„Via Baltica“ magistralėje siekiant aukščiausių standartų bus tobulinamas ruožas Kauno rajone

„Via Baltica“ magistralėje siekiant aukščiausių standartų bus tobulinamas ruožas Kauno rajone

Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos. Dėl parengiamųjų darbų šiandien pasirašyta trišalė Susisiekimo ministerijos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Kelprojektas“ sutartis.

„Numatomas tobulinti „Via Baltica“ ruožas Kauno rajone yra keturių eismo juostų, tačiau jame tranzitinis eismo srautas neatskirtas nuo vietinio, nėra pėsčiųjų ir dviračių takų, o leistinas greitis vietoj 130 km/val. siekia tik 90 km/val. Siekdami, kad magistralėje „Via Baltica“ būtų užtikrinti vieningi infrastruktūros, eismo saugos ir maksimalaus leistino greičio parametrai, planuojame modernizavimo darbus“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Pasirašyta sutartis numato parengiamuosius darbus magistralei „Via Baltica“ priklausančio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo sankryžos su krašto keliu Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus iki Kauno rajono ribos. Per 30 mėnesių turės būti parengtas šio ruožo susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtros planas, taip pat parengtas ir įgyvendintas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas.

Siekiant užtikrinti saugias eismo sąlygas visiems galimiems eismo dalyviams, bus ieškoma novatoriškų, techniniu ir saugaus eismo požiūriais įvertintų, aplinkai nekenksmingų sprendimų. Minėto ruožo sankryžose ir keliuose planuojama nustatyti saugaus eismo požiūriu problemiškas vietas, joms ištaisyti parinkti tinkamas inžinerines eismo saugos priemones. Rengiant specialiojo teritorijų planavimo dokumentą turės būti išanalizuotos ne mažiau kaip trys techninių sprendinių alternatyvos, pagal jas modeliuojami transporto srautai. Įgyvendinant žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą numatoma suformuoti apie 215 ha teritoriją, reikalingą darniai „Via Baltica“ magistralės plėtrai.

Šiuo metu taip pat rengiamasi tolesniam „Via Baltica“ modernizavimui tarp Marijampolės bei Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos. Pagal 2018 m. pradžioje su UAB „Kelprojektas“ pasirašytą sutartį rengiamas magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 km iki 97,06 km specialiojo planavimo dokumentas, įgyvendinamas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas. Įgyvendinus šią sutartį bus suformuota apie 612 ha ploto teritorija, reikalinga daugiau kaip 40 km ilgio transporto koridoriui.

Numatyti parengiamieji darbai sudarys sąlygas „Via Baltica“ plėtrai, užtikrinant magistralės atitikimą aukščiausiems saugaus eismo, aplinkosaugos ir darnaus judumo reikalavimams.

Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

WSOPC pokerio turnyre triumfavęs lietuvis savo sąskaitą papildė milijonine suma

WSOPC pokerio turnyre triumfavęs lietuvis savo sąskaitą papildė milijonine suma

Vėlų šeštadienio vakarą finišavo „GGPoker World Series of Poker Winter Online Circuit“ (WSOPC) serija, kurios puošmena tapo pagrindinis turnyras, kuriame 1700 dolerių įpirka buvo sumokėta net 6395 kartų, o nugalėtojo apyrankė ir įspūdingas piniginis prizas atiteko Lietuvos atstovui. Paulius Plaušinaitis nužygiavo iki pat finalinės turnyro dvikovos, kurioje akis į akį susidūrė su Turkijos atstovu. Lietuvis […]

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]