Skrydžių saugai užtikrinti Vilniaus oro uosto rekonstrukcija būtina

Skrydžių saugai užtikrinti Vilniaus oro uosto rekonstrukcija būtina

Liepos 14 d. pradedama Vilniaus oro uosto lėktuvų kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija – būtina. Iš esmės sutvarkyti šią infrastruktūrą svarbu siekiant užtikrinti skrydžių saugą ir sostinės oro uosto, kaip pagrindinių šalies oro vartų, veiklos tęstinumą.
„Tako rekonstrukcija, deja, bet neišvengiama. Ankstesnės valdžios stūmė nuo savęs šį sudėtingą ir nepopuliarų sprendimą, nors jau 2014 metais buvo žinoma, kad taką būtina rekonstruoti. Delsti nebegalime – rizikos kaina yra žmonių saugumas. Tad nediskutuotina, ar reikia rekonstrukcijos. Pasirinkimas buvo vienas – visiškai uždaryti Vilniaus oro uostą, nepaliekant kitos galimybės keliautojams, arba kelti skrydžius į Kauną, net ir žinant visus logistinius sunkumus“,  – sakė susisiekimo ministras Rokas Masiulis. 
Paskutinį kartą Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas iš dalies buvo rekonstruotas 2003-aisiais. Dar 2014 m. atlikti laboratoriniai šio tako tyrimai parodė, kad blogėjanti jo būklė ir yrantys dangos produktai gali kelti riziką aviacinei saugai. Rekonstruoti kilimo ir tūpimo taką Vilniaus oro uostas buvo pasirengęs jau 2016 m., planuojami darbai buvo suplanuoti įmonės strateginiuose planuose, tačiau sudėtingam sprendimui tuo metu pritrūko politinės valios.
Rekonstrukcijos metu bus sustiprintas kilimo ir tūpimo tako pagrindas, keičiama tako danga ir įdiegta moderni signalinių žiburių sistema. Kartu rekonstrukcijos metu bus modernizuota lietaus vandens surinkimo sistema.
Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas – užtikrinti tolesnį kilimo ir tūpimo tako naudojimą, atitinkant skrydžių saugos ir aviacijos saugumo reikalavimus, ir išvengti skrydžių ribojimų. Siekiama tobulinti Vilniaus oro uosto ir oro eismo paslaugų teikimo infrastruktūrą, didinti jos pajėgumą. Šiemet atlikus rekonstrukciją Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas be didelių papildomų investicijų galės būti naudojamas ateinančius 25 metus.

Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
Evelatus Apple iPhone 4/4s
 
Rašalas Epson T2633 XL magenta Claria | 9,7 ml | XP-600/700/800
 
Evelatus Apple iPhone 8/7 Silicone Case Midnight Blue
 
Evelatus Samsung A40 Gradient Glass Case 2 Bubble Gum
 
Mocco 3D Silicone Back Case For Mobile Phone Giraffe Samsung A510F Galaxy A5 (2016) Black
Atmintinė keliaujantiems lėktuvu: ką reikėtų žinoti apie Šengeno erdvę?

Atmintinė keliaujantiems lėktuvu: ką reikėtų žinoti apie Šengeno erdvę?

Nors Lietuva Šengeno erdvėje yra daugiau kaip 10 metų, neretam keliautojui, ypač skrendančiam iš oro uosto pirmą kartą, kyla klausimų apie keliones Šengeno ir ne Šengeno erdvėse. Lietuvos aviacijos ekspertai aiškina apie šių erdvių ypatumus ir pataria, į ką reikėtų atkreipti dėmesį, kad kelionė praeitų sklandžiai ir nekeltų jokių rūpesčių. Oro uostuose – dvi atskiros […]

  Straipsniai »
Lietuvoje pradedama pažangių antrosios kartos biodegalų gamyba

Lietuvoje pradedama pažangių antrosios kartos biodegalų gamyba

Pasvalyje įsikūrusi bioetanolio ir biodujų gamybos bendrovė „Kurana“ pirmoji įmonė Baltijos šalyse iš pradėjo gaminti antrosios kartos degalus. Iki šiol „Kurana“ iš grūdų gamino tik pirmosios kartos bioetanolį, įmaišomą į benziną. Pradėti antrosios kartos bioetanolio gamybą paskatino Lietuvos įsipareigojimas didinti atsinaujinančių išteklių dalį transporto sektoriuje bei pareiga pasiūlyti dar mažiau taršius degalus. Per metus planuoja […]

  Straipsniai »
Studentų artimieji perspėjami atidžiau patikrinti automobilių draudimo sutartis

Studentų artimieji perspėjami atidžiau patikrinti automobilių draudimo sutartis

Į didžiuosius miestus suplūdę studentai netrukus apsipras su kasdieniais maršrutais, o draudikai prognozuoja, kad kaip ir kasmet spalį jie įsidrąsins persėsti į savo automobilius. Todėl jauniausios amžiaus grupės vairuotojų eismo įvykių suvestinėse kitą mėnesį turėtų padaugėti. Savo ruožtu jaunuolių artimieji perspėjami net ir iš geros valios nebandyti gudrauti su civilinės transporto atsakomybės polisais ir prieš […]

  Straipsniai »
„M.M.M. projektai“ baigė rekonstruoti Geležinio Vilko gatvės atkarpą – indėlis į miesto infrastruktūrą siekia 2 mln. eurų

„M.M.M. projektai“ baigė rekonstruoti Geležinio Vilko gatvės atkarpą – indėlis į miesto infrastruktūrą siekia 2 mln. eurų

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „M.M.M. projektai“ pabaigė beveik 2 mln. eurų vertės Vilniaus Geležinio Vilko gatvės atkarpos rekonstrukciją. Šia investicija į infrastruktūrą siekiama pagerinti bendrovės plėtojamo biurų komplekso „S7“ poveikį aplinkai – rekonstrukcija padidins Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių pralaidumą, o tai mažins automobilių spūstis bei aplinkos taršą. 720 metrų ilgio Geležinio Vilko gatvės atkarpa […]

  Straipsniai »