Solidžiai prie pensijos prisiduriantis pavežėjas: „jau ir anūkas sako, kad bus vairuotoju“

1

Solidžiai prie pensijos prisiduriantis pavežėjas: „jau ir anūkas sako, kad bus vairuotoju“

„Tapti pavežėju buvo pats geriausias mano sprendimas“, – sako pensininkas Valentin Paniuchin. 66 metų vilnietis puikiai pažįsta ne tik sostinės gatves, bet ir miestiečių įpročius. „Bolt“ pavežėjas savo profesinių paslapčių neišduoda, bet džiaugiasi, kad ilgametė vairavimo patirtis padeda ne vien solidžiai prisidurti prie pensijos – savarankiška veikla leidžia skirti pakankamai laiko mylimiems anūkams.

Pajamos per mėnesį viršija ir 3 tūkst. eurų

Šiuo metu su „Bolt“ platforma keleivius vežantis 66 metų V. Paniuchin 20 metų dirbo gamykloje, vėliau – dešimtmetį automobilių pardavimo versle. Prieš pensiją vyras ėmė dirbti vairuotoju taksi įmonėje, kur keleivius jis vežiojo penkerius metus. Įmonei bankrutavus vyras pasirinko savarankiškai vežti keleivius per „Bolt“ platformą.

„Vairavimo teises turiu keturiasdešimt metų, trisdešimt metų dirbau įvairius darbus ir bent jau kol kas tai yra geriausias mano darbas“, – džiaugiasi pensininkas. Per karantiną, prieš 8 mėnesius pavėžėjimo veiklą pradėjęs V. Paniuchin sako nė nesitikėjęs, kad savarankiškai veždamas keleivius, galės tiek užsidirbti. Štai gegužę, veikla užsiimant pilną darbo dieną, jo pajamos viršijo 3,3 tūkst. eurų.

„Aišku, yra išlaidų automobiliui, komisinis mokestis, mokesčiai valstybei, bet vis tiek lieka tikrai nemažai ir už tai galiu ne tik gyventi, bet ir pinigų duoti anūkams. Be to, gaunu pensiją. Prieš ją dirbant taksistu, turėjau skolų, nes įmonėje buvo košmaras, nuolat reikėdavo prašyti savo uždirbtų pinigų. Dabar jokių skolų neturiu ir žmona sako, kodėl iš karto neišėjau į „Bolt“ – būtume turtuoliai. Tai aš labai patenkintas“, – atvirauja pavežėjas. 

Ne vienus metus žmones vežantis V. Paniuchin sako, kad solidžiai prisidurti prie pensijos padeda ilgametė praktika ir žmonių įpročių išmanymas. „Nuolat turiu užsakymų, niekada nereikia stovėti ir jų laukti. Aš žinau, kuriomis valandomis kur turiu būti ir kur link judės žmonės. Bet čia jau subtilybės, mano profesinės paslaptys ir gal jų nereikia išduoti“, – šypsosi V. Paniuchin.

Didžiausias privalumas – laisvė

Pensininkas džiaugiasi, kad dabartinė veikla jam leidžia ne tik solidžiai užsidirbti bei oriai gyventi, bet ir suteikia galimybę savarankiškai planuoti savo dienotvarkę.

„Dabar turiu laiko sau ir anūkams, nes dirbu kaip ir kada noriu, atostogauju irgi kada noriu, nereikia prie nieko taikytis. Įprastai dirbu savaitgaliais, bet mėgstu leisti laiką su anūkais, su jais pažaisti. Kai jie atvažiuoja, pasidarau laisvą dieną. Turiu tris anūkes ir vieną anūką, tai anūkė atsisėda man ant kelių, sako irgi nori pavairuoti, o anūkas jau sako, kad irgi bus vairuotojas, kaip aš“, – juokiasi pensininkas.

Pavežėjas neslepia, kad vežant keleivius situacijų pasitaiko įvairių, pavyzdžiui, kai po vakarėlio namo vykstantį žmogų tenka nuvesti iki pat namų durų. Vis dėlto, kartais pasitaikančius sunkumus atperka didžioji dalis malonių keleivių. „Vairuotoju dirbti man labai patinka dėl to, nes yra su juo pakalbėti, kartu važiuoja skirtingi, įdomūs žmonės. „Bolt“ tikrai geri klientai ir į darbą einu su dideliu malonumu“, – sako vyras.

Vilnietis ne tik pats džiaugiasi sėkmingai vystoma pavėžėjo veikla – kitiems pensininkams bei savo bičiuliams taip pat pataria prisijungti prie savarankiško darbo. „Kaimynas papasakojo, kad atsibodo vairuoti vilkiką, nes tai tikrai sunkus darbas. Jis manęs paklausė, kaip tapti pavežėju, viską jam paaiškinau, kokių dokumentų reikia ir dabar jis džiaugiasi šia veikla. Taip pat ne vienas buvęs kolega iš taksi vairuotojo perėjo į pavėžėjimą, kartu ir viena moteris, kuri gali dirbti tik naktį. Visi patenkinti, dabar dėkoja, kad paskatinau su „Bolt“ važiuoti“, – pasakoja dalintis patirtimi mėgstantis ir pensija besimėgaujantis V. Paniuchin. 

Apie „Bolt“ 

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto į namus ir siuntų pristatymas. „Bolt“  paslaugomis  šiuo metu naudojasi daugiau nei 50 mln. klientų 40 šalių Europoje ir Afrikoje. Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką, tad kiekviena kelionė su „Bolt“ – draugiška aplinkai. Elektrinių paspirtukų nuomos paslaugas „Bolt“ teikia dešimtyje Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Tauragėje ir Trakuose.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Susisiekimo ministerija siūlo jau nuo ateinančių metų keliams finansuoti taikyti naują, aiškesniais kriterijais ir ilgalaikiu planavimu pagrįstą finansavimo sistemą. Tai numatyta Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų administravimo sistemos pertvarkoje, kuriai jau pritarė Vyriausybė ir šiandien ji teikiama svarstyti Seimui.   Lietuva užimą antrą vietą Europos Sąjungoje pagal bendrą kelių ilgį, tenkantį vienam gyventojui. […]

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

Aviacija yra viena nedaugelio industrijų, gebančių sužavėti bei sudominti kone kiekvieną. Tikriausiai todėl daugybė talentingų įvairių sričių specialistų savo karjerą susieja būtent su šia sritimi. Daugiau nei 30 metų aviacijos srityje dirbantis Kjell Mathisen, antžeminių paslaugų teikėjo „Aviator“ korporatyvinių mokymų vadovas, tuo įsitikino ne kartą. Aviacijos įmonių grupei „Avia Solutions Group“ priklausančioje įmonėje dirbantis patyręs […]

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Jau ateinančiais metais rengiamasi pradėti reguliarius skrydžius tarp Lietuvos ir Kazachstano – tai numatyta abiejų šalių ketinimų protokole, kuris buvo pasirašytas spalio 12 d. Kazachstano sostinėje Nur Sultane Lietuvos delegacijos vizito metu. Tiesioginiai skrydžiai numatomi maršrutais Vilnius–Nur Sultanas–Vilnius ir Vilnius–Almata–Vilnius. „Dėliojant ir pildant skrydžių žemėlapį iš Lietuvos, Kazachstanas dėl jo ekonominių ryšių su Lietuva yra […]