Taupo vairuotojų laiką: pristatyta nauja registracijos į autoservisą sistema

Taupo vairuotojų laiką: pristatyta nauja registracijos į autoservisą sistema

Atsižvelgdama į rinkos tendencijas ir klientų poreikius, automobilių techninės priežiūros ir remonto paslaugas didžiuosiuose Lietuvos miestuose teikianti Melga pristato internetu veikiančią rezervacijų sistemą. Laiką taupantiems vairuotojams ji suteikia galimybę realiu laiku patikrinti visų tinklo autoservisų užimtumą ir rezervuoti vizitą konkrečiu laiku.

Taupo laiką

Automatizuota sistema apjungia 12 „Melga” autoservisų didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje bei Utenoje. Pasak „Melga” prekybos direktoriaus Tado Kuliešiaus, rezervacija internetu buvo sukurta atsižvelgiant į klientų lūkesčius: „Paprastas ir greitas internetinės registracijos procesas leidžia jiems planuoti savo laiką ir jo sutaupyti – patikrinti keleto padalinių užimtumą, pasirinkti reikiamą autoservisą bei tikslų patogiausią registracijos laiką užtenka keleto paspaudimų.”

Tikslų laiką galima pasirinkti toms paslaugoms, kurių trukmę galima numatyti iš anksto: automobilio patikrai, kompiuterinei diagnostikai ar techninio aptarnavimo paslaugoms (tepalų ir filtrų keitimui, ratų suvedimui, kondicionieriaus pildymui, dezinfekcijai ir t.t.). Dėl savo specifikos ir skirtingų galimų gedimų tikslus laikas detalesnio meistro įvertinimo reikalaujančioms paslaugoms (pavyzdžiui, važiuoklės, stabdžių sistemos ar elektros įrangos remontui) nematomas – pasirenkamas tik pageidaujamas laikas. Tuomet padalinio darbuotojai operatyviai susisiekia su klientu, pasitikslina detales ir patvirtina rezervaciją.

Optimizuoti procesai – operatyvesnis aptarnavimas

Pasak autoservisų tinklo atstovų, tokia sistema, kurioje matomas visų padalinių užimtumas, leidžia reguliuoti klientų srautus, optimizuoti autoservisų darbą ir operatyviau aptarnauti klientus. Taip pat – matuoti darbuotojų našumą ir darbo vietos produktyvumą. Visame autoservisų tinkle su sistema dirba virš 40 autoserviso priėmėjų, vadybininkų, sistema vieningai veikia esant 100 autošaltkalvių ir 100 skirtingų fizinių darbo vietų (keltuvai, padangų montavimo staklės, stabdžių patikros stendai ir kt.). „Sistema veikia atsižvelgiant į kiekvieno padalinio specifiką – fizinių darbo vietų ir esamą darbuotojų skaičių“, – pasakoja „Melga” prekybos direktorius Tadas Kuliešius.

Išbandė padangų keitimo piko metu

Jis pažymi, kad įdiegta sistema jau pasiteisino. „Metas, kai vairuotojai keičia padangas, visiems autoservisams – vienas intensyviausių laikotarpių. Pavasarį, padangų keitimo sezono metu, klientams pristatyta rezervacijos internetu sistema iškart pateisino tiek mūsų, tiek klientų lūkesčius. Sulaukėme didelio aktyvumo ir susidomėjimo internetine rezervacijos sistema, ir kur kas mažiau skambučių norint užsiregistruoti telefonu (lyginant su praėjusiais metais) “, – tikina T. Kuliešius.

Apskritai, tiek techninė automobilio priežiūra, tiek netikėtas gedimas vairuotojams gali sukelti nemažai streso. „Mūsų tikslas – kuo mažiau rūpesčių klientui dėl automobilio remonto. Tobulėjame ne tik kurdami informacines sistemas, bet ir nuolat keldami aptarnavimo kokybę, darbuotojų kvalifikaciją. Tai – svarbiausi faktoriai norint suteikti visapusišką, klientų lūkesčius viršijantį aptarnavimą ir aukščiausios kokybės paslaugas“, – prideda T. Kuliešius.

Pranešimą paskelbė: Guoda Paužaitė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
hoco. Eye protection full screen curved surface Anti-Blue ray (A9) Screen protector, Apple, iPhone 7 Plus/8 Plus, Tempered glass, Black
 
Forever SE-410 Universal Cable 3.5mm In-Ear Earphones for mobile devices with Microphone (1.2m) White
 
MICROSOFT LIFECHAT LX-3000
 
Apple MMTN2ZM/A Original iPhone Stereo Headset mic/remote Lightning 1.4m Cable White (EU Blister)
 
Samsung case EFC-1C9LC for Galaxy Tab 8.9
Kelionė automobiliu ir maistas: kaip sutaupyti?

Kelionė automobiliu ir maistas: kaip sutaupyti?

Pripažinkime – ne visi keliaudami turi galimybių pietauti brangiausiuose restoranuose: kartais neišvengiamai tenka pataupyti. Tad dalijamės patarimais, kaip pernelyg nepaploninti savo piniginės. Ieškokite valgyklų, nebrangių mažų kavinių arba maitinkitės toliau nuo centro nutolusiose užeigėlėse Visai neseniai internete nuskambėjo istorija, kai japonų turistai už spagečius, jūrų gėrybes ir vandenį sumokėjo 350 eurų, o dar 80 eurų […]

  Straipsniai »

Klaipėdos uosto bendrasis planas leistų plėtoti gyvybiškai svarbią uosto infrastruktūrą

Pirmą kartą istorijoje parengtas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrasis planas, numatantis būtinas ir ilgalaikes uosto plėtros kryptis. Planas suderintas su kone 30 institucijų. Šio plano sprendiniai sudarys prielaidas uostui operatyviai reaguoti į besikeičiančias globalios rinkos sąlygas ir kurti reikiamą uosto infrastruktūrą. Šiuo metu Klaipėdos uosto trūkumais įvardijami nepakankamas gylis ir teritorijų stygius.   „Jau šiuo […]

  Straipsniai »

Magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda eismas rekonstruota „Megos“ sankryža ties Kaunu bus leidžiamas jau šiemet

Eismo sąlygos rekonstruojamame magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože – vadinamoje „Megos“ sankryžoje ties Kaunu – netrukus pagerės. Dar šiais metais čia planuojama leisti eismą tiek pagrindiniu, tiek jungiamaisiais keliais. „Pagal sutartį magistralės rekonstrukcija buvo numatyta iki kitų metų balandžio mėn. Tačiau sparčiai vykdomi darbai leis gerokai anksčiau nei planuota atverti eismui šią svarbią sankryžą ir išspręsti […]

  Straipsniai »

„Rail Baltica“ geležinkelio statybas valdys per debesiją

Už „Rail Baltica“ projektą atsakinga „RB Rail AS“ pasirašė sutartį su pasaulyje lyderiaujančia programinės įrangos sprendimų tiekėja „Bentley Systems International Ltd.“, kuri rūpinsis statinio informacinio valdymo (SIV) sistemos Vieningos Duomenų Aplinkos (VDA) vystymu, pritaikymu ir palaikymu. Sutarties pagrindu ji bus naudojama geležinkelio linijos dizaino, statybų ir eksploatavimo fazėse. Bendra penkerių metų trukmės kontrakto suma siekia […]

  Straipsniai »