Vertintojai tako rekonstrukcijai priekaištų neranda ir giria dėl punktualumo

1

Vertintojai tako rekonstrukcijai priekaištų neranda ir giria dėl punktualumo

Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbai vyksta sklandžiai ir be reikšmingų priekaištų. Taip didžiausio šių metų Lietuvos infrastruktūros projekto įgyvendinimą vertina jį prižiūrintys specialistai. Anot jų, rangovai į duodamas pastabas visada atsižvelgia, o atsiradusius trūkumus nedelsiant ištaiso. Giriama ir darbų sparta, dėl kurios tako asfalto danga buvo paklota greičiau nei planuota.

„Iki šios dienos atlikti darbai atitinka projektui keliamus kokybinius parametrus bei techninį projektą“, – tikino statybos techninę priežiūrą tako rekonstrukcijos metu atliekančios įmonės „Problematika“ direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Petrauskas.

Tai, kad darbai Vilniaus oro uoste vyksta be trikdžių ir kokybiškai, patvirtino ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Aplinkos inžinerijos fakulteto Kelių tyrimo instituto direktoriaus pavaduotojas dr. Viktoras Vorobjovas. Jo teigimu, VGTU Kelių tyrimo instituto Automobilių kelių mokslo laboratorijos atliktų Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstravimo darbų būtinų laboratorinių bandymų ir tyrimų rezultatai patvirtina panaudotų medžiagų ir atliktų darbų kokybės atitiktį.

„Atliekame įvairius kilimo ir tūpimo tako dangos konstrukcijai įrengti naudojamų medžiagų bandymus, t. y. medžiagų, kurios panaudotos įrengiant apsauginį šalčiui atsparų sluoksnį, skaldos pagrindo sluoksnį bei asfalto dangos sluoksnius. Taip pat, atliekame ir įrengtų sluoksnių laboratorinius bandymus ir tyrimus, kuriais nustatome įrengtų sluoksnių storius, sutankinimą ir laikomąją gebą“, – apie bandymų spektrą kalbėjo V. Vorobjovas.

„Viskas vyksta pagal patvirtintą planą ir nuosekliai, darbai vykdomi tinkamai. Tikrai neteko girdėti jokių priekaištų ar susidurti su problemomis dėl rangovų atliekamų darbų kokybės ar naudojamų statybos produktų“, – tikino VGTU ekspertas.

„Problematikos“ direktoriaus pavaduotojas pagyrė ir tako rekonstrukcijos rangovų punktualumą. Pasak M. Petrausko, darbai neatsilieka nuo grafiko, o tako asfalto dangos klojimas netgi lenkia pradinį numatytą grafiką. Todėl „Problematikos“ specialistai neabejoja, kad visi iki rugpjūčio 18 d. numatyti rekonstrukcijos darbai bus atlikti laiku ir reikalaujamų kokybinių parametrų ribose.

„Mūsų bendrovės specialistai pripažįsta, kad rekonstrukcijos darbus atliekančios kompanijos tikrai gerai pasiruošusios darbų organizavimui ir statybos proceso valdymui“, – tikino M. Petrauskas.

Kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbams vadovaujančios bendrovės „A.C.B“ atstovas Jonas Gurčus taip pat džiaugiasi kokybišku komandos darbu. Jo teigimu, vieninteliu iššūkiu rangovams tapo antroje liepos pusėje Vilnių dažnai skandinusios liūtys.

„Lietūs iš tiesų sutrukdė. Buvome priversti nuomotis vandens siurblius, taip pat samdyti papildomus žmones, kadangi kitos išeities nebuvo. Tačiau galiausiai viską sėkmingai sutvarkėme ir išvengėme vėlavimų“, – kalbėjo „A.C.B“ atstovas, pažymėjęs, kad jau paklotos tako asfalto dangos parametrai pilnai atitinka projekte keltus reikalavimus.

Iki rugpjūčio 17 d. truksianti kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija Vilniaus oro uoste prasidėjo liepos 14 d. Šiuo metu pagrindinių Lietuvos oro vartų titulą laikinai yra perėmęs Kauno oro uostas.

Rekonstruojant taką bus pakeista ne tik senoji tako danga ir sutvirtinta skrydžių juosta, bet ir įrengtos naujos lietaus surinkimo ir drenažo sistemos, taip pat rekonstruota žiburių sistema.

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje.  Per 2016 m. jie aptarnavo 4,8 mln. keleivių ir 52 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų skraidina 69 kryptimis į 59 miestus 26 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc. 

Pranešimą paskelbė : – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
REIMA Lahti Jungle Green 52-54
 
New Balance ML574 Burgundy 43
 
New Balance ML373 Black CA2 44,5
 
REIMA Haapa Pale Green 48-50
 
Under Eye Complex Paakių kremas, 22,5 ml

Gargždai irgi sieks grąžinti žaliąsias rodykles

Penktadienį neeiliniame posėdyje Klaipėdos rajono savivaldybės Saugaus eismo komisija, kuriai pirmininkauja Administracijos direktoriaus pavaduotojas Justas Ruškys, svarstė žaliųjų rodyklių grąžinimo Gargždų miesto sankryžose klausimą. Kad jas reikia grąžinti, nutarta vienbalsiai, nes nuo nau­jų me­tų prie švie­so­fo­rų ne­li­kus len­te­lių su ža­lio­mis ro­dyk­lė­mis, visuomenėje ki­lo nepasitenkinimas dėl atsiradusių di­de­lių rytinių ir vakarinių eis­mo spūs­čių, ypatingai sankryžoje su […]

  Straipsniai »

Draudikai atkreipia dėmesį: ką reikia žinoti mokant vairuoti šeimos narį?

Kelias iki vairuotojo pažymėjimo gavimo – ilgas ir vingiuotas, todėl neretai norėdami tvirčiau jaustis per praktikos egzaminą, vairavimo įgūdžių lavinimą patikime ne instruktoriams, o artimiesiems. Tačiau „Regitros“ taisyklės nurodo – sėsti su artimuoju prie vairo galima tik išlaikius teorijos žinių egzaminą, be to, toks mokymasis neatleidžia nuo reikalavimo baigti 30 valandų praktinio vairavimo mokymo kursą […]

  Straipsniai »

Paprastesnė persikėlimo į Kuršių neriją tvarka besinaudojantiems bilieto kompensavimu: daugiau alternatyvų moksleiviams

Atsižvelgusi į gyventojų nuogąstavimus, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) kartu su AB „Smiltynės perkėla“ supaprastina bilieto kainos kompensavimu besinaudojančių moksleivių persikėlimo per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją į Kuršių neriją ir iš Kuršių nerijos tvarką: neturintys asmens tapatybės dokumento galės pateikti moksleivio pažymėjimą. Papildomas sistemos funkcionalumas pradės veikti nuo […]

  Straipsniai »

Įstatyme siūloma reglamentuoti transporto priemonių pripažinimą atliekomis

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika Seimui pristatė Atliekų tvarkymo įstatymo pakeitimus (projektas Nr. XIIIP-4292), kuriais siūloma nustatyti kriterijus, pagal kuriuos transporto priemonės būtų pripažintos eksploatuoti netinkamomis transporto priemonėmis, tai yra atliekomis. Numatoma, kad transporto priemonės būtų pripažįstamos atliekomis, jeigu transporto priemonės savininkui išduotas eksploatuoti netinkamos transporto priemonės sunaikinimo pažymėjimas; jeigu transporto priemonė ardoma arba yra išardyta […]

  Straipsniai »