„Venipak“ į naują terminalą investuos 10 mln. eurų

„Venipak“ į naują terminalą investuos 10 mln. eurų

Greitųjų siuntų bendrovė „Venipak“ Vilniuje statys naują 10 tūkst. kvadratinių metrų siuntų terminalą. Bendrovės vadovas Justas Šablinskas sako, kad naujo terminalo statybos kainuos beveik 10 milijonų eurų. Naujasis terminalas iškils netoli Švedijos baldų gamintojo IKEA parduotuvės bei užims 2,6 ha žemės plotą. Terminalą ketinama atidaryti 2020 metų pabaigoje.

„Naujasis terminalas aptarnaus dalį Baltijos šalių ir siuntas į Lenkiją ir Vokietiją. Šis terminalas mums leis dirbti daug lanksčiau, efektyviau ir dar kokybiškiau. Taip pat į naująjį pastatą bus perkelta „Venipak“ administracija“, – sako J. Šablinskas.

„Venipak“ vadovas pasakoja, kad naujasis terminalas tapo būtinas plėtrai į Rytų Europą ir Baltijos regione: „Šiais metais atidarėme savo padalinius ir pradėjome veiklą Lenkijoje,  Vokietijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose bei Honkonge, Estijoje bei Latvijoje pradėjo veikti po naują terminalą, atnaujinome ir praplėtėme keturis terminalus Lietuvoje bei po vieną terminalą  Latvijoje bei Estijoje. Vykdome plėtrą dideliu mastu, todėl naujas terminalas Vilniuje buvo būtinas ir tikiuosi, kad jis padės mums dar labiau padidinti aptarnaujamų siuntų kiekius“.

Bendrovė „Venipak“ skelbia, kad 2018 – taisiais metais siuntų kiekis, lyginant su 2017 – taisiais, Lietuvoje išaugo 15 proc., Latvijoje – 32 proc., Estijoje – 62 procentais. Per pirmąjį 2019 – tųjų metų pusmetį aptarnaujamų siuntų kiekis Baltijos regione išaugo 10 proc.

„2018- tais pasitvirtinome pasaulinę plėtros strategiją bei siekiame būti lyderiaujančia siuntų tarnyba visame Baltijos regione. Ir mes kalbame ne tik apie aptarnaujamų siuntų kiekius, bet ir jų gabenimo kokybę. Tam būtinos didelės investicijos, o šis terminalas – vienas iš to pavyzdžių“, – sako J. Šablinskas.

Įdarbins kelis šimtus darbuotojų

„Venipak“ vadovas sako, kad naujajame terminale pradžioje dirbs apie 200 žmonių, tačiau vėliau „Venipak“ Lietuvoje papildomai įdarbins iki 100 naujų darbuotojų.

„Tai bus vienas didžiausių tokio tipo terminalų Lietuvoje, todėl ateityje vienu metu jame galės dirbti iki 300 žmonių, o sumontuotas pažangiausias konvejeris galės išrūšiuoti iki 10 000 pakuočių per valandą.“

Šiuo metu „Venipak“ Lietuvoje dirba beveik 350 administracijos darbuotojų, kurjerių bei rūšiuotojų.

Milijoninės investicijos į technologijas

„Venipak“ vadovas pasakoja, kad naujasis terminalas bus išskirtinis ir technologinėmis naujovėmis.

„Naujasis terminalas bus visiškai kitoks, kadangi jame veiks naujausia įranga ir technologijos. Dabartiniuose savo terminaluose įrangą atnaujiname, tačiau naujame terminale įdiegsime naujausią sandėliavimo ir siuntų skirstymo sistemas, be to, šiame terminale veiks ir mūsų 3PL paslauga, kurios tikslas – padėti e-parduotuvių savininkams efektyviai valdyti savo prekes ir jas pristatyti pirkėjams. Kitaip tariant – tai bus vienintelis tokio tipo terminalas visame Baltijos regione“, – sako J. Šablinskas.

Bendrovės vadovas pasakoja, kad „Venipak“ nuo pat savo veiklos pradžios daug investuoja į technologijas ir procesų optimizavimą.

