Valdemar Tomaševski: nepalaikysime automobilių taršos mokesčio

Valdemar Tomaševski: nepalaikysime automobilių taršos mokesčio

„Nepalaikysime automobilių taršos mokesčio“, – šiandien Seime vykusioje spaudos konferencijoje tikino Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos pirmininkas. Valdemar Tomaševski užtikrino, kad jo vadovaujama partija nepalaikys planuojamo įvesti automobilių taršos mokesčio, kadangi šis mokestis gresia daugiausiai nepasiturintiems mūsų šalies gyventojams.

Pirmadienį, spalio 7 dieną, Seime vyko spaudos konferencija, kurioje dalyvavo Europos Parlamento narys, Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos pirmininkas Valdemar Tomaševski ir Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos frakcijos narys Zbignev Jedinskij. Spaudos konferencijos tema – socialinių projektų vykdymas, bankų aktyvų apmokestinimas ir politinių aktualijų aptarimas.

Viena svarbių politinių aktualijų, kuri labai neigiamai nuskambėjo visuomenėje – transporto priemonių taršos mokestis. Valdemar Tomaševski aiškiai pabrėžė, kad LLRA-KŠS nepalaikys tokio mokesčio ir ramino šalies gyventojus prognozuodamas, kad šis mokestis greičiausiai nebus priimtas.

LLRA-KŠS pirmininkas pažymėjo, kad minėtas projektas nėra pakankamai paruoštas, o šiuo metu mokestinė našta šalies gyventojams ir taip yra pernelyg didelė, todėl reikia daugiau apmokestinti kapitalą, bankus, o ne tuos, kurie uždirba mažiausiai.

Valdemar Tomaševski atkreipė dėmesį, kad automobilių taršos mokestis labiausiai gresia mažiausiai uždirbantiems, kurie naudojasi nenaujomis transporto priemonėmis. „Nepalaikysime tokio mokesčio“, – pasakė Valdemar Tomaševski. Jo nuomone, jeigu panašaus mokesčio įvedimas bus būtinas, 10-15 metų šis mokestis turėtų būti simbolinis, kad žmonės suprastų problemą ir pagal galimybę bandytų įsigyti mažiau teršiančias transporto priemones.

LLRA-KŠS lyderis taip pat sureagavo į informaciją, pasirodžiusią žiniasklaidoje, ramindamas, kad minėtos sumos, susijusios su automobilių taršos mokesčiu yra išpūstos. Politikas pažymėjo, kad netgi jeigu panašus mokestis bus įvestas, tai bus labiau simbolinis mokestis, skirtas tiems asmenims, kurie užsiima prekyba automobiliais.

Konferencijos metu, aptardamas socialinių projektų įgyvendinimą, Valdemar Tomaševski pažymėjo, kad LLRA-KŠS yra LR išmokų vaikams įstatymo autorė. Šis klausimas buvo įrašytas į partijos 2016 metų rinkiminę programą, vėliau parengtas atitinkamas įstatymo projektas, jo dėka šiuo metu šeimos gauna kas mėnesį po 50 eurų už kiekvieną vaiką. Tuo tarpu daugiavaikės šeimos, gaunančios mažas pajamas ir auginančios neįgalų vaiką, gauna po 70 eurų už jį.

Valdemar Tomaševski priminė, kad jo vadovaujama partija, ateidama į valdančiąją koaliciją, pasirašė koalicinę sutartį, kurioje yra užrašyti ir „vaiko pinigai“ iki 70 eurų kas mėnesį kiekvienam vaikui bei 100 eurų daugiavaikėms šeimoms, taip pat šeimoms, turinčioms mažas pajamas ir auginančioms neįgalų vaiką.

LLRA-KŠS pirmininkas paneigė spaudoje skelbiamą informaciją, kad neva „vaiko pinigai“ nebus išmokami tokio dydžio, kaip sutarta koalicijos sutartyje. Tomaševski ryžtingai pareiškė, kad koalicijos sutartis galioja ir minėti pinigai privalo būti numatyti biudžete.

