Susisiekimo ministerija pradėjo vidinį tyrimą su ekspertize ir nurodė Vidaus vandens kelių direkcijai užtikrinti kokybišką projekto įgyvendinimą bunų statyboms Nemune

Susisiekimo ministerija pradėjo vidinį tyrimą su ekspertize ir nurodė Vidaus vandens kelių direkcijai užtikrinti kokybišką projekto įgyvendinimą bunų statyboms Nemune

Siekiant išsiaiškinti viešojoje erdvėje pateiktą informaciją, jog bunų statyboms Nemune statybų rangovas galimai naudoja ne ilgaamžį vandens netirpdomą akmenį, o prastesnėmis savybėmis pasižyminčią klintį, susisiekimo ministras Marius Skuodis, susitikęs su projektą įgyvendinančios Vidaus vandens kelių direkcija vadovybe, nurodė imtis veiksmų abejonėms visuomenėje išsklaidyti ir užtikrinti kokybišką šio svarbaus upių transporto plėtrai projekto įgyvendinimą.

„Tikrinsime kiekvieną projektą, stebėsime kiekvieną rangovą, jei tik kils bent menkiausių abejonių. Nebus priimtas nei vienas darbas, kol nebus įsitikinta dėl jo kokybės ir ilgaamžiškumo. Projektavimo sąlygose numatyta, kad šis statinys turi gyvuoti ne mažiau kaip 80 metų, todėl bet kokių medžiagų, kurių gyvavimo trukmė yra trumpesnė nei numatyta, naudojimas tokiose statybose nėra galimas. Išvadų šiuo klausimu kreipėmės į Viešųjų pirkimų tarnybą ir kitas atsakingas institucijas, o konkretiems faktams nustatyti pradėjome vidinį tyrimą, kurio metu užsakysime ir nepriklausomą ekspertizę. Jeigu reikės – ne vieną“, – sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Atsižvelgdama į viešojoje erdvėje pateiktą informaciją, jog bunų statyboms statybų rangovas galimai naudoja netinkamas medžiagas, VĮ Vidaus vandens kelių direkcija gavo statybos darbus kontroliuojančio techninio prižiūrėtojo UAB „Projektai ir Co“ išvadą, kurioje nurodyta, kad rangovas laikosi projekte numatytų sprendinių ir medžiagų reikalavimų ir yra pateikęs medžiagų deklaracijas. Papildomai, dalyvaujant antstoliams, iš bunų ir statybų rangovo medžiagų sandėliavimo vietų objektuose buvo paimti medžiagų ėminiai ir pateikti atlikti laboratorinius tyrimus nepriklausomiems ekspertams – KTU Statybinių medžiagų ir konstrukcijų tyrimų centrui, kad šie ištirtų, kokia medžiaga naudojama bunų statybai Nemune.

„Sulaukėme tyrimų rezultatų, kurie įrodo, jog bunų statyboms yra naudojama būtent ta medžiaga, kuri ir turi būti naudojama, t. y. natūralus ir/ar skaldytas vandens netirpdomas akmuo – dolomitas. Įgyvendinant šį projektą, susitarimo dėl medžiagų pakeitimų nebuvo ir jie neplanuojami, numatytiems sprendiniams pritarta, statybos leidimai gauti. Poveikio vertinimo aplinkai procedūros yra atliktos pagal teisės aktų reikalavimus, o techniniai projektai suderinti su aplinkosaugos tarnybomis. Direkcija dar nėra priėmusi nei vienos atliktos bunos, kaip galutinio statinio, t. y. šiuo metu vykdomi paruošiamieji darbai bunoms, žaliavos transportuojamos, sandėliuojamos numatytose bunų vietose,“ – sakė Vladimiras Vinokurovas, VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius.

Pasak V. Vinokurovo, vykdant viešojo pirkimo procedūras, buvo laikomasi Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) rekomendacijų atskirti projektavimo ir rangos darbus. Dėl įvykusio pirkimo pastabų nebuvo gauta.

Ministerija paprašė, kad VPT pateiktų savo vertinimą dėl viešojo pirkimo procedūrų ir sutarties vykdymo atitikties Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimams.

Įgyvendinus „TEN-T kelio E-41 modernizavimas“ projektą, atsiras galimybė vykdyti krovininę, keleivinę ir pramoginę laivybą Nemunu nuo Kauno iki Kuršių marių visu navigacijos laikotarpiu. Tai esminis lūžis gerinant laivybos sąlygas Nemuno upe, įskaitant ir sausmečio laikotarpį.

Pranešimą paskelbė: Lukas Vosylius, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Susisiekimo ministerija siūlo jau nuo ateinančių metų keliams finansuoti taikyti naują, aiškesniais kriterijais ir ilgalaikiu planavimu pagrįstą finansavimo sistemą. Tai numatyta Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų administravimo sistemos pertvarkoje, kuriai jau pritarė Vyriausybė ir šiandien ji teikiama svarstyti Seimui.   Lietuva užimą antrą vietą Europos Sąjungoje pagal bendrą kelių ilgį, tenkantį vienam gyventojui. […]

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

Aviacija yra viena nedaugelio industrijų, gebančių sužavėti bei sudominti kone kiekvieną. Tikriausiai todėl daugybė talentingų įvairių sričių specialistų savo karjerą susieja būtent su šia sritimi. Daugiau nei 30 metų aviacijos srityje dirbantis Kjell Mathisen, antžeminių paslaugų teikėjo „Aviator“ korporatyvinių mokymų vadovas, tuo įsitikino ne kartą. Aviacijos įmonių grupei „Avia Solutions Group“ priklausančioje įmonėje dirbantis patyręs […]

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Jau ateinančiais metais rengiamasi pradėti reguliarius skrydžius tarp Lietuvos ir Kazachstano – tai numatyta abiejų šalių ketinimų protokole, kuris buvo pasirašytas spalio 12 d. Kazachstano sostinėje Nur Sultane Lietuvos delegacijos vizito metu. Tiesioginiai skrydžiai numatomi maršrutais Vilnius–Nur Sultanas–Vilnius ir Vilnius–Almata–Vilnius. „Dėliojant ir pildant skrydžių žemėlapį iš Lietuvos, Kazachstanas dėl jo ekonominių ryšių su Lietuva yra […]