Visiškai naujas modelis „Mazda“ gamoje – miesto visureigis „Mazda CX-30“

1

Visiškai naujas modelis „Mazda“ gamoje – miesto visureigis „Mazda CX-30“

HIROŠIMA – „Mazda Motor Corporation“ šiandien rinką pakvietė į premjerą – pristatė jau antrąjį modelį savo naujos kartos modelių gamoje, kompaktinį miesto visureigį „Mazda CX-30“. Pirmoji visuotinė pažintis su „Mazda CX-30“ įvyks Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje, o vėliau naujasis, prognozuojama, kertinis „Mazda“ modelis išriedės į pasaulio rinkas.  Lietuvą „Mazda CX-30“ pasieks šį rudenį.

Kai kurie rinkos analitikai prognozavo, kad naujasis kompaktiškas visureigis turėtų vadintis CX-4, tačiau koncernas pasielgė kitaip, nors CX-30 pagal savo dydį pakliūva tiksliai į tarpą tarp populiariųjų CX-3 ir CX-5.

Vos užmetus akį akivaizdu, kad CX-30 yra brandus ir elegantiškas „Mazda“ „Kodo“ dizaino filosofijos išpažintojas, kuriam papildomo turinio suteikia unikalių „Skyactiv“ technologijų rinkinys. „Mazda CX-30“ išvaizdoje dera drąsios visureigio proporcijos ir minimalistinė išgrynintų linijų estetika, o šį derinį apibendrina būtent šiame modelyje pritaikyta dizaino koncepcija „Sleek and Bold“. Joje dera du skirtingi elementai – aptakus kupė grožis ir SUV ryžtingumas.

Naujoji „Mazda” dydžių lentelėje bene tiksliausiai atitinka posakį „nei didelis, nei mažas“: 4395 mm ilgio, 1795 mm pločio, 1540 mm aukščio, 2655 mm ilgio ratų bazės. Toks automobilis labiausiai tiks dviem ar mažai šeimai, daugiausia laiko praleidžiantiems mieste, tačiau nevengiantiems leistis savaitgalio išvykai kur nors tolėliau.

„Mes kūrėme „CX-30“ taip, kad šis automobilis taptų neatskiriamu kasdienio gyvenimo partneriu“, –pabrėžia Akira Marumoto, „Mazda“ prezidentas.

Naujojo modelio išorės harmonija persikelia ir į automobilio interjerą, praturtintą aukščiausios kokybės medžiagomis.

„Mazda“ inžinierių komanda ištobulino automobilio vairavimo savybes, aprūpino jį pažangiausiomis saugumo sistemomis, įrengė itin patogų prietaisų skydelį – tai leidžia mėgautis vairavimo dinamiškumu ir tuo pačiu metu užtikrintumu kelyje. Visiško užbaigtumo pojūtį automobilio salone sukuria aukščiausios kokybės naujausios garso sistemos – 8 garsiakalbių „Mazda“ ar 12 garsiakalbių „Bose“ sistema.

CX-30, kaip ir naujoji „Mazda3“, yra sukurtas naudojant naujos kartos „Skyactive-Vehicle Architecture“, kuri akcentuoja žmogaus įgimtą balanso jausmą – projektuojant vairuotojo darbo vietą itin daug dėmesio skirta vairuojančiojo dubens padėčiai ir pojūčiams atliekant manevrus.

Visureigis bus aprūpintas „i-Active“ šeimos visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymo technologija „G-Vectoring Control“, leidžiančia sklandžiau įveikti posūkius ir dar labiau susilieti su automobiliu.

CX-30 yra automobilis, kuriuo į keliones galės išsiruošti šeima ar draugų grupelė – puikiai išnaudota automobilio vidinė erdvė ir praktiškumu išskirianti bagažinė (460 l tūrio) užtikrina kelionės patogumą, o ypatingos CX-30 manevringumo savybės leidžia paprastai valdyti automobilį tiek kelyje, tiek bet kurioje parkavimosi aikštelėje.

Kuriant „Mazda CX-30“ buvo kruopščiai padirbėta ties tokiomis bazinėmis automobilio funkcijomis kaip pagreitėjimas, posūkiai ir stabdymas. Žinoma, tam įtakos turi ne tik važiuoklė bei valdymo ar stabdžių mechanizmai, bet ir jėgainės, kuriomis gali būti aprūpintas visureigis.  

