Stabdoma registracija į „Moterų ralį“

1

Stabdoma registracija į „Moterų ralį“

Iki „Moterų ralio“ likus daugiau nei savaitei, organizatoriai stabdo ekipažų registraciją. Šiemet į ralį užsiregistravo 20 procentų daugiau ekipažų negu pernai. Daugiau nei trečdalis ekipažų „Moterų ralyje“ dalyvaus pirmą kartą.

„Maksimaliai ilgai laikėme registracijos kanalą atidarytą, kad tik kuo daugiau norinčių  moterų ir merginų galėtų sudalyvauti pramoginiame ralio renginyje. Pasiekėme planuotą dalyvių skaičių, todėl stabdome registraciją viena diena anksčiau, nei buvo numatyta“, – sako ralį organizuojančios „Idėjų grupė“ direktorė Neringa Simson.

Anot Neringos, pernai metais ralyje važiavo 320 ekipažų, šiemet jų yra daugiau nei 380. Palyginti su praėjusiais metais, šiemet bus ir daugiau dalyvaujančių moterų. Tačiau tikslų jų skaičių bus galima sužinoti ralio dieną, kai dalyvės startuos.

„Turime daug daugiau dalyvių negu pernai, tad tikimės naujo Lietuvos rekordo. Tokį didelį ekipažų skaičių galėjome priimti į renginį dėl to, kad padarėme pakeitimų valdant ekipažų srautą. Šiemet bus du „kanalai“, kuriais startuos ekipažai, todėl bus ir dvi kelio knygos“, – teigia N. Simson.

Kaip ir kasmet, taip ir šiemet „Moterų ralio“ dalyvėms yra paruoštas visiškai naujas apie 320 kilometrų maršrutas. Šį kelią moterys turi nuvažiuoti per daugiau kaip 7 valandas. Ekipažai net tik važiuos vadovaudamiesi kelio knyga, bet ir turės įveikti greičio rungtis bei pramogines užduotis.

„Norime, kad merginos nepervargtų, todėl skyrėme apie pusantros valandos pertrauką. „Moterų ralio“ ekipažų poilsio miestu bus Birštonas. Čia bus įvairių rungčių ir papildomų pramogų, o kartu poilsio ir maisto pertraukėlė. Jau nebe paslaptis, kad moterys užsuks ir į Lietuvos liaudies buities muziejų Rumšiškėse“, – sako Neringa Simson.

Ekipažai varžysis dešimtyje įskaitų: „Mazda“ taurės“, „Pradedančiojo vairuotojo“, „Pirmą kartą dalyvaujančio renginyje“, „Istorinių automobilių“, „Dviejų narių ekipažų“ ir kt. Kadangi ralis švenčia penkerių metų gimtadienį, „Penkmečio įskaita“ skirta jau penktą kartą ralyje važiuojančioms dalyvėms.

Bus ir daugiau įvairių nominacijų. Laikantis tradicijos, bus išrinktas ir stilingiausias ekipažas. Šiemet merginų aprangą vertins mados žurnalo „L‘Officiel Lithuania“ komanda.

„Moterų ralio“ startas numatytas balandžio mėn. 27 d. prekybos ir pramogų centre „Akropolis“.

Daugiau informacijos apie ralio startą, ekipažų paradą ir sutiktuves, Vilniaus slalomo taurės varžybas, šventę „Active Fest Vilnius“ organizatoriai pateiks spaudos konferencijoje.

„Moterų ralio“ spaudos konferencija vyks balandžio 26 d. 11 val. Vilniaus pramogų centre „Akropolis“ įsikūrusiame knygyne „Pegasas“ (II aukšte).

KVIEČIAME ŽURNALISTUS!

Apie „Moterų ralį“

Nuotaikingas automobilių sporto renginys „Moterų ralis“ Lietuvoje organizuojamas nuo 2015 metų. Tai analogo Lietuvoje neturintis masiškiausias renginys „ant ratų“, skirtas tik moterims. Vos gimęs „Moterų ralis“ sulaukė gausaus dalyvių skaičiaus ir tapo vienu laukiamiausių aktyvių moterų laisvalaikio renginiu.

„Moterų ralio“ vienas tikslų – vairavimo kultūros ir saugumo kelyje didinimas. Ralio varžybos vyksta pagal Kelių eismo taisykles, čia svarbiausia skubėti lėtai. Kelių šimtų kilometrų trasoje ralio dalyvių laukia lankytini objektai, nuotaikingos užduotys bei specialios vairavimo rungtys. Dalyvaudamos varžybose moterys įgauna daugiau vairavimo, orientavimosi kelyje patirties.

2018 metais užfiksuotas Lietuvos rekordas – „Masiškiausias moterų automobilių sporto renginys“ (320 ekipažų, kuriuos sudarė 1 250 moterų).

Daugiau informacijos apie renginį ir registraciją galima rasti svetainėje www.moteruralis.lt bei socialinio tinklo Facebook paskyroje „Moterų ralis“.

Pranešimą paskelbė: Rūta Trainytė, UAB „Report LT“

Kiti skelbimai:
 
AUDIMAS Trumpa tampri marginta suknelė 20FL-012 Water Printed XL
 
AUDIMAS Ilgi daugiafunk.paplūdimio šortai 2011-518 Dutch Blue 56
 
AUDIMAS Parka su pašiltinimu THERMORE 2011-407 India Ink L
 
Nike 22-97-15-7 Black 15 42,5
 
AUDIMAS Atsegamas džemp. medv. vidumi 20LT-406 Black XL

Rekomenduojame

Lietuvos gyvenviečių gatvėse ir keliuose planuojami intensyvūs asfaltavimo darbai

Lietuvos gyvenviečių gatvėse ir keliuose planuojami intensyvūs asfaltavimo darbai

Beveik 40 šalies savivaldybių sulauks lėšų, už kurias šiemet bus asfaltuojami gyvenvietėse esantys bei gyvenvietes jungiantys keliai su žvyro danga. Gyvenviečių kelių infrastruktūrai gerinti susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu skirta daugiau nei 27 mln. eurų.  „Mūsų šalies miestuose ir gyvenvietėse vis dar yra nemažai neišasfaltuotų gatvių bei gyvenvietes jungiančių žvyrkelių – dalis jų jau netrukus […]

„Goodyear Blimp“ dirižablis sugrįžta į Europą

„Goodyear Blimp“ dirižablis sugrįžta į Europą

Į Europos padangę sugrįžta legenda – po beveik dešimties metų pertraukos į dangų vėl pakyla „Goodyear Blimp“ dirižablis. Tai yra viena paskutinių kompanijos investicijų, skirta stiprinti įmonės žinomumą ir verslo iniciatyvas Europoje. Daugiausiai dėmesio pastaruoju metu buvo skirta Europos rinkos produktų asortimento atnaujinimui, kurių ne vienas sulaukė apdovanojimų, taip pat su naujų partnerių augimu susietai […]

„Volkswagen“ ir „Audi“ automobilius jau galima įsigyti internetu

„Volkswagen“ ir „Audi“ automobilius jau galima įsigyti internetu

„Volkswagen“ ir „Audi“ atstovai Lietuvoje atvėrė elektronines parduotuves, kuriose vairuotojai galės išsirinkti ir gauti automobilį neišeidami iš namų. Naujai atidarytų el. parduotuvių lankytojai jau dabar gali ne tik apžiūrėti naujausius automobilių modelius ir susipažinti su jų techninėmis specifikacijomis, bet ir gauti ekspertinę konsultaciją, užsiregistruoti bandomajam važiavimui ar užsisakyti tokias papildomas paslaugas kaip automobilio registracija ar […]

Seimo nario Kęstučio Masiulio pranešimas: parlamentaras prašo neprivatizuoti Lietuvos aerodromų

Seimo nario Kęstučio Masiulio pranešimas: parlamentaras prašo neprivatizuoti Lietuvos aerodromų

2020 m. gegužės 27 d. pranešimas žiniasklaidai Seimo narys Kęstutis Masiulis kreipėsi į Švietimo, mokslo ir sporto ministeriją, ragindamas sustabdyti aerodromų naikinimą ir pristatyti visuomenei jų plėtros strategiją. „Nuo pat 1990 m. Lietuva neturi jokios rimtos strategijos, ką daryti su aerodromais. Turtas parceliuojamas, neprižiūrimas ir nykstantis. Aerodromai iki šiol gyvuoja tik entuziastų dėka. Valstybinės institucijos […]