Susisiekimo ministerija pradėjo vidinį tyrimą su ekspertize ir nurodė Vidaus vandens kelių direkcijai užtikrinti kokybišką projekto įgyvendinimą bunų statyboms Nemune

Susisiekimo ministerija pradėjo vidinį tyrimą su ekspertize ir nurodė Vidaus vandens kelių direkcijai užtikrinti kokybišką projekto įgyvendinimą bunų statyboms Nemune

Siekiant išsiaiškinti viešojoje erdvėje pateiktą informaciją, jog bunų statyboms Nemune statybų rangovas galimai naudoja ne ilgaamžį vandens netirpdomą akmenį, o prastesnėmis savybėmis pasižyminčią klintį, susisiekimo ministras Marius Skuodis, susitikęs su projektą įgyvendinančios Vidaus vandens kelių direkcija vadovybe, nurodė imtis veiksmų abejonėms visuomenėje išsklaidyti ir užtikrinti kokybišką šio svarbaus upių transporto plėtrai projekto įgyvendinimą.

„Tikrinsime kiekvieną projektą, stebėsime kiekvieną rangovą, jei tik kils bent menkiausių abejonių. Nebus priimtas nei vienas darbas, kol nebus įsitikinta dėl jo kokybės ir ilgaamžiškumo. Projektavimo sąlygose numatyta, kad šis statinys turi gyvuoti ne mažiau kaip 80 metų, todėl bet kokių medžiagų, kurių gyvavimo trukmė yra trumpesnė nei numatyta, naudojimas tokiose statybose nėra galimas. Išvadų šiuo klausimu kreipėmės į Viešųjų pirkimų tarnybą ir kitas atsakingas institucijas, o konkretiems faktams nustatyti pradėjome vidinį tyrimą, kurio metu užsakysime ir nepriklausomą ekspertizę. Jeigu reikės – ne vieną“, – sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Atsižvelgdama į viešojoje erdvėje pateiktą informaciją, jog bunų statyboms statybų rangovas galimai naudoja netinkamas medžiagas, VĮ Vidaus vandens kelių direkcija gavo statybos darbus kontroliuojančio techninio prižiūrėtojo UAB „Projektai ir Co“ išvadą, kurioje nurodyta, kad rangovas laikosi projekte numatytų sprendinių ir medžiagų reikalavimų ir yra pateikęs medžiagų deklaracijas. Papildomai, dalyvaujant antstoliams, iš bunų ir statybų rangovo medžiagų sandėliavimo vietų objektuose buvo paimti medžiagų ėminiai ir pateikti atlikti laboratorinius tyrimus nepriklausomiems ekspertams – KTU Statybinių medžiagų ir konstrukcijų tyrimų centrui, kad šie ištirtų, kokia medžiaga naudojama bunų statybai Nemune.

„Sulaukėme tyrimų rezultatų, kurie įrodo, jog bunų statyboms yra naudojama būtent ta medžiaga, kuri ir turi būti naudojama, t. y. natūralus ir/ar skaldytas vandens netirpdomas akmuo – dolomitas. Įgyvendinant šį projektą, susitarimo dėl medžiagų pakeitimų nebuvo ir jie neplanuojami, numatytiems sprendiniams pritarta, statybos leidimai gauti. Poveikio vertinimo aplinkai procedūros yra atliktos pagal teisės aktų reikalavimus, o techniniai projektai suderinti su aplinkosaugos tarnybomis. Direkcija dar nėra priėmusi nei vienos atliktos bunos, kaip galutinio statinio, t. y. šiuo metu vykdomi paruošiamieji darbai bunoms, žaliavos transportuojamos, sandėliuojamos numatytose bunų vietose,“ – sakė Vladimiras Vinokurovas, VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius.

Pasak V. Vinokurovo, vykdant viešojo pirkimo procedūras, buvo laikomasi Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) rekomendacijų atskirti projektavimo ir rangos darbus. Dėl įvykusio pirkimo pastabų nebuvo gauta.

Ministerija paprašė, kad VPT pateiktų savo vertinimą dėl viešojo pirkimo procedūrų ir sutarties vykdymo atitikties Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimams.

Įgyvendinus „TEN-T kelio E-41 modernizavimas“ projektą, atsiras galimybė vykdyti krovininę, keleivinę ir pramoginę laivybą Nemunu nuo Kauno iki Kuršių marių visu navigacijos laikotarpiu. Tai esminis lūžis gerinant laivybos sąlygas Nemuno upe, įskaitant ir sausmečio laikotarpį.

