Tarptautiniame transporto forume – vežėjams svarbūs ES kelių transporto rinkos klausimai

Tarptautiniame transporto forume – vežėjams svarbūs ES kelių transporto rinkos klausimai

Gegužės 23–24 d. susisiekimo ministras Rokas Masiulis dalyvaus Leipcige (Vokietija) vyksiančiame Tarptautinio transporto forumo (angl. ITF) ministrų susitikime, kur diskusijose ir sesijose aptars vežėjams svarbius bendros Europos kelių transporto rinkos ir jos teisinio reguliavimo klausimus bei inovatyvias idėjas eismo saugai gerinti.

 Apskritojo stalo diskusijoje ministrai ir tarptautinių organizacijų atstovai tarsis, kaip pašalinti kliūtis sąžiningam, saugiam ir efektyviam kelių transportui. Bus diskutuojama apie šiuo metu Europos Sąjungoje (ES) atnaujinamų kelių transporto rinkos taisyklių poveikį vairuotojų socialinėms ir darbo sąlygoms, transporto kompanijų administracinei naštai ir jų veiklos skaidrumui, taip pat skaidrios konkurencijos tarp ES ir trečiųjų šalių vežėjų sąlygų užtikrinimą.

 Ministrų sesijoje numatoma aptarti vežėjams svarbų ITF sukurtą mechanizmą – Kokybės chartiją ir jos reikalavimus Europos transporto ministrų konferencijos (ETMK) leidimų sistemoje dalyvaujančioms Europos valstybėms. Nors dar ne visos ES valstybės šios chartijos nuostatas taiko tarptautinėms transporto operacijoms, daugelis šalių chartijos reikalavimus jau perkėlė į nacionalinę teisę. Lietuvos susisiekimo ministras forume ketina pareikšti šalies palaikymą šios chartijos nuostatoms.

 „Kokybės chartija yra pagrindinė priemonė, Europos Sąjungos šalių vežėjams atverianti duris į bendrą Europos kelių transporto rinką, kur vežėjams taikomi vienodi reikalavimai, aukščiausios kokybės transporto priemonių kokybės standartai bei pašalinami rinkos iškraipymai. Norėčiau paraginti visas Europos valstybes įgyvendinti šios chartijos reikalavimus, panaikinant esamas išlygas ir apribojimus“, – sako ministras R. Masiulis.

 ITF ministrų susitikime taip pat daug dėmesio bus skiriama eismo saugai ir inovatyvioms idėjoms šioje srityje. Ministras R. Masiulis pristatys šalies siekį įgyvendinti „Viziją 0“, kurios tikslas – kad keliuose nežūtų nė vienas žmogus. Lietuva, nepriklausomybės laikotarpiu padariusi didžiulę pažangą eismo saugos srityje, šiuo metu kartu su kitomis valstybėmis siekia artimiausio ES nustatyto tikslo – iki 2030 m. žūčių keliuose skaičių sumažinti perpus.

 „Eismo saugos gerinimas yra kompleksinė, daugybę skirtingų priemonių apimanti veikla, kuriai naujų idėjų gali suteikti ir tobulėjančios technologijos kelių transporto srityje. Lietuvoje jau esame parengę teisinę bazę vienai iš ateities transporto rūšių – savivaldžiams automobiliams, kurie ilgalaikėje perspektyvoje gali padėti išvengti problemų dėl vairuotojų „žmogiškųjų“ klaidų ir pagerinti eismo saugos situaciją šalies keliuose“, – teigia susisiekimo ministras.

 Kasmet gegužės mėnesį Leipcige rengiamas ITF viršūnių susitikimas yra didžiausias tarptautinis transporto politikos renginys, kuriame transporto ministrai iš įvairių pasaulio šalių aptaria strateginius transporto klausimus kartu su verslo lyderiais, mokslininkais ir tarptautinių organizacijų atstovais. Renginyje sulaukiama apie 1400 dalyvių iš daugiau kaip 80 valstybių.

Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
TOMS Plant Dyed Canvas Women's Alpargata Pink 37,5
 
Camper Beetle 36791 Medium Grey 41
 
Birkenstock Arizona SFB Oiled Leather Habana 46
 
TOMS Repreve Melange Knit Women's Alpargata Black 39
 
Camper Wonder K400319 Black 41

Rekomenduojame

Apklausa: trečdalis vairuotojų pristabdo tik prie greičio matuoklių

Apklausa: trečdalis vairuotojų pristabdo tik prie greičio matuoklių

Nors greičio viršijimas yra dažniausia tragiškai pasibaigusių avarijų priežastis, adrenalino mėgėjų nestabdo nei didmiesčiuose dygstantys mobilūs trikojai greičio matuokliai, nei plečiamas stacionarių matuoklių tinklas. Tyrimai atskleidė, kad kone kas trečias šalies vairuotojas greičio matuoklius vertina kaip menkavertę kliūtį ir akceleratoriaus pedalą atleidžia tik šių prietaisų fiksavimo zonoje. Draudimo bendrovės BTA užsakymu „Spinter tyrimai“ sausį atliktos […]

Specialiųjų poreikių keleiviai: Kauno oro uoste pagalba suteikta trečdaliu dažniau

Specialiųjų poreikių keleiviai: Kauno oro uoste pagalba suteikta trečdaliu dažniau

Per pastaruosius 2019 metus vien Kauno oro uoste pagalba specialių poreikių turintiems keleiviams buvo suteikta 2935 kartus arba beveik trečdaliui dažniau nei 2018 metais. Bendrai Lietuvos oro uostai per praėjusius metus aptarnavo daugiau nei 11 tūkst. ribotos judėsenos keleivių prašymų, tai yra 3,6 proc. daugiau nei 2018 metais. Oro uostai tobulina infrastruktūrą Į kelionę besiruošiantiems […]

Vilniaus oro uostas: keleiviai ruošiasi kelionėms vis atsakingiau

Vilniaus oro uostas: keleiviai ruošiasi kelionėms vis atsakingiau

2019-aisiais Vilniaus oro uosto keleiviai ruošėsi skrydžiams dar atsakingiau, atidžiai atsižvelgdami į aviacijos saugumo taisykles. Tai rodo „Maisto banko“ labdaros ir paramos fondo statistika: praeitais metais sostinės oro uoste surinkta 33 proc. mažiau maisto produktų ir higienos priemonių nei 2018-aisiais.  Vilniaus oro uosto komanda, bendradarbiaudama su „Maisto banko“ organizacija, pastebi, kad maisto švaistymas sostinės oro […]

Vyriausybės kancleris A. Stončaitis: Rengės ruožas — simboliška jungtis tarp valstybių

Vyriausybės kancleris A. Stončaitis: Rengės ruožas — simboliška jungtis tarp valstybių

Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis dalyvavo simboliniame geležinkelio ruožo Mažeikiai–Rengė atidarymo renginyje ir Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio vardu visus pasveikino šio svarbaus įvykio Lietuvai, Latvijai ir Lenkijai proga. Vyriausybės kancleris padėkojo visiems, kurie prisidėjo, kad šis projektas būtų laiku įgyvendintas. Premjero iniciatyva prieš pusantrų metų Vyriausybėje priimtas politinis sprendimas tapo kūnu. „Vyriausybė suinteresuota ir nuosekliai vysto […]