Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei milijoną eurų (bet Jums nusipirkti nepavyks)

1

Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei milijoną eurų (bet Jums nusipirkti nepavyks)

Superautomobilio versija, kurios bus pagaminta tik 45 vienetai 

Gudvudas, Didžioji Britanija, liepos 4 d. Garsiausioje Didžiosios Britanijos greičio fiestoje „Goodwood Festival of Speed“ koncernas „Ford“ ir specializuota bendrovė „Multimatic“ šiandien pristatė naują superautomobilio „Fort GT“ versiją „Ford GT Mk II“, kurios tebus pagaminta 45 vienetai. Tik lenktynių trasai skirta kupė kainuos nuo 1,2 mln. JAV dolerių (1,06 mln. eurų).   

„Ford Performance“ inžinieriai atpalaidavo visus varžtus – iš 3,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklio išspaudė net 700 AG, suprojektavo agresyvų aerodinaminį paketą, atsisakė nereikalingo svorio. Rezultatas: patirtimi FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionate praturtintas, tačiau jokių taisyklių nepripažįstantis bolidas.

„Naujasis „GT Mk II“ pagaliau išlaisvino visą „Ford GT“ glūdintį potencialą – mums nereikėjo laikytis jokių vienai ar kitai suvaržytai lenktyninių automobilių klasei ar keliams pritaikytam automobiliui taikomų apribojimų. Tai arčiausiai Le Mano bolido esanti transporto priemonė, prieinama ne lenktynių dalyviui“, – pažymėjo Hau Thai-Tangas, „Ford“ produktų plėtros vadovas.  

„Tikrasis GT pajėgumas iki šiol nebuvo atskleistas. Viena vertus, keliams skirtą automobilį varžo daugybė reikalavimų, susijusių su saugumo bei kelių eismo taisyklėmis, kita vertus, lenktyniniam bolidui taikoma balanso ir galios taisyklė sumažina jo variklio galią maždaug 150 AG. „Mk II“ atsako į klausimą: kas būtų, jei tokių ribojimų nebeliktų? Ir atsakymas yra įspūdingas“, – kalbėjo Kanados Markhemo mieste įsikūrusios bendrovės „Multimatic“ technikos direktorius Larry Holtas.

Pasak jo, lenktynėse išbandytas aerodinaminis paketas generuoja net 400 proc. daugiau prispaudžiamosios galios nei įprastame keliams skirtame „Ford GT“. Tokia ginkluotė ir sportinė pakaba „GT Mk II“ posūkiuose leidžia pasiekti 2g viršijantį išcentrinį pagreitį.

„GT Mk II“ taip pat yra lengvesnis ir vikresnis už keliams skirtą modifikaciją, o jo variklio galia siekia 700 AG – maždaug 200 AG daugiau nei lenktynėms skirta modifikacija. Poroje su adaptuota septynių laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže, variklis leidžia pasiekti iki šiol nematytus dinaminius rodiklius. Tam, beje, prireikė ir specialios aušinimo sistemos su oro aušinimo radiatoriumi, vėsinamu purškiant vandenį.

„GT Mk II“ taip pat gavo patobulintus anglies-keramikos stabdžius,  „Brembo“ stabdžių apkabas ir unikalius 19 colių skersmens aliuminio ratlankius.

Automobilio salone išsiskiria lenktyninė „Sparco“ sėdynė (keleivio sėdynės nėra, bet galima užsakyti) ir „MoTeC“ duomenų centras.

„Ford GT“ yra pažangiausias ir brangiausias „Ford“ automobilis istorijoje. Per metus jų pagaminama vos 250 vienetų. „Ford GT“ 2015 metais laimėjo legendines Le Mano lenktynes „GTE Pro“ klasėje. 

„GT Mk II“ pardavimu rūpinsis „Multimac“. Tikėtina, kad visi 45 planuojami pagaminti automobiliai bus užsakyti per pirmąsias dienas.

Apie „Ford Motor“

„Ford Motor Company“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis, įsikūręs Dyrborno mieste Mičigano valstijoje, JAV. „Ford“ gamina ir parduoda automobilius 6 kontinentuose. Koncerne dirba 166 tūkst. žmonių, veikia 70 gamyklų. Koncernas gamina „Ford“ ir „Lincoln“ automobilius. Finansines paslaugas klientams teikia „Ford Motor Credit Company“. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.fordmotorcompany.com.

