„Siemens“ pristatė naujos kartos traukinius „Velaro Novo“, galinčius važiuoti 360 km/val. greičiu

1

„Siemens“ pristatė naujos kartos traukinius „Velaro Novo“, galinčius važiuoti 360 km/val. greičiu

„Siemens“ pademonstravo savo naujos kartos greitųjų traukinių „Velaro Novo“ koncepciją, pagal kurią kuriami traukiniai galės išvystyti iki 360 km/val. siekiantį greitį, tuo pačiu metu suvartodami trečdaliu mažiau energijos. Naujoji „Siemens“ traukinių koncepcija bus oficialiai pristatyta rudenį Berlyne vyksiančioje parodoje „InnoTrans 2018“, o gabenti pirmuosius keleivius jie turėtų pradėti 2023-aisiais.

„Siemens“ greitųjų traukinių „Velaro Novo“ galia sieks 8 MW, jie galės palaikyti nuo 250 km/val. iki 360 km/val. siekiantį greitį. Apskaičiuota, kad važiuodamas 300 km/val. greičiu naujasis „Velaro Novo“ traukinys, palyginti su dabartinės kartos „Velaro“ modeliu, sunaudos iki 30 proc. mažiau energijos. Eksploatuojant šį traukinį dėl mažesnių energijos sąnaudų per metus į atmosferą išmetamas anglies dvideginio kiekis galėtų sumažinti maždaug 1,4 tūkst. tonų.

Mažesnes energijos sąnaudas naujajam „Siemens“ traukiniui leidžia pasiekti 15 proc. lengvesnė vagonų konstrukcija, taip pat pagerintos aerodinaminės traukinio ypatybės – geriau nuo išorinio oro srauto apsaugota važiuoklė, stogo įranga ir pantografo laikymo vieta.

Kuriant naująjį traukinį atsižvelgta ir į keleivių poreikius – erdvė vagonuose išaugusi apie 10 proc., taip pat 11 mm padidėjęs atstumas tarp sėdynių eilių, kuris siekia 535 mm. Visa tai pasiekta geriau integravus techninę traukinio įrangą į vagonų lubas ir panaudojus pakabinamas įrangos spinteles.

Be to, naujos kartos „Velaro Novo“ vagonai yra paremti tuščiavidurės erdvės koncepcija, o vagonų viduje nėra jokių nuolatinių konstrukcijų. Todėl būsimi šių traukinių operatoriai galės juos lengviau pritaikyti savo poreikiams, įrengti pageidaujamą salono interjerą, paprasčiau jį atnaujinti ir aprūpinti ateities technologijomis.

Traukinyje naudojami įvairūs jutikliai ir kitos skaitmeninės technologijos, skirtos traukinio parametrų stebėjimui, padės sumažinti traukinio priežiūros sąnaudas apie 30 procentų.   

„Siemens“ jau pradėjo atskirų naujojo traukinio elementų bandymus – nuo šių metų balandžio keli „Velaro Novo“ vagonai išbandomi Vokietijoje, integravus juos į ankstesnės kartos „Velaro“ traukinio sąstatą.

„Siemens Velaro“ traukiniai įvairiais maršrutais pradėjo kursuoti nuo 2000-ųjų, jie naudojami tokiose šalyse kaip Vokietija, Olandija, Belgija, Šveicarija, Ispanija, Prancūzija, Kinija, Rusija, Jungtinė Karalystė ir Turkija. Per vieną dieną „Velaro“ traukiniai įveikia  daugiau kaip 1 mln. kilometrų. „Velaro Novo“ koncepciją „Siemens“ pradėjo kurti 2013 metais.

Pranešimą paskelbė: Andrius Matuliauskas, Integrity PR

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Black 014 38
 
Converse Chuck Taylor All Star Hi White/White 36,5
 
Camper Imar Copa K200929 White Natural 36
 
Vagabond Anni 4937-001 Black 37
 
Crocs™ Funlab Unicorn Charm Sandal Kids Lavender 28

Rekomenduojame

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) vėluoja atlikti numatytus darbus ir tinkamai nesprendžia kilusių problemų, kurios kasmet kartojasi – parodė Susisiekimo ministerijos atliktas LAKD vidaus auditas.  Vidaus audito metu buvo vertintas LAKD 2016–2019 m. projektų, finansuojamų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų ir 2014–2020 m. Europos Sąjungos (ES) struktūrinės paramos fondų lėšų, vykdymo efektyvumas, […]

Į rekreacines bei kurortines vietoves važiuosime geresniais keliais

Į rekreacines bei kurortines vietoves važiuosime geresniais keliais

Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu papildomai skirta 9,3 mln. eurų kelių, vedančių į lankytinas ir rekreacines vietoves remontui. Šios investicijos suteikiamos iš Vyriausybės skirtų 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės kelių infrastruktūrai gerinti.  „Netrukus bus remontuojama ir restauruojama dar daugiau kelių, vedančių į mūsų šalies lankytinas bei kurortines vietoves. Manau, kad turėdami galimybę keliauti […]

Tyrimas: mobiliuoju telefonu vairuodami naudojasi du trečdaliai Lietuvos gyventojų

Tyrimas: mobiliuoju telefonu vairuodami naudojasi du trečdaliai Lietuvos gyventojų

Mobiliuoju telefonu automobilyje naudojasi 65 procentai Lietuvos gyventojų. Beveik pusė – 43 proc. – jų išmanųjį telefoną pasitelkia navigacijai, įjungdami populiariausias kelionių programėles, 34 proc. – skambina ir kalbasi naudodamiesi laisvų rankų įranga, 12 proc. klausosi mėgstamos muzikos. Tačiau net dešimtadalis prisipažįsta vairuodami skambinantys telefonu be laisvųjų rankų įrangos, o dar 10 proc. jų naršo […]

„Volkswagen“ leido žvilgtelėti į naująjį „Arteon“: virtuali pasaulinė premjera įvyks birželio 24-ąją

„Volkswagen“ leido žvilgtelėti į naująjį „Arteon“: virtuali pasaulinė premjera įvyks birželio 24-ąją

Dinamiškasis keturių durų „fastback“ bus ne tik atnaujintas, bet ir siūlomas nauju „shooting brake“ kėbulu Naujomis jėgainėmis, išmaniomis komforto ir vairuotojo pagalbos sistemomis iš esmės atnaujinta modelių gama „Volkswagen“ jau pristatė pirmuosius naujojo „Arteon“ vaizdus. Kartu su iki šiol gamintu „Gran Turismo“ modeliu pasirodys ir naujasis „Shooting Brake“ variantas. „Naujasis „Arteon Shooting Brake“ leido mums […]