Valdemar Tomaševski: nepalaikysime automobilių taršos mokesčio

Valdemar Tomaševski: nepalaikysime automobilių taršos mokesčio

„Nepalaikysime automobilių taršos mokesčio“, – šiandien Seime vykusioje spaudos konferencijoje tikino Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos pirmininkas. Valdemar Tomaševski užtikrino, kad jo vadovaujama partija nepalaikys planuojamo įvesti automobilių taršos mokesčio, kadangi šis mokestis gresia daugiausiai nepasiturintiems mūsų šalies gyventojams.

Pirmadienį, spalio 7 dieną, Seime vyko spaudos konferencija, kurioje dalyvavo Europos Parlamento narys, Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos pirmininkas Valdemar Tomaševski ir Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos frakcijos narys Zbignev Jedinskij. Spaudos konferencijos tema – socialinių projektų vykdymas, bankų aktyvų apmokestinimas ir politinių aktualijų aptarimas.

Viena svarbių politinių aktualijų, kuri labai neigiamai nuskambėjo visuomenėje – transporto priemonių taršos mokestis. Valdemar Tomaševski aiškiai pabrėžė, kad LLRA-KŠS nepalaikys tokio mokesčio ir ramino šalies gyventojus prognozuodamas, kad šis mokestis greičiausiai nebus priimtas.

LLRA-KŠS pirmininkas pažymėjo, kad minėtas projektas nėra pakankamai paruoštas, o šiuo metu mokestinė našta šalies gyventojams ir taip yra pernelyg didelė, todėl reikia daugiau apmokestinti kapitalą, bankus, o ne tuos, kurie uždirba mažiausiai.

Valdemar Tomaševski atkreipė dėmesį, kad automobilių taršos mokestis labiausiai gresia mažiausiai uždirbantiems, kurie naudojasi nenaujomis transporto priemonėmis. „Nepalaikysime tokio mokesčio“, – pasakė Valdemar Tomaševski. Jo nuomone, jeigu panašaus mokesčio įvedimas bus būtinas, 10-15 metų šis mokestis turėtų būti simbolinis, kad žmonės suprastų problemą ir pagal galimybę bandytų įsigyti mažiau teršiančias transporto priemones.

LLRA-KŠS lyderis taip pat sureagavo į informaciją, pasirodžiusią žiniasklaidoje, ramindamas, kad minėtos sumos, susijusios su automobilių taršos mokesčiu yra išpūstos. Politikas pažymėjo, kad netgi jeigu panašus mokestis bus įvestas, tai bus labiau simbolinis mokestis, skirtas tiems asmenims, kurie užsiima prekyba automobiliais.

Konferencijos metu, aptardamas socialinių projektų įgyvendinimą, Valdemar Tomaševski pažymėjo, kad LLRA-KŠS yra LR išmokų vaikams įstatymo autorė. Šis klausimas buvo įrašytas į partijos 2016 metų rinkiminę programą, vėliau parengtas atitinkamas įstatymo projektas, jo dėka šiuo metu šeimos gauna kas mėnesį po 50 eurų už kiekvieną vaiką. Tuo tarpu daugiavaikės šeimos, gaunančios mažas pajamas ir auginančios neįgalų vaiką, gauna po 70 eurų už jį.

Valdemar Tomaševski priminė, kad jo vadovaujama partija, ateidama į valdančiąją koaliciją, pasirašė koalicinę sutartį, kurioje yra užrašyti ir „vaiko pinigai“ iki 70 eurų kas mėnesį kiekvienam vaikui bei 100 eurų daugiavaikėms šeimoms, taip pat šeimoms, turinčioms mažas pajamas ir auginančioms neįgalų vaiką.

LLRA-KŠS pirmininkas paneigė spaudoje skelbiamą informaciją, kad neva „vaiko pinigai“ nebus išmokami tokio dydžio, kaip sutarta koalicijos sutartyje. Tomaševski ryžtingai pareiškė, kad koalicijos sutartis galioja ir minėti pinigai privalo būti numatyti biudžete.

