Vilniaus darnaus judumo pasiūlymas ministerijoms – atsisakyti rezervuotų parkavimo vietų

1

Vilniaus darnaus judumo pasiūlymas ministerijoms – atsisakyti rezervuotų parkavimo vietų

Vilniaus miesto savivaldybės administracija Vyriausybę ir visas ministerijas kviečia prisidėti prie darnaus judumo idėjų mieste realiais veiksmais. Centre esančias institucijas savivaldybė ragina atsisakyti rezervuotų automobilių stovėjimo vietų, o darbuotojams kaip motyvacinę priemonę taikyti ilgalaikių viešojo transporto bilietų kompensavimą. 

„Šiuo metu didžioji dalis valstybinių įstaigų, prie kurių rezervuojamos automobilių stovėjimo vietos, yra miesto centre – čia poreikis parkavimui natūraliai didžiausias, todėl jos turėtų būti prieinamos visiems vilniečiams. Dabar, žinoma, šios problemos neaktualios, tikiuosi, kad ir visi ministerijų darbuotojai sėkmingai dirba nuotoliniu būdu, bet grįžtant iš karantino šis klausimas iškart sugrįš, todėl susitvarkyti reikėtų jau dabar. Ir tai labai atitiktų Vyriausybės programoje matomą ambicingą kryptį įgyvendinti Lietuvos žaliąjį kursą, mažinti oro taršą, skatinti mažiau naudotis automobiliais“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis. 

Vilniaus miesto savivaldybės administracija siūlo atsisakyti rezervuotų vietų prie valstybės įstaigų, institucijų ir tarnybų. Tam, kad kompleksiškai būtų sprendžiami parkavimo iššūkiai, Vilniuje tiesiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengiamos trūkstamos jungtys būtent su miesto centru, įrengiami dviračių stovai. Esant poreikiui, savivaldybė pasiruošusi bendradarbiauti – prie Vyriausybės ar ministerijų įrengti naujų dviračių stovų. 

Be to, ministerijos automobilių parkavimo iššūkius kviečiamos spręsti ir aktyviau skatinant darbuotojus dirbti nuotoliniu būdu – taip būtų mažinami srautai. Rezervuotų automobilių parkavimo vietų poreikį mažintų ir dažnesnis elektromobilių naudojimas. Jų vairuotojams taikomos įvairios skatinamosios priemonės, tarp jų ir nemokamas parkavimas. 

Kelionės viešuoju transportu padeda spręsti ne tik parkavimo vietų trūkumo problemą. Tai prisideda prie automobilių srauto mažėjimo, mažina oro užterštumą, taip pat padeda siekti labiau subalansuoto ir darnesnio judėjimo mieste. 

„Kasmet atliekame keliavimo įpročių apklausas – viešojo sektoriaus įstaigose maždaug 44 proc. darbuotojų atvyksta į darbą viešuoju transportu. Dar apie 37 proc. tų, kurie dabar juo nesinaudoja, keliautų autobusais ir troleibusais, jei darbdavys juos paskatintų. Ministerijas labai skatiname kreiptis – atliksime tyrimus ir taip galėsime patikslinti lėšų poreikį, galimus judumo pokyčius ir mažėjančių dotacijų dydį. Be to, šiuo metu keičiame viešojo transporto bilietų kainodarą, kuria įmones ir organizacijas skatinsime pirkti ilgalaikius bilietus savo darbuotojams“, – sakė įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

Viešojo transporto bilietai, pasak M. Gusarovienės, yra papildoma darbuotojų motyvavimo priemonė, aiškiai atspindinti ir socialinę darbdavių atsakomybę. Tokią priemonę ne vienus metus taiko savivaldybė, o iš viso bilietų darbuotojams 2020 metais įsigijo net 763 įmonės. Kreiptis dėl ilgalaikių bilietų galima el. paštu rinkodara@vilniustransport.lt.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Marčėnaitė, Vilniaus miesto savivaldybė

Kiti skelbimai:
 
LORENZO 81-63-01-9 Light Brown 38
 
AUDIMAS Lengvos kelnės SENSITIVE 2111-303 Black 160/XS
 
BIOMECANICS 212226 Blanco/Frutas 25
 
K.therapy Active Prevention Shampoo Šampūnas nuo plaukų slinkimo, 1000 ml
 
Crocs™ Athens II Black/Smoke 36,5

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]