Testas Lietuvoje: ar vairuojantiems lietuviams reikia daugiau kofeino?

1

Testas Lietuvoje: ar vairuojantiems lietuviams reikia daugiau kofeino?

Pasaulinė Kanados kapitalo degalų ir greito apsipirkimo tinklo operatorė, bendrovė „Alimentation Couche-Tard Inc.“ dviejose Europos šalyse išbando apie tris kartus daugiau kofeino turinčią lėto filtravimo kavą, itin populiarią JAV. Tarp šalių, kuriose klientams siūloma ši kava, atsidūrė Lietuva ir Lenkija.

„Alimentation Couche-Tard Inc.“ priklausančiame „Circle K“ degalinių tinkle Lietuvoje nauja kava kol kas siūloma Grigiškių ir Garliavos degalinėse. Jei eksperimentas pasiteisins, ji bus ruošiama didžiausių klientų srautų sulaukiančiose degalinėse ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos šalyse, kur veikia „Circle K“.

„Tyrimų duomenimis, JAV beveik kas antras vairuotojas, vairuojantis komercinę transporto priemonę, dėl žvalumo kofeiną vartoja įvairiomis formomis: geria kavą, arbatą, energetinius gėrimus ar net specialias kofeino tabletes. Per keleto mėnesių „bandomąjį laikotarpį“ įsitikinsime, ar ir Lietuvos bei Lenkijos vairuotojai pasigenda daugiau kofeino“, – sako „Circle K Lietuva“ Rinkodaros departamento direktorė Renata Timoščik.

Eksperimentui neatsitiktinai pasirinktos dvi šalia esančios Europos šalys, kurias jungia intensyvūs transporto koridoriai ir plėtojama tarpusavio bei tranzitinė logistika.

„Vairuotojų nuovargis yra visuotinai žinoma problema, su kuria susiduriama ir JAV, ir Europoje. Ją bandoma spręsti tiek skatinant juos geriau planuotis darbotvarkę, tiek įvedant griežtus reikalavimus darbo ir poilsio režimui. Dalis vairuotojų už vairo vis tiek sėda pavargę, o būtent dėl nuovargio įvyksta 10-20 proc. eismo įvykių. 17 val. būdraujančio vairuotojo reakcija tampa panaši į lengvai apgirtusio, o nelaimės tikimybė statistiškai padvigubėja. Tiek užsnūdimas, tiek greičio pedalo spaudimas vardan didesnio adrenalino yra ne išeitis. Jei neįmanoma kitaip – bent jau galima išgerti stipresnės kavos“, – sako R. Timoščik.

Įvairūs priedai leidžia kavą suasmeninti pagal individualų skonį, tačiau stiprėja tendencija, kai akyliau atsigręžiama į esmines juodos kavos savybes, kurių nepaslėpsi tiek geriant šią kavą vieną, tiek su priedais. Lėto filtravimo kava nekonkuruoja su espreso, nes tai yra visiškai kitoks kavos paruošimo būdas ir kur kas švelnesnis, šviežesnis skonis.

Ši kava yra ypatingai populiari Šiaurės Amerikoje, todėl ir lėto filtravimo kavos ruošimo aparatai „Curtis“ yra amerikietiški. Jie leidžia lėto filtravimo kavą ruošti kontroliuojamu pulsavimo režimu, taip išgaunant maksimalų kiekį kofeino, o dėl trumpo vandens ir kavos sąlyčio išvengiama kartumo.

Lėto filtravimo kava ypatinga ir tuo, kad ruošiama šlapio filtravimo būdu išgyvena vadinamąją žydėjimo fazę, trunkančią iki 30 sekundžių, kai sužadinamos gerosios kavos savybės, ima išsiskirti kavos pupelių aliejai.

Lėto filtravimo kavos „Circle K“ klientai galės įsipilti pagal pageidavimą.

 „Lietuvoje kava yra vienareikšmiškai labiau mylima nei arbata, todėl šiam gėrimui keliami dideli reikalavimai. Jei kavai trūksta stiprumo, jėgos, dažniausiai siūloma dviguba juoda kava ar papildoma espreso dozė. Mes pasiūlysime dar vieną alternatyvą su lėto filtravimo kava ir lauksime rinkos atsako. Nuo jo priklausys šio projekto plėtra tiek Lietuvoje ir Lenkijoje, tiek kitose Europos šalyse“, – sako Rinkodaros departamento direktorė.

Be Lietuvos „Circle K“ degalinių tinklas veikia dar aštuoniose Europos šalyse: Norvegijoje, Švedijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Airijoje ir Rusijoje.

Pranešimą paskelbė : Džolita Adomkienė, UAB „Idea Prima“

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Black 014 38
 
Converse Chuck Taylor All Star Hi White/White 36,5
 
Camper Imar Copa K200929 White Natural 36
 
Vagabond Anni 4937-001 Black 37
 
Crocs™ Funlab Unicorn Charm Sandal Kids Lavender 28

Rekomenduojame

Į rekreacines bei kurortines vietoves važiuosime geresniais keliais

Į rekreacines bei kurortines vietoves važiuosime geresniais keliais

Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu papildomai skirta 9,3 mln. eurų kelių, vedančių į lankytinas ir rekreacines vietoves remontui. Šios investicijos suteikiamos iš Vyriausybės skirtų 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės kelių infrastruktūrai gerinti.  „Netrukus bus remontuojama ir restauruojama dar daugiau kelių, vedančių į mūsų šalies lankytinas bei kurortines vietoves. Manau, kad turėdami galimybę keliauti […]

Tyrimas: mobiliuoju telefonu vairuodami naudojasi du trečdaliai Lietuvos gyventojų

Tyrimas: mobiliuoju telefonu vairuodami naudojasi du trečdaliai Lietuvos gyventojų

Mobiliuoju telefonu automobilyje naudojasi 65 procentai Lietuvos gyventojų. Beveik pusė – 43 proc. – jų išmanųjį telefoną pasitelkia navigacijai, įjungdami populiariausias kelionių programėles, 34 proc. – skambina ir kalbasi naudodamiesi laisvų rankų įranga, 12 proc. klausosi mėgstamos muzikos. Tačiau net dešimtadalis prisipažįsta vairuodami skambinantys telefonu be laisvųjų rankų įrangos, o dar 10 proc. jų naršo […]

„Volkswagen“ leido žvilgtelėti į naująjį „Arteon“: virtuali pasaulinė premjera įvyks birželio 24-ąją

„Volkswagen“ leido žvilgtelėti į naująjį „Arteon“: virtuali pasaulinė premjera įvyks birželio 24-ąją

Dinamiškasis keturių durų „fastback“ bus ne tik atnaujintas, bet ir siūlomas nauju „shooting brake“ kėbulu Naujomis jėgainėmis, išmaniomis komforto ir vairuotojo pagalbos sistemomis iš esmės atnaujinta modelių gama „Volkswagen“ jau pristatė pirmuosius naujojo „Arteon“ vaizdus. Kartu su iki šiol gamintu „Gran Turismo“ modeliu pasirodys ir naujasis „Shooting Brake“ variantas. „Naujasis „Arteon Shooting Brake“ leido mums […]

Baigtas pirmasis Islandijos plento sutvarkymo projekto etapas

Baigtas pirmasis Islandijos plento sutvarkymo projekto etapas

Baigtas magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remontas ir tuo pačiu pirmasis Islandijos plento tvarkymo etapas. Darbai šiame etape vyko nuo Kleboniškio tilto iki Sargėnų sankryžos – ruožas yra išplatintas iki 10 eismo juostų, papildomai įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, taip pat įrengta atraminė siena, daugiau nei 1 km ilgio […]