Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ sąvoką

1

Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ sąvoką

Tinkamas tiek kelyje, tiek sportinėje trasoje 

Kelnas, liepos 9 d. Specialus koncerno „Ford“ padalinys „Ford Performance“ mėgsta laužyti standartus. Šįkart „Ford Performance“ perbraižė „karštųjų hečbekų“ rinką, kurioje dėl besitęsiančių galios varžybų darosi per karšta net adrenaliną mėgstantiems vairuotojams. „Ford“ nusprendė tiesiog susikurti daugiau erdvės – nuo šiol karštasis hečbekas gali būti ir karštasis universalas, o po variklio dangčiu gali plakti dyzelinė širdis.  Visa tai siūlo ką tik pristatytas naujos kartos „ Ford Focus ST“, ar, greičiau, „Focus ST“ šeimynėlė.  

Įprastas ketvirtosios kartos „Ford Focus“ klasėje ir šiaip jau išsiskiria savo itin tiksliu ir azartišku valdymu, todėl nenuostabu, kad C2 architektūros platformą praturtinus sportine pakaba su reguliuojamais amortizatoriais, galingais stabdžiais ir atitinkamais varikliais, gauname naujos kokybės mišinį, tinkamą naudoti tiek kelyje, tiek sportinėje trasoje.

Žanro klasika – „Focus ST“ hečbekas – komplektuojamas su „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio varikliu, generuojančiu 280 AG. Arba, galima rinktis dyzelinį „EcoBlue“ šeimos 2 litrų darbinio tūrio variklį, generuojantį 190 AG.  Pastarasis bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o benzininė versija – ir su automatine septynių laipsnių dėže.

Benzininė versija iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,7 sekundės, turbininiame variklyje pritaikyta „Ford GT“ ir „Ford F-150 Raptor“ išbandyta turbinos vėlavimo (turbo lag) neutralizavimo sistema, leidžianti išlaikyti stabilią trauką plačiame sūkių diapazone. ST su šiuo varikliu 100 km kelio suvartoja nuo 7,9 litro degalų.

Tuo tarpu dyzelinė ST versija skirta ramesniems vairuotojams. Jėgainė leidžia automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 7,6 sekundės, o degalų suvartojimo apatinė riba siekia vos 4,8 l 100 kilometrų kelio. 

Priekiniais ratais varomo „Focus“ pakaba retai sulaukia priekaištų, tačiau „Ford“ inžinieriai nusprendė, kad mechaninio išbaigtumo nepakanka – naujasis ST pirmą kartą bus komplektuojamas su elektronikos valdomu riboto praslydimo diferencialu  eLSD ir pakabos monitoringo bei adaptavimo technologija „Continuously Controlled Damping“ (CCD), kuri kas 2 milisekundes apdoroja informaciją, gautą iš svarbiausių pakabos taškų ir atitinkamai keičia amortizatorių charakteristikas.

eLSD sumontuota sankabų sistema leidžia paskirstyti trauką taip, kad esant atitinkamoms važiavimo sąlygoms, iki 100 proc. traukos gali būti perduodama ratui, turinčiam geriausią sukibimą su kelio danga. Diferencialas labai efektyviai neutralizuoja mažo pasukamumo problemą įvažiuojant ir išvažiuojant iš posūkių.

„Išmaniosios technologijos pavertė ST savotišku daktaru Džekiliu ir Haidu – tas pats automobilis, ką tik ramiai vežęs šeimą užmiesčio keliu, akimirksniu virsta žvėrimi lenktynių trasoje. Užtenka mygtuko paspaudimo. Mes panaudojome patirtį, sukauptą supersportinėje kupė GT ir ikona tapusiame „Focus RS“, todėl naujojo ST lankstumas ir universalumas yra unikalus savo klasėje“, – sakė „Ford Performance“ Europos padalinio vadovas Leo Roeksas.

Naujasis ST taip pat paveržė karūną iš „Fiesta ST“, kuri iki šiol buvo laikoma vairo stiprintuvo greitoveikos rekordininke, o visai vairo pasukimo amplitudei užtenka vos dviejų vairo rato apsisukimų.

Mėgstantiems parengtus sprendimus „Ford ST“ siūlo 4 skirtingus važiavimo režimus – slidžiam keliui, įprastą, sportinį ir lenktynių trasos (užsisakiusiems „Performance Pack“ komplektaciją). Kiekvienam iš šių režimų pritaikytas skirtingas diferencialo, pakabos monitoringo sistemos, vairo stiprintuvo, stabdžių, traukos valdymo, automatinės pavarų dėžės valdymo, ESC reguliavimo rinkinys, optimizuotas atitinkamoms važiavimo sąlygoms.  

Kaip jau įprasta, ST išorė smarkiai nesiskirs nuo standartinio „Ford Focus“, išskyrus paskiras sportiškumą pabrėžiančias detales ir ryškesnių spalvų paletę. Ko gero, ryškiausias skirtumas – originalaus dizaino 18 arba 19 colių skersmens ratlankiai, apauti „Michelin Sport Pilot“ padangomis. Tiesa, salone tokių detalių bus daugiau – pradedant sportiniais „Recaro“ krėslais ir baigiant „Ford GT“ primenančiu virtualiu prietaisų skydeliu bei sidabro siūlais siuvinėtais apmušalais.   

