„Siemens“ kartu su partneriais kurs elektra varomą keleivinį lėktuvą

1

„Siemens“ kartu su partneriais kurs elektra varomą keleivinį lėktuvą

„Siemens“ pasirašė susitarimą su „Airbus“ ir „Rolls-Royce“ dėl naujos kartos lėktuvo prototipo „E-Fan X“, kuriame bus naudojama hibridinė traukos sistema. Šis prototipas taps svarbiu žingsniu siekiant ateityje pristatyti pirmą hibridinį elektrinį lėktuvą, kuris bus gerokai