Stilius, derantis su saugumu: „Mazda CX-5“ sulaukė dar vieno saugumo įvertinimo

1

Stilius, derantis su saugumu: „Mazda CX-5“ sulaukė dar vieno saugumo įvertinimo

Patvirtinta: „Mazda CX-5“ – vienas saugiausių šeimos visureigių Europoje

Lėverkuzenas, 2017 m. rugsėjo 7 d. Naujos kartos miesto visureigis „Mazda CX-5“ sulaukė aukščiausio saugumo įvertinimo. Europoje parduodamų automobilių saugumą tikrinanti nepriklausoma agentūra „Euro NCAP“ naujajai „Mazda CX-5“ suteikė maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą. Ypatingai aukštus vertinimo balus CX-5 surinko suaugusiųjų, vaikų ir pėsčiųjų apsaugos kategorijose.

Aukštas „Euro NCAP“ saugumo balas „Mazda CX-5“ modeliui buvo suteiktas kruopščiai atlikus visus susidūrimo su kliūtimis bandymus ir įvertinus pažangių pagalbinių vairuotojo sistemų veikimą. Penkios saugumo žvaigždutės – tai „Mazda“ dizainerių ir inžinierių bendro darbo rezultatas. „Mazda CX-5“ kėbulo dizaino, žinomo kaip „KODO Soul of Motion“, struktūra sukurta taip, kad susidūrimo metu maksimaliai apsaugotų tiek automobilio vairuotoją ir keleivius, tiek pėsčiuosius.

„Mazda“ vairuotojų bei pėsčiųjų saugumas mums yra be galo svarbus. Tą įrodo „Euro NCAP“ suteikti aukščiausi saugumo įvertinimai. Šis išskirtinis pripažinimas taip pat liudija, jog „Mazda“ proaktyvaus saugumo filosofija ir į automobilius montuojamos pažangios technologijos yra teisingas pasirinkimas, siekiant užtikrinti saugumą kelyje“, – sako „Mazda Motor Europe“ prezidentas ir vykdomasis vadovas Jeffas Guytonas.

„Mazda“ inžinieriai, kurdami taip vadinamo Jinba-Ittai – nepaneigiamo vienumo su automobiliu – pojūtį, nubrėžia naujus saugumo ir vairavimo malonumo standartus. Tvirtesnė kėbulo konstrukcija, vairo stiprintuvas, važiuoklė ir stabdžiai bei „G-Vectoring Control“ sistema, kuri manevruojant padeda daugiau svorio perkelti varantiesiems ratams – visa tai suteikia šio visureigio vairuotojui saugaus vairavimo malonumą.

Aukštą „Mazda CX-5“ saugumo įvertinimą be abejonės lėmė „Advanced Smart City Brake Support“ sistema, kuri yra montuojama net ir bazinėje CX-5 versijoje. Ši sistema veikia autonomiškai ir reikiamu metu inicijuoja avarinį stabdymą. Taip ji padeda vairuotojui išvengti galimo susidūrimo, o jei tai nėra įmanoma – maksimaliai sumažinti judėjimo greitį ir smūgio poveikį. Ši technologija veikia automobiliui judant iki 80 km/h greičiu. Automobilio priekyje įmontuota vaizdo kamera padeda pastebėti įvairias kliūtis bei pėsčiuosius.

„Mazda CX-5“ aprūpintas naujausiomis saugos sistemomis: dviguba kelio ženklų atpažinimo sistema, pajudėjimo įkalnėje sistema „Hill Hold Assist“ (HHA), pastovaus greičio palaikymo sistema „Cruise Control“ su reguliuojamu greičio ribotuvu, funkcija „Auto Hold“ – neleidžianti automobiliui pajudėti, atleidus stabdžio pedalą, avarinio stabdymo pavojaus signalu, stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD), avarinio stabdymo sistema „Emergency Brake Assist“ (EBA).

O taip pat – kitais aktyvaus bei pasyvaus saugumo elementais: dinamine stabilumo kontrolės sistema (DSC) ir sukibimo kontrolės sistema (TCS), dvigubomis priekinėmis ir šoninėmis oro pagalvėmis, langų zonos oro pagalvėmis priekyje ir gale, priekinių oro pagalvių išjungimo galimybe, saugos diržais: priekyje – 3 taškų su įtempikliu ir apkrovos ribotuvais, o gale – 3 taškų su 3 apkrovos ribotuvais bei 2 įtempikliais, išmaniąja stabdžių sistema „Advanced Smart City Brake Support“ („Advanced SCBS“).

