Taršos mokesčiai: ką reikia žinoti vairuotojui?

Taršos mokesčiai: ką reikia žinoti vairuotojui?

Nuo 2020-ųjų liepos mėnesį pradėjęs galioti taršos mokestis tikrai nežavi lietuvių, kurie vis dar gana aktyviai perka senesnio modelio transporto priemones, kurios yra priskiriamos prie taršių. Žinoma, rūpintis ekologija reikia, tačiau blogiausia, kad ja rūpinamasi tų sąskaita, kurie ir taip taupo. Juk taršios transporto priemonės, kurios yra senesnių metų pasirenkamos tikrai ne todėl, kad galimybės atviros ir žmonės nori būtent jų.

Lietuviai bando apeiti įstatymus

Žinoma, taršos mokesčiui yra pateikiama ir tam tikra alternatyva, kurios tikslas padėti atsikratyti prastos kokybės automobilio bei pigiau įsigyti naują, kuri leis gyventi patogiai, tačiau neterš gamtos. Tam yra pateikiama 1000 eurų kompensacija 2020 metams. Tokiu atveju asmuo, kuris transporto priemonę perduoda automobilių supirkėjams ją išregistruoti – gauna 1000 eurų kompensaciją kitos transporto priemonės įsigijimui, kuri yra apibrėžiama tam tikromis sąlygomis.

Tikrai ne visus tenkina toks pasirinkimas, kadangi reikalinga nemaža priemoka, kuri, galiausiai, vis tiek skatina skolintis, nes 1000 eurų kompensaciją nepadengia išlaidų.

Ne veltui lietuviai ieško būdų kaip sutaupyti, tad pradeda automobilius pardavinėti užsienio supirkėjams, kurie dažniausiai siūlo mažiau, tačiau taip išvengiama įstatymais apibrėžtų mokesčių.

Viskas atrodo per painu?

Taršos mokestis ir tuo pačiu teikiama kompensacija kai kuriems kelia labai daug klausimų – jiems sunku suvokti kokius dokumentus reikia tvarkyti, kad tikrai pavyktų gauti kuo daugiau naudos. Geriausia, žinoma, bendradarbiauti su tais, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir kurių teikiamos paslaugos leidžia nesirūpinti dėl smulkmenų, kadangi viskas bus atlikta.

Šiuo atveju labiausiai pasiteisina automobilių supirkėjai, kurie ne tik pasiima mašiną ir tinkamai ją sutvarko, tačiau ir padeda susitvarkyti su dokumentais, kurie reikalingi, kad asmuo galėtų vėliau pretenduoti į 1000 eurų kompensaciją. Geriausia patiems nebandyti tvarkyti dokumentų, jeigu neturite tam daug laiko. Paprasčiausiai galima neįvertinti smulkmenų, kurias atitikti yra būtina, kad kompensacija būtų gaunama.

Svarbiausia – neskubėti ir tuo pačiu įsigilinti į visus aspektus.. Tokiu atveju įstatymas gali pasirodyti visai patrauklus ir jo teikiamos galimybės – vertos Jūsų laiko.

Pranešimą paskelbė: Ona Šablauskaitė, UAB Market Rats

Kiti skelbimai:
 
Forever Young Dual Action Makeup Remover Dvigubo poveikio makiažo valiklis, 100 ml
 
Divine Curls Conditioner Garbanotų plaukų kondicionierius, 240 ml
 
Green Line Shaving Foam Gaivinančios skutimosi putos, 50ml
 
Eight Hour Miracle Hydrating Mist Drėkinamoji veido dulksna, 100 ml
 
Plaukų dažų skiedimo Emulsija 1000 ml

Rekomenduojame

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai    Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai    Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]

Seimas sugriežtino atsakomybę už neeksploatuojamų automobilių laikymą bendrojo naudojimo kiemuose

Seimas sugriežtino atsakomybę už neeksploatuojamų automobilių laikymą bendrojo naudojimo kiemuose

Seimas pritarė Administracinių nusižengimų kodekso pataisoms (projektas Nr. XIIIP-4532(2), reglamentuodamas ne tik neeksploatuojamų, bet ir negalimų eksploatuoti transporto priemonių laikymą bendrojo naudojimo vietose. Pasak projekto iniciatoriaus Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko Mykolo Majausko, šiuo įstatymu būtų priimtas labai svarbus sprendimas, kuris padėtų atlaisvinti kiemus, nes, kaip rodo tyrimai, kiemuose kartais būna net iki 20 […]

State-owned transport sector companies to become companies limited by shares

State-owned transport sector companies to become companies limited by shares

In order to boost faster transport sector development and apply the best corporate management practices, there is a plan in place to reorganise state-owned transport companies into companies limited by shares. The Government approved the conclusions submitted by the Ministry of Transport and Communications with regard to the draft legislation brought forward, albeit not adopted, […]