Verkių rajonas tampa dar patrauklesniu – atnaujinta Verkių gatvė
Daugiau kaip 15 tūkstančių vilniečių kasdien važiuojančių Verkių gatve link Žaliųjų ežerų ar centro jau džiaugiasi ką tik suremontuota viena ilgiausių mieste – Verkių gatve. Šią vasarą link Verkių keliaujančių srautai rekordiškai augo, kai sostinės savivaldybė ėmėsi gaivinti visą rajoną: sutvarkydama aplinkui esančias poilsiavietes ir maudyklas, rekonstruodama tiltus, suremontuodama gatves ir kelkraščius. Dar vienas naujas traukos taškas rajone – atsiradęs keltas „Uperis“ per Nerį.
Ką tik baigta remontuoti viena ilgiausių mieste – daugiau kaip 9 kilometrų ilgio Verkių gatvė tapo saugesnė ir patogesnė: nusidriekė 2,2 kilometro naujos asfaltbetonio dangos, sutvarkyti kelkraščiai, atnaujintas ženklinimas, įrengti greičio mažinimo kalneliai. Verkių gatvės remontui Vilniaus miesto savivaldybė skyrė apie 200 tūkst. eurų.
„Verkių rajonas – vienas didžiausių ir vienas patraukliausių gyventi Vilniuje. Per pastaruosius dvejus metus Verkiuose nuveikėme daug darbų – išasfaltavome daugiau nei 15 km gatvių, atnaujinome Žaliųjų ežerų paplūdimio infrastruktūrą, sutvarkėme ir sužymėjome pėsčiųjų takus, pradėjo veikti naujas ekologiškas keltas „Uperis“. Atnaujinta Verkių gatvė ne veltui pažymėta užrašu „Vaizdingas maršrutas“ – ši Vilniaus vieta yra išties ypatinga, kviečiu vilniečius iš visų miesto rajonų bent karta pakeliauti šiuo vaizdingu keliu ir pasigrožėti Verkiais“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Verkių gatvės remonto darbai vyko dviem etapais – pirmame etape buvo sutvarkyta gatvės atkarpa nuo restorano „Verkių malūnas“ iki Trinapolio bažnyčios ir vienuolyno, antrame likusi, beveik kilometro ilgio Verkių gatvės atkarpa, nuo Trinapolio bažnyčios ir vienuolyno iki Žirmūnų gatvės. Taip pat šiemet planuojama sutvarkyti ir daugiau kaip pusės kilometro ilgio Verkių gatvės dalis, nuo Kareivių iki P. Lukšio gatvės. Čia bus paklota nauja danga, pakeisti gatvės bortai ir šaligatviai.
Praėjusiais metais buvo sutvarkyta Dvaro ir Verkių gatvių dalis iki „Verkių malūno“. Gatvėse atnaujinta asfalto danga, sutvarkyti kelkraščiai. Miestiečių pamėgtame Žaliųjų ežerų paplūdimyje rekonstruoti visi trys mediniai tiltai, ant kurių įrengti suolai ir šiukšliadėžės, kurių iki tol nebuvo. Ant vieno iš rekonstruotų Žaliųjų ežerų poilsiavietės tiltų įrengtas ir gelbėtojų postas. Mažiesiems vilniečiai – ežero pakrantėje įrengta ir saugi maudykla.
Poilsį gamtoje mėgstantys vilniečiai likusios vasaros savaitgaliais gali išmėginti ekologišką, švytuoklinį upės srovės jėga varomą keltą – „Uperį“. Šis keltas leidžia Valakampių, Antakalnio ir Turniškių rajonų gyventojams greičiau pasiekti Verkių parką arba toliau keliauti dviračiais link Žaliųjų ežerų. O Santariškių ir Jeruzalės gyventojams nukakti iki Valakampio pliažų bene greičiausiu galimu būdu. Pėsčiųjų ir dviratininkų keltas vienu metu per Nerį gali perkelti 7 žmones, o kelionė per upę trunka kiek daugiau nei 2 minutes.