„Kurjerių bendrovė nėra tik automobiliai ir sandėlis, tai yra tiksliai veikianti sistema. Per penkiolika savo veiklos metų rinkai esame pristatę ne vieną inovatyvią paslaugą, buvome pirmieji, kurie pradėjome naudoti siuntų terminalus ir juos sėkmingai eksportavome į Pietų Ameriką ir kitas šalis. Naujas terminalas mums leis įdiegti dar daugiau naujovių, kurios, pirmiausia, garantuos geresnę aptarnavimo kokybę ir platesnį paslaugų spektrą – „Same day delivery“ visame Baltijos regione, minėta 3PL paslauga ir daug kitų“, – teigia J. Šablinskas.

Pranešimą paskelbė: Asta Raudonienė, UAB „Venipak Lietuva“

Kiti skelbimai:
 
TOMS Plant Dyed Canvas Women's Alpargata Pink 37,5
 
Camper Beetle 36791 Medium Grey 41
 
Birkenstock Arizona SFB Oiled Leather Habana 46
 
TOMS Repreve Melange Knit Women's Alpargata Black 39
 
Camper Wonder K400319 Black 41

Rekomenduojame

Metinį transporto sektoriaus augimą lėmė didėjantis paslaugų eksportas į pagrindines rinkas

Metinį transporto sektoriaus augimą lėmė didėjantis paslaugų eksportas į pagrindines rinkas

Išankstiniais duomenimis, praėjusiais metais toliau augo Lietuvos transporto sektoriaus ekonominiai rodikliai. Transporto sektoriuje sukuriama bendroji pridėtinė vertė (BPV) išaugo 8 proc., įmonių pajamos – 9 proc., taip pat didėjo sektoriaus įmonių ir darbuotojų skaičius. Didžiausią įtaką sektoriaus rezultatams turėjo 16,2 proc. išaugęs transporto paslaugų eksportas. 2019 m. sausio–rugsėjo mėn., palyginti su atitinkamu 2018 m. laikotarpiu, […]

Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir GTD

Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir GTD

Kovo 3 d., Tarptautinės Ženevos automobilių parodos atidarymo metu, automobilių gamintoja „Volkswagen“ pristatys sportiškuosius aštuntosios „Golf“ kartos modelius. „Golf“ GTI, GTE ir GTD – trys modeliai, trys charakteriai, trys našios ir švarios pavaros, bet viena dizaino ir specifikacijų filosofija. Naujasis „Golf“ GTI – tai skaitmeniniam amžiui skirtas manevringas ir aukštų technologijų prikimštas sportinis automobilis su […]

Darnus vystymasis feat. „žalioji“ logistika

Darnus vystymasis feat. „žalioji“ logistika

Darnus vystymasis — ateities tema. Pirmą kartą terminas nuskambėjo Jungtinių Tautų Žmogaus aplinkos (Stokholmo) konferencijoje, vykusioje 1972 metais. Kaip „darnus vystymasis“ suprantamas ekonominės plėtros modelis, kuri pasiekiama nesekinant gamtinių išteklių. Darnus vystymasis apima daugelį šakų, įskaitant ir transporto logistiką. Siekdamos sumažinti išmetimų į aplinką poveikį, daugelis logistikos įmonių taiko įvairias technologijas: nuo specialios programinės įrangos, […]

Ekspertas apie elektromobilumą Lietuvoje: idėjų turime, trūksta tik požiūrio ir verslui palankių sąlygų

Ekspertas apie elektromobilumą Lietuvoje: idėjų turime, trūksta tik požiūrio ir verslui palankių sąlygų

Kasdien pasirodančios elektromobilių rinkos naujienos skatina neabejoti, kad pasaulio automobilių pramonė spartėjančiais žingsniais krypsta elektromobilumo link, į šalį pamažu stumdama iškastiniu kuru varomus automobilius. Šiame kontekste Lietuva, regis, vis dar laikosi kažkur nuošalyje. Ar tikrai elektromobilumas ją aplenkia, o gal, atvirkščiai, progresas pamažu vyksta? Inžinierius, elektromobilumo ekspertas Tomas Taškūnas neabejoja, kad elektromobilumas vienaip ar kitaip […]