Susisiekimo ministerija kviečia susipažinti su Klaipėdos uosto susisiekimo infrastruktūros plėtros specialiuoju planu

Susisiekimo ministerija kviečia susipažinti su Klaipėdos uosto susisiekimo infrastruktūros plėtros specialiuoju planu

Siekiant užtikrinti kuo geresnes sąlygas efektyviai Klaipėdos valstybinio jūrų uosto veiklai, numatoma plėsti ir modernizuoti į uostą vedančią susisiekimo infrastruktūrą. Susisiekimo ministerija kviečia susipažinti su vieša ekspozicija, kurioje pristatomas parengtas Klaipėdos uosto susisiekimo infrastruktūros plėtros teritorijoje tarp Kalnupės, Minijos, Senosios Smiltelės, Marių gatvių ir Kuršių marių specialusis planas. Viešas šio plano svarstymas vyks 2021 m. sausio 19 d.

Specialusis planas apima 110 ha ploto pietinę Klaipėdos miesto teritorijos dalį, kurioje planuojama uosto veiklai svarbi susisiekimo infrastruktūra. Šiuo planu nustatomos susisiekimo infrastruktūros, teritorijų naudojimo ir apsaugos sąlygos bei reglamentai, numatomos transporto infrastruktūros plėtrai reikalingos teritorijos ir motyvuotai pagrįstos vietos žemei visuomenės poreikiams paimti.

„Patobulinus į Klaipėdos uostą vedančių kelių ir geležinkelių tinklą, bus galima efektyviau organizuoti vežamų krovinių logistiką, geriau aptarnauti uostą ir jame veikiančias įmones. Tai suteiks privalumų ir Klaipėdos miesto gyventojams – numatoma rekonstruoti nemažai gatvių, pertvarkyti pavojingas sankryžas, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takus, gerinti eismo saugą“, – teigia laikinai einantis susisiekimo ministro pareigas Jaroslav Narkevič.

Planuojamoje teritorijoje vyksta intensyvus krovininių automobilių eismas, yra geležinkelių keliai. Daugelis gatvių ir sankryžų yra nepakankamai saugios, nepritaikytos sunkiajam transportui. Rengiant planą buvo nustatytos probleminės transporto infrastruktūros vietos ir ieškoma sprendimų, kaip pagerinti gatvių pralaidumą, sumažinti spūstis, triukšmą ir oro taršą, užtikrinti saugų eismą.

Specialiuoju planu numatoma rekonstruoti pavojingas ir sunkiajam transportui nepritaikytas sankryžas, pertvarkant jas į žiedines ar dviejų lygių sankryžas, dalį gatvių praplatinti, įrengiant naujas eismo juostas. Rekonstruojant gatves taip pat planuojama įrengti naujus ar sutvarkyti esamus pėsčiųjų ir dviračių takus, pastatyti triukšmo slopinimo sieneles.

Uoste dirbančioms įmonėms būtina ir platesnė geležinkelių infrastruktūra – reikalingi papildomi geležinkelio keliai, didesnis jų ilgis. Norint efektyviai išnaudoti uosto krantines, būtina įrengti geležinkelio kelius lygiagrečiai krantinėms ir papildomas geležinkelio atšakas perkrovimo operacijoms šalia krantinių. Papildomi geležinkelių keliai leis geriau organizuoti traukinių manevravimą, priimti ir sandėliuoti daugiau vagonų.

Atsižvelgiant į esamą situaciją ir ateities perspektyvas, buvo išnagrinėtos kelios susisiekimo infrastruktūros objektų įrengimo ar pertvarkymo alternatyvos. Optimalus sprendimas parinktas atsižvelgiant į uosto teritorijoje veikiančių įmonių apklausas, Klaipėdos uosto direkcijos ir visuomenės siūlymus.

Su vieša specialiojo plano sprendinių ekspozicija galite susipažinti čia. Baigiamasis viešojo svarstymo susirinkimas–konferencija vyks 2021 m. sausio 19 d. Dėl ekstremalios situacijos pandemijos metu tai numatoma organizuoti tiesioginės vaizdo transliacijos būdu.

Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
REIMA Vandra Bubblegum Pink 140
 
Crocs™ Baya Lined Clog Kid's Charcoal/Charcoal 33,5
 
Camper Sneaker Courb K300381 Black 44
 
Crocs™ Classic Slide 206121 Black 39,5
 
Crocs™ Women's Swiftwater Flip Black/Black 39,5

Rekomenduojame

„airBaltic“ pradeda tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Kijevą

„airBaltic“ pradeda tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Kijevą

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ šiandien pradeda vykdyti tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Ukrainos sostinę Kijevą. Keleiviai bus skraidinami dukart per savaitę, naudojant kompanijos orlaivį „Airbus A220-300“. Numatoma skrydžio trukmė – 1 val. ir 15 minučių. Šiuo metu „airBaltic“ vykdo tiesioginius skrydžius iš Vilniaus, Rygos ir Talino į įvairius Europos verslo centrus ir populiarias poilsio […]

Pritarta naujo pėsčiųjų tilto projektui – įgyvendinimas priklausys nuo aplinkinių teritorijų virsmo

Pritarta naujo pėsčiųjų tilto projektui – įgyvendinimas priklausys nuo aplinkinių teritorijų virsmo

Prieš metus architektūrinės idėjos konkursą laimėjusi „Alberto tilto“ kūrėjų komanda baigė dar vieną etapą – Vilniaus miesto savivaldybės Vyriausiojo architekto skyrius pritarė pėsčiųjų tilto tarp Upės ir A. Goštauto gatvės projektiniams pasiūlymams. Tolesnis šio projekto likimas priklausys nuo plėtros planų abiejose tilto pusėse – tiek buvusioje Edukologijos universiteto, tiek buvusio Lukiškių kalėjimo ir Seimą supančioje […]

DFDS – pirmaujantis  pasaulio keltų operatorius 10 metų iš eilės

DFDS – pirmaujantis pasaulio keltų operatorius 10 metų iš eilės

Vienas didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS, teikiantis keleivių ir krovinių pervežimo paslaugas, laimėjo prestižinį Pirmaujančio pasaulyje keltų operatoriaus apdovanojimą. Išskirtinius pasiekimus ir profesionalumą kelionių sektoriuje vertinančiuose Pasaulio kelionių apdovanojimuose DFDS geriausiu keleivinių keltų operatoriumi pripažįstamas jau dešimtus metus iš eilės.  „Pasauliniai turizmo apdovanojimai „World Travel Awards“, kurie yra savotiški kelionių pramonės „Oskarai“ teikiami įvertinus kelionių […]

Lietuvos oro uostai ragina valstybės institucijas reglamentuoti keleivių COVID-19 testavimą oro uostuose

Lietuvos oro uostai ragina valstybės institucijas reglamentuoti keleivių COVID-19 testavimą oro uostuose

Visame pasaulyje vis dažniau taikoma praktika, kai keleiviai COVID-19 testą gali atlikti tiek oro uosto patalpose, tiek aplink esančioje teritorijoje prieš arba po kelionės. Matant įvairių šalių praktiką, tokį poreikį naujoje kelionių realybėje mato ir Lietuvos oro  uostai. Anot oro uostų atstovų, pagrindine problema lieka tai, jog bet kokio tipo testavimui atsirasti Lietuvos oro uostuose […]