CX-30 siūlomas su nauju „Skyactiv“ šeimos dyzeliniu varikliu „Skyactiv-Euro 6d-TEMP”  bei benzininius „Skyactiv“ šeimos variklius, tarp kurių ir revoliucinis „Skyactiv-X“, kuriame suderinta tiek dyzelinio, tiek benzininio variklio degiojo mišinio uždegimo principas. Be to, visos modifikacijos su benzininiais varikliais turės „mild-hybrid“ tipo hibridinę jėgainę, kuri atitinkamomis sąlygomis įdarbins ir nedidelį elektros variklį, pavaduosiantį ar papildysiantį tradicinį variklį. 

„Mazda CX-30“ taip pat gavo gausų rinkinį „i-Activsense“ saugumo technologijų, įskaitant ir naują „Driver Monitoring“ sistemą, kuri stebi vairuotojo būseną ir perspėja, jei pastarojo elgesyje esama potencialių rizikos požymių. Sistema fiksuoja vairuotojo akių būseną, mirksėjimą, galvos ir netgi burnos judesius bei perspėja, jei jo elgesyje atsiranda akivaizdžių mieguistumo požymių. Kritiniu atveju sistema pati aktyvuoja išmanią stabdymo sistemą „Smart Brake Support“, padedančią automobiliui sustoti.

Naujieji „Mazda CX-30“ visureigiai bus gaminami pagrindinėse „Mazda“ korporacijos gamyklose visame pasaulyje, taip užtikrinant, kad naujasis modelis būtų nesunkiai pasiekiamas įvairių šalių vartotojams.

Apie „Mazda Motor Corporation“

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių, jo pardavimai viršija 22 mlrd. eurų.

Daugiau informacijos:

Justė Šataitė

„Mazda“ Baltijos šalių marketingo vadovė

+370 5 2168226 

Juste.Sataite@inchcape.fi

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38

Seimui pristatytas transporto priemonės pirmos registracijos mokesčio projektas

  Seimui pristatytas Motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymo projektas Nr. XIIIP-4132, kuriuo siūloma nuo kitų metų sausio 1 d. reglamentuoti motorinių transporto priemonių apmokestinimo transporto priemonių pirmos registracijos mokesčiu tvarką. Mokestį mokėtų M1 klasei ar N1 klasei priskirtos motorinės transporto priemonės, pirmą kartą registruojamos Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre valdytojas. Numatoma, kad […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: sklandi Lietuvos pašto veikla bus užtikrinta

Susisiekimo ministerija apgailestauja, kad nepavyko surasti sutarimo su AB Lietuvos paštas valdybos nariais ir dėkoja už jų indėlį į bendrovės veiklą. Atsisakius valdybai tęsti darbą iki šių metų pabaigos, Susisiekimo ministerija skubiai suformuos naują valdybą. Jau inicijuotos procedūros naujų nepriklausomų narių atrankai, siekiant suformuoti nuolatinę bendrovės valdybą, kuri atitiktų EBPO reikalavimus. „Naujoji bendrovės valdyba turės […]

  Straipsniai »

Pasirašyta sutartis dėl ilgalaikės Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategijos rengimo

Susisiekimo ministerijos iniciatyva pradedama rengti Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategija, kuria siekiama numatyti optimalias ilgalaikes šalies transporto sektoriaus plėtros kryptis ir prioritetus. Pagal pasirašytą strategijos rengimo sutartį ją numatoma parengti iki kitų metų liepos mėnesį. „Ilgalaikė susisiekimo strategija suteiks pagrindą kryptingai, gerąja užsienio valstybių praktika pagrįstai tolimesnei Lietuvos transporto sektoriaus plėtrai. Tai leis […]

  Straipsniai »
Oficialu: Prie pokyčių Vilniaus stoties rajone jungiasi ir Autobusų stotis

Oficialu: Prie pokyčių Vilniaus stoties rajone jungiasi ir Autobusų stotis

Vilnius imasi aktyvių veiksmų dėl autobusų stoties atnaujinimo – šiandien savivaldybėje pasirašyti keturšaliai sostinės, AB „Lietuvos geležinkeliai”, UAB „Vilniaus autobusų stotis“ ir UAB „Baltisches Haus“ ketinimai rajoną drauge paversti prestižiniu mobilumo centru. Tokiu būdu dvi pastarosios įmonės, valdančios dabartinę autobusų stotį, prisijungė prie savivaldybės ir „Lietuvos geležinkelių” planuojamų grandiozinių pokyčių visam Stoties rajonui. „Turime aiškią […]

  Straipsniai »