Valyti vaikų paliekamą betvarkę automobilyje būtina reguliariai, nes ilgai paliekami nešvarumai gali turėti neigiamos įtakos sveikatai.
Jei turite mažų vaikų, kurie keliauja sėdėdami jiems skirtose kėdutėse, tikriausiai esate susidūrę su švaros iššūkiais, kuriuos sukelia atžalos. Nuo apspardytų sėdynių iki maisto likučių ar net sunkiai įsivaizduojamų flomasterių spalvinių kombinacijų automobilio salone. Suprantama, jog nesibaigiantis tokių nešvarumų liūnas kartais verčia nuleisti rankas, tačiau, kad ir kaip būtų sunku, vaikiškų kėdučių bei vaikus automobilyje supančią aplinką būtina prižiūrėti ir reguliariai valyti.
Tokie dalykai kaip maisto likučiai, trupiniai, gėrimų ir padažų dėmės, turėtų būti pašalinti ne tik dėl estetikos, tačiau ir dėl to, jog ilgainiui gali daryti neigiamą įtaką sveikatai. Todėl net jei jums akių nebado pomidorų padažo dėmės ar kažkur užkritęs sausainio gabaliukas, tai dar nereiškia, kad visa tai galite ignoruoti.
„Automobilio salone turime labai platų klimato diapazoną, nes gali būti vėsu ar net šalta, bet jau netrukus labai šilta, taip pat tiek sausa, tiek ir drėgna. Kartu su maisto likučiais, tokios kintančios sąlygos sudaro labai palankią terpę įvairių mikroorganizmų atsiradimui. Todėl jei matote dėmes, kurias paliko padažai, kiti maisto produktų likučiai, pasistenkite ilgai nedelsti, nes ilgainiui tai gali daryti tiesioginę įtaką tiek vaikų, tiek kitų automobilio keleivių sveikatai“, – akcentuoja automobilių švaros centrų „Švaros broliai“ vadovas Algirdas Plečkaitis.
Tiesa, vaikiškų kėdučių valymas nėra pats lengviausias ir daug džiaugsmo teikiantis procesas. Kaip pastebi automobilių švaros specialistas A. Plečkaitis, kėdučių valymas iš esmės nesiskiria nuo įprastų sėdynių valymo, tačiau papildomų iššūkių kelia jų forma.
Pavyzdžiui, automobilio sėdynės turi daug didelio ploto plokštumų, kurias valyti nėra sudėtinga. Tuo metu vaikiška kėdutė turi labai daug tarpų ir linkių, mažų elementų ir kitų sunkiai pasiekiamų terpių. Visa tai tikrai nepalengvina valymo proceso, todėl norint pasiekti tikrai gerą rezultatą, tenka įdėti nemažai pastangų ir laiko.
Bet net ir tikrai nuoširdus bei kruopštus darbas ne visada gali suteikti norimą rezultatą, jei neteisingai naudosite valymo priemones. Pavyzdžiui, naudojant drėgnus valiklius, juos būtina pašalinti kaip įmanoma geriau. Ne vien dėl to, kad likusi drėgmė gali sukelti nejaukumą, tačiau ne iki galo iš audinio ar porolono pašalinti valikliai toliau veikia ir į paviršių pradeda iškelti įsigėrusius nešvarumus, todėl, atrodytų jau išvalyta dėmė po kurio laiko vėl atsiranda toje pačioje vietoje. Taip pat atidžiai reikėtų rinktis ir valymo priemones.
„Kai kalbame apie vaikų naudojamus daiktus, ypač tokius kaip automobilinė kėdutė, kuri turi tiesioginį sąlytį su vaikais ir kurioje jie gali praleisti nemažai laiko, svarbu pasirinkti tokias valymo priemones, kurios nekeltų kažkokių neigiamų pasekmių, alergijų, kvėpavimo takų, odos sudirgimų. Todėl nerekomenduojame šarminių ar rūgštinių valiklių. Pavyzdžiui, mes švaros centruose vaikiškoms kėdutėms naudojame neutralias priemones,“ – pataria A. Plečkaitis.
