Susiruošusiems automobiliu į Vilniaus centrą – patarimai atlikti namų darbus

Susiruošusiems automobiliu į Vilniaus centrą – patarimai atlikti namų darbus

Šiandien Vilniaus senamiestyje įsigaliojus kilpiniam eismui, į centrinę sostinės dalį išsiruošusiems vairuotojams draudikai siūlo atlikti namų darbus, o kelyje būti itin dėmesingiems ir atidiems – kad vairuojant būtų mažiau streso, netektų neplanuotai skubėti ir pavyktų greičiau prisitaikyti prie pokyčių.

„Vilniaus senamiestis, išskyrus kai kurias Vilniaus bei Subačiaus gatvės atkarpas, nepasižymi dideliu avaringumu. Tikėtina, kad vairuotojams įpratus prie kilpinės eismo sistemos ir tranzito ribojimų, eismo įvykių skaičius centrinėje sostinės dalyje ilgu periodu dar labiau sumažės. Tačiau siekiant išvengti trumpalaikės sumaišties, kuri dažnai lydi eismo naujovių įvedimą, vairuotojams vertėtų apsišarvuoti kantrybe, susiplanuoti ir išbandyti naujus maršrutus“, – sako draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

Gali padaugėti spūsčių aplinkinėse gatvėse

Pasak draudimo eksperto, Vilniaus senamiestį tranzitu dažnai kirsdavusiems vairuotojams derėtų nepatingėti dar namuose prie kompiuterio ar išmaniojo telefono skirti kelias minutes alternatyvių maršrutų paieškai – geriau iš anksto išsinagrinėti eismo pokyčius, nei praleisti 20 minučių važinėjant ratais ir svarstant, kur geriau pasukti norint greičiau pasiekti kelionės tikslą.

„Be to, apribojus tranzitinį eismą centrinėje miesto dalyje, aplinkinėse gatvėse gali padaugėti spūsčių. Todėl iš anksto suplanavus alternatyvius maršrutus tikslinga artimiausiomis dienomis išbandyti juos praktiškai, o po to pasirinkti optimaliausią variantą“, – rekomenduoja A. Žiukelis.

Draudimo specialistas taip pat siūlo artimiausiomis dienomis atidžiau nei įprasta stebėti tiek kelio ženklus, tiek kitų eismo dalyvių veiksmus.

„Patarčiau vairuoti taip, lyg tuo keliu būtų važiuojama pirmą kartą, taip pat dėmesingiau sekti ir kitų vairuotojų elgseną – net jei susiplanavote savo maršrutą iš anksto, tai dar nereiškia, kad kitas taip pat pasiruošė. Dėl šios priežasties galimi įvairūs nesusipratimai, kuriuos gali sukelti vairuotojai, nesilaikantys naujojo ženklinimo“, – komentuoja ekspertas.

Metas naujovėms – itin palankus

BTA eksperto manymu, dabar itin palankus metas apriboti automobilių eismą Vilniaus senamiestyje, kur eismo srautai vasarą tradiciškai sumažėja. 

„Dabartinės eismo reguliavimo naujovės, kurioms rengtasi ilgą laiką, yra logiškos – senamiestis neturėtų tapti keliu, padedančiu sutrumpinti kelionę per miestą. Siauros gatvės, daug posūkių, perėjų, pėsčiųjų kelia papildomą ir nereikalingą pavojų eismo saugumui. Be to, nepamirškime, kad viešosios erdvės dėl COVID-19 situacijos šiemet buvo padovanotos lauko kavinėmis, todėl senamiestyje visi paprasčiausiai netilps: ir staliukai, ir pėstieji, ir dviratininkai, ir automobiliai. Logiškas sprendimas, kad vieną iš šių sudedamųjų dalių tenka eliminuoti“, – sako A. Žiukelis.

Draudimo bendrovės atstovo teigimu, įvykus avarijai miesto centre, jei eismo įvykio dalyviai greitai nesusitvarko reikalingų formalumų, bent dalis eismo tiesiog sustoja, nes praktiškai visos senamiesčio gatvės turi tik po vieną juostą.  

Šiandien Vilniaus senamiestyje įsigaliojus kilpiniam eismui, gyventojai ir toliau galės privažiuoti automobiliu prie savo namų, darbo vietų ir traukos objektų, tačiau negalės kirsti senamiesčio. Vilniaus miesto savivaldybės teigimu, sprendimas įvesti kilpinio eismo reguliavimą priimtas siekiant sumažinti tranzitinį eismą, kuris senamiestyje sudaro 40 proc., o rytais – iki 70 procentų bendro automobilių srauto.

Apie BTA:               

AAS „BTA Baltic Insurance Company“ (BTA) priklauso Vidurio ir Rytų Europos draudimo rinkos lyderei Austrijos „Vienna Insurance Group AG“ (VIG) ir yra didžiausia VIG bendrovė Baltijos regione. Beveik 200 metų veikianti, per 50 įmonių 25-iose šalyse valdanti VIG pirmauja Baltijos šalyse, kur grupės įmonės 2019 m. užima ketvirtadalį ne gyvybės draudimo rinkos. 2019 m. BTA savo draudimo partneriu Lietuvoje pasirinko apie 420 tūkst. privačių bei verslo klientų, su kuriais pasirašyta virš 1 mln. draudimo sutarčių, atlyginta per 57 mln. eurų žalų.

Pranešimą paskelbė: Marius Deksnys, UAB „Idea Prima“

Kiti skelbimai:
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Susisiekimo ministerija, siekdama padidinti viešųjų pirkimų proceso efektyvumą ir skaidrumą, atkreipia dėmesį į būtinybę plėsti nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą ir numatyti galimybę patikrinti ne tik sandorio šalį, bet ir subrangovus. „Vykdant ministerijos valdomų įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą, pasitaiko situacijų, kai riziką nacionalinio saugumo interesams kelia ne kita sandorio šalis, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]