Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ sąvoką

1

Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ sąvoką

Tinkamas tiek kelyje, tiek sportinėje trasoje 

Kelnas, liepos 9 d. Specialus koncerno „Ford“ padalinys „Ford Performance“ mėgsta laužyti standartus. Šįkart „Ford Performance“ perbraižė „karštųjų hečbekų“ rinką, kurioje dėl besitęsiančių galios varžybų darosi per karšta net adrenaliną mėgstantiems vairuotojams. „Ford“ nusprendė tiesiog susikurti daugiau erdvės – nuo šiol karštasis hečbekas gali būti ir karštasis universalas, o po variklio dangčiu gali plakti dyzelinė širdis.  Visa tai siūlo ką tik pristatytas naujos kartos „ Ford Focus ST“, ar, greičiau, „Focus ST“ šeimynėlė.  

Įprastas ketvirtosios kartos „Ford Focus“ klasėje ir šiaip jau išsiskiria savo itin tiksliu ir azartišku valdymu, todėl nenuostabu, kad C2 architektūros platformą praturtinus sportine pakaba su reguliuojamais amortizatoriais, galingais stabdžiais ir atitinkamais varikliais, gauname naujos kokybės mišinį, tinkamą naudoti tiek kelyje, tiek sportinėje trasoje.

Žanro klasika – „Focus ST“ hečbekas – komplektuojamas su „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio varikliu, generuojančiu 280 AG. Arba, galima rinktis dyzelinį „EcoBlue“ šeimos 2 litrų darbinio tūrio variklį, generuojantį 190 AG.  Pastarasis bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o benzininė versija – ir su automatine septynių laipsnių dėže.

Benzininė versija iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,7 sekundės, turbininiame variklyje pritaikyta „Ford GT“ ir „Ford F-150 Raptor“ išbandyta turbinos vėlavimo (turbo lag) neutralizavimo sistema, leidžianti išlaikyti stabilią trauką plačiame sūkių diapazone. ST su šiuo varikliu 100 km kelio suvartoja nuo 7,9 litro degalų.

Tuo tarpu dyzelinė ST versija skirta ramesniems vairuotojams. Jėgainė leidžia automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 7,6 sekundės, o degalų suvartojimo apatinė riba siekia vos 4,8 l 100 kilometrų kelio. 

Priekiniais ratais varomo „Focus“ pakaba retai sulaukia priekaištų, tačiau „Ford“ inžinieriai nusprendė, kad mechaninio išbaigtumo nepakanka – naujasis ST pirmą kartą bus komplektuojamas su elektronikos valdomu riboto praslydimo diferencialu  eLSD ir pakabos monitoringo bei adaptavimo technologija „Continuously Controlled Damping“ (CCD), kuri kas 2 milisekundes apdoroja informaciją, gautą iš svarbiausių pakabos taškų ir atitinkamai keičia amortizatorių charakteristikas.

eLSD sumontuota sankabų sistema leidžia paskirstyti trauką taip, kad esant atitinkamoms važiavimo sąlygoms, iki 100 proc. traukos gali būti perduodama ratui, turinčiam geriausią sukibimą su kelio danga. Diferencialas labai efektyviai neutralizuoja mažo pasukamumo problemą įvažiuojant ir išvažiuojant iš posūkių.

„Išmaniosios technologijos pavertė ST savotišku daktaru Džekiliu ir Haidu – tas pats automobilis, ką tik ramiai vežęs šeimą užmiesčio keliu, akimirksniu virsta žvėrimi lenktynių trasoje. Užtenka mygtuko paspaudimo. Mes panaudojome patirtį, sukauptą supersportinėje kupė GT ir ikona tapusiame „Focus RS“, todėl naujojo ST lankstumas ir universalumas yra unikalus savo klasėje“, – sakė „Ford Performance“ Europos padalinio vadovas Leo Roeksas.

Naujasis ST taip pat paveržė karūną iš „Fiesta ST“, kuri iki šiol buvo laikoma vairo stiprintuvo greitoveikos rekordininke, o visai vairo pasukimo amplitudei užtenka vos dviejų vairo rato apsisukimų.

Mėgstantiems parengtus sprendimus „Ford ST“ siūlo 4 skirtingus važiavimo režimus – slidžiam keliui, įprastą, sportinį ir lenktynių trasos (užsisakiusiems „Performance Pack“ komplektaciją). Kiekvienam iš šių režimų pritaikytas skirtingas diferencialo, pakabos monitoringo sistemos, vairo stiprintuvo, stabdžių, traukos valdymo, automatinės pavarų dėžės valdymo, ESC reguliavimo rinkinys, optimizuotas atitinkamoms važiavimo sąlygoms.  

Kaip jau įprasta, ST išorė smarkiai nesiskirs nuo standartinio „Ford Focus“, išskyrus paskiras sportiškumą pabrėžiančias detales ir ryškesnių spalvų paletę. Ko gero, ryškiausias skirtumas – originalaus dizaino 18 arba 19 colių skersmens ratlankiai, apauti „Michelin Sport Pilot“ padangomis. Tiesa, salone tokių detalių bus daugiau – pradedant sportiniais „Recaro“ krėslais ir baigiant „Ford GT“ primenančiu virtualiu prietaisų skydeliu bei sidabro siūlais siuvinėtais apmušalais.   

