Visiškai naujas modelis „Mazda“ gamoje – miesto visureigis „Mazda CX-30“

1

Visiškai naujas modelis „Mazda“ gamoje – miesto visureigis „Mazda CX-30“

HIROŠIMA – „Mazda Motor Corporation“ šiandien rinką pakvietė į premjerą – pristatė jau antrąjį modelį savo naujos kartos modelių gamoje, kompaktinį miesto visureigį „Mazda CX-30“. Pirmoji visuotinė pažintis su „Mazda CX-30“ įvyks Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje, o vėliau naujasis, prognozuojama, kertinis „Mazda“ modelis išriedės į pasaulio rinkas.  Lietuvą „Mazda CX-30“ pasieks šį rudenį.

Kai kurie rinkos analitikai prognozavo, kad naujasis kompaktiškas visureigis turėtų vadintis CX-4, tačiau koncernas pasielgė kitaip, nors CX-30 pagal savo dydį pakliūva tiksliai į tarpą tarp populiariųjų CX-3 ir CX-5.

Vos užmetus akį akivaizdu, kad CX-30 yra brandus ir elegantiškas „Mazda“ „Kodo“ dizaino filosofijos išpažintojas, kuriam papildomo turinio suteikia unikalių „Skyactiv“ technologijų rinkinys. „Mazda CX-30“ išvaizdoje dera drąsios visureigio proporcijos ir minimalistinė išgrynintų linijų estetika, o šį derinį apibendrina būtent šiame modelyje pritaikyta dizaino koncepcija „Sleek and Bold“. Joje dera du skirtingi elementai – aptakus kupė grožis ir SUV ryžtingumas.

Naujoji „Mazda” dydžių lentelėje bene tiksliausiai atitinka posakį „nei didelis, nei mažas“: 4395 mm ilgio, 1795 mm pločio, 1540 mm aukščio, 2655 mm ilgio ratų bazės. Toks automobilis labiausiai tiks dviem ar mažai šeimai, daugiausia laiko praleidžiantiems mieste, tačiau nevengiantiems leistis savaitgalio išvykai kur nors tolėliau.

„Mes kūrėme „CX-30“ taip, kad šis automobilis taptų neatskiriamu kasdienio gyvenimo partneriu“, –pabrėžia Akira Marumoto, „Mazda“ prezidentas.

Naujojo modelio išorės harmonija persikelia ir į automobilio interjerą, praturtintą aukščiausios kokybės medžiagomis.

„Mazda“ inžinierių komanda ištobulino automobilio vairavimo savybes, aprūpino jį pažangiausiomis saugumo sistemomis, įrengė itin patogų prietaisų skydelį – tai leidžia mėgautis vairavimo dinamiškumu ir tuo pačiu metu užtikrintumu kelyje. Visiško užbaigtumo pojūtį automobilio salone sukuria aukščiausios kokybės naujausios garso sistemos – 8 garsiakalbių „Mazda“ ar 12 garsiakalbių „Bose“ sistema.

CX-30, kaip ir naujoji „Mazda3“, yra sukurtas naudojant naujos kartos „Skyactive-Vehicle Architecture“, kuri akcentuoja žmogaus įgimtą balanso jausmą – projektuojant vairuotojo darbo vietą itin daug dėmesio skirta vairuojančiojo dubens padėčiai ir pojūčiams atliekant manevrus.

Visureigis bus aprūpintas „i-Active“ šeimos visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymo technologija „G-Vectoring Control“, leidžiančia sklandžiau įveikti posūkius ir dar labiau susilieti su automobiliu.

CX-30 yra automobilis, kuriuo į keliones galės išsiruošti šeima ar draugų grupelė – puikiai išnaudota automobilio vidinė erdvė ir praktiškumu išskirianti bagažinė (460 l tūrio) užtikrina kelionės patogumą, o ypatingos CX-30 manevringumo savybės leidžia paprastai valdyti automobilį tiek kelyje, tiek bet kurioje parkavimosi aikštelėje.

Kuriant „Mazda CX-30“ buvo kruopščiai padirbėta ties tokiomis bazinėmis automobilio funkcijomis kaip pagreitėjimas, posūkiai ir stabdymas. Žinoma, tam įtakos turi ne tik važiuoklė bei valdymo ar stabdžių mechanizmai, bet ir jėgainės, kuriomis gali būti aprūpintas visureigis.  

CX-30 siūlomas su nauju „Skyactiv“ šeimos dyzeliniu varikliu „Skyactiv-Euro 6d-TEMP”  bei benzininius „Skyactiv“ šeimos variklius, tarp kurių ir revoliucinis „Skyactiv-X“, kuriame suderinta tiek dyzelinio, tiek benzininio variklio degiojo mišinio uždegimo principas. Be to, visos modifikacijos su benzininiais varikliais turės „mild-hybrid“ tipo hibridinę jėgainę, kuri atitinkamomis sąlygomis įdarbins ir nedidelį elektros variklį, pavaduosiantį ar papildysiantį tradicinį variklį. 

