„Siemens“ kartu su partneriais kurs elektra varomą keleivinį lėktuvą

1

„Siemens“ kartu su partneriais kurs elektra varomą keleivinį lėktuvą

„Siemens“ pasirašė susitarimą su „Airbus“ ir „Rolls-Royce“ dėl naujos kartos lėktuvo prototipo „E-Fan X“, kuriame bus naudojama hibridinė traukos sistema. Šis prototipas taps svarbiu žingsniu siekiant ateityje pristatyti pirmą hibridinį elektrinį lėktuvą, kuris bus gerokai efektyvesnis už šiandien naudojamus komercinio oro transporto lainerius.

„Siemens“ būsimąjį lėktuvo prototipą aprūpins elektriniais varikliais, jų keitikliais, elektros paskirstymo ir valdymo įranga. „Rolls-Royce“ bus atsakinga už turboreaktyvinius variklius, elektros generatorių ir traukos jėgos valdymo sistemas. Bendrovė taip pat adaptuos traukos mentes „Siemens“ elektrinei pavarai, jai sukurs specialų korpusą.

Tuo metu viena didžiausių pasaulyje lėktuvų gamintojų „Airbus“ turės pasirūpinti visų technologijų integracija, hibridinės elektrinės traukos sistemos valdymo sprendimu ir jos suderinamumu su kitomis skrydžio valdymo sistemomis.

Planuojama, kad lėktuvo prototipas „E-Fan X“ su hibridine traukos sistema savo pirmajam skrydžiui pakils 2020 metais. Prototipas bus paremtas „BAE 146“ lėktuvo modeliu, kuriame vienas iš keturių tradicinių variklių bus pakeistas elektrine 2 MW galios pavara. Sėkmingai užbaigus bandymus, lėktuve bus sumontuota antra elektrinė pavara.

Prototipas „E-Fan X“ padės patikrinti įvairias hibridinės traukos sistemos charakteristikas – jos atsparumą temperatūros poveikiui, elektrinės traukos sistemos valdymą, aukščio ir judėjimo poveikį elektros sistemai, jos atsparumą elektromagnetiniams trikdžiams. Įsitikinus hibridinės technologijos saugumu ir patikimumu, ateityje ji turėtų būti naudojama vienos eilės keleiviniuose lėktuvuose, galinčiuose gabenti apie 130 žmonių.

Hibridiniai lėktuvai vadinami trečios kartos aviacijos eros pradininkais, kurie gali padėti pasiekti ambicingus ES tikslus dėl oro transporto. Europos Komisija savo aviacijos strategijoje iki 2050-ųjų yra numačiusi sumažinti lėktuvų išmetamą anglies dvideginio kiekį 75 proc., azoto oksidų kiekį – 90 proc., o triukšmo lygį – 65 procentais. Šiandien egzistuojančios aviacijos technologijos nėra pajėgios pasiekti šių tikslų, todėl hibridinė traukos sistema vertinama kaip didžiausią potencialą turinti netolimos ateities technologija.

Be to, tikimasi, kad šio projekto metu bus aiškiau apibrėžti reikalavimai, keliami naujos kartos hibridiniams lėktuvams. Jo metu tikimasi prisidėti išugdant naują projektuotojų ir inžinierių kartą, kurie ateityje galės kurti inovatyvias oro transporto priemones.

Pranešimą paskelbė : Andrius Matuliauskas, Integrity PR

Kiti skelbimai:
 
TOMS Popsicles Kid's Alpargata Cadet Blue 28,5
 
Crocs™ Funlab Shark Band Sandal Kids Navy 24
 
ZAXY Looney Tunes Thong 17762 Grey 37
 
Crocs™ Serena Metallic Bar Flip Womens Gold/Black 39,5
 
ZAXY Start V Black/Pink 35,5

Rekomenduojame

Daugiau veiklų, mažiau nuobodulio – „Lexus“ tiesia pagalbos ranką namuose dirbantiems tėvams

Daugiau veiklų, mažiau nuobodulio – „Lexus“ tiesia pagalbos ranką namuose dirbantiems tėvams

Mažiausieji šeimos nariai gali nesuprasti nei karantino sąlygų, nei ką reiškia tėvams dirbti iš namų. Siekiant vaikams padėti kovoti su nuoboduliu, „Lexus“ sukūrė spalvinimo knygelę, kurią galima lengvai atsisiųsti ir atsispausdinti. Vyresniems vaikams ir suaugusiesiems su nuoboduliu kovoti siūloma skaitmeninėje erdvėje ir pasimokyti japoniško popieriaus lankstymo meno – Origami. Atspausdinamąją spalvinimo knygelę sudaro 12 paveikslėlių, […]

„Rail Baltica“ – Lietuvos įsipareigojimas ne tik sau, bet ir visai Europai

„Rail Baltica“ – Lietuvos įsipareigojimas ne tik sau, bet ir visai Europai

Tęsiantis trišalei Baltijos šalių diskusijai dėl projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo modelio, Lietuva siūlo nenukrypti nuo pagrindinio tikslo – įgyvendinti projektą laiku, nes „Rail Baltica“ svarbi ne tik Baltijos šalių regionui, bet ir visai Europai, kaip transeuropinio geležinkelio tinklo dalis, dabartiniame keleivių ir krovinių gabenimo žemėlapyje užpildysianti Šiaurės–Baltijos jūrų bei Skandinavijos–Adrijos jūros koridorių trūkstamas jungtis. „Sutinkame, […]

„Volkswagen“ ir „Audi“ atstovai palaiko Lietuvos sprendimą sparčiau žengti į elektromobilių erą

„Volkswagen“ ir „Audi“ atstovai palaiko Lietuvos sprendimą sparčiau žengti į elektromobilių erą

„Volkswagen“ ir „Audi“ prekės ženklams atstovaujanti „Moller Baltic Import“ sveikina Aplinkos ministerijos iniciatyvą skatinti gyventojus įsigyti elektromobilius. Prašymą Aplinkos ministerijai pateikusiam asmeniui numatyta 4 tūkst. eurų kompensacija už įsigytą naują elektromobilį. Dar 1 tūkst. eurų siekiančią išmoką turėtų gauti kiekvienas pilietis, kuris, atsižvelgiant į numatytus reikalavimus, savo turėtą taršų automobilį atiduos utilizavimui. Nusprendę įsigyti naudotą […]

Keičiasi valstybės įmonės „Oro navigacija“ vadovas

Keičiasi valstybės įmonės „Oro navigacija“ vadovas

Susisiekimo ministerija informuoja, kad nuo šiandien, šalims susitarus, VĮ „Oro navigacija“ vadovas Mindaugas Gustys nustoja eiti įmonės generalinio direktoriaus pareigas. Laikinai „Oro navigacijai“ vadovaus šios įmonės Saugos ir saugumo departamento vadovas Marius Beliūnas. Mindaugas Gustys nuo rytojaus pradės eiti įmonės Strateginės plėtros ir inovacijų departamento vadovo pareigas. Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija Kiti […]