Švedijos keltų bendrovė „Stena Line“ praneša, kad reaguodama į išaugusią klientų paklausą Baltijos jūros regione, bendrovė paleis du naujus „E-Flexer“ keltus maršrutu Karlskrona-Gdynė. „E-Flexer“ yra modernūs ir taupiai degalus naudojantys keltai, kurie yra svarbi „Stena Lines“ tvarios plėtros strategijos dalis. Daugiau nei pusė visų keleivių „Stena Line“ keltais – lietuviai.
„E-Flexer“ keltai kursuos maršrutu tarp Karlskronos (Švedija) ir Gdynės (Lenkija). Pirmasis „E-Flexer“ keltas pradės veiklą liepos mėnesį, o antrasis – lapkričio. Iš pradžių abu keltus buvo planuota dislokuoti maršrute tarp Nineshamno ir Ventspilio. Tačiau dėl itin sparčios krovinių plėtros pietinėje Baltijos jūros dalyje „Stena Line“ nusprendė, kad šiuo metu „E-Flexer“ geriausiai tinka būtent ten.
Neseniai modernizuoti „Stena Scandia“ ir „Stena Baltica“, keleivių gabenimo pajėgumus padidino 30 proc., o salono erdvę – 70 proc., todėl ir toliau aptarnaus maršrutą tarp Nineshamno ir Ventspilio.
Naujieji keltai atspindi bendrovės siekį ir toliau stiprinti savo pozicijas Baltijos jūroje bei augti išvien su savo klientais.
„Lankstumas ir augimas kartu su klientais yra „Stena Line“ siekiamybė, todėl su „E-Flexer“ keltais klientams siūlome modernų laivyną, atitinkantį mūsų klientų poreikius“, – sako „Stena Line“ generalinis direktorius Niclas Martenssonas.
Pavadinimas „E-Flexer“ pasirinktas dėl siekio perteikti du pagrindinius projekto tikslus: efektyvumą ir lankstumą. Šie laivai pagal savo dydį yra vieni našiausiai degalus naudojančių laivų pasaulyje. Be to, jie yra pakankamai dinamiški, jog galėtų plaukioti įvairiais maršrutais. Keltuose įprastą kurą galima pakeisti metanoliu arba suskystintomis gamtinėmis dujomis (SGD), kai tik bus sukurta reikiama bunkeriavimo infrastruktūra.
Pastaraisiais metais „Stena Line“ smarkiai plėtė veiklą Baltijos jūroje, nes didėjo poreikis vežti keleivius ir krovinius. Tarp Nineshamno ir Ventspilio pradėjo kursuoti laivai „Stena Scandica“ (2021 m. liepą) ir „Stena Baltica“ (2022 m. sausį). Be to, maršrute tarp Liepojos ir Travemiundės bendrovė 40 proc. padidino krovinių vežimo pajėgumus šiuo maršrutu pradėjus kursuoti „RoPax“ tipo laivams „Stena Livia“ ir „Stena Flavia“.
Šių metų vasario 1 d. „Stena Line“ atidarė visiškai naują maršrutą tarp Nineshamno ir Hanko (Suomija), kurį aptarnaus laivas „Urd“. Gegužės viduryje prie jo prisijungs ir antras laivas „Stena Gothica“.
Trumpai: faktai apie „E-Flexer“:
– Kursuos tarp Karlskronos (Švedija) ir Gdynė (Lenkija);
– Pirmasis „E-Flexer“ veiklą pradės liepos mėnesį, o antrasis – lapkričio;
– Ilgis: 240 metrų;
– Talpa: 1 200 keleivių ir 3 600 m krovinių vežimo juostų;
„InSite“ istorija:
Naujieji „E-Flexer“ aptarnaus maršrutą Karlskrona-Gdynė
„E-Flexers“ – tai naujos kartos 240 metrų ilgio ekonomiški keltai. Jau eksploatuojame tris „E-Flexer“ keltus („Stena Estrid“, „Embla“ ir „Edda“), kurie kursuoja Airijos jūroje. Kai 2022 m. birželį ir lapkritį bus pristatyti kiti du „E-Flexer“ laivai, jie bus naudojami maršrutu Karlskrona-Gdynė, ir tai bus dar vienas žingsnis įgyvendinant mūsų siekį toliau stiprinti savo pozicijas Baltijos jūroje.
Anksčiau „E-Flexers“ planavome naudoti tarp Nineshamno ir Ventspilio, tačiau dėl itin sparčios krovinių plėtros ir padidėjusios mūsų paslaugų paklausos pietinėje Baltijos jūros dalyje nusprendėme, kad šiuo metu „E-Flexers“ geriausia naudoti būtent ten.
Neseniai pailginti ir modernizuoti 222 metrų ilgio „Visentini“ laivai „Stena Scandia“ ir „Baltica“ aptarnaus maršrutą tarp Nineshamno ir Ventspilio, taip padidindami krovinių gabenimo pajėgumą 30 proc. ir salono erdvę 70 proc. bei toliau užtikrindami šiuolaikišką kelionių patirtį.
„Lankstumas ir augimas kartu su klientais yra „Stena Line“ siekiamybė, todėl su „E-Flexer“ keltais klientams siūlome modernų laivyną, atitinkantį mūsų klientų poreikius“, – sako „Stena Line“ generalinis direktorius Niclas Martenssonas.
Apie „Stena Line“:
„Stena Line“ yra viena iš pirmaujančių keltų kompanijų Europoje, turinti 37 laivus ir 18 maršrutų Šiaurės Europoje. „Stena Line“ yra svarbi Europos logistikos tinklo dalis, kurianti naujus intermodalinius krovinių gabenimo sprendimus ir derinanti susisiekimą geležinkeliu, keliais ir jūra. Daug keleivių jūra pervežanti bendrovė taip pat svarbi ir Europos turizmui. „Stena Line“ 2012 m. įsigijo keltų maršrutą tarp Nineshamno Švedijoje bei Ventspilio Latvijoje. Bendrovė padvigubino savo veiklą nuo vieno laivo ir 10 išvykimų per savaitę iki dabartinio fiksuoto tvarkaraščio, kuriame yra du laivai ir 24 išvykimai per savaitę.
Pranešimą paskelbė: Rokas Stankevičius, Integrity PR
Lietuvos ir Ukrainos infrastruktūros ir susisiekimo ministerijos vizito Lenkijoje metu pasirašė memorandumą dėl bendradarbiavimo transporto ir logistikos srityje. Šį ketvirtadienį pasirašytu dokumentu įtvirtinti šalių siekiai kartu plėtoti naujus geležinkelių ir kitų rūšių transporto logistikos maršrutus tarp Ukrainos ir Baltijos šalių jūrų uostų, didinti krovinių vežimo apimtį. „Baltijos ir Juodosios jūrų sujungimas pakankamą pajėgumą turinčiais transporto […]
Susisiekimo ministras Marius Skuodis šį trečiadienį išvyksta dviejų dienų vizito į Lenkijos–Ukrainos pasienį Žešuve, kur dalyvaus tarptautiniame susitikime dėl strateginių transporto jungčių Vidurio ir Rytų Europoje plėtros bei paramos Ukrainai, taip pat su kaimyninės šalies kolega Andrzejumi Adamczyku apžiūrės strateginius infrastruktūros objektus netoli sienos su Ukraina. Tarptautinio transporto forumo (ITF) ir Lenkijos infrastruktūros ministerijos organizuojamame […]
Kaip ir kasmet žvyrkeliai žiemos pabaigoje bei ankstyvą pavasarį kelininkams bei gyventojams tampa labai aktualūs. Šiemet jų būklė yra prasta, tačiau nepaisant permainingos žiemos nuo sausio valstybinės reikšmės žvyro dangos keliuose nuolat dirbo AB „Kelių priežiūra“. Bendrovės greideriai per šių metų tris mėnesius profiliuodami žvyrkelius jau nuvažiavo 5 tūkst. kilometrų. Mechanizmai ir šiuo metu nesustodami […]
Šiauliuose po žiemos sezono atnaujinti infrastruktūros plėtros darbai – toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, kuris sujungs miestą kertančius magistralinius kelius, taip pat pradedamos rekonstruoti Lietuvos kariuomenei svarbios Aerouosto ir Lakūnų gatvės. Abu šie valstybei svarbūs vietinės reikšmės kelių projektai iš dalies finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšomis. „Jau antri metai Šiauliuose vykdomi didelės apimties […]
Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose. S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei […]
Rodos dar visai neseniai galėjote tiesiogiai nuskristi į tam tikrą šalį ar miestą, o šiandien tokio skrydžio neberandate. Kodėl vienus maršrutus keičia kiti ir kas priverčia oro bendroves nutraukti arba laikinai sustabdyti skrydžius? Atsakymus į šiuos klausimus pateikė Lietuvos oro uostų (LTOU) maršrutų plėtros vadovas Tomas Zitikis. „Oro bendrovės visuomet atsižvelgia į keleivių paklausą, orlaivių […]