Vienas plėšriausių SUV šeimos gyvūnų atvyko į Lietuvą

1

Vienas plėšriausių SUV šeimos gyvūnų atvyko į Lietuvą

Jei manytume, kad šiandien kompaktiškų miesto visureigių (SUV) rinkoje konkurencija žvėriška, tai segmento debiutantui tokia konkurencija tinkama – „Ford Puma“ išsiskiria ne tik plėšriu pavadinimu. Išskirtinės išvaizdos miesto visureigis jau sulaukė specializuotos žiniasklaidos liaupsių visame pasaulyje, todėl atvykęs į Vilnių „Ford Puma“ spinduliuoja pasitikėjimu.

„Ford“ neturėjo savo modelio šiame kompaktiškų SUV segmente, tad „Puma“ yra koncerno debiutas. Ir dar koks – Jungtinės Karalystės automobilių ekspertai iš „What Car?“ „Puma“ ne tik išrinko geriausiu savo klasėje – jis tapo apskritai geriausiu 2020 metų automobiliu. Vertintojai išskiria itin tiksliai veikiančią, azartišką važiuoklę, geriausią klasėje variklį, akį traukiantį dizainą ir bagažinę – kaipgi be jos. Atrodytu, kad šiais laikais bagažinė yra tiesiog privalomas atributas, tačiau „Ford“ ją išrado iš naujo“, – sakė „Ford“ ženklo vadovas Lietuvoje Tomas Didžbalis.

Iš pirmo žvilgsnio „Puma“ bagažinė yra įprasta tokios klasės automobiliui, tačiau iš tiesų ji yra tarsi dvi viename – bagažinė turi dar vieną „denį“, tad pakėlus grindis, jos tūris tampa net 465 litrai. Maža to, bagažinės apatinėje dalyje yra specialus kamštis, kurį atsukus apatinę jos dalį galima lengvai išplauti vandeniu.

„Bagažinė – patogus ir reikalingas atributas, tačiau variklis yra tai, dėl ko „Puma“ galima įsimylėti. Tai naujausios kartos, daugybę apdovanojimų pelnęs trijų cilindrų „EcoBoost“ „litras“, kurio dvi versijos generuoja arba 125 arba 155 AG. Tai dar ne viskas – „Puma“ aprūpinta mild-hybrid jėgaine, kurioje vidaus degimo varikliui talkina 11,5 kW galios starteris-generatorius ir 48 voltų akumuliatorius. Kol kas tai yra unikalus pasiūlymas šiame SUV segmente“, – pažymi T. Didžbalis.

Dalinė hibridinė jėgainė leidžia tiksliai valdyti galią ir suteikia pasitikėjimo kelyje. O galingesnė 155 AG versija nedidelį automobilį iš azartiško lengvai paverčia sportišku.

Tuo tarpu silpnesnė, 125 AG versija, leidžia 100 kilometrų nuvažiuoti sunaudojant 5,8 l benzino. Kiek vėliau gamą papildys dyzelinis variklis ir septynių laipsnių pavarų dėžė su dviguba sankaba. 

Kad vairavimas būtų sklandus ir nekeltų jokio streso, rūpinasi visa kuopa išmanių pagalbos vairuotojui asistentų: prisitaikančioji greičio valdymo sistema (Adaptive Cruise Control) su „Stop & Go“ funkcija, kelio ženklų ir eismo juostų atpažinimo technologijos ir būsimų pavojų kelyje informacinė sistema (New Local Hazard Information).

Pastaroji – puiki kasdien tobulėjančių saugumo technologijų iliustracija, verta kelių atskirų sakinių. „New Local Hazard“ funkcija, valdoma per „FordPass Connect“ jungtį, gali perspėti apie bet kokią kelyje laukiančią kliūtį ar pavojingą situaciją, dar prieš joms tampant matomoms vairuotojui ar automobilio jutikliams – tai gali būti kelio darbai, kito automobilio gedimas, gyvūnų ar pėsčiųjų judėjimas kelyje ir kt. Tokias galimybes „Pumai“ parūpina palydovinio ryšio technologijos, į automobilį iš „duomenų debesies“ perduodančios pagalbos tarnybų ir kitų transporto priemonių turimus vairavimo sąlygų duomenis.

„Puma“ gavo 12 ultragarsinių jutiklių, tris radarus ir dvi kameras – visa tai drauge aprūpina automobilį „Ford C-Pilot360“ technologijų rinkiniu, skirtu saugumui kelyje, vairavimo ir automobilio statymo patogumui užtikrinti.

„Puma“ yra ir pirmasis automobilis savo segmente, kuriame siūloma laisvų rankų bagažinės atidarymo funkcija ir masažinės, patogią kūno padėtį užtikrinančios sėdynės su „Lumbar Massage Seat“ technologija.

Pagalvota net apie tokias iš pirmo žvilgsnio nepastebimas, tačiau svarbias smulkmenas, kaip specialus priekinių sėdynių išlinkis, kad už jų būtų patogiau sėdėti gale esantiems keleiviams, o galinių sėdynių kontūras ištobulintas taip, kad būtų lengviau įlipti į automobilį ir išlipti iš jo.

„Ford Puma“ viduje įdiegtos inovacijos – duoklė aktyviam šiuolaikiniam gyvenimui: bevielio išmaniųjų telefonų krovimo aikštelė, kuri atpažįsta tinkamą įrenginį ir automatiškai pradeda krauti jo akumuliatorių. Automobilyje įrengta naujausia „Ford SYNC 3“ informacinė ir pramogų sistema, valdoma balsu.