Šalia vaikiškų kėdučių, nereikėtų pamiršti ir likusios erdvės, kurioje keliauja vaikai – sėdynė, ant kurios kėdutės sumontuotos, kiti medžiaginiai, plastikiniai ar odiniai elementai, kuriuose taip pat gali būti nešvarumų. O kaip dažnai reikėtų pasirūpinti švara, priklauso nuo to, kaip dažnai paviršiai yra išpurvinami. Visgi, net jei pavyksta palaikyti švarą reguliariai, tiek kėdutes, tiek visą automobilio saloną reikėtų valyti bet kartą per metus, nes į audinius įsigeria ne tik atnešti, bet ir natūralūs nešvarumai, pavyzdžiui, prakaitas. Todėl, net jei kartais atrodo beprasmiška, vaikų paliekamas dėmes pašalinti tikrai pravartu.
Pranešimą paskelbė: Ramūnas Fetingis, MB STORM Media LT
„Volkswagen“ Lietuvoje pristato visapusiškai atnaujintą komercinių automobilių gamą – nuo kompaktiškojo „Caddy“ iki daugiafunkcio „Transporter“, erdvaus „Crafter“ ir legendinio „California“ kemperio. Šie naujausios kartos „Volkswagen“ modeliai sukurti siekiant užtikrinti neprilygstamą komfortą, kuris ypač svarbus tiems, kurie didžiąją dienos dalį praleidžia prie vairo. „Komerciniai automobiliai yra daugelio kasdienių operacijų pagrindas – jos jungia žmones, prekes ir […]
Sunkvežimių plovimas yra kur kas daugiau nei tik estetinis rūpestis – tai būtina priežiūros dalis, padedanti užtikrinti ilgesnį technikos tarnavimo laiką, saugumą keliuose ir įmonės įvaizdį. „Truckmaster“ sunkvežimių plovykla siūlo profesionalias plovimo paslaugas, atitinkančias šiuolaikinių transporto įmonių poreikius. Moderni įranga ir patikimos technologijos „Truck Master“ sunkvežimių plovyklose naudojama moderni ATLAS ir ITECO įranga, kuri užtikrina […]
Elektromobilių įkrovimo tinklo operatorė „Inbalance grid“ pradėjo vasaros plėtros sezoną – startavo nuo Kryžkalnio „Orlen“ degalinių, kur įjungti 8 nauji greitojo įkrovimo taškai A1 kelyje į pajūrį ir iš jo. Iš viso šiais metais „Inbalance grid“ įrengs 54 didelės galios įkrovimo prieigas. Naujose stotelėse – pigiausia kilovatvalandė A1 kelyje „A1 magistralė – tai stuburas, jungiantis […]
Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) finansuos įvairiose Lietuvos savivaldybėse esančių kelių, vedančių į teritorijas, kuriose kuriamos darbo vietos, tvarkymą: 7 projektams įgyvendinti skirta 5 mln. eurų. „Lietuvos regionų konkurencingumo didinimas – vienas svarbiausių EIMIN ekonomikos transformacijos plano „START“ prioritetų. Tad skirdami investicijų regionų kelių infrastruktūrai tobulinti ne tik pagerinsime susisiekimą, bet ir prisidėsime prie darbo […]
Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ paskelbė planus padidinti skrydžių iš Vilniaus į Amsterdamą (Nyderlandai) ir Dubajų (Jungtiniai Arabų Emyratai) dažnį artėjančiu žiemos sezonu, nuo 2025 m. spalio pabaigos iki 2026 m. kovo pabaigos. „airBaltic“ tarp Vilniaus ir Amsterdamo vykdys net 14 skrydžių per savaitę, dar labiau pagerindama Lietuvos susisiekimą su pasauliu per vieną […]
Lietuvoje tęsiama elektromobilių viešojo įkrovimo tinklo plėtra. Per gegužės mėnesį žaliųjų energijos sprendimų bendrovė „Enefit“ visoje šalyje įrengė 23 naujas elektromobilių įkrovimo stoteles. Ekspertai sako, kad vis didesnis dėmesys kreipiamas erdvėms už didžiųjų miestų ribų, siekiant, kad infrastruktūra būtų išvystyta tolygiai visoje šalyje. Per gegužę įrengtose 23-ose stotelėse vienu metu jau dabar gali būti įkrauti […]