Vilniaus viešasis transportas didina darbuotojų atlyginimus, vairuotojų užmokestis augs 5–17 proc.

Vilniaus viešasis transportas didina darbuotojų atlyginimus, vairuotojų užmokestis augs 5–17 proc.

Siekdama užtikrinti konkurencingą atlygį ir sumažinti užmokesčio atotrūkį tarp vienodas pareigas užimančių darbuotojų, miesto savivaldybės valdoma įmonė Vilniaus viešasis transportas (VVT) didina darbuotojų atlyginimus. Didžiausios darbuotojų grupės  – vairuotojų  – atlyginimai didės 5–17 proc.

Numatyta, kad didesnius atlyginimus jau už balandį gaus dauguma įmonės darbuotojų – vairuotojai, darbininkai ir administracijoje dirbantys žmonės. 

„Labai vertiname mūsų darbuotojų atliekamą darbą ir norime užtikrinti jiems konkurencingą atlygį, todėl absoliučiai daugumai jų bus pakeltas atlyginimas. Kartu įsipareigojame didinti darbo užmokesčio sistemos skaidrumą ir sąžiningumą, kad tas pačias pareigas užimantys ir panašias atsakomybes turintys žmonės finansiškai būtų atlyginami remiantis tuso pačiu principu. Be to, daug dėmesio skirsime skatinamajai atlygio sistemai, kai už gerus rezultatus komandos nariai gaus motyvacinius piniginius priedus“, – sako Darius Aleknavičius, VVT generalinis direktorius.

Tobulindama darbo užmokesčio sistemą, įmonė remiasi 2021 m. atliktu įmonės pareigybių vertinimu, atlyginimų rinkos tyrimu ir kitais duomenimis. Tam, kad sistema būtų aiškesnė ir paprastesnė, bus sumažintas pareigybių kategorijų skaičius. Įmonės atstovo teigimu, šis pokytis tik pirmas žingsnis – ateityje komandos narių atlyginimai bus peržiūrimi periodiškai, kasmet, kartu gerinant sistemos efektyvumą.

VVT siekia, kad naujai prisijungę ir dabar mažiausiai uždirbantys vairuotojai gautų apie 1000 eurų neto darbo užmokestį. 

Kvalifikuotų darbininkų algos, priklausomai nuo veiklos srities, vidutiniškai augs 8–15 proc. Administracijos darbuotojų darbo užmokestis vidutiniškai kils 8 proc. 

Darbuotojams, dirbantiems lauko sąlygomis ir kilnojamojo pobūdžio darbą, bus skiriama ir kilnojamojo darbo kompensacija, kuri dar labiau padidins darbuotojų grynąsias pajamas.

„Užtikrinsime ir papildomus priedus pagirtinai dirbantiems bendrovės darbuotojams. Taip pat pasiūlysime naujieną – rekomendacijų programą, kurios metu išmokėsime specialias premijas už pagal rekomendacijas įdarbintus naujus kolegas“, – teigia VVT generalinis direktorius.

Atlyginimai vairuotojams įmonėje buvo padidinti ir 2021 m. rudenį, tačiau atsižvelgiant į besikeičiančią situaciją rinkoje ir infliaciją, nuspręsta atlyginimus pakelti dar kartą. Tai reiškia, kad iš viso 2021–2022 metais VVT algų didinimui skiria 3,2 mln. eurų.

Sutaupyti padeda ir skaitmenizacija

Lėšos algų didinimui bus skiriamos iš suplanuoto bendrovės algų biudžeto ir numatomo paslaugų įkainių indeksavimo lėšų. 

„Atlyginimų didinimui šiais metais skiriame maksimalią įmanomą sumą. Taip pat dirbame ties veiklos efektyvumo didinimu, skaitmenizuojame dalį procesų, keliame darbuotojų kompetencijas ir taip šiemet sutaupysime 0,5 mln. eurų, kurių dalį skirsime tolesniam atlyginimų kėlimui“, – sako VVT generalinis direktorius.

Aleknavičius priduria, kad mažinti etatų skaičiaus įmonėje neplanuojama. Priešingai – dėl augančių veiklos apimčių VVT komanda yra didinima, šiuo metu ieškoma papildomų darbuotojų.

VVT darbuotojus skatina ne tik augančiais atlyginimais, bet ir papildomomis naudomis. Visiems įmonės komandos nariams suteikiamas draudimas nuo nelaimingų atsitikimų, išmokos gimus vaikui ar šeimos nario netekties atveju. Įmonė taip pat rūpinasi darbuotojų sveikata ir visiems norintiems siūlo galimybę nemokamai pasiskiepyti nuo virusinių ligų, metų pabaigoje skiria sveikatingumo premijas. VVT darbuotojams, atsižvelgiant į darbo stažą, skiriamos ir papildomos kasmetinės atostogos. VVT švenčių proga ilgamečiams darbuotojams įteikiami piniginiai apdovanojimai už darbinės veiklos nuopelnus. 