Pranešimą paskelbė: Lukas Vosylius, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
TOMS Geo Lace Women's Alpargata Black 40
 
GEOX Kilwi Girl J02D5B0MABC Pink C8172 32
 
Camper Peu Cami 17665-014 Black 42
 
Crocs™ Crocband™ Black 44,5
 
BIOMECANICS 212164 Blanco/Multi 27

Rekomenduojame

M. Skuodis: pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtra – potencialas naujiems kroviniams ir investicijoms pritraukti

M. Skuodis: pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtra – potencialas naujiems kroviniams ir investicijoms pritraukti

Lankydamiesi šiandien Klaipėdoje Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė ir susisiekimo ministras Marius Skuodis apžiūrėjo per pastaruosius metus išplėtotą Malkų įlanką bei perspektyvinę pietinę dalį, kurioje artimiausiais metais planuojama dideli darbai. Sėkmingai atliktos investicijos į Malkų įlanką Klaipėdos uostui jau leidžia užsitikrinti dar tvirtesnes pozicijas laivų remonto rinkoje, didinti krovos pajėgumą, o numatoma pietinės uosto dalies plėtra […]

Klaipėdoje Premjerė ir susisiekimo ministras dalyvaus naujo lietuviško kelto vardo suteikimo ceremonijoje ir apžiūrės plėtojamą pietinę uosto dalį

Klaipėdoje Premjerė ir susisiekimo ministras dalyvaus naujo lietuviško kelto vardo suteikimo ceremonijoje ir apžiūrės plėtojamą pietinę uosto dalį

Penktadienį, liepos 23 d., Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė ir susisiekimo ministras Marius Skuodis lankysis Klaipėdoje, kur dalyvaus naujo „Smiltynės perkėlos“ kelto vardo suteikimo ceremonijoje, laivu plauks ir apžiūrės Malkų įlanką bei Klaipėdos uosto pietinę dalį, kurioje artimiausiais metais planuojama didelė plėtra. „Smiltynės perkėlai“ pastatytas 60 m ilgio, 14 m pločio universalus keleivinis-krovininis keltas „Klaipėda“ išskirtinis […]

Pandemija Lietuvos aviacijoje – kada grįšime į įprastas vėžes?

Pandemija Lietuvos aviacijoje – kada grįšime į įprastas vėžes?

Netikėtai pasaulį užklupęs Covid-19 iš esmės sukrėtė aviacijos industriją. Siekiant suvaldyti virusą, lyg tol klestėjusi sfera kone pernakt smuko į dar neregėtas žemumas. Nacionalinės aviacijos asociacijos LAVIA teigimu, prireiks bent dviejų metų, kol sugrįšime į 2019 metais pasiekto aviacijos piko laikus. Asociacijos prielaida remiasi optimistinėmis prognozėmis, laikantis pozicijos, kad pasaulinė pandeminė situacija gerės arba bent […]

Marius Skuodis approved the new Board of Lietuvos geležinkeliai, AB

Marius Skuodis approved the new Board of Lietuvos geležinkeliai, AB

Upon the approval of the Minister of Transport and Communications, the newly formed Board of Lietuvos geležinkeliai, AB (LTG) takes up its duties. It consists of 7 members; i.e. five independent members: Dalia Andrulionienė, Eugenijus Preikša, Bernard Guillelmon, Kęstutis Šliužas, Aurimas Vilkelis; and 2 members delegated by the Ministry of Transport and Communications: Romas Švedas […]

Skelbiami mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurso nugalėtojai

Skelbiami mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurso nugalėtojai

Paaiškėjo valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) skelbto mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurso nugalėtojai. I grupėje, kurioje varžėsi 12-18 metų amžiaus autorių sukurti vaizdo siužetai geriausiais pripažinti vaizdo siužetai „Saugok save“ (autorius Lukas Pacevičius iš Vilniaus) ir „Vairuodamas nesinaudok telefonu!“ (autoriai Benas ir Darius Bačkaičiai iš Kauno). III grupėje, […]

M. Skuodis patvirtino naują „Lietuvos geležinkelių“ valdybą

M. Skuodis patvirtino naują „Lietuvos geležinkelių“ valdybą

Susisiekimo ministrui Mariui Skuodžiui patvirtinus, darbą pradeda naujos sudėties AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) valdyba. Ją sudaro 7 nariai: penki nepriklausomi – Dalia Andrulionienė, Eugenijus Preikša, Bernardas Guillelmonas, Kęstutis Šliužas, Aurimas Vilkelis ir du Susisiekimo ministerijos deleguoti nariai – Romas Švedas ir Agnė Amelija Mikalonė. Nauja LTG valdyba buvo renkama po to, kai sausį susisiekimo ministras […]