Tolimųjų reisų vairuotojų skatinimui – nuo įmokų į pensijų fondus iki vertingų dovanų

Tolimųjų reisų vairuotojų skatinimui – nuo įmokų į pensijų fondus iki vertingų dovanų

Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) vienijamos įmonės inventorizavo paskatas tolimųjų reisų vairuotojams, tarp kurių yra papildomos įmokos į III pakopos pensijų fondus, nemokami mokymai, gyvybės ir sveikatos draudimas, vertingos dovanos.

„Šiuo metu, kai daug kalbama apie sunkią tolimųjų reisų vairuotojų situaciją, bandome įsivertinti kokia ji yra iš tiesų. Ir matome, kad įmonėse vairuotojai gauna ne tik bent dvigubai didesnį nei vidutinis darbo užmokestis Lietuvoje atlygį už darbą, bet dar ir eilę papildomų paskatų, kurių vertė preliminariai siekia kelis milijonus eurų per metus“, – sako TTLA vadovas Povilas Drižas.

Inventorizuoti gaunamas papildomas paskatas, suteikiamas lengvatas ar kitą paramą, pagalbą ar dovanas paskatino intensyvūs sistemingi bandymai viešumoje skleisti informaciją, esą tolimųjų reisų vairuotojų gyvenimo ir darbo sąlygos yra labai blogos.

„Pastaruoju metu padaugėjo atvejų, kai bandoma pozicionuoti transporto įmones kaip itin prastus darbdavius, pateikiant tam tikrus pavienius atvejus kaip bendrą tendenciją, o dažnai net neišklausant kitos pusės, nes bent dalis istorijų yra labai toli nuo realybės. Tačiau vis tiek nusprendėme pradėti nuo savęs ir įsivertinti kokia situacija yra iš tiesų“, – pasakoja P. Drižas.

Apklausoje sudalyvavusios TTLA vienijamos įmonės pateikė duomenis, kad savo darbuotojams skatinti naudoja labai įvairias priemones. Vairuotojams apmokamos gyvybės ir sveikatos draudimo paslaugos, jie draudžiami nuo nelaimingų atsitikimų, kelionės rizikų bei kitomis draudimo rūšimis, o vairuotojams, kuriems užsienyje prireikia medicininės pagalbos, tačiau ji nėra pilnai apmokama draudimo, įmonės padengia skirtumą.

Taip pat kai kuriose įmonėse rodomas padidintas dėmesys vairuotojų socialinėms garantijoms ir bendrovės moka papildomas įmokas į darbuotojų III pakopos pensijų fondą.

Pasak P. Drižo, gerai savo darbą atliekantys vairuotojai yra viena didžiausių transporto įmonių vertybių, todėl stengiamasi juos paskatinti įvairiausiais būdais. Iš tiesų sunku apibendrinti visas papildomo skatinimo priemones, nes jų yra daug ir labai įvairių.

„Nuo nemokamų kelionių ir užsienio kalbų kursų, kvalifikacijos kėlimo kursų Lietuvos ir užsienio šalių piliečiams iki vertingų dovanų kaip mobilieji telefonai per šventes, už ekologinį vairavimą, kitus nuopelnus, nemokamo ar iš dalies įmonės apmokamo maitinimo. Vairuotojams suteikiamos naudos ir paskatos rodo, kad Lietuvos transporto sektorius yra modernus ir socialiai atsakingas verslas, kuris mūsų regione išsiskiria kokybiškomis darbo vietomis.“, – tvirtina P. Drižas.

Tarptautinis transporto ir logistikos aljansas vienija per 20 didžiausių šalies transporto ir logistikos įmonių, kurių bendra apyvarta siekia daugiau kaip 80 proc. viso Lietuvos krovininio kelių transporto pajamų. Asociacijos narės išskirtinai vykdo tarptautinių krovinių operacijas visomis transporto rūšimis, apimančiomis kelių, aviacijos, vandens ir geležinkelių transportą. Asociacijos nariai veiklą vykdo Europoje, Azijoje bei kituose pasaulio regionuose.

Pranešimą paskelbė: Stanislavas Likas, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Susisiekimo ministerija siūlo jau nuo ateinančių metų keliams finansuoti taikyti naują, aiškesniais kriterijais ir ilgalaikiu planavimu pagrįstą finansavimo sistemą. Tai numatyta Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų administravimo sistemos pertvarkoje, kuriai jau pritarė Vyriausybė ir šiandien ji teikiama svarstyti Seimui.   Lietuva užimą antrą vietą Europos Sąjungoje pagal bendrą kelių ilgį, tenkantį vienam gyventojui. […]

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

Aviacija yra viena nedaugelio industrijų, gebančių sužavėti bei sudominti kone kiekvieną. Tikriausiai todėl daugybė talentingų įvairių sričių specialistų savo karjerą susieja būtent su šia sritimi. Daugiau nei 30 metų aviacijos srityje dirbantis Kjell Mathisen, antžeminių paslaugų teikėjo „Aviator“ korporatyvinių mokymų vadovas, tuo įsitikino ne kartą. Aviacijos įmonių grupei „Avia Solutions Group“ priklausančioje įmonėje dirbantis patyręs […]

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Jau ateinančiais metais rengiamasi pradėti reguliarius skrydžius tarp Lietuvos ir Kazachstano – tai numatyta abiejų šalių ketinimų protokole, kuris buvo pasirašytas spalio 12 d. Kazachstano sostinėje Nur Sultane Lietuvos delegacijos vizito metu. Tiesioginiai skrydžiai numatomi maršrutais Vilnius–Nur Sultanas–Vilnius ir Vilnius–Almata–Vilnius. „Dėliojant ir pildant skrydžių žemėlapį iš Lietuvos, Kazachstanas dėl jo ekonominių ryšių su Lietuva yra […]