Susisiekimo ministerija: pradedantieji vairuotojai papildomus mokymus galės baigti po karantino

Susisiekimo ministerija: pradedantieji vairuotojai papildomus mokymus galės baigti po karantino

Atsižvelgdama į karantino metu ribojamą vairavimo mokyklų veiklą, Susisiekimo ministerija pratęsia papildomų mokymų baigimo terminą pažeidimų padariusiems pradedantiesiems vairuotojams. Pradedantieji vairuotojai, kuriems papildomų mokymų terminas baigiasi karantino metu, šiuos mokymus galės baigti per 30 kalendorinių dienų po karantino.

„Atsižvelgdami į susiklosčiusią padėtį šalyje bei aplinkybę, kad karantino metu gali būti pavojinga arba apskritai neįmanoma baigti papildomų vairuotojų mokymų, taip pat reaguodami į pradedančiųjų vairuotojų susirūpinimą, pratęsiame jiems papildomų mokymų baigimo terminą“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Šis sprendimas svarbus vairuotojams, kurie, būdami pradedantieji vairuotojai, padarė pažeidimą, už kurį pagal Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą numatyta prievolė baigti papildomą vairuotojų mokymą, ir kuriems papildomų mokymų terminas baigiasi karantino laikotarpiu. Pažymėtina, jog tie pradedantieji vairuotojai, kurie paskelbus karantiną negalėjo baigti papildomų vairuotojų mokymų, nepraras teisės vairuoti transporto priemonę.

Susisiekimo ministerija primena, kad Kelių eismo taisyklių reikalavimus pažeidęs pradedantysis (neturintis 2 metų vairavimo stažo) vairuotojas, norėdamas neprarasti teisės vairuoti transporto priemonę, privalo per vienerius metus baigti papildomus vairuotojų mokymus. Šis terminas skaičiuojamas nuo nutarimo (teismo nuosprendžio), kuriuo asmuo pripažintas padariusiu teisės pažeidimą, įsiteisėjimo dienos.

Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]