Tiksinti bomba Lietuvos panosėje

Tiksinti bomba Lietuvos panosėje

Pastaruoju metu buvo nemažai diskutuojama apie pervežimų verslą. Diskusijose dėl verslo perspektyvų priėmus Mobilumo paketą nemažai dėmesio skiriama socialiniams aspektams, tačiau pamirštama, kad socialinius klausimus sprendžia ne tik darbdaviai.

Šiomis dienomis vežėjų akys nukrypo į Rytus. Rytų rinkos Lietuvos vežėjams yra alternatyva užsiveriančioms Vakarų šalių rinkoms, tačiau iš čia Lietuvos verslininkai patiria didžiules problemas. Pastarosiomis dienomis eilės Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje nusidriekė kilometrais – yra duomenų, kad pasienyje iš Baltarusijos pusės gyvose eilėse stovi apie 1100 automobilių.

Gyva eilė reiškia nuolatinį krovininio automobilio „trūkčiojimą“, – jose žmonės leidžia ilgas valandas be galimybės išsimiegoti, pailsėti. Baltarusijos pusėje stovintiems eilėje trūksta elementarių sąlygų – vairuotojai neturi sąlygų pavalgyti, pasinaudoti tualetu, nusiprausti ar pan. Jie privalo nesitraukti nuo automobilio, kitu atveju jie praras eilę ir bus priversti stovėti dar ilgiau. Baltarusijoje nėra įrengta nei stovėjimo aikštelių, nėra registruojama automobilio vieta eilėje.

„Linavos“ turimais duomenimis, per parą automobiliai kai kuriuose postuose pajuda tik apie 700 metrų. Tokia situacija reiškia ne tik didžiulius nuostolius verslininkams, bet ir apgailėtinos sąlygos vairuotojams. Tačiau garsiosios Lietuviškos profsąjungos, kaip Beatmenas apskridę pusę Europos ir Rytų šalių platybes, nemato to, kas vyksta 30 kilometrų nuo Vilniaus.

Profsąjungų lyderiai, nuolat besiskundžiantys darbo sąlygomis ir gebantys organizuoti patirties dalybas bei seminarus kolegoms Rytuose, nesugeba už savo narius pakovoti tokiais atvejais, kai akivaizdžiai pažeidžiami vairuotojų interesai. Nei vienas profsąjungos lyderis nesikreipė į kolegas Baltarusijoje, ieškodamas sprendimo, kaip pagerinti sąlygas vairuotojams, stovintiems eilėje. Nesigirdėjo jokio viešo pareiškimo dėl vergiškų sąlygų Baltarusijos pasienyje. Jokių įrašų socialiniuose tinkluose, jokio pasipiktinimo iš profsąjungos lyderio, 141-uoju numeriu įrašyto į vienos partijos Seimo rinkimų sąrašą. Ar tie vairuotojai, kurie 2-3 paras praleidžia Baltarusijos pasienyje, mažiau svarbūs nei važiuojantys per  Belgiją ar Nyderlandus? 

Tuo tarpu žiniasklaidoje skaitome informaciją apie ąžuolo lapų vainiką už gerą darbą derybose dėl ES pinigų. Kelis šimtus milijardų išsidalijo Europos šalys, tačiau iki šiol nėra deramai pasirūpinta išorinėmis ES sienomis. Trūksta tiek geresnės infrastruktūros, tiek darbuotojų Lietuvos muitinėse. Ir tam lėšų trūksta ne vienerius ir ne dvejus metus. Šie klausimai turėtų rūpėti ne tik „Linavai“, kuri nuolat ragina spręsti ES pasienyje kylančias problemas, bet ir visoms už tai atsakingoms institucijoms.

„Linavos“ generalinis sekretorius Mečislavas Atroškevičius

Pranešimą paskelbė: Ineta Stravinskaitė, Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija

Kiti skelbimai:
 
REIMA Hopper Melange Grey 110
 
REIMA Parvin Melange Grey 110
 
Crocs™ Bayaband Clog Kid's Lemon 28
 
REIMA Hopper Raspberry Pink 110
 
REIMA Puhuri 510306 Navy 6985 98

Rekomenduojame

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

Gavus kompetentingų institucijų išvadas, šiandien darbą pradeda valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, paskirtas 5 metų kadencijai. „Vienas svarbiausių valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo tikslų – sėkmingas kelių ūkio valdymo pertvarkos įgyvendinimas ir efektyvus lėšų, skirtų valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti ir plėtoti, panaudojimas. Linkiu sėkmės direktoriui einant šias atsakingas pareigas“, […]

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Lietuvos oro uostų tinklui priklausantis Kauno oro uostas paskelbė rinkos konsultacijas ir šiuo metu pradeda svarstyti galimybes įrengti saulės jėgainių parką oro uosto teritorijoje. Oro uosto atstovai teigia, kad saulės jėgainės tiekiama energija ateityje padėtų Kauno oro uostui mažinti išlaidas elektrai, efektyvintų veiklą, o kartu būtų prisidedama prie žaliosios energetikos skatinimo šalyje. Pasak Kauno oro […]

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

Pasaulinė COVID-19 pandemija stipriai sukrėtė aviacijos sritį, kuriai, kaip ir kiekvienam kitam sektoriui, teko ne tik spręsti kilusius iššūkius, bet ir ieškoti būdų kaip prisitaikyti prie naujos kasdienybės. Siekdama prisidėti prie kovos su pandemija, „Aviatic“ Šiaulių regione planuoja gaminti viruso prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius – bekontaktę simptomų atpažinimo sistemą „TAMAR“ ir dezinfekavimo tunelį, kurie padės […]

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovo sutartis dėl krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 26,80 iki 40,27 km rekonstravimo. Sutarties vertė – 11,97 mln. eurų su PVM. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą kasmetinė 3 mėnesių technologinė pertrauka neįskaičiuota. Sutartis pasirašyta 2020 m. rugsėjo 11 […]