Politikas taip pat paaiškino, iš kur būtų galima paimti pinigų socialiniams projektams įgyvendinti. Vienas jų – bankų aktyvų apmokestinimas.

Bankų aktyvų apmokestinimą pristatė Zbignev Jedinskij. Parlamentaras pažymėjo, kad tokiu būdu gautos papildomos lėšos šalies biudžete būtų skirtos socialinių projektų įgyvendinimui, pavyzdžiui, „vaiko pinigams“, šeimos kortelei, pensijų didinimui ir kitiems.

Pranešimą paskelbė: Ivona Kazakevič, Lietuvos lenkų rinkimų akcija – Krikščioniškų šeimų sąjunga

Kiti skelbimai:
 
ILike Samsung A70
 
TakeMe Smart Magnetic Fix Book Case without clip Xiaomi Redmi Go Black
 
Mocco Tempered Glass Premium 9H Screen ProtectorXiaomi Mi A1 / 5X
 
Blun DIAMOND ultra thin silicone back cover case for Samsung G965F Galaxy S9 Plus with Gold frame
 
Telone Shine Pocket Slim Flip Case HTC Desire 620 vertical book case White

„Circle K“ – skaidriausių Lietuvos įmonių sąrašo viršūnėje

Vieną didžiausių Lietuvoje degalinių tinklų valdanti Kanados kapitalo bendrovė „Circle K“ šiemet pakilo į skaidriausių šalies įmonių sąrašo viršūnę. Sąrašą sudarantis tarptautinės organizacijos „Transparency International“ Lietuvos skyrius „Circle K“ įvertino kaip 100% skaidrią. Įmonė pirmą vietą šiais metais dalinasi su „Energijos skirstymo operatoriumi“ ir „Tele2“. Pernai „Circle K Lietuva“ kartu su „Lietuvos dujų tiekimu“ skaidriausių […]

  Straipsniai »

Skubomis įvedamos mokesčių reformos gresia vežėjų bankrotais

Lietuvos verslo konfederacija (LVK), Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ ir Lietuvos vežėjų asociacija perspėja, kad paskubomis priimamos mokesčių permainos ne tik neleidžia verslui pasiruošti naujoms sąlygoms, bet grasina masiniais bankrotais arba verslo iškėlimu į užsienį. Naujos su minimalia mėnesine alga (MMA) susijusios mokestinės taisyklės ypatingai skaudžiai palies vieną didžiausių mokesčių mokėtojų – vežėjų sektorių, […]

  Straipsniai »
Augant elektromobilių skaičiui sostinėje šiemet atsiras dar 59 greito įkrovimo stotelės

Augant elektromobilių skaičiui sostinėje šiemet atsiras dar 59 greito įkrovimo stotelės

Vilniaus meras Remigijus Šimašius, energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas ir bendrovės „Ignitis grupė“ generalinis direktorius Darius Maikštėnas šiandien Upės gatvėje atidarė elektromobilių greitos įkrovos stotelę, kuri priklausys didžiausiam greito įkrovimo elektromobilių tinklui Lietuvoje. Šiemet bus įrengtos 59 didelės galios elektromobilių įkrovimo stotelės, kurių daugumoje vos per 30 minučių bus galima pasikrauti elektra varomo automobilio bateriją. Šiuo […]

  Straipsniai »

Pavėžėjimo paslaugų organizatorius “OPTI” traukia kozirį: sistemoje diegiamas dirbtinis intelektas

Vos prieš kelis mėnesius, itin plačiai nuskambėjusi, Seimo priimta nauja Kelių transporto kodekso redakcija, kuria buvo sugriežtintos ir atskirtos pavėžėjimo ir taksi vairuotojų veiklos, į pavėžėjimo paslaugas teikiančių firmų gyvenimą įnešė chaoso ir pokyčių prieskonio. Kol vienoms pavėžėjimo ir taksi paslaugų įmonėms, prisitaikant prie naujų standartų, tenka reorganizuotis ir nemenkai investuoti, kad galėtų išpildyti naują […]

  Straipsniai »