Surinkti į vieną

Surinkti į vieną

LTL (Less Truck Load) Europoje užima ketvirtadalį visos krovinių gabenimo rinkos. Norėdami suprasti dalinių krovinių gabenimo sėkmės priežastį ir sužinoti apie šio pobūdžio gabenimo organizavimo sunkumus, kalbamės su „AsstrA“ dalinių krovinių gabenimo skyriaus vadovu Justu Cibulsku.

– Justai, pirmiausia pakalbėkime apie pagrindinius dalykus: koks turi būti mažiausias ir koks didžiausias svoris prekių, priimamų gabenti konsoliduotomis partijomis?

Siekdami patenkinti „AsstrA“ Klientų poreikius, gabenti priimami LTL kroviniai, kurie gali būti nuo voko dydžio iki 21 tonos krovinio svorio. Reikia patikslinti, kad ES šalyse ir NVS teritorijoje situacija skiriasi. Europos Sąjungoje maksimali dalinių krovinių suminė masė yra 24 tonos, o NVS šalyse – 21 tona. Pavyzdžiui, jeigu pagrindinis krovinys sveria 21 toną Lenkijoje, galima pakrauti dar 3 tonas prekių. Rusijoje tokios galimybės nėra. Įmonių grupės specialistai ieško Klientui paties naudingiausio varianto.

– Į ką reikia atkreipti dėmesį pateikiant dalinio krovinio gabenimo užsakymą? Koks yra svarbiausias gabenimo etapas?

Organizuojant LTL gabenimą būtina pateikti kuo daugiau informacijos apie krovinį – svarbios visos detalės. Planuojant dalinių krovinių gabenimą kritiškai svarbūs dalykai yra krovinio dydis, svoris, pakuotė. Atsižvelgiant į tai, kokiu būdu kraunamas automobilis – iš viršaus, iš šono, iš galo, – sudaroma prekių išdėstymo schema. Reikia prisiminti, kad universalūs krovinio supakavimo būdai reiškia, kad krovinio matmenys gali būti skirtingi. Pavyzdžiui, europadėklas – tai medinis padėklas, kurio matmenys yra 800x1200x145 mm, o FIN padėklo matmenys yra 1000×1200×145 mm. 200 mm skirtumas gali būti lemtingas krovinių konsolidavimo etape. Dalinių krovinių gabenimo planavimas primena visiems žinomą žaidimą „Tetris“: reikia nustatyti krovinio matmenis ir kuo naudingiau išnaudoti turimą erdvę. Geras pakrovimo suplanavimas ir išmintingas kiekvieno kvadratinio centimetro panaudojimas suteikia galimybę pasiūlyti Klientams naudingas paslaugas.

– Kokie yra šio gabenimo būdo privalumai ir trūkumai?

Didžiausias dalinių krovinių gabenimo privalumas – geresnė lyginant su FTL (Full truck load) kaina. Šiuo atveju kaina dalijama visiems krovinių siuntėjams, o siunčiant FTL – transportą apmoka vienas Klientas. Trūkumas – laikas, reikalingas gabenimui. Įprastas krovinių „surinkimas“ atrodo taip: prekės suvežamos į partnerių sandėlį. Tada „AsstrA“ ekspertai pradeda konsoliduoti krovinius – į vieną automobilį sukraunami kroviniai, kurie turi būti nugabenti į tą patį paskirties tašką. Kito etapo metu vykdomas pristatymas „iki durų“: prekės perkraunamos  į mažesnius sunkvežimius ir kroviniai išgabenami pagal adresus.

– Kokioms prekėms labiausiai tinka toks konsoliduotas gabenimas?

LTL būdu galima vežti daugumą įprastų matmenų ir svorio prekių. „AsstrA-Associated Traffic“ AG ekspertai organizuoja dalinių krovinių gabenimą iš/į NVS, Baltijos šalis, Lenkiją, Vokietiją, Prancūziją, Nyderlandus, Belgiją ir Italiją. Šį gabenimo būdą pasirenka tie Klientai, kuriems reikia nuvežti nedidelį ir neskubų krovinį. Jeigu abejojate, ar tikslinga pasirinkti tokį krovinio vežimo būdą, tikslinga kreiptis konsultacijos į transporto ir logistikos paslaugų teikėją. Įmonių grupės „AsstrA“ ekspertai korporatyviniams Klientams siūlo keletą transporto paslaugų organizavimo variantų ir padeda pasirinkti optimalų gabenimo būdą.  

Pranešimą paskelbė: Anastasiia Onoshko, AsstrA Associated Traffic AG

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Black 014 38
 
Converse Chuck Taylor All Star Hi White/White 36,5
 
Camper Imar Copa K200929 White Natural 36
 
Vagabond Anni 4937-001 Black 37
 
Crocs™ Funlab Unicorn Charm Sandal Kids Lavender 28

Rekomenduojame

Mobilumo paketas iš Lietuvos vežėjų atims didelę dalį Europoje vežamų krovinių

Mobilumo paketas iš Lietuvos vežėjų atims didelę dalį Europoje vežamų krovinių

Mobilumo paketo įsigaliojimui besiruošiantis Lietuvos transporto ir logistikos verslas atkreipia dėmesį, kad be kitų diskriminuojančių nuostatų, lieka neišspręstas klausimas, kaip šio dokumento reikalavimai bus taikomi trečiųjų šalių vežėjams. Baiminamasi, kad dėl tokios situacijos ES vežėjai susidurs su iškreipta konkurencija, o Rusijos, Baltarusijos ir kitų trečiųjų šalių vežėjai perims didelę dalį Lietuvos vežėjų krovinių Bendrijoje. Pasak […]

Dar daugiau lėšų skiriama gyvenviečių kelių asfaltavimui

Dar daugiau lėšų skiriama gyvenviečių kelių asfaltavimui

Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu 34,7 mln. eurų skirta gyvenviečių infrastruktūrai gerinti. Dar šiais metais įvairių Lietuvos rajonų gyvenviečių gatvės bei gyvenvietes jungiantys keliai su žvyro danga bus išasfaltuoti.  Antruoju lėšų skirstymo etapu prioritetas teikiamas tiems kelių objektams, kurie atitinka Apraše nustatytus reikalavimus ir kurių viešieji pirkimai darbams įsigyti planuojami baigti iki šių metų liepos […]

J. Narkevič: Lietuva sieks turėti virtualų oro vežėją

J. Narkevič: Lietuva sieks turėti virtualų oro vežėją

Siekdama gerinti Lietuvos pasiekiamumą oro transportu, Susisiekimo ministerija siūlo Vyriausybei steigti nacionalinį oro vežėją – virtualią oro bendrovę. Tai leistų lanksčiau reaguoti į naujus Lietuvos oro susisiekimo poreikius, nepriklausant nuo nuolat kintančios užsienio oro vežėjų strategijos. Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič teigimu, tai ypač aktualu atkuriant oro susisiekimo rinką po COVID-19 pandemijos, kadangi jos pasekmės oro […]

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) vėluoja atlikti numatytus darbus ir tinkamai nesprendžia kilusių problemų, kurios kasmet kartojasi – parodė Susisiekimo ministerijos atliktas LAKD vidaus auditas.  Vidaus audito metu buvo vertintas LAKD 2016–2019 m. projektų, finansuojamų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų ir 2014–2020 m. Europos Sąjungos (ES) struktūrinės paramos fondų lėšų, vykdymo efektyvumas, […]