Sostų karuose „Mustang“ nepralaimi: ketvirtus metus iš eilės – geriausiai parduodamas sportinis automobilis pasaulyje

1

Sostų karuose „Mustang“ nepralaimi: ketvirtus metus iš eilės – geriausiai parduodamas sportinis automobilis pasaulyje

Kelnas, Vokietija, gegužės 8 d. „Ford Mustang“, šiemet minintis 55-erių metų sukaktį, tebėra populiariausias sportinis automobilis pasaulyje. „IHS Markit“ duomenimis, praėjusiais metais buvo parduoti 113 066 „mustangai“, ir šis legendinis modelis ketvirtus metus iš eilės tapo geriausiai pasaulyje parduodamu sportiniu automobiliu (žinoma, kalbama apie klasikinį sportinį automobilį –  kupė tipo kėbulu). 

„Ford Mustang“, nuo Australijos iki Peru šuoliuojantis pirmosiose pozicijose, jau ketverius metus neužleidžia lyderio pozicijų ir Jungtinių Valstijų sportinių automobilių rinkoje, kur pernai parduoti 75 842 „mustangai“.

Europoje 2019 m. pirmąjį ketvirtį parduota 2300 „Ford Mustang“ – 27 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. 

„Mustang“, gimęs prieš 55 metus, netelpa į jokius rėmus. Nėra geresnės iliustracijos laisvei ir vairavimo džiaugsmui kaip „Mustang“. Tai – legenda. V formos aštuonių cilindrų variklio riaumojimas gražią pavasario dieną – kažkas nepakartojamo, taigi nieko nuostabaus, kad tai – populiariausias sportinis kupė pasaulyje“, – sakė Jimas Farley, „Ford“ pasaulinės rinkos prezidentas. 

Gamintojo pardavimų duomenimis, 2018-aisiais „Mustang“ buvo parduodamas 146 pasaulio šalyse. Iš viso nuo 2015 m. visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 500 tūkst. šeštosios kartos „mustangų“, įskaitant daugiau nei 45 tūkst. Europoje parduotų automobilių. 

Rinkai pasiūlius dar ir naują modifikaciją –  „Mustang Bullitt“  – „Ford Mustang“ užimama pasaulinio sportinių automobilių segmento dalis pernai ūgtelėjo puse procentinio punkto iki 15,4 proc.  „Mustang Bullitt“ yra prieš 50 metų sukurto filmo „Bullitt“ pagrindinio veikėjo – patobulinto  „Mustang“  – šiuolaikinė interpretacija. Ribotos serijos „Mustang Bullitt“ gavo iki 475 AG pastiprintą klasikinį 5 litrų darbinio tūrio V8 variklį, mechaninę pavarų dėžę, išmanią pakabą ir nedidelį rinkinį skoningų išorės detalių, kurios išskiria „Bullitt“ iš kitų „mustangų“. Lietuvoje užsakyti 2 „Mustang Bullitt“. 

Dar daugiau adrenalino „Mustang“ fanų laukia kitąmet, kai rinkoje turėtų pasirodyti „Ford Mustang Shelby GT500“. Tai bus tikras „Mustang“ karūnos brangakmenis – daugiau nei 700 AG, 5,2 litro darbinio tūrio variklis, papildomi aerodinaminiai komponentai ir unikali aušinimo sistema. Trumpai tariant – laukite greičiausio įprastais keliais važiuoti pritaikyto „Mustang“ istorijoje.  

Apie „Ford Motor“

„Ford Motor Company“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis, įsikūręs Dyrborno mieste Mičigano valstijoje, JAV. „Ford“ gamina ir parduoda automobilius 6 kontinentuose. Koncerne dirba 166 tūkst. žmonių, veikia 70 gamyklų. Koncernas gamina „Ford“ ir „Lincoln“ automobilius. Finansines paslaugas klientams teikia „Ford Motor Credit Company“. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.fordmotorcompany.com.

Apie „Inchcape“

Jau dešimt metų Lietuvoje veikianti bendrovė „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė šalyje. Lietuvoje ji yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Ford“ atstovas. Be „Ford“ bendrovė atstovauja „Jaguar“ bei „Land Rover“, „Hyundai“, „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

„Inchcape“ – viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių. 170 metų sėkmingai veikianti 29 pasaulio valstybėse, bendrovė verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. Tarptautinėje rinkoje bendrovė atstovauja net 30 automobilių gamintojų. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 16 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

Daugiau informacijos:                         

Renaldas Gineika

„Inchcape Motors“ generalinis direktorius

Tel. +370 5 216 8226

vilnius@inchcape.lt

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5
Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Lietuvoje augant dviratininkų skaičiui vis aktualesni tampa ir jų saugumo kelyje klausimai. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad viena didžiausių problemų išlieka dviratininkų matomumas kelyje – ypač tamsiuoju paros metu. Net 82 proc. atliktos apklausos respondentų pavojingiausia su dviratininkais susijusia situacija kelyje įvardijo važiavimą dviračiu tamsiu paros metu be žibintų ar šviesą […]

  Straipsniai »

„airBaltic“ per pirmąjį 2019-ųjų pusmetį aptarnavo 20 proc. daugiau klientų

Per pirmąjį 2019 metų pusmetį oro linijų bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau nei 240 000 keleivių, keliaujančių į Lietuvą ir iš jos. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, oro linijos pervežė 20 proc. daugiau keleivių iš Lietuvos į Europos šalis, Skandinaviją, Rusiją, NVS šalis ir Vidurio Rytus. „Ateityje ir toliau planuojame didinti tiesioginių skrydžių skaičių iš visų […]

  Straipsniai »

Derėtis galima

Emocijos ar taisyklės. Kaip priimami sprendimai sektoriuje B2B? Ar gali pirkimai konkurso būdu apsaugoti nuo emocijų ir laikantis taisyklių padėti pasirinkti logistikos partnerį? Apie tai kalbamės su Aleksandru Kovalčuku, „AsstrA-Associated Traffic“ AG Konkursų valdymo skyriaus vadovu. – Aleksandrai, ar kompanija „AsstrA“ taiko konkursinės prekybos procedūras? Konkursiniai Klientai užtikrina beveik pusę „AsstrA“ pardavimų apimties, todėl dalyvavimas […]

  Straipsniai »
Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Jau kelintą vasarą Lietuvoje neatslūgsta festivalių populiarumo banga – vieni plečiasi, kiti startuoja naujuose vietose. Festivaliams masiškėjant atsiranda ir susisiekimo, automobilių parkavimo problemos.  Apie galimybes keliauti į muzikinius festivalius pasakoja vežėjų atstovai.  “Yra daug skirtingų keliavimo būdų į festivalį – automobiliu, traukiniu, autobusu, kartais net ir dviračiais keliauja žmonės. Mes kasmet ieškome vis įvairesnių keliavimo […]

  Straipsniai »