Taršos mokesčiai: ką reikia žinoti vairuotojui?

Taršos mokesčiai: ką reikia žinoti vairuotojui?

Nuo 2020-ųjų liepos mėnesį pradėjęs galioti taršos mokestis tikrai nežavi lietuvių, kurie vis dar gana aktyviai perka senesnio modelio transporto priemones, kurios yra priskiriamos prie taršių. Žinoma, rūpintis ekologija reikia, tačiau blogiausia, kad ja rūpinamasi tų sąskaita, kurie ir taip taupo. Juk taršios transporto priemonės, kurios yra senesnių metų pasirenkamos tikrai ne todėl, kad galimybės atviros ir žmonės nori būtent jų.

Lietuviai bando apeiti įstatymus

Žinoma, taršos mokesčiui yra pateikiama ir tam tikra alternatyva, kurios tikslas padėti atsikratyti prastos kokybės automobilio bei pigiau įsigyti naują, kuri leis gyventi patogiai, tačiau neterš gamtos. Tam yra pateikiama 1000 eurų kompensacija 2020 metams. Tokiu atveju asmuo, kuris transporto priemonę perduoda automobilių supirkėjams ją išregistruoti – gauna 1000 eurų kompensaciją kitos transporto priemonės įsigijimui, kuri yra apibrėžiama tam tikromis sąlygomis.

Tikrai ne visus tenkina toks pasirinkimas, kadangi reikalinga nemaža priemoka, kuri, galiausiai, vis tiek skatina skolintis, nes 1000 eurų kompensaciją nepadengia išlaidų.

Ne veltui lietuviai ieško būdų kaip sutaupyti, tad pradeda automobilius pardavinėti užsienio supirkėjams, kurie dažniausiai siūlo mažiau, tačiau taip išvengiama įstatymais apibrėžtų mokesčių.

Viskas atrodo per painu?

Taršos mokestis ir tuo pačiu teikiama kompensacija kai kuriems kelia labai daug klausimų – jiems sunku suvokti kokius dokumentus reikia tvarkyti, kad tikrai pavyktų gauti kuo daugiau naudos. Geriausia, žinoma, bendradarbiauti su tais, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir kurių teikiamos paslaugos leidžia nesirūpinti dėl smulkmenų, kadangi viskas bus atlikta.

Šiuo atveju labiausiai pasiteisina automobilių supirkėjai, kurie ne tik pasiima mašiną ir tinkamai ją sutvarko, tačiau ir padeda susitvarkyti su dokumentais, kurie reikalingi, kad asmuo galėtų vėliau pretenduoti į 1000 eurų kompensaciją. Geriausia patiems nebandyti tvarkyti dokumentų, jeigu neturite tam daug laiko. Paprasčiausiai galima neįvertinti smulkmenų, kurias atitikti yra būtina, kad kompensacija būtų gaunama.

Svarbiausia – neskubėti ir tuo pačiu įsigilinti į visus aspektus.. Tokiu atveju įstatymas gali pasirodyti visai patrauklus ir jo teikiamos galimybės – vertos Jūsų laiko.

Pranešimą paskelbė: Ona Šablauskaitė, UAB Market Rats

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Vairavimas žiemą: svarbu atsakingai įvertinti eismo sąlygas

Vairavimas žiemą: svarbu atsakingai įvertinti eismo sąlygas

Žiemos sąlygos gali būti itin permainingos. Kartais net tą pačią dieną gali lyti, kristi sniegas, šlapdriba, formuotis plikledis arba staigiai kristi oro temperatūra, todėl prieš kiekvieną kelionę vairuotojai turėtų itin atidžiai įvertinti esamas eismo sąlygas, kelio dangos būklę ir pasirinkti žiemos sąlygoms tinkamą, saugų vairavimo stilių. Važiuojant slidžia kelio danga vairuoti reikėtų tolygiai, vengti staigių […]

„Audi e-tron GT“ premjera – jau vasario mėnesį

„Audi e-tron GT“ premjera – jau vasario mėnesį

„Nuostabiausias automobilis, kurį esu kada nors nupiešęs“ , – taip teigė „Audi Design“ padalinio vadovas Marc Lichte 2018 m. rudenį, kada gamintojas Los Andželo automobilių parodoje pristatė koncepcinį „Audi e-tron GT“. Po dviejų metų debiutuoja pirmas serijinės gamybos elektrinis „Gran Turismo“ klasės „Audi“ automobilis. Pasaulinė automobilio premjera – jau vasario 9 dieną. Apgalvotas ir funkcionalus […]

Susisiekimo ministro ir elektroninių ryšių rinkos atstovų susitikime – dėmesys 5G ryšiui, valstybinio kritinio ryšio tinklo kūrimui, Elektroninių ryšių įstatymo projektui

Susisiekimo ministro ir elektroninių ryšių rinkos atstovų susitikime – dėmesys 5G ryšiui, valstybinio kritinio ryšio tinklo kūrimui, Elektroninių ryšių įstatymo projektui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis trečiadienį nuotoliniame susitikime su elektroninių ryšių rinkos atstovais išreiškė viltį, kad naujos kartos judriojo ryšio (5G) dažnių skirstymo aukciono pradžia neužtruks, tinklas bus tolygiai diegiamas visoje Lietuvoje ir artimiausiais metais pasieks bent jau didžiuosius šalies miestus. Taip pat, ministro manymu, labai svarbu, kad visa Lietuvoje esama elektroninių ryšių infrastruktūros informacija būtų […]

Vilnius pribrendo metropolitenui ir pagal Maskvos standartus

Vilnius pribrendo metropolitenui ir pagal Maskvos standartus

Nenuostabu, kad dalis Lietuvos visuomenės dar gyvena pagal sovietinius standartus. 50 metų mes jais vadovavomės, ne taip lengva atprasti. „Metro sąjūdžio“ žmonės jau beveik 20 metų įrodinėja, kad Vakarų Europoje sprendimą pradėti planuoti ir statyti miesto geležinkelį – metropoliteną lemia ekonominis ir socialinis tikslingumas, o ne gyventojų skaičius. Kol kas tuo įtikinti pavyko tik LR […]