ST neapsiėjo ir be elektroninių saugumo bei vairavimo asistentų, kurių sąrašas jau perkopė dviženklį skaičių. Užtenka paminėti adaptyvią greičio palaikymo sistemą su ženklų ir ašinės linijos atpažinimo moduliais, išmaniąją priekinių žibintų sistemą, kliūčių išvengimo ir smūgio prevencijos sistemą „Evasive Steering Assist“. ST taip pat turi SYNC 3 balsu valdomą komunikacijos sistemą  su įdiegtu „FordPass Connect“ moduliu, leidžiančiu automobilyje sukurti WiFi ryšio bazę, prie kurios gali jungtis iki 10 bevielių įrenginių. 

Naujasis ST bus gaminamas Zarluiso gamykloje Vokietijoje ir rinkoje pasirodys rudenį.  Lietuvoje „Inchcape“ salonuose „Focus ST“ taip pat laukiama jau šį rudenį.

Apie „Ford Motor“

„Ford Motor Company“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis, įsikūręs Dyrborno mieste Mičigano valstijoje, JAV. „Ford“ gamina ir parduoda automobilius 6 kontinentuose. Koncerne dirba 166 tūkst. žmonių, veikia 70 gamyklų. Koncernas gamina „Ford“ ir „Lincoln“ automobilius. Finansines paslaugas klientams teikia „Ford Motor Credit Company“. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.fordmotorcompany.com.

Apie „Inchcape“

Jau dešimt metų Lietuvoje veikianti bendrovė „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė šalyje. Lietuvoje ji yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Ford“ atstovas. Be „Ford“ bendrovė atstovauja „Jaguar“ bei „Land Rover“, „Hyundai“, „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

„Inchcape“ – viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių. 170 metų sėkmingai veikianti 29 pasaulio valstybėse, bendrovė verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. Tarptautinėje rinkoje bendrovė atstovauja net 30 automobilių gamintojų. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 16 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone. 

Daugiau informacijos:                         

Tomas Didžbalis

„Ford“ ženklo vadovas Lietuvoje

„Inchcape Motors“

8 5 2168226

tomas.didzbalis@inchcape.lt 

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Evelatus Apple iPhone 4/4s
 
Rašalas Epson T2633 XL magenta Claria | 9,7 ml | XP-600/700/800
 
Evelatus Apple iPhone 8/7 Silicone Case Midnight Blue
 
Evelatus Samsung A40 Gradient Glass Case 2 Bubble Gum
 
Mocco 3D Silicone Back Case For Mobile Phone Giraffe Samsung A510F Galaxy A5 (2016) Black

Automobilyje su augintiniu: Lietuvos žmonės dar neįprato saugiai vežti gyvūnų

Lietuvos keliuose vis dažniau galima pamatyti kartu su šeimininkais automobiliu keliaujančius ir jų augintinius. Draudikai atkreipia dėmesį, kad prisisegti saugos diržus ir daugiau dėmesio skirti vaikų saugumui automobilyje žmonės jau įprato, tačiau į augintinių keliavimą žiūri kur kas aplaidžiau. Praktika rodo, kad netinkamai automobilyje vežami gyvūnai kelia pavojų ir gali tapti skaudaus eismo įvykio priežastimi. […]

  Straipsniai »
„Ford Puma“ tapo pirmuoju „Titanium X“ komplektacijos modeliu

„Ford Puma“ tapo pirmuoju „Titanium X“ komplektacijos modeliu

„Ford“ jau spėjo nustebinti rinką naujos kartos „Puma“ paversdamas kompaktišku miesto visureigiu. Prieš pat Frankfurto automobilių salono atidarymą „Puma“ tapo ir naujos komplektacijos „Titanium X“ bandymų poligonu. „Titanium“ jau daug metų yra gausiausios „Ford“ modelių komplektacijos vardas, pridėdamas raidę „X“ koncernas žada, kad įrangos sąrašas bus papildytas netikėtais, unikaliais sprendimais. Pavyzdžiui, „Ford Puma Titanium X“ […]

  Straipsniai »
Pavojingi siuntiniai Lietuvos keliuose – kas gresia už neteisingą jų transportavimą?

Pavojingi siuntiniai Lietuvos keliuose – kas gresia už neteisingą jų transportavimą?

Dėl itin sparčiai populiarėjančių įvairių buitinių ir pramoninių elektronikos prietaisų Europos ir tuo pačiu Lietuvos keliuose kasdien keliauja vis daugiau įvairių kategorijų pavojingų krovinių (ADR), kurie, nesilaikant reikalavimų, gali sukelti itin skaudžių pasekmių. Todėl tiek draudikai, tiek teisininkai atkreipia įvairius pavojingus krovinius siunčiančių verslų ir siuntų bendrovių dėmesį į kuo atsakingesnį jų vertinimą ir transportavimą, […]

  Straipsniai »
Sostinės Kareivių gatvėje – naujas dviračių takas

Sostinės Kareivių gatvėje – naujas dviračių takas

Palei Kareivių gatvę, tarp Kareivių ir Žirmūnų gatvių sankryžos, nusidriekė naujas beveik kilometro ilgio dviračių takas. Šioje tako atkarpoje paklotas raudonas asfaltas, įrengtas naujas dviračių tako apšvietimas, šaligatviai, atliktas ženklinimas. Naujas raudono asfalto takas tapo taip reikalinga jungtis su Eurovelo taku palei Nerį, kurį jau spėjo pamėgti daugelis dviratininkų. Tako įrengimui savivaldybė skyrė apie 250 […]

  Straipsniai »