„Pemium Plus“ bei „Luxury“ versijose montuojama nematomos zonos stebėjimo sistema „Blind Spot Monitoring“ (BSM), sistema „Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA), sistema, padedanti nenukrypti nuo važiuojamosios juostos „Lane Keep Assist“ (LKA), pagalbinė sistema „Driver Attention Alert“ (DAA).

„Mazda CX-5“ šiuo metu yra perkamiausias „Mazda“ modelis Europoje. Iki šiol „Mazda“ yra pardavusi daugiau nei 1,5 milijono CX-5 automobilių. „Mazda CX-5“ yra parduodami daugiau nei 120 šalių ir sudaro maždaug ketvirtadalį „Mazda“ pardavimo.

Apie „Mazda Motor Corporation“

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių, jo pardavimai viršija 77 mlrd. litų.

Apie „Inchcape Motors“

„Inchcape Motors“ yra įgaliotasis „Mazda“ atstovas Lietuvoje.

Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia jau 10 metų, 2007-aisiais įkūrus UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“,  „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 29 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. Tarptautinėje rinkoje bendrovė atstovauja net 30 automobilių gamintojų. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 16 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

Pranešimą paskelbė : Rūta Trainytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
REIMA Lahti Jungle Green 52-54
 
New Balance ML574 Burgundy 43
 
New Balance ML373 Black CA2 44,5
 
REIMA Haapa Pale Green 48-50
 
Under Eye Complex Paakių kremas, 22,5 ml

Gargždai irgi sieks grąžinti žaliąsias rodykles

Penktadienį neeiliniame posėdyje Klaipėdos rajono savivaldybės Saugaus eismo komisija, kuriai pirmininkauja Administracijos direktoriaus pavaduotojas Justas Ruškys, svarstė žaliųjų rodyklių grąžinimo Gargždų miesto sankryžose klausimą. Kad jas reikia grąžinti, nutarta vienbalsiai, nes nuo nau­jų me­tų prie švie­so­fo­rų ne­li­kus len­te­lių su ža­lio­mis ro­dyk­lė­mis, visuomenėje ki­lo nepasitenkinimas dėl atsiradusių di­de­lių rytinių ir vakarinių eis­mo spūs­čių, ypatingai sankryžoje su […]

  Straipsniai »

Draudikai atkreipia dėmesį: ką reikia žinoti mokant vairuoti šeimos narį?

Kelias iki vairuotojo pažymėjimo gavimo – ilgas ir vingiuotas, todėl neretai norėdami tvirčiau jaustis per praktikos egzaminą, vairavimo įgūdžių lavinimą patikime ne instruktoriams, o artimiesiems. Tačiau „Regitros“ taisyklės nurodo – sėsti su artimuoju prie vairo galima tik išlaikius teorijos žinių egzaminą, be to, toks mokymasis neatleidžia nuo reikalavimo baigti 30 valandų praktinio vairavimo mokymo kursą […]

  Straipsniai »

Paprastesnė persikėlimo į Kuršių neriją tvarka besinaudojantiems bilieto kompensavimu: daugiau alternatyvų moksleiviams

Atsižvelgusi į gyventojų nuogąstavimus, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) kartu su AB „Smiltynės perkėla“ supaprastina bilieto kainos kompensavimu besinaudojančių moksleivių persikėlimo per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją į Kuršių neriją ir iš Kuršių nerijos tvarką: neturintys asmens tapatybės dokumento galės pateikti moksleivio pažymėjimą. Papildomas sistemos funkcionalumas pradės veikti nuo […]

  Straipsniai »

Įstatyme siūloma reglamentuoti transporto priemonių pripažinimą atliekomis

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika Seimui pristatė Atliekų tvarkymo įstatymo pakeitimus (projektas Nr. XIIIP-4292), kuriais siūloma nustatyti kriterijus, pagal kuriuos transporto priemonės būtų pripažintos eksploatuoti netinkamomis transporto priemonėmis, tai yra atliekomis. Numatoma, kad transporto priemonės būtų pripažįstamos atliekomis, jeigu transporto priemonės savininkui išduotas eksploatuoti netinkamos transporto priemonės sunaikinimo pažymėjimas; jeigu transporto priemonė ardoma arba yra išardyta […]

  Straipsniai »