Šiuo metu tvarkomos Uosių, Retkonių, Totorių, Fermentų, B. K. Balučio, Žarijų, Baltosios Vokės, Antakalnio, Oslo, Olandų, Pelesos, Justiniškių ir kitos sostinės gatvės.
Šiemet sostinė išasfaltuos net 80 km miesto gatvių ir apie 10 km iš jų – žvyrkelių, tam skiria rekordines lėšas – 27 mln. eurų. Tai net 4 mln. eurų daugiau nei pernai: 16 mln. eurų – iš miesto biudžeto, daugiau kaip 11 mln. eurų – iš nacionalinės Kelių priežiūros ir plėtros programos.
Nuotraukos fotografo – Sauliaus Žiūros.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt
Pranešimą paskelbė: Neringa Kolkaitė, Vilniaus miesto savivaldybė
Atėjus pavasariui vairuotojų gyvenimą kartina duobės mūsų šalies gatvėse ir keliuose. Pataikius į duobę kartais pakanka pakeisti padangą, tačiau dažnai transporto priemonę, deja, tenka gabenti į remonto dirbtuves. Draudikų duomenimis, po tokių įvykių automobilių savininkams yra atlyginami nuo kelis šimtus iki septynis tūkstančius eurų siekiantys nuostoliai. „Šių įvykių padaugėja pavasarį, kai, šylant orui, atsiranda daug […]
Komentaro autorius: Aurimas Tamašauskas, BMW atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ vadovas Pasauliui bandant prisitaikyti prie klimato pokyčių, elektrinių automobilių paklausa didėja sulig kiekvienais metais. Remiantis duomenimis, vien Jungtinėje Karalystėje praėjusių metų spalio pabaigoje keliuose buvo skaičiuojama beveik 1 mln. elektrinių automobilių. Nors Lietuvos statistika šiandien yra gerokai kuklesnė, tačiau tokių automobilių paklausa taip pat sparčiai auga. […]
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 metais išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai taip pat išaugo keleivių vežimas – visų rūšių transportu vežta beveik 7 proc. daugiau keleivių. „Nors 2023-ųjų pradžioje vyravo ekonominio neapibrėžtumo nuotaikos, Lietuvos transporto bei logistikos sektorius išlieka konkurencingas. Labiausiai tam įtakos turėjo padidėję tiek tarptautinių, tiek vidaus […]
2024 m. kovo 13 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimo pavasario sesijoje registruotas įstatymų paketas, kuriuo naikinami automobilių techninę apžiūrą vykdančių įmonių skaičiaus ir paplitimo šalyje ribojimai. Iš Transporto veiklos pagrindų įstatymo siūloma išbraukti apžiūrą vykdančių įmonių skaičiaus ir jų išdėstymo šalies teritorijoje nuostatas. Šį ribojimą […]
Žiema automobilių vairuotojams atneša nemažai iššūkių, todėl jai pasibaigus itin svarbu nuodugniai įvertinti savo automobilio būklę ir paruošti jį artėjantiems šiltesniems orams. Automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ ekspertai dalinasi patarimais, kaip pasirūpinti automobiliu po žiemos ir užtikrinti, kad šiltuoju metų laiku jis veiktų be priekaištų. Dažniau plaunamas automobilis rūdija lėčiau Nors automobilį patariama plauti […]
Nuo šiol kai kuriais atvejais B kategorijų gatvėse išvažiavimai ir įvažiavimai dešiniaisiais posūkiais galės būti įrengiami ne kas 150 metrų, kai buvo numatyta iki šiol, o kas 100 metrų. Tai įteisinta statybų techninio reglamento (STR) „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ pataisose. STR numatyta, kad jeigu B kategorijų gatvėse nėra galimybių išlaikyti 150 metrų […]