Su „Jaguar F-Pace“ per naktį aplėkė visą Lietuvą: pasiektas naujas rekordas

1

Su „Jaguar F-Pace“ per naktį aplėkė visą Lietuvą: pasiektas naujas rekordas

„Jaguar F-Pace“ – patikimas kelionės asistentas
Palanga, liepos 22 d. Keliautojai bei įvairių rekordų vairuojant automobiliu siekėjai Vitoldas Milius ir Aidas Bubinas ką tik grįžo iš dar vieno išbandymo. Vakar vakare jiedu išvyko iš Palangos, visą naktį pasikeisdami vairavo miesto visureigį „Jaguar F-Pace“ ir įveikė 1243 kilometrus. Šį atstumą keliautojai nuvažiavo per 13 valandų ir 56 minutes. V. Milius ir A. Bubinas su „Jaguar F-Pace“ buvo užsibrėžę per vieną naktį aplankyti labiausiai į vakarus, šiaurę, rytus bei pietus nutolusius Lietuvos geografinius taškus.
„Ištvermės kelionėse svarbu yra ne tik vairuotojo valia ir gebėjimai, bet ir kelionės partneris –  pasirinktas automobilis. Geras automobilis yra tas, kurį galima būtų pavadinti asistentu – turėjome būti tikri, kad automobilis įveiks visus sunkumus, suteiks pasitikėjimo, padės nepervargti. „Jaguar F-Pace“ šioje kelionėje mūsų ne tik nenuvylė, bet ir maloniai nustebino – visiškai nesijaučiame išsekę“, – po kelionės kalbėjo rekordininkai.
Vitoldą Milių ir Aidą Bubiną Palangoje sutikusi vienos iš „Eneos 1006“ lenktynių rėmėjų, bendrovės „Inchcape Motors“ marketingo vadovė Justė Šataitė džiaugėsi, kad kelionė pasisekė, o „Jaguar F-Pace“ pasipuošė dar vienu laimėjimu.
„Neabejojau, kad viskas bus gerai. Abiejų vairuotojų profesionalumas bei „Jaguar F-Pace“ savybės leido tikėtis rezultato. Vis dėlto jaudinausi, tad kol Vitoldas ir Aidas važiavo „laikiau sukryžiavusi pirštus“, kad tik viskas pasisektų“, – kalbėjo J. Šataitė.
„Jaguar F-Pace“ keliautojai važiavo siekdami ne greičio ar atstumo rekordo, o originalumo – to, ko dar niekas nėra daręs. Per vieną naktį jie aplankė kraštutinius Lietuvos geografinius taškus. Išvykę iš labiausiai į vakarus nutolusio Lietuvos geografinio taško Palangoje, pasiekė labiausiai nutolusį į šiaurę, tuomet – į rytus bei pietus.
„Kelionės pradžia buvo sunki, nes teko brautis pro dideles šalia Palangos susidariusias automobilių spūstis. Kadangi savaitgalis, Palangoje daug renginių, tad ir keliaujančių link pajūrio buvo daug. Temstant kelias ištuštėjo. „Iki Aspariškių kaimelio, kuris yra prie pat Lietuvos-Latvijos pasienio, privažiavome lengvai, tik teko važiuoti žvyruotu keliuku. Atvykę iki taško radome atmintinę lentelę, skelbiančią, kad tai yra šiauriausias Lietuvos taškas“, – apie pirmąją kelionės dalį pasakojo V. Milius.
Rytinį kelionės tašką – Vosiūnų miestelį – keliautojai pasiekė jau po vidurnakčio. „Pasitaikė vienas kitas laukinis žvėrelis, daugiausia lapės ir kiškiai. Keliai buvo tušti, oras puikus, matomumas, kiek tai leidžia tamsus paros metas, buvo neblogas. Noriu pagirti „Jaguar F-Pace“ šviesas, ypač – tolimąsias. Iš tolo matėsi žibančios žvėrių akys, tad iš karto pristabdydavom. Puikūs ir visureigio stabdžiai“, – kalbėjo A. Bubinas.
Paryčiais įvažiavę į Vilnių, keliautojai pateko į netikėtai intensyvų eismą. Po to jų laukė ilgas kelias iki pietinio taško Dzūkijoje. Čia atvykę jie rado tik pasienio su Baltarusijos Respublika riboženklius. „Vienu metu kiek palijo, rūko nepasitaikė. Vairavome dviese, kalbėjomės, tad nepatyrėme streso dėl miego trūkumo. Automobilis patogus, ergonomiškas, tylus. Patiko, kad dėl aukštos visureigio prošvaisos mažuose keliukuose galime drąsiai važiuoti, nebijoti kelio nelygumų“, – pasakojo Vitoldas.
Keliautojų teigimu, pasitaikė ir labai vingiuotų kelio atkarpų, todėl jiedu iš karto įvertino „Jaguar F-Pace“ dinamiškumą – vairavimas siaurais, vingiuotais keliukais buvo vienas malonumas. Pasidžiaugė ir automobilio variklio galia. Jų kelionėje visiškai užteko 2 l darbinio tūrio variklio galios – lengvai aplenkdavo kitas transporto priemones, komfortiškai važiavo greitkeliais.
„Nuobodžiausia buvo paskutinė kelionės atkarpa – jau pažįstama ir todėl gan monotoniška automagistralė Kaunas-Klaipėda. Didžiausias darbas jau buvo atliktas, reikėjo jį tik užbaigti“, – pasakojo A. Bubinas.
Paklausti, koks didžiausias nuotykis buvo šioje kelionėje, tiek Aidas, tiek Vitoldas sakė, kad nuotykių nesivaikė, turėjo tikslą ir jo siekė. „Visi buvome komanda. Patyręs vairuotojas nepapuola į netikėtas situacijas, jis prognozuoja. Geras automobilis – jo šviesos, stabdžiai, pravažumas, dinamika – leidžia prognozuoti, tad jokių netikėtumų neturėjome“, – teigė jie. O Vitoldas pridūrė, kad jam šis automobilis labai gražus, ne veltui jis yra pelnęs gražiausio automobilio titulą.
„Jaguar F-Pace“, kuriuo keliautojai siekė Lietuvos rekordo, buvo keturių varančiųjų ratų, su jame įmontuotu 2 l darbinio tūrio V4 dyzeliniu varikliu, išvystančiu 180 AG, išvien dirbančiu su aštuonių laipsnių automatine transmisija. Vidutinės degalų sąnaudos kelionės metu siekė 5,2 l/100 km.
Keliautojų dar laukia svarbus darbas – kelionės aprašymas, dokumentų pildymas ir jų pateikimas rekordų fiksavimo agentūrai „Factum“. Vairuotojų užantyje – jau ne po vieną Lietuvos rekordą.
Apie „Jaguar“
„Jaguar Cars Ltd.“ yra Didžiojoje Britanijoje Vaitlio mieste įsikūręs premium segmento ir sportinių automobilių gamintojas. Šiuo metu visos „Jaguar Cars Ltd.“ akcijos  priklauso Indijos koncernui „Tata Motors Ltd.“. „Jaguar“ savo veiklą pradėjo 1922 metais kaip „Swallow Sidecar Company“. Po Antrojo pasaulinio karo pavadinimas pakeistas į “Jaguar“. Bendrovės automobiliai gaminami Didžiojoje Britanijoje Kastl Bromvič gamykloje netoli Birmingemo. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.jaguar.com.
Apie „Inchcape“
„Inchcape“ yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Jaguar“ atstovas Lietuvoje.
Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“,  „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.
170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu.  „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

