalavimus visose atstovybėse sukūrėme itin saugią aplinką, kurią palaiko aiškios taisyklės. Todėl mūsų klientai gali būti tikri, kad saugiai gaus aukščiausio lygio paslaugas, kurios yra svarbi jų kasdienybės dalis. Atstovybėse klientai gali gyvai apžiūrėti „Volkswagen“ ir „Audi“ automobilius, taip pat priimame užsakymus ir labai laukiame naujų modelių, kurie – jau pakeliui“, – teigia „Moller Baltic Import“ generalinė direktorė Ilzė Grase-Ķibildė.

Per karantiną visose trijose Baltijos šalyse bendrovė išplėtojo darbo nuotoliniu būdu galimybes. Pardavimų komanda su klientais aktyviai palaiko ryšį telefonu ir elektroniniu paštu. Nors karantino sąlygos ir sušvelnintos, bet laikydamiesi įmonės viduje priimtų reikalavimų atstovybių darbuotojai vieni nuo kitų išlaiko saugų atstumą, nesibūriuoja. Pardavimų komandos nariai vengia bet kokio fizinio kontakto su dirbtuvėmis. Taip pat darbuotojai nesėda į automobilį kartu su klientu. Automobilių tikrinimas atliekamas telefonu, el. paštu ar naudojant „Facetime“ programėlę.

Kiekvienas salėje eksponuojamas automobilis yra nuolat kruopščiai dezinfekuojamas: pardavimų komandos nariai nuvalo durelių rankenas, vairus, pavarų perjungimo svirtis, saugos diržus, prietaisų skydelį.

I. Grase-Ķibildė atkreipia dėmesį, kad koncernas palaipsniui atnaujina gamyklų veiklą. Pirmiausia balandžio 20 dieną bus duotas startas „Volkswagen“ gamykloms Vokietijos mieste Cvikau ir Slovakijos sostinėje Bratislavoje. O po savaitės, balandžio 27 dieną, planuojama pradėti veiklą keleivinių automobilių kitose gamyklose Vokietijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Ispanijoje, Rusijoje ir JAV. Šią dieną taip pat prasidės komercinių automobilių gamyba Hanoveryje Vokietijoje ir Poznanėje bei Vžesnioje Lenkijoje. Numatoma, kad iš pradžių gamyklos veiks mažesniais pajėgumais, o vėliau, atsižvelgiant į aplinkybes, gamybos apimtys bus nuosekliai didinamos.

Veiklos atnaujinimui koncernas intensyviai rengėsi pastarąsias tris savaites. Per tą laiką buvo sudarytas išsamus apsaugos priemonių planas ir taisyklių rinkinys, skirtas darbuotojų sveikatai apsaugoti. Kompanijai taip pat teko performuoti tiekimo grandines, kad visi gamybos procesai veiktų sklandžiai.

Koncernas įdėmiai stebi situaciją globaliu ir vietiniu lygiu ir nuolat vertina COVID-19 pandemijos poveikį. Tolesnius sprendimus lems platus dialogas „Volkswagen Group“ viduje ir išorės ekspertų, įskaitant Robert Koch Instituto specialistų, rekomendacijos.

Apie „Moller Baltic Import“:

„Møller Baltic Import SE“ 100 proc. priklauso kompanijai „Møller Mobility Group AS“ (anksčiau žinomai kaip „Møller Group“). Bendrovė yra „Audi“ atstovė Latvijoje ir Lietuvoje, taip pat „Volkswagen“ atstovė Baltijos šalyse.

„Møller Mobility Group AS“ yra motininė visos grupės kompanija, turinti daugiau negu 4 300 darbuotojų Norvegijoje, Švedijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. „Møller Mobility Group“, kurios bendra apyvarta viršija 28 milijardus Norvegijos kronų (apie 3 mlrd. eurų), yra viena iš pirmaujančių automobilių kompanijų Šiaurės Europoje. Grupės veikla apima „Volkswagen“, „Audi“, „Skoda“, „Seat“ ir „Volkswagen“ komercinių transporto priemonių importą, pardavimus ir finansus.

Pranešimą paskelbė: Dominykas Jakštas, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]