Spalį Lietuvos oro uostuose mažėjo keleivių srautai, augo krovinių apimtys

1

Spalį Lietuvos oro uostuose mažėjo keleivių srautai, augo krovinių apimtys

Pandemijos iššūkiai ir toliau neigiamai koreguoja Lietuvos oro uostų aviacinius rodiklius. Apibendrinus spalio mėnesio rezultatus, matoma, kad keleivių srautai traukiasi – praėjusį mėnesį jie buvo daugiau kaip 20 proc. mažesni nei rugsėjį. Kiek daugiau optimizmo teikia krovinių gabenimas ir augančios šios srities apimtys.

Spalio mėnesį visi trys šalies oro vartai bendrai aptarnavo kiek daugiau nei 77 tūkst. keleivių. Tradiciškai didžiausia keliautojų dalis fiksuojama Vilniaus oro uoste (53 tūkst.), toliau rikiuojasi Kauno oro uostas (17 tūkst.) ir Palangos oro uostas (6,6 tūkst.). Palyginimui, rugsėjo mėnesį, kuris taip pat pasižymėjo smuktelėjusiu keleivių srautu, bendrai buvo aptarnauta per 100 tūkst. keleivių.

Spalį šalies oro uostuose įvyko 2256 skrydžiai arba 23,7 proc. mažiau nei rugsėjį. Pastarąjį mėnesį tolydžio mažėjo ir siūlomų tiesioginių krypčių skaičius – viso jų spalį buvo 59, kai rugsėjį šalies oro vartai dar siūlė 68.

Pasak Lietuvos oro uostų aviacinių paslaugų skyriaus vadovo Aurimo Stikliūno, vis labiau mažėjantį keleivių ir skrydžių skaičių lemia nuolat kintantys keliavimo ribojimai.

„Tenka pripažinti, kad didžiausiu aviacijos iššūkiu tampa reguliariai kintančios keliavimo taisyklės. Žmonės negali planuotis išvykų – kiekviena potenciali galimybė skristi kaskart pakimba ant plauko. O kad noras keliauti niekur nedingęs, įrodo skaičiai. Juk išbraukus atitinkamas valstybes iš paveiktų šalių sąrašų, orlaivių užpildymas šokteli dvigubai“, – teigia A. Stikliūnas.

Anot A.Stikliūno, panaši situacija yra ir kalbant apie oro bendrovių skrydžių planus šių metų pabaigai – planavimas vyksta kelioms savaitėms nuo esamos datos būtent dėl nuolat kintančių šalių apribojimų.

Auga krovinių srautai

Nors keleivinė aviacija pastaruoju metu išgyvena itin įtemptą laiką, Lietuvos oro uostų duomenimis, kur kas geresnė situacija stebima, krovinių gabenimo oru srityje.

Teigiama, jog pastaraisiais mėnesiais aptarnautų krovinių skaičius stabiliai didėja. Rugpjūtį bendrai Lietuvos oro uostuose fiksuota 1504 tonų pergabentų krovinių, rugsėjį – 1704 tonų, o spalį –  1708 tonų. Daugiausiai krovinių spalį pervežta Vilniaus oro uoste (1299 tonos), Kaune – 409 tonos. Pastarieji mėnesiai, lyginant juos su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, yra apie dešimtadaliu aktyvesni.

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2019 m. jie aptarnavo 6,5 mln. keleivių ir 62 tūkst. skrydžių.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Multi – Assorted 40
 
Meu Cacho Meu Crush Conditioner Kondicionierius garbanotiems plaukams, 400ml
 
Camper Courb K100531 Grey 45
 
AUDIMAS Švelnūs modalo šortai 2111-249 High Rise Melange S
 
AUDIMAS Prigludusio sil. tamprūs džinsai 2011-142 Phantom W27/L30

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]