„Siemens“ pristatė naujos kartos traukinius „Velaro Novo“, galinčius važiuoti 360 km/val. greičiu

1

„Siemens“ pristatė naujos kartos traukinius „Velaro Novo“, galinčius važiuoti 360 km/val. greičiu

„Siemens“ pademonstravo savo naujos kartos greitųjų traukinių „Velaro Novo“ koncepciją, pagal kurią kuriami traukiniai galės išvystyti iki 360 km/val. siekiantį greitį, tuo pačiu metu suvartodami trečdaliu mažiau energijos. Naujoji „Siemens“ traukinių koncepcija bus oficialiai pristatyta rudenį Berlyne vyksiančioje parodoje „InnoTrans 2018“, o gabenti pirmuosius keleivius jie turėtų pradėti 2023-aisiais.

„Siemens“ greitųjų traukinių „Velaro Novo“ galia sieks 8 MW, jie galės palaikyti nuo 250 km/val. iki 360 km/val. siekiantį greitį. Apskaičiuota, kad važiuodamas 300 km/val. greičiu naujasis „Velaro Novo“ traukinys, palyginti su dabartinės kartos „Velaro“ modeliu, sunaudos iki 30 proc. mažiau energijos. Eksploatuojant šį traukinį dėl mažesnių energijos sąnaudų per metus į atmosferą išmetamas anglies dvideginio kiekis galėtų sumažinti maždaug 1,4 tūkst. tonų.

Mažesnes energijos sąnaudas naujajam „Siemens“ traukiniui leidžia pasiekti 15 proc. lengvesnė vagonų konstrukcija, taip pat pagerintos aerodinaminės traukinio ypatybės – geriau nuo išorinio oro srauto apsaugota važiuoklė, stogo įranga ir pantografo laikymo vieta.

Kuriant naująjį traukinį atsižvelgta ir į keleivių poreikius – erdvė vagonuose išaugusi apie 10 proc., taip pat 11 mm padidėjęs atstumas tarp sėdynių eilių, kuris siekia 535 mm. Visa tai pasiekta geriau integravus techninę traukinio įrangą į vagonų lubas ir panaudojus pakabinamas įrangos spinteles.

Be to, naujos kartos „Velaro Novo“ vagonai yra paremti tuščiavidurės erdvės koncepcija, o vagonų viduje nėra jokių nuolatinių konstrukcijų. Todėl būsimi šių traukinių operatoriai galės juos lengviau pritaikyti savo poreikiams, įrengti pageidaujamą salono interjerą, paprasčiau jį atnaujinti ir aprūpinti ateities technologijomis.

Traukinyje naudojami įvairūs jutikliai ir kitos skaitmeninės technologijos, skirtos traukinio parametrų stebėjimui, padės sumažinti traukinio priežiūros sąnaudas apie 30 procentų.   

„Siemens“ jau pradėjo atskirų naujojo traukinio elementų bandymus – nuo šių metų balandžio keli „Velaro Novo“ vagonai išbandomi Vokietijoje, integravus juos į ankstesnės kartos „Velaro“ traukinio sąstatą.

„Siemens Velaro“ traukiniai įvairiais maršrutais pradėjo kursuoti nuo 2000-ųjų, jie naudojami tokiose šalyse kaip Vokietija, Olandija, Belgija, Šveicarija, Ispanija, Prancūzija, Kinija, Rusija, Jungtinė Karalystė ir Turkija. Per vieną dieną „Velaro“ traukiniai įveikia  daugiau kaip 1 mln. kilometrų. „Velaro Novo“ koncepciją „Siemens“ pradėjo kurti 2013 metais.

Pranešimą paskelbė: Andrius Matuliauskas, Integrity PR

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38

Seimo nario D. Kreivio pranešimas: „Kyla grėsmė Lietuvos pašto ateičiai“

2019 m. lapkričio 13 d. pranešimas žiniasklaidai Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narys Dainius Kreivys kreipėsi į susisiekimo ministrą Jaroslavą Narkevičių, prašydamas skubiai pateikti paaiškinimus dėl Susisiekimo ministerijos ir asmeniškai ministro diskredituojamo vienos didžiausių valstybės valdomų bendrovių, AB Lietuvos paštas, valdymo. „Ministras privalo 5000 Lietuvos pašto darbuotojų, institucijoms ir visai visuomenei labai aiškiai, ir, […]

  Straipsniai »

Seimui pristatytas transporto priemonės pirmos registracijos mokesčio projektas

  Seimui pristatytas Motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymo projektas Nr. XIIIP-4132, kuriuo siūloma nuo kitų metų sausio 1 d. reglamentuoti motorinių transporto priemonių apmokestinimo transporto priemonių pirmos registracijos mokesčiu tvarką. Mokestį mokėtų M1 klasei ar N1 klasei priskirtos motorinės transporto priemonės, pirmą kartą registruojamos Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre valdytojas. Numatoma, kad […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: sklandi Lietuvos pašto veikla bus užtikrinta

Susisiekimo ministerija apgailestauja, kad nepavyko surasti sutarimo su AB Lietuvos paštas valdybos nariais ir dėkoja už jų indėlį į bendrovės veiklą. Atsisakius valdybai tęsti darbą iki šių metų pabaigos, Susisiekimo ministerija skubiai suformuos naują valdybą. Jau inicijuotos procedūros naujų nepriklausomų narių atrankai, siekiant suformuoti nuolatinę bendrovės valdybą, kuri atitiktų EBPO reikalavimus. „Naujoji bendrovės valdyba turės […]

  Straipsniai »

Pasirašyta sutartis dėl ilgalaikės Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategijos rengimo

Susisiekimo ministerijos iniciatyva pradedama rengti Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategija, kuria siekiama numatyti optimalias ilgalaikes šalies transporto sektoriaus plėtros kryptis ir prioritetus. Pagal pasirašytą strategijos rengimo sutartį ją numatoma parengti iki kitų metų liepos mėnesį. „Ilgalaikė susisiekimo strategija suteiks pagrindą kryptingai, gerąja užsienio valstybių praktika pagrįstai tolimesnei Lietuvos transporto sektoriaus plėtrai. Tai leis […]

  Straipsniai »