Vilniaus „Ryto“ žaidėjams – JEEP automobiliai

1

Vilniaus „Ryto“ žaidėjams – JEEP automobiliai

Vilniaus „Ryto” klubo rėmėjų gretas papildė visame pasaulyje žinomas automobilių prekės ženklas JEEP. Bendrovė „Autobrava“, oficiali tiesioginė šio prekės ženklo importuotoja Baltijos šalyse, tapo auksiniu „Ryto“ rėmėju.

Paramos sutartis galioja nuo šio sezono BetsafeLKL“ atkrintamųjų varžybų iki kito sezono pabaigos. Bendrovė ne tik suteiks JEEP automobilius žaidėjams, tačiau parems klubą ir finansiškai.

„Galimybė lydėti Vilniaus „Ryto“ komandą į būsimas pergales didelė garbė mums ir mūsų atstovaujamam JEEP prekės ženklui. Esu tikras, kad iššūkių keliuose nepaisantys padidinto pravažumo JEEP automobiliai puikiai išpildys komandos narių poreikius, o kartu užtikrins ir didžiausią kelionių komfortą“, – teigia „Autobrava“ vadovas Laurynas Žukauskas.

L. Žukauskas taip pat atskleidžia, kad „Ryto” krepšininkams skirti automobiliai bus ir toliau žymimi „City Bee” prekės ženklu, Vilniuje jau spėjusiu tapti mobilių ir patogių miesto kelionių sinonimu.

Vilniaus „Ryto” klubo direktorius Julius Sarapinas sako besidžiaugiantis galimybe pasveikinti JEEP atstovus, papildžiusius „Ryto” šeimos gretas. 

Labai džiaugiuosi, kad toks visame pasaulyje žinomas ir stiprus prekės ženklas nuo šio sezono BetsafeLKL atkrintamųjų pradžios lydės mus kelyje į pergales. Tikiuosi, kad tai tik ilgalaikės, abiems pusėms labai naudingos ir įsimintinos draugystės pradžia“, – teigia J. Sarapinas.

Auksinio rėmėjo pozicija yra aukščiausias paramos statusas Vilniaus „Ryto” krepšinio klube. Be „Autobravos“ auksinis klubo rėmėjas yra „Švyturys”.

„Autobrava“ yra oficiali tiesioginė „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) koncerno gaminamų JEEP automobilių importuotoja Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovė priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus Group“, veikiančiai keturiose verslo srityse: atsinaujinančios energetikos („Modus Energy“, „Green Genius“), automobilių dalijimosi paslaugų („CityBee“), išmanių parkavimo sprendimų („City Parking Group“) ir automobilių prekybos. Įmonių grupė valdo 18-os automobilių prekės ženklų atstovybių tinklą, tokių kaip „Porsche“, „Bentley“, „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Maserati“, „JEEP” ir kt.

Šiandien BetsafeLKL ketvirtfinalio etape startuojantis Vilniaus „Rytas“ kartu pradeda ir prekybą 2019-2020 m. sezono narystėmis. Pirmieji įsigyti jas galės sirgaliai, turintys šio sezono klubo narystę. Jie išskirtinėmis teisėmis padaryti tai galės iki gegužės 21 d. (imtinai). Nuo gegužės 22 d. 11 val. įsigyti narystes galės visi norintys.

Pranešimą paskelbė: Eiviltas Paraščiakas, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5
Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Lietuvoje augant dviratininkų skaičiui vis aktualesni tampa ir jų saugumo kelyje klausimai. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad viena didžiausių problemų išlieka dviratininkų matomumas kelyje – ypač tamsiuoju paros metu. Net 82 proc. atliktos apklausos respondentų pavojingiausia su dviratininkais susijusia situacija kelyje įvardijo važiavimą dviračiu tamsiu paros metu be žibintų ar šviesą […]

  Straipsniai »

„airBaltic“ per pirmąjį 2019-ųjų pusmetį aptarnavo 20 proc. daugiau klientų

Per pirmąjį 2019 metų pusmetį oro linijų bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau nei 240 000 keleivių, keliaujančių į Lietuvą ir iš jos. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, oro linijos pervežė 20 proc. daugiau keleivių iš Lietuvos į Europos šalis, Skandinaviją, Rusiją, NVS šalis ir Vidurio Rytus. „Ateityje ir toliau planuojame didinti tiesioginių skrydžių skaičių iš visų […]

  Straipsniai »

Derėtis galima

Emocijos ar taisyklės. Kaip priimami sprendimai sektoriuje B2B? Ar gali pirkimai konkurso būdu apsaugoti nuo emocijų ir laikantis taisyklių padėti pasirinkti logistikos partnerį? Apie tai kalbamės su Aleksandru Kovalčuku, „AsstrA-Associated Traffic“ AG Konkursų valdymo skyriaus vadovu. – Aleksandrai, ar kompanija „AsstrA“ taiko konkursinės prekybos procedūras? Konkursiniai Klientai užtikrina beveik pusę „AsstrA“ pardavimų apimties, todėl dalyvavimas […]

  Straipsniai »
Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Jau kelintą vasarą Lietuvoje neatslūgsta festivalių populiarumo banga – vieni plečiasi, kiti startuoja naujuose vietose. Festivaliams masiškėjant atsiranda ir susisiekimo, automobilių parkavimo problemos.  Apie galimybes keliauti į muzikinius festivalius pasakoja vežėjų atstovai.  “Yra daug skirtingų keliavimo būdų į festivalį – automobiliu, traukiniu, autobusu, kartais net ir dviračiais keliauja žmonės. Mes kasmet ieškome vis įvairesnių keliavimo […]

  Straipsniai »