Jau baziniame „Ford Puma“ įrangos rinkinyje – „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ prieigos bei 8 colių liečiamasis informacijos ir pramogų ekranas.

„FordPass Connect“ įranga paverčia „Pumą“ atskira Wi-Fi ryšio stotele, prie kurios gali prisišvartuoti net 10 išmaniųjų įrenginių. Muzikos mėgėjams – „B&O Sound System“ garso sistema su 10 kolonėlių.

Naujoji „Puma“ rikiuojasi didėjančioje „Ford“ miesto visureigių ir jiems artimų modelių gretoje šalia „Fiesta Active“, „Focus Active“, „EcoSport“, „Kuga“ ir ir naujojo visiškai elektrinio „Mustang Mach-E“.    Vienas iš penkių Europoje šiuo metu parduodamų „Ford“ modelių yra miesto visureigis.

„Ford Puma“ spalvų paletėje – net 11 pasirinkimų, nuo karališkos „Blazer Blue“, gaivios „Frozen White“, energingos „Race Red“ iki agato juodos ir modernios „Magnetic“. 

Lietuvoje „Ford Puma“ jau galima išbandyti ir užsisakyti. Šis miesto visureigis Lietuvoje kainuoja nuo 20 790 Eur.

# # #

Apie „Ford Motor“

„Ford Motor Company“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis, įsikūręs Dyrborno mieste Mičigano valstijoje, JAV. „Ford“ gamina ir parduoda automobilius 6 kontinentuose. Koncerne dirba 166 tūkst. žmonių, veikia 70 gamyklų. Koncernas gamina „Ford“ ir „Lincoln“ automobilius. Finansines paslaugas klientams teikia „Ford Motor Credit Company“. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.fordmotorcompany.com.

Apie „Inchcape“

Daugiau nei dešimt metų Lietuvoje veikianti bendrovė „Inchcape“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė šalyje. Lietuvoje ji yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Ford“ atstovas. Be „Ford“ bendrovė atstovauja „Jaguar“ bei „Land Rover“, „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“, BMW, MINI automobilių gamintojus ir „BMW Motorrad“. „Inchcape“ – viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių.

170 metų sėkmingai veikianti 32 pasaulio valstybėse, bendrovė verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. Tarptautinėje rinkoje bendrovė atstovauja net 40 automobilių gamintojų. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 18 700 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

Daugiau informacijos:           

Tomas Didžbalis

„Ford“ ženklo vadovas Lietuvoje

„Inchcape Motors“

8 5 2168226

tomas.didzbalis@inchcape.lt

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
REIMA Hopper Melange Grey 110
 
REIMA Parvin Melange Grey 110
 
Crocs™ Bayaband Clog Kid's Lemon 28
 
REIMA Hopper Raspberry Pink 110
 
REIMA Puhuri 510306 Navy 6985 98

Rekomenduojame

„MHM“ įveda naują rinkos žaidėją statybų sektoriuje

„MHM“ įveda naują rinkos žaidėją statybų sektoriuje

Statybų sektoriuje puikiai pažįstamas, inovatyviais bei pažangiais sprendimais pasižymintis prekės ženklas „Hitachi Construction Machinery“ sugrįžta į Lietuvos rinką. Bendradarbiauti bei atstovauti  daugiau nei keturis dešimtmečius rinkoje lyderiaujančios įmonės vardą įsipareigojo įmonė „Mobile Heavy Machinery“ (toliau „MHM“). „Hitachi“ Lietuvoje – naujovė? „Hitachi Construction Machinery“ – Japonijoje gimusi įmonė, kuri tapo globaliu verslu, įsitvirtinusiu keliuose žemynuose. „Hitachi” […]

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

Gavus kompetentingų institucijų išvadas, šiandien darbą pradeda valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, paskirtas 5 metų kadencijai. „Vienas svarbiausių valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo tikslų – sėkmingas kelių ūkio valdymo pertvarkos įgyvendinimas ir efektyvus lėšų, skirtų valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti ir plėtoti, panaudojimas. Linkiu sėkmės direktoriui einant šias atsakingas pareigas“, […]

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Lietuvos oro uostų tinklui priklausantis Kauno oro uostas paskelbė rinkos konsultacijas ir šiuo metu pradeda svarstyti galimybes įrengti saulės jėgainių parką oro uosto teritorijoje. Oro uosto atstovai teigia, kad saulės jėgainės tiekiama energija ateityje padėtų Kauno oro uostui mažinti išlaidas elektrai, efektyvintų veiklą, o kartu būtų prisidedama prie žaliosios energetikos skatinimo šalyje. Pasak Kauno oro […]

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

Pasaulinė COVID-19 pandemija stipriai sukrėtė aviacijos sritį, kuriai, kaip ir kiekvienam kitam sektoriui, teko ne tik spręsti kilusius iššūkius, bet ir ieškoti būdų kaip prisitaikyti prie naujos kasdienybės. Siekdama prisidėti prie kovos su pandemija, „Aviatic“ Šiaulių regione planuoja gaminti viruso prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius – bekontaktę simptomų atpažinimo sistemą „TAMAR“ ir dezinfekavimo tunelį, kurie padės […]