„Siemens“ pristatė naujos kartos traukinius „Velaro Novo“, galinčius važiuoti 360 km/val. greičiu

„Siemens“ pristatė naujos kartos traukinius „Velaro Novo“, galinčius važiuoti 360 km/val. greičiu

„Siemens“ pademonstravo savo naujos kartos greitųjų traukinių „Velaro Novo“ koncepciją, pagal kurią kuriami traukiniai galės išvystyti iki 360 km/val. siekiantį greitį, tuo pačiu metu suvartodami trečdaliu mažiau energijos. Naujoji „Siemens“ traukinių koncepcija bus oficialiai pristatyta rudenį Berlyne vyksiančioje parodoje „InnoTrans 2018“, o gabenti pirmuosius keleivius jie turėtų pradėti 2023-aisiais.

„Siemens“ greitųjų traukinių „Velaro Novo“ galia sieks 8 MW, jie galės palaikyti nuo 250 km/val. iki 360 km/val. siekiantį greitį. Apskaičiuota, kad važiuodamas 300 km/val. greičiu naujasis „Velaro Novo“ traukinys, palyginti su dabartinės kartos „Velaro“ modeliu, sunaudos iki 30 proc. mažiau energijos. Eksploatuojant šį traukinį dėl mažesnių energijos sąnaudų per metus į atmosferą išmetamas anglies dvideginio kiekis galėtų sumažinti maždaug 1,4 tūkst. tonų.

Mažesnes energijos sąnaudas naujajam „Siemens“ traukiniui leidžia pasiekti 15 proc. lengvesnė vagonų konstrukcija, taip pat pagerintos aerodinaminės traukinio ypatybės – geriau nuo išorinio oro srauto apsaugota važiuoklė, stogo įranga ir pantografo laikymo vieta.

Kuriant naująjį traukinį atsižvelgta ir į keleivių poreikius – erdvė vagonuose išaugusi apie 10 proc., taip pat 11 mm padidėjęs atstumas tarp sėdynių eilių, kuris siekia 535 mm. Visa tai pasiekta geriau integravus techninę traukinio įrangą į vagonų lubas ir panaudojus pakabinamas įrangos spinteles.

Be to, naujos kartos „Velaro Novo“ vagonai yra paremti tuščiavidurės erdvės koncepcija, o vagonų viduje nėra jokių nuolatinių konstrukcijų. Todėl būsimi šių traukinių operatoriai galės juos lengviau pritaikyti savo poreikiams, įrengti pageidaujamą salono interjerą, paprasčiau jį atnaujinti ir aprūpinti ateities technologijomis.

Traukinyje naudojami įvairūs jutikliai ir kitos skaitmeninės technologijos, skirtos traukinio parametrų stebėjimui, padės sumažinti traukinio priežiūros sąnaudas apie 30 procentų.   

„Siemens“ jau pradėjo atskirų naujojo traukinio elementų bandymus – nuo šių metų balandžio keli „Velaro Novo“ vagonai išbandomi Vokietijoje, integravus juos į ankstesnės kartos „Velaro“ traukinio sąstatą.

„Siemens Velaro“ traukiniai įvairiais maršrutais pradėjo kursuoti nuo 2000-ųjų, jie naudojami tokiose šalyse kaip Vokietija, Olandija, Belgija, Šveicarija, Ispanija, Prancūzija, Kinija, Rusija, Jungtinė Karalystė ir Turkija. Per vieną dieną „Velaro“ traukiniai įveikia  daugiau kaip 1 mln. kilometrų. „Velaro Novo“ koncepciją „Siemens“ pradėjo kurti 2013 metais.

Pranešimą paskelbė: Andrius Matuliauskas, Integrity PR

Kiti skelbimai:
 
Silk EyeLift Cream Kremas odai aplink akis, 30ml
 
Chateau de Beaute Vino Sheen Fusion Fluidas išlyginantis smulkias ir gilias raukšles, 30ml
 
PE-6011E Vakoss pūkų rinkiklis žalias
 
Nespresso Espresso Livanto kavos kapsulės 10vnt.
 
SteelSeries Wired, Gaming mouse, No, Rival 310, Optical, No, RGB LED light
Lietuvos vairuotojai įpročių nekeičia: 8 iš 10 su savimi vežiojasi nebeprivalomus dokumentus

Lietuvos vairuotojai įpročių nekeičia: 8 iš 10 su savimi vežiojasi nebeprivalomus dokumentus

Jau pusmetį Lietuvos vairuotojai neprivalo su savimi vežiotis krūvos dokumentų, tačiau 8 iš 10 vairuojančių žmonių be jų nesėda į automobilį. Šie vairuotojai, kaip ir buvo įpratę iki liepos 1 dienos, pasiima privalomojo draudimo liudijimą, transporto priemonės techninės apžiūros bei registravimo dokumentus ir vairuotojo pažymėjimą. Tik 9 proc. mūsų šalies vairuotojų šių dokumentų nesivežioja. Tai […]

  Straipsniai »
Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Sklandžiam ir saugiam keleivių bei krovinių judumui užtikrinti būtina efektyvi viešoji geležinkelių infrastruktūra. Tai yra valstybei nuosavybės teise priklausantis turtas, naudojamas keleiviams ir kroviniams geležinkeliais vežti. Už tinkamą šios infrastruktūros valdymą, funkcionavimą, geležinkelių transporto eismo ir rinkos reguliavimą atitinkamai yra atsakingi Susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos transporto saugos administracija ir Ryšių reguliavimo tarnyba. Aukščiausiosios […]

  Straipsniai »
Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Itin pavojingi žiemos reiškiniai – „juodas“ ledas, lijundra ir pūga – budrius išlikti ragina ne tik vairuotojus, bet ir kelininkus. Kaip susidaro šios vairuoti nepalankios sąlygos? Kokių veiksmų, esant minėtiems žiemos reiškiniams, turėtų imtis vairuotojai ir kelių priežiūros specialistai? „Juodas“ ledas – nepastebimas pavojus Vienas iš pavojingiausių žiemos reiškinių, sukeliančių daug eismo įvykių, yra „juodas“ […]

  Straipsniai »
Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą Sėkmingą šimtamilijoninį verslą JAV įkūrę lietuviai jo plėtrai renkasi tėvynę. Trečiadienį buvo atidarytas vienos sparčiausiai JAV augančių įmonių „GP Transco“ biuras Vilniuje, Žalgirio g. esančiame verslo centre. Sėkmingo verslo plėtrą tėvynėje keturi įmonių grupę valdantys lietuviai pasirinko ne tik dėl daugybės šalyje esančių […]

  Straipsniai »
Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

2018 m. gruodžio 3 d. ES Transporto taryboje patvirtinta pozicija dėl „Mobilumo paketo“ yra vienareikšmiškai nepalanki Lietuvos ir kitų Vidurio ir Rytų Europos valstybių vežėjams bei vairuotojams. Tokios išvados buvo prieita europarlamentaro Bronio Ropės organizuotoje diskusijoje “Mobilumo paketas: socialinė ar sienų Europa?“. Į renginį Europos Parlamente susirinko Lietuvos, Danijos, Vokietijos, Austrijos ir kitų Briuselyje įsikūrusių […]

  Straipsniai »
Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Ryte skubėdami į darbus, lydėdami vaikus į mokyklas ir eidami per perėją beveik pusė pėsčiųjų Lietuvos didmiesčiuose nepaiso saugaus eismo taisyklių. Vakare susitelkimas į eismo saugumą kiek padidėja, tačiau ryškūs skirtumai ir tarp miestų: eidami per pėsčiųjų perėją mažiausią dėmesį kelių eismo taisyklėms ir saugumui demonstruoja pėstieji Kaune, didžiausią – Klaipėdoje. Tokie rezultatai gauti draudimo […]

  Straipsniai »