Politikas taip pat paaiškino, iš kur būtų galima paimti pinigų socialiniams projektams įgyvendinti. Vienas jų – bankų aktyvų apmokestinimas.

Bankų aktyvų apmokestinimą pristatė Zbignev Jedinskij. Parlamentaras pažymėjo, kad tokiu būdu gautos papildomos lėšos šalies biudžete būtų skirtos socialinių projektų įgyvendinimui, pavyzdžiui, „vaiko pinigams“, šeimos kortelei, pensijų didinimui ir kitiems.

Pranešimą paskelbė: Ivona Kazakevič, Lietuvos lenkų rinkimų akcija – Krikščioniškų šeimų sąjunga

Kiti skelbimai:
 
TOMS Plant Dyed Canvas Women's Alpargata Pink 37,5
 
Camper Beetle 36791 Medium Grey 41
 
Birkenstock Arizona SFB Oiled Leather Habana 46
 
TOMS Repreve Melange Knit Women's Alpargata Black 39
 
Camper Wonder K400319 Black 41

Rekomenduojame

Metinį transporto sektoriaus augimą lėmė didėjantis paslaugų eksportas į pagrindines rinkas

Metinį transporto sektoriaus augimą lėmė didėjantis paslaugų eksportas į pagrindines rinkas

Išankstiniais duomenimis, praėjusiais metais toliau augo Lietuvos transporto sektoriaus ekonominiai rodikliai. Transporto sektoriuje sukuriama bendroji pridėtinė vertė (BPV) išaugo 8 proc., įmonių pajamos – 9 proc., taip pat didėjo sektoriaus įmonių ir darbuotojų skaičius. Didžiausią įtaką sektoriaus rezultatams turėjo 16,2 proc. išaugęs transporto paslaugų eksportas. 2019 m. sausio–rugsėjo mėn., palyginti su atitinkamu 2018 m. laikotarpiu, […]

Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir GTD

Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir GTD

Kovo 3 d., Tarptautinės Ženevos automobilių parodos atidarymo metu, automobilių gamintoja „Volkswagen“ pristatys sportiškuosius aštuntosios „Golf“ kartos modelius. „Golf“ GTI, GTE ir GTD – trys modeliai, trys charakteriai, trys našios ir švarios pavaros, bet viena dizaino ir specifikacijų filosofija. Naujasis „Golf“ GTI – tai skaitmeniniam amžiui skirtas manevringas ir aukštų technologijų prikimštas sportinis automobilis su […]

Darnus vystymasis feat. „žalioji“ logistika

Darnus vystymasis feat. „žalioji“ logistika

Darnus vystymasis — ateities tema. Pirmą kartą terminas nuskambėjo Jungtinių Tautų Žmogaus aplinkos (Stokholmo) konferencijoje, vykusioje 1972 metais. Kaip „darnus vystymasis“ suprantamas ekonominės plėtros modelis, kuri pasiekiama nesekinant gamtinių išteklių. Darnus vystymasis apima daugelį šakų, įskaitant ir transporto logistiką. Siekdamos sumažinti išmetimų į aplinką poveikį, daugelis logistikos įmonių taiko įvairias technologijas: nuo specialios programinės įrangos, […]

Ekspertas apie elektromobilumą Lietuvoje: idėjų turime, trūksta tik požiūrio ir verslui palankių sąlygų

Ekspertas apie elektromobilumą Lietuvoje: idėjų turime, trūksta tik požiūrio ir verslui palankių sąlygų

Kasdien pasirodančios elektromobilių rinkos naujienos skatina neabejoti, kad pasaulio automobilių pramonė spartėjančiais žingsniais krypsta elektromobilumo link, į šalį pamažu stumdama iškastiniu kuru varomus automobilius. Šiame kontekste Lietuva, regis, vis dar laikosi kažkur nuošalyje. Ar tikrai elektromobilumas ją aplenkia, o gal, atvirkščiai, progresas pamažu vyksta? Inžinierius, elektromobilumo ekspertas Tomas Taškūnas neabejoja, kad elektromobilumas vienaip ar kitaip […]