Apie VVT
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ – Vilniaus miesto savivaldybei priklausanti įmonė, atsakinga už Vilniaus miesto autobusų ir troleibusų maršrutų aptarnavimą, turimų transporto priemonių bei joms reikalingos infrastruktūros priežiūrą. Įmonė  siekia tapti inovatyvia, skaidria ir lyderiaujančia keleivių vežimu užsiimančia įmone Lietuvoje ir Baltijos šalių regione. Bendrovėje dirba apie 1900 darbuotojų. Viešuoju transportu Vilniuje kasdien pervežama apie 400 tūkst. keleivių.

Daugiau informacijos:  Komunikacijos specialistas Vygandas Kieras

UAB „Vilniaus viešasis transportas“

Mob. +370 673 89517, El. p.: vygandas.kieras@vilniausvt.lt

Pranešimą paskelbė: Vygandas Kieras, UAB „Vilniaus viešasis transportas”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Šiauliuose toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, įgyvendinamas ir Lietuvos kariuomenei svarbus susisiekimo projektas

Šiauliuose toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, įgyvendinamas ir Lietuvos kariuomenei svarbus susisiekimo projektas

Šiauliuose po žiemos sezono atnaujinti infrastruktūros plėtros darbai – toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, kuris sujungs miestą kertančius magistralinius kelius, taip pat pradedamos rekonstruoti Lietuvos kariuomenei svarbios Aerouosto ir Lakūnų gatvės. Abu šie valstybei svarbūs vietinės reikšmės kelių projektai iš dalies finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšomis. „Jau antri metai Šiauliuose vykdomi didelės apimties […]


„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose. S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei […]


Svarbiausi aviacijos maršrutų planavimo principai: kaip parenkamos naujos kryptys ir kas lemia esamų atšaukimą

Svarbiausi aviacijos maršrutų planavimo principai: kaip parenkamos naujos kryptys ir kas lemia esamų atšaukimą

Rodos dar visai neseniai galėjote tiesiogiai nuskristi į tam tikrą šalį ar miestą, o šiandien tokio skrydžio neberandate. Kodėl vienus maršrutus keičia kiti ir kas priverčia oro bendroves nutraukti arba laikinai sustabdyti skrydžius? Atsakymus į šiuos klausimus pateikė Lietuvos oro uostų (LTOU) maršrutų plėtros vadovas Tomas Zitikis. „Oro bendrovės visuomet atsižvelgia į keleivių paklausą, orlaivių […]


Kokią žinią perduoda griūvantys tiltai Lietuvoje? 

Kokią žinią perduoda griūvantys tiltai Lietuvoje? 

Susisiekimo infrastruktūra, jos sauga ir patikimumas – vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių kiekvienos šalies ekonomikos plėtrą. Įvairių pramonės šakų vystymasis neįsivaizduojamas be kelių ir tiltų infrastruktūros plėtros bei esamų statinių saugaus naudojimo. Didėjantys transporto srautai, jų intensyvumas, svoriai ir kiti parametrai tampa nauju iššūkiu tiek projektuojant, tiek ir eksploatuojant bei prižiūrint transporto infrastruktūros statinius.   Pasak Vilniaus […]


Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

Išsirinkti naują automobilį nėra lengva, dar sunkiau, kai jis naudotas. Naudotų automobilių pardavėjų teigimu, norimo pirkinio paieškos gali užtrukti ir 3 mėn. – nors naudotų automobilių pasiūla, palyginti su praėjusių metų rudeniu, atsigauna, vis dėlto rinka dar nepasiekė priešpandeminio lygio. Dėl šios priežasties ieškantys naudoto automobilio turi kur kas atidžiau rinktis ir saugotis sukčių kabliuko. […]


Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Remiantis reprezentatyvia vasario mėnesį „Norstat“ atlikta apklausa, beveik pusę (44 proc.) vairuotojų labiausiai erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą. Bendrovės „Moller Auto“ užsakymu atlikta apklausa atskleidė, kad penktadalį (21 proc.) vairuotojų erzina, kai šalia sėdintis keleivis staiga išblaško dėmesį ir tenka atitraukti akis nuo kelio. 7 proc. apklausoje dalyvavusių vairuotojų taip pat […]