ST neapsiėjo ir be elektroninių saugumo bei vairavimo asistentų, kurių sąrašas jau perkopė dviženklį skaičių. Užtenka paminėti adaptyvią greičio palaikymo sistemą su ženklų ir ašinės linijos atpažinimo moduliais, išmaniąją priekinių žibintų sistemą, kliūčių išvengimo ir smūgio prevencijos sistemą „Evasive Steering Assist“. ST taip pat turi SYNC 3 balsu valdomą komunikacijos sistemą  su įdiegtu „FordPass Connect“ moduliu, leidžiančiu automobilyje sukurti WiFi ryšio bazę, prie kurios gali jungtis iki 10 bevielių įrenginių. 

Naujasis ST bus gaminamas Zarluiso gamykloje Vokietijoje ir rinkoje pasirodys rudenį.  Lietuvoje „Inchcape“ salonuose „Focus ST“ taip pat laukiama jau šį rudenį.

Apie „Ford Motor“

„Ford Motor Company“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis, įsikūręs Dyrborno mieste Mičigano valstijoje, JAV. „Ford“ gamina ir parduoda automobilius 6 kontinentuose. Koncerne dirba 166 tūkst. žmonių, veikia 70 gamyklų. Koncernas gamina „Ford“ ir „Lincoln“ automobilius. Finansines paslaugas klientams teikia „Ford Motor Credit Company“. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.fordmotorcompany.com.

Apie „Inchcape“

Jau dešimt metų Lietuvoje veikianti bendrovė „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė šalyje. Lietuvoje ji yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Ford“ atstovas. Be „Ford“ bendrovė atstovauja „Jaguar“ bei „Land Rover“, „Hyundai“, „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

„Inchcape“ – viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių. 170 metų sėkmingai veikianti 29 pasaulio valstybėse, bendrovė verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. Tarptautinėje rinkoje bendrovė atstovauja net 30 automobilių gamintojų. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 16 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone. 

Daugiau informacijos:                         

Tomas Didžbalis

„Ford“ ženklo vadovas Lietuvoje

„Inchcape Motors“

8 5 2168226

tomas.didzbalis@inchcape.lt 

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
TOMS Popsicles Kid's Alpargata Cadet Blue 28,5
 
Crocs™ Funlab Shark Band Sandal Kids Navy 24
 
ZAXY Looney Tunes Thong 17762 Grey 37
 
Crocs™ Serena Metallic Bar Flip Womens Gold/Black 39,5
 
ZAXY Start V Black/Pink 35,5

Rekomenduojame

Apsaugos nuo koronaviruso rinkinys vairuotojams: kas privalo būti automobilio salone

Apsaugos nuo koronaviruso rinkinys vairuotojams: kas privalo būti automobilio salone

Apsaugos nuo koronaviruso rekomendacijų žmonės turi nepamiršti net ir sėsdami į savo automobilį. Draudikai vairuotojams pataria vengti tiesioginio kontakto su kitais vairuotojais, tarnybų bei degalinių darbuotojais. Šeimos gydytojas ragina nepamiršti, kad apsaugos priemonių nuo koronaviruso būtina turėti ne tik namuose ar darbe, bet ir automobilyje. „Pastaruoju metu itin svarbu kuo mažiau tiesiogiai bendrauti su kitais […]

Dvi „Bolt“ naujienos Kaunui – gera ir dar geresnė

Dvi „Bolt“ naujienos Kaunui – gera ir dar geresnė

Reaguodama į rinkos pokyčius ir susiklosčiusią situaciją dėl koronaviruso protrūkio, lyderiaujanti pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ skelbia apie dviejų paslaugų startą Kaune:  ragina kauniečius leistis į gurmaniškas keliones namuose, naudojantis maisto pristatymo į namus programėle „Bolt Food“, o nuo penktadienio – keliauti į darbą ar parduotuvę „Bolt“ elektriniais paspirtukais. Kauno miesto savivaldybės atstovų teigimu, atsakingų įmonių […]

Aplinkos gerinimo darbai Vilniuje jau suplanuoti

Aplinkos gerinimo darbai Vilniuje jau suplanuoti

Vos pasibaigus žiemai, Vilniuje prasidėjo daug remonto ir naujos infrastruktūros statybos darbų. Savivaldybė siekia išnaudoti susiklosčiusią situaciją ir sumažėjus eismo intensyvumui bei, oro sąlygoms leidžiant, pradeda gatvių tvarkymo darbus įprastai intensyviausiai naudojamose gatvėse, taip sumažinant miestiečių įprastai patiriamus nepatogumus darbų metu. Pasitelkusi seniūnus ir aktyvius vilniečius, sostinės savivaldybė dar žiemą susiplanavo, kiek ir kokių būtiniausių […]

Kaip užsienyje gyvenančiam Lietuvos piliečiui atvykti į Lietuvą karantino laikotarpiu?

Kaip užsienyje gyvenančiam Lietuvos piliečiui atvykti į Lietuvą karantino laikotarpiu?

Pataria Kseniya Veličkienė, advokatų kontoros GLIMSTEDT teisininkė Artėjant Velykoms, nemažai užsienyje gyvenančių žmonių pagalvoja apie galimybes atvykti į Lietuvą aplankyti savo šeimas ir tėvus. Šiuo metu atvykimas ir išvykimas iš beveik visų šalių yra sudėtingas, todėl būtina iš anksto įvertinti visas rizikas. Lietuvoje karantino režimas pirmiausia paveikė sienos kirtimo taisykles ir galimybes užsieniečiams atvykti į […]