Vilniaus oro uosto keleivių dėmesiui: prieš rekonstrukciją saugumo patikra gali užsitęsti

1

Vilniaus oro uosto keleivių dėmesiui: prieš rekonstrukciją saugumo patikra gali užsitęsti

Kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai besiruošiantis Vilniaus oro uostas liepos 12 ir 13 d. skrydžius iš sostinės turinčius keleivius perspėja dėl galimai ilgesnių eilių prie aviacijos saugumo patikros ir ragina atvykti į oro uostą likus dviem valandoms iki išvykimo. Ilgesnių nei įprastai eilių priežastis – dalies introskopų, patikroje esančių rentgeno aparatų, perkėlimas į Kauno oro uostą.
Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris teigia, kad du introskopai Vilniaus oro uoste buvo išmontuoti vėlų vakar dienos vakarą ir šįryt jau iškeliavo į Kauną.  
„Dėl šios priežasties paskutines savo darbo dieną prieš tako rekonstrukciją Vilniaus oro uostas veiks ne su aštuoniais kaip įprasta, o su šešiais introskopais. Natūralu, kad tai sulėtins aviacijos saugumo patikrą, todėl keleivių prašome oro uoste būti likus bent dviem valandoms iki skrydžio. Iš anksto atsiprašome už galimus nepatogumus“, – sakė D. Voveris.
Dar du introskopai į Kauną bus perkelti aptarnavus paskutinį skrydį iš Vilniaus liepos 13 d. vakare.
Iš sostinės perkeltos saugumo patikros priemonės nuo pat ankstyvo liepos 14 d. ryto padės Kauno oro uostui aptarnauti keturis kartus išaugsiantį keleivių srautą.
Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija truks nuo liepos 14 d. iki rugpjūčio 17 d. 23:59 val.
 
Apie Lietuvos oro uostus
Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje.  Per 2016 m. jie aptarnavo 4,8 mln. keleivių ir 52 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų skraidina 69 kryptimis į 59 miestus 26 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc. 

Pranešimą paskelbė : – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Lakštinė stangrinanti veido kaukė, 25 ml
 
HELLY HANSEN Koppervik Black/Ebony/Grey Fog 45
 
Vagabond Kenova 4457-201 Black 36
 
HELLY HANSEN Seraphina Women's Oatmeal/Natura/Cement 38
 
REIMA Ivalo Black 36

Kaip prižiūrėti dyzelinių automobilių ekologines sistemas?

  Dyzelinis automobilis su įdiegtomis ir tinkamai veikiančiomis išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemomis, palyginus su benzinu veikiančiu automobiliu, yra ne tik taupesnis, bet ir nenusileidžia ekologiniais rodikliais, o CO2 emisija yra mažesnė – tai patvirtino Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkų atliktas tyrimas. Tačiau ne visi vairuotojai žino, kaip automobiliuose įdiegtas ekologines sistemas prižiūrėti. Tad ar […]

  Straipsniai »
Ribotos judėsenos žmonių kelionės lėktuvu – ką svarbu žinoti?

Ribotos judėsenos žmonių kelionės lėktuvu – ką svarbu žinoti?

Ruošiantis kelionei lėktuvu, norisi, kad ji būtų sklandi jau nuo pat atvykimo į oro uostą. Savo ruožtu oro uostai stengiasi užtikrinti, kad kelionė būtų maloni visiems keliautojams, įskaitant ir ribotos judėsenos žmones. Šiems keleiviams pravartu žinoti apie būtent jiems skirtas paslaugas, kuriomis galima pasinaudoti oro uoste. Kelionė į oro uostą – greita ir paprasta „Lietuvos […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: perskirstyta 3,3 mln. eurų rezervinių lėšų Lietuvos keliams

 Atsižvelgiant į šiemet kelių rekonstravimo projektuose sutaupytas ar nepanaudotas lėšas, Susisiekimo ministerijos siūlymu perskirstyti 3,3 mln. eurų rezervinių Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų. Tam Vyriausybė pritarė 2019 m. spalio 30 dieną. „Perskirstomos lėšos teks kelių objektams, kuriuose darbai jau atlikti arba bus atlikti iki šių metų pabaigos. Taip pat atsižvelgėme į papildomai gautus […]

  Straipsniai »

Nuoseklus Lietuvos oro uostų augimas – stebimas visų finansinių rodiklių kilimas

Lietuvos oro uostai ir toliau skaičiuoja augančius finansinius rodiklius. Apžvelgus pirmuosius 9 šių metų  mėnesius suskaičiuota, jog lyginant su praėjusiais metais, bendros pajamos didėjo 13 proc. ir siekia beveik 37 mln. eurų. Lietuvos oro uostai pažymi, kad didėjo ir  aviacinės – skrydžių, keleivių aptarnavimo, krovinių gabenimo, ir neaviacinės veiklos – patalpų nuomos, maitinimo įstaigų, įvairių […]

  Straipsniai »