Apie „Inchcape“

Jau dešimt metų Lietuvoje veikianti bendrovė „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė šalyje. Lietuvoje ji yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Ford“ atstovas. Be „Ford“ bendrovė atstovauja „Jaguar“ bei „Land Rover“, „Hyundai“, „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

„Inchcape“ – viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių. 170 metų sėkmingai veikianti 29 pasaulio valstybėse, bendrovė verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. Tarptautinėje rinkoje bendrovė atstovauja net 30 automobilių gamintojų. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 16 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone. 

Daugiau informacijos:                         

Tomas Didžbalis

„Ford“ ženklo vadovas Lietuvoje

„Inchcape Motors“

8 5 2168226

tomas.didzbalis@inchcape.lt

 

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Mocco Smart Magnet Book Case For LG K8 / K9 (2018) Red
 
Goobay 68388 CAT 5e patch cable, U/UTP, green, 7.5 m
 
Mocco Smart Magnet Book Case For Nokia 3 Green
 
Nokia DC-15 Original Micro USB 1A Car Charger 750mAh Universal (quick) (EU Blister)
 
Xiaomi Mi Home Barrier Tape Magnetic strip SKV4036TY

Ekologiška viešojo transporto revoliucija – Vilniuje pristatyti pirmieji Lietuvoje elektriniai autobusai

Vilnius tęsia didžiausią miesto istorijoje viešojo transporto atnaujinimą – šiandien gausų būrį naujų autobusų papildė penki pirmieji Lietuvoje elektriniai autobusai „Karsan Jest Elektric“. Jais vilniečiai iš Katedros aikštės Gedimino prospektu leidosi į specialias potyrių keliones, o nuo šio savaitgalio autobusus galės išbandyti visi keleiviai. Sekmadienį jie išvažiuos į 89-ąjį maršrutą, kuris taps pirmuoju visiškai elektrifikuotu […]

  Straipsniai »
Atmintinė keliaujantiems lėktuvu: ką reikėtų žinoti apie Šengeno erdvę?

Atmintinė keliaujantiems lėktuvu: ką reikėtų žinoti apie Šengeno erdvę?

Nors Lietuva Šengeno erdvėje yra daugiau kaip 10 metų, neretam keliautojui, ypač skrendančiam iš oro uosto pirmą kartą, kyla klausimų apie keliones Šengeno ir ne Šengeno erdvėse. Lietuvos aviacijos ekspertai aiškina apie šių erdvių ypatumus ir pataria, į ką reikėtų atkreipti dėmesį, kad kelionė praeitų sklandžiai ir nekeltų jokių rūpesčių. Oro uostuose – dvi atskiros […]

  Straipsniai »
Lietuvoje pradedama pažangių antrosios kartos biodegalų gamyba

Lietuvoje pradedama pažangių antrosios kartos biodegalų gamyba

Pasvalyje įsikūrusi bioetanolio ir biodujų gamybos bendrovė „Kurana“ pirmoji įmonė Baltijos šalyse iš pradėjo gaminti antrosios kartos degalus. Iki šiol „Kurana“ iš grūdų gamino tik pirmosios kartos bioetanolį, įmaišomą į benziną. Pradėti antrosios kartos bioetanolio gamybą paskatino Lietuvos įsipareigojimas didinti atsinaujinančių išteklių dalį transporto sektoriuje bei pareiga pasiūlyti dar mažiau taršius degalus. Per metus planuoja […]

  Straipsniai »
Studentų artimieji perspėjami atidžiau patikrinti automobilių draudimo sutartis

Studentų artimieji perspėjami atidžiau patikrinti automobilių draudimo sutartis

Į didžiuosius miestus suplūdę studentai netrukus apsipras su kasdieniais maršrutais, o draudikai prognozuoja, kad kaip ir kasmet spalį jie įsidrąsins persėsti į savo automobilius. Todėl jauniausios amžiaus grupės vairuotojų eismo įvykių suvestinėse kitą mėnesį turėtų padaugėti. Savo ruožtu jaunuolių artimieji perspėjami net ir iš geros valios nebandyti gudrauti su civilinės transporto atsakomybės polisais ir prieš […]

  Straipsniai »