Pranešimą paskelbė : Rūta Trainytė, UAB „Publicum”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Ryga. Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ pranešė atlikusi pirminį „SpaceX“ interneto ryšio sistemos „Starlink“ bandymą savo lėktuve „Airbus A220-300“. Antžeminis bandymas buvo atliktas aviakompanijos bazėje Rygoje, o skrydžio metu veiksianti ryšio sistema buvo išbandyta pilnoje kabinoje, kurią sudarė „airBaltic“ ir „SpaceX“ „Starlink“ darbuotojai. „Džiaugiamės, kad galime pirmauti Europoje siūlydami greitaeigį, neribotą ir nemokamą ryšį skrydžio […]


Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Nors Lietuvos įstatymai įpareigoja vairuotojus kas 2 metus atlikti automobilio techninę apžiūrą, 2023 m. „Transekstos“ duomenimis, net 26 proc. automobilių savininkų pernai vėlavo tai padaryti. Techninės apžiūros neturintis automobilis gali ne tik kelti pavojų eismo saugumui, tačiau vairuotojai rizikuoja sulaukti ir baudų. Geriausias būdas jų išvengti – užsisakyti priminimą apie artėjančią techninės apžiūros galiojimo laiko […]


Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Nepriklausomų geležinkelių reguliuotojų grupė IRG-Rail išanalizavo 2022 m. rinkos duomenis ir konstatavo, kad naudojimasis geležinkelių transportu grįžo į priešpandeminį 2019 m. lygį. Tačiau Lietuvai pandemija nebuvo toks didelis iššūkis, kaip dėl karo Ukrainoje ir Baltarusijai pritaikytos sankcijos, kurios iš esmės pakeitė Lietuvos geležinkelių rinką. Kaip ir ankstesniais laikotarpiais, 2022 m. Europoje geležinkelių tinklas intensyviau buvo […]


DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

Europoje, taip pat ir Lietuvoje, sukaupta patirtis, kai elektriniai bendrovės DFDS sunkvežimiai sėkmingai perveža krovinius, paskatino Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo įmonę plėsti el. transporto parką. DFDS sudarė lizingo sutartį su „Volvo Trucks“ dėl papildomų 100 elektrinių sunkvežimių įsigijimo. Vilkikai bus pristatyti 2024 ir 2025 metais. Bendrovės duomenimis, šis žingsnis svarbus įgyvendinant ilgalaikį tikslą […]


Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, užtikrinant geriausią vairavimo patirtį ir sutaupant kaštus. Kiekvienais metais šylant orams vairuotojai pasiruošę keisti žiemines padangas į vasarines. Pagal Lietuvos kelių eismo taisykles žiemines padangas pasikeisti į vasarines rekomenduojama nuo balandžio 1 d., o jeigu žieminės padangos […]


„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

Remiantis automobilių prekybos bendrovės „Moller Auto“ veiklos rezultatais Baltijos šalyse, 2023 metais labiausiai augo elektromobilių segmentas – pernai, palyginti su 2022 metais, elektromobilių pardavimai išaugo 63 proc. Naudotų automobilių parduota 26 proc. daugiau, o naujų automobilių pardavimų apimtys buvo stabilios ir išliko 2022 m. lygyje. „Moller Auto“ servisų apyvarta Lietuvoje per metus išaugo 12,8 proc. […]