„Mazda CX-30“ taip pat gavo gausų rinkinį „i-Activsense“ saugumo technologijų, įskaitant ir naują „Driver Monitoring“ sistemą, kuri stebi vairuotojo būseną ir perspėja, jei pastarojo elgesyje esama potencialių rizikos požymių. Sistema fiksuoja vairuotojo akių būseną, mirksėjimą, galvos ir netgi burnos judesius bei perspėja, jei jo elgesyje atsiranda akivaizdžių mieguistumo požymių. Kritiniu atveju sistema pati aktyvuoja išmanią stabdymo sistemą „Smart Brake Support“, padedančią automobiliui sustoti.

Naujieji „Mazda CX-30“ visureigiai bus gaminami pagrindinėse „Mazda“ korporacijos gamyklose visame pasaulyje, taip užtikrinant, kad naujasis modelis būtų nesunkiai pasiekiamas įvairių šalių vartotojams.

Apie „Mazda Motor Corporation“

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių, jo pardavimai viršija 22 mlrd. eurų.

Daugiau informacijos:

Justė Šataitė

„Mazda“ Baltijos šalių marketingo vadovė

+370 5 2168226 

Juste.Sataite@inchcape.fi

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Withings Steel HR Sport (40mm) OLED, 39 g, Black, Bluetooth, Built-in pedometer, Heart rate monitor, GPS (satellite), Waterproof
 
DAEWOO Washing machine WM-1710ELW Top loading, Washing capacity 6 kg, 700 RPM, A+, Depth 53.5 cm, Width 52.5 cm, White/ black, Semi-automatic, Display,
 
Kaitlentė Bosch PIF651FB1E
 
AOC 24B1H 23.6 “, VA, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 5 ms, 250 cd/m², Black
 
Candy Hob CDH 32/1X Vitroceramic, Number of burners/cooking zones 2, Black,

Įpročiai prie vairo: estams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais, atsakingiausiai elgiasi lietuviai

Tyrimas parodė, kad Baltijos šalyse gatvės dar pilnos telefonu kalbančių vairuotojų. Jie tik pamažu atsisako šio įpročio: 39 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių kelyje nebekalba išmaniaisiais telefonais. Neatsakingiausiai elgiasi estai – tik penktadalis jų vengia kalbėti telefonu prie vairo, Latvijoje tokių žmonių – 27 procentai. Draudikai įspėja, kad telefoninio pokalbio metu vairuotojai nepakankamai stebi aplinką […]

  Straipsniai »

Kelių direkcija jau skelbia pirkimus 2020 m. rangos darbams

Š. m. rugpjūčio 19 d. duomenimis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) piniginių srautų įsipareigojimai pagal sutartis ir administravimo išlaidos 2019 m. valstybinės reikšmės keliams administruoti, prižiūrėti ir tiesti jau sudaro 404,8 mln. eurų arba 100 proc. viso Kelių direkcijai skirto biudžeto šiems metams. Be to, 2020 metams sudarytų sutarčių ir išlaidų […]

  Straipsniai »

Diena, kai vairuotojus kelyje dažniausiai užklumpa netikėtumai

Techninės pagalbos kelyje specialistai daugiausia darbo turi penktadieniais. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, pirmą šių metų pusmetį pagal iškvietimų skaičių ši diena pastebimai išsiskyrė iš visų savaitės dienų. Išanalizavus statistiką paaiškėjo, kad penktadienį problemų keliuose patiria vidutiniškai net pusantro karto daugiau vairuotojų negu šeštadienį ar sekmadienį. Draudimo bendrovės duomenimis, jau ne vienerius metus fiksuojama tendencija, jog pats […]

  Straipsniai »

Kaip pavėžėjai užtikrina jūsų saugumą: 5 patikimiausi automobiliai

Automobilių pramonė užtikrindama patikimumą ir saugumą pastaraisiais metais žengė didžiulį šuolį. Tuo įsitikinę autoservisų specialistai, kartu perspėjantys, jog reguliari transporto priemonių priežiūra vis dar nėra pakankamai „madinga“. Kaip tai sprendžia profesijos, kur automobilio patikimumas itin svarbus ir kokie automobiliai jose dominuoja?  Teisingai rūpinasi tik penktadalis vairuotojų  Autoserviso „R2L“ direktorius Rimvydas Vaštakas aiškina, kad šiandien, kaip […]

  Straipsniai »