Vežėjai teigiamai įvertino Vyriausybės programą

Vežėjai teigiamai įvertino Vyriausybės programą

Didžiausias šalies transporto ir logistikos įmones vienijantis Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA) teigiamai įvertino Vyriausybės programos nuostatas dėl teisėkūros, ekonominės ir mokesčių politikos principų.

Pasak Aljanso generalinio sekretoriaus Povilo Drižo, taip pat palankiai įvertinti Vyriausybės siekiai gerinti verslo aplinką, stiprinti šalies konkurencingumą ir ekonominę diplomatiją.

Jo teigimu, nors Vyriausybės programoje išimtinai tarptautinio kelių transporto sektoriui skirtos strateginės veiklos kryptys nėra išskirtos, optimizmo suteikia bendrieji principai, apimantys atvirą ir skaidrų sprendimo priėmimo procesą. Pasak P. Drižo, verslas teigiamai vertina galimybę glaudžiai bendradarbiauti su Vyriausybe įgyvendinant ambicingus Europos žaliojo kurso tikslus, siekiant užtikrinti ekonomikos tvarumą.

„Vienas esminių Vyriausybės programos akcentų – kokybiškas teisėkūros procesas, paremtas konsultacijomis su visuomene bei teisinio reguliavimo poveikio vertinimu. Tikimės, kad šis pamatinis principas ateinančius ketverius metus lydės tiek Vyriausybės, tiek Seimo darbą. Verslas savo ruožtu yra pasiruošęs sprendimų priėmėjams ir atsakingoms institucijoms teikti ekspertinę informaciją dėl spręstinų transporto sektoriaus klausimų“, – pažymi P. Drižas.

Jo teigimu, pastaraisiais metais Lietuvos kelių transporto sektorius susidūrė su dideliais iššūkiais: mūsų šalies  įmonių patekimą į ES rinką ribojančiu Mobilumo paketo teisės aktų rinkiniu, mokestinės naštos padidėjimu, žmogiškųjų išteklių trūkumu.

Kalbėdamas apie programoje deklaruojamus ekonomikos ir transporto politikos prioritetus,  P. Drižas atkreipia dėmesį į Vyriausybės pasiryžimą naikinti barjerus ES vidaus rinkoje, ypač transporto, paslaugų ir kitose srityse. Pasak TTLA vadovo, šiais metais priimtas Mobilumo paketas puikiai iliustruoja ES vidaus rinkos atskirties didinimo tendencijas, kurios ypač neigiamai palies Lietuvos verslą.

„Tikimės, kad Lietuvos vežėjus labiausiai diskriminuojančios Mobilumo paketo nuostatos bus panaikintos ES Teisingumo Teismo sprendimu. Tačiau ieškinio nagrinėjimas teisme truks ne vienerius metus – tikimės, kad per visą šį laikotarpį Vyriausybė ir atsakingos institucijos, atstovaujančios Lietuvai teisme, sieks mūsų šaliai palankaus sprendimo“ – pridūrė P. Drižas.

Jo teigimu, TTLA yra pasiruošusi bendradarbiauti ir teikti siūlymus Vyriausybei, siekiant ilgojo laikotarpio strateginių tikslų, susijusių su Europos žaliojo kurso įgyvendinimu.

„Klimatui neutralios ekonomikos siekis yra didžiulis iššūkis tiek verslui, tiek viešajam sektoriui, tačiau bendromis pastangomis įmanoma pasiekti proveržį“, – sako P. Drižas.

TTLA vienija didžiausias šalies transporto ir logistikos įmones, kurių bendra apyvarta siekia per 80 proc. Lietuvos krovininio kelių transporto pajamų. Dabartinės asociacijos narės – išskirtinai tarptautinio krovinių transporto įmonės, veiklą vykdančios ne tik Lietuvos, bet ir Europos, Azijos bei kituose regionuose.

Pranešimą paskelbė: Stanislavas Likas, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]