Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei milijoną eurų (bet Jums nusipirkti nepavyks)

1

Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei milijoną eurų (bet Jums nusipirkti nepavyks)

Superautomobilio versija, kurios bus pagaminta tik 45 vienetai 

Gudvudas, Didžioji Britanija, liepos 4 d. Garsiausioje Didžiosios Britanijos greičio fiestoje „Goodwood Festival of Speed“ koncernas „Ford“ ir specializuota bendrovė „Multimatic“ šiandien pristatė naują superautomobilio „Fort GT“ versiją „Ford GT Mk II“, kurios tebus pagaminta 45 vienetai. Tik lenktynių trasai skirta kupė kainuos nuo 1,2 mln. JAV dolerių (1,06 mln. eurų).   

„Ford Performance“ inžinieriai atpalaidavo visus varžtus – iš 3,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklio išspaudė net 700 AG, suprojektavo agresyvų aerodinaminį paketą, atsisakė nereikalingo svorio. Rezultatas: patirtimi FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionate praturtintas, tačiau jokių taisyklių nepripažįstantis bolidas.

„Naujasis „GT Mk II“ pagaliau išlaisvino visą „Ford GT“ glūdintį potencialą – mums nereikėjo laikytis jokių vienai ar kitai suvaržytai lenktyninių automobilių klasei ar keliams pritaikytam automobiliui taikomų apribojimų. Tai arčiausiai Le Mano bolido esanti transporto priemonė, prieinama ne lenktynių dalyviui“, – pažymėjo Hau Thai-Tangas, „Ford“ produktų plėtros vadovas.  

„Tikrasis GT pajėgumas iki šiol nebuvo atskleistas. Viena vertus, keliams skirtą automobilį varžo daugybė reikalavimų, susijusių su saugumo bei kelių eismo taisyklėmis, kita vertus, lenktyniniam bolidui taikoma balanso ir galios taisyklė sumažina jo variklio galią maždaug 150 AG. „Mk II“ atsako į klausimą: kas būtų, jei tokių ribojimų nebeliktų? Ir atsakymas yra įspūdingas“, – kalbėjo Kanados Markhemo mieste įsikūrusios bendrovės „Multimatic“ technikos direktorius Larry Holtas.

Pasak jo, lenktynėse išbandytas aerodinaminis paketas generuoja net 400 proc. daugiau prispaudžiamosios galios nei įprastame keliams skirtame „Ford GT“. Tokia ginkluotė ir sportinė pakaba „GT Mk II“ posūkiuose leidžia pasiekti 2g viršijantį išcentrinį pagreitį.

„GT Mk II“ taip pat yra lengvesnis ir vikresnis už keliams skirtą modifikaciją, o jo variklio galia siekia 700 AG – maždaug 200 AG daugiau nei lenktynėms skirta modifikacija. Poroje su adaptuota septynių laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže, variklis leidžia pasiekti iki šiol nematytus dinaminius rodiklius. Tam, beje, prireikė ir specialios aušinimo sistemos su oro aušinimo radiatoriumi, vėsinamu purškiant vandenį.

„GT Mk II“ taip pat gavo patobulintus anglies-keramikos stabdžius,  „Brembo“ stabdžių apkabas ir unikalius 19 colių skersmens aliuminio ratlankius.

Automobilio salone išsiskiria lenktyninė „Sparco“ sėdynė (keleivio sėdynės nėra, bet galima užsakyti) ir „MoTeC“ duomenų centras.

„Ford GT“ yra pažangiausias ir brangiausias „Ford“ automobilis istorijoje. Per metus jų pagaminama vos 250 vienetų. „Ford GT“ 2015 metais laimėjo legendines Le Mano lenktynes „GTE Pro“ klasėje. 

„GT Mk II“ pardavimu rūpinsis „Multimac“. Tikėtina, kad visi 45 planuojami pagaminti automobiliai bus užsakyti per pirmąsias dienas.

Apie „Ford Motor“

„Ford Motor Company“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis, įsikūręs Dyrborno mieste Mičigano valstijoje, JAV. „Ford“ gamina ir parduoda automobilius 6 kontinentuose. Koncerne dirba 166 tūkst. žmonių, veikia 70 gamyklų. Koncernas gamina „Ford“ ir „Lincoln“ automobilius. Finansines paslaugas klientams teikia „Ford Motor Credit Company“. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.fordmotorcompany.com.

Apie „Inchcape“

Jau dešimt metų Lietuvoje veikianti bendrovė „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė šalyje. Lietuvoje ji yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Ford“ atstovas. Be „Ford“ bendrovė atstovauja „Jaguar“ bei „Land Rover“, „Hyundai“, „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

„Inchcape“ – viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių. 170 metų sėkmingai veikianti 29 pasaulio valstybėse, bendrovė verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. Tarptautinėje rinkoje bendrovė atstovauja net 30 automobilių gamintojų. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 16 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone. 

Daugiau informacijos:                         

Tomas Didžbalis

„Ford“ ženklo vadovas Lietuvoje

„Inchcape Motors“

8 5 2168226

tomas.didzbalis@inchcape.lt

 

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38

Susisiekimo ministras: sklandi Lietuvos pašto veikla bus užtikrinta

Susisiekimo ministerija apgailestauja, kad nepavyko surasti sutarimo su AB Lietuvos paštas valdybos nariais ir dėkoja už jų indėlį į bendrovės veiklą. Atsisakius valdybai tęsti darbą iki šių metų pabaigos, Susisiekimo ministerija skubiai suformuos naują valdybą. Jau inicijuotos procedūros naujų nepriklausomų narių atrankai, siekiant suformuoti nuolatinę bendrovės valdybą, kuri atitiktų EBPO reikalavimus. „Naujoji bendrovės valdyba turės […]

  Straipsniai »

Pasirašyta sutartis dėl ilgalaikės Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategijos rengimo

Susisiekimo ministerijos iniciatyva pradedama rengti Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategija, kuria siekiama numatyti optimalias ilgalaikes šalies transporto sektoriaus plėtros kryptis ir prioritetus. Pagal pasirašytą strategijos rengimo sutartį ją numatoma parengti iki kitų metų liepos mėnesį. „Ilgalaikė susisiekimo strategija suteiks pagrindą kryptingai, gerąja užsienio valstybių praktika pagrįstai tolimesnei Lietuvos transporto sektoriaus plėtrai. Tai leis […]

  Straipsniai »
Oficialu: Prie pokyčių Vilniaus stoties rajone jungiasi ir Autobusų stotis

Oficialu: Prie pokyčių Vilniaus stoties rajone jungiasi ir Autobusų stotis

Vilnius imasi aktyvių veiksmų dėl autobusų stoties atnaujinimo – šiandien savivaldybėje pasirašyti keturšaliai sostinės, AB „Lietuvos geležinkeliai”, UAB „Vilniaus autobusų stotis“ ir UAB „Baltisches Haus“ ketinimai rajoną drauge paversti prestižiniu mobilumo centru. Tokiu būdu dvi pastarosios įmonės, valdančios dabartinę autobusų stotį, prisijungė prie savivaldybės ir „Lietuvos geležinkelių” planuojamų grandiozinių pokyčių visam Stoties rajonui. „Turime aiškią […]

  Straipsniai »

Gyventojų nuomonė: žalių rodyklių atsisakymas apsunkins eismo sąlygas

Sprendimas Lietuvoje atsisakyti į dešinę leidžiančių sukti žaliųjų rodyklių, kai dega raudonas šviesoforo signalas, sutinkamas skeptiškai. Kas antras šalies vairuotojas laikosi nuomonės, kad tai padidins spūstis ir sulėtins eismą. Reprezentatyvią apklausą atlikusių „Spinter tyrimų“ duomenimis, didesnių spūsčių tikisi 57 proc., o lėtesnio judėjimo – 53 proc. šalies vairuotojų. Atitinkamai geresnį eismo pralaidumą prognozuoja vos 7 […]

  Straipsniai »