Teisingas žymėjimas Rusijos rinkai

Teisingas žymėjimas Rusijos rinkai

Tarptautiniai ir nacionaliniai muitinės teisės aktai reguliariai papildomi naujais reikalavimais, kuriais siekiama sumažinti padirbtų gaminių judėjimą ir kontroliuoti gabenamų prekių kokybę.

Šios priemonės sunkina importuojamų prekių įvežimo procesą ir padidiną galutinio produkto kainą. Tokioje situacijoje bendrovės importuotojos kreipiasi į logistikos paslaugų teikėjus, kurie siūlo patikrintus sprendimus.

Nuo 2018 m. vasario mėnesio bendrovėms, importuojančios į  Rusiją ir Muitų sąjungos šalis silpnuosius alkoholinius arba nealkoholinius gėrimus, atsirado prievolė ženklinti krovinį. Atsižvelgiant į Muitų sąjungos Techninio reglamento (TP CU 021/2011) reikalavimus, įvežama produkcija turi turėti etiketę rusų kalba, kurioje būtų informacija apie prekę, gamintoją ir importuotoją.

Šių normų laikymasis užsienio gamintojams reiškė, kad jie turi gaminti atskiras pakuotes Rusijos rinkai. Tokie gamybos ciklo pokyčiai ne visada yra ekonomiškai pagrįsti, nes prievolė pateikti ant prekių būtinąją informaciją teko importuotojams.

Įsigaliojus reikalavimui privalomai ženklinti importuojamas prekes, verslo klientai patyrė sunkumų, susijusių su prekių gabenimu į Rusiją. Naujos rinkos sąlygos atskleidė atitinkamų naujų paslaugų poreikį, todėl „AsstrA“ komanda pasiūlė Klientams prekių ženklinimo minimaliomis laiko ir finansų sąnaudomis sprendimą. Nesvarbu, kurioje vietoje apdorojamas krovinys, „AsstrA“ komanda suteikia Klientams krovinio ženklinimo paslaugas operatyviai ir laikantis Rusijos įstatymų reikalavimų“, – pasakoja Dmitrij Naumkin, pardavimų specialistas.

  • Ženklinimas partnerių sandėliuose Rygoje (Latvija)

Sandėliai patogūs klientams, kurie gabena krovinius konteineriais iš Pietų arba Šiaurės Amerikos uostų. Tokia schema taip pat tinka vežant krovinius automobilių transportu arba kombinuoto vežimo iš Europos šalių atveju, kai kroviniai skirti gavėjams Šiaurės Vakarų federalinėje apygardoje. Krovinį galima iškrauti sandėlyje, o tuščią konteinerį atiduoti į uostą. Paženklintas krovinys automobiliais vežamas galutiniams gavėjams.

  • Ženklinimas nuosavame „AsstrA“ sandėlyje Blonėje (Lenkija)

Sandėlis yra centrinėje Lenkijos dalyje, ši vieta labai patogi gabenant krovinius automobiliais iš Europos į reikiamą Rusijos tašką. Gabenant krovinius iš Italijos, Ispanijos, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos ir Airijos paprastai reikia juos perkrauti, todėl „AsstrA“ komanda siūlo Klientams taupyti laiką bei pinigus ir perkrovimo metu tuo pačiu atlikti ir krovinių ženklinimą.

  • Ženklinimas Berastavicos (Baltarusija) sienos kirtimo punkto sandėliuose

Produkcija ženklinama muitinės akcizų sandėlyje, kuriame etikečių klijavimo procedūros kaina yra mažesnė, negu Europos sandėliuose. Taip galima optimizuoti muitinės mokesčius, nes išlaidos, susijusios su prekių ženklinimu, neįtraukiamos į krovinio muitinės vertę, nes paslaugos yra suteikiamos Muitų sąjungos teritorijoje.

„40 tūkst. prekių (vidutinis kiekis krovininiame automobilyje) ženklinimui prireikia 2-3 dienų. Prekes iškrovę ir priėmę į sandėlį su Klientu suderiname etiketės maketą ir klijavimo vietą. Baigiamajame etape po ženklinimo Klientui pareikiame fotoataskaitą“, – priduria Dmitrij Naumkin.

Pranešimą paskelbė: Anastasiia Onoshko, AsstrA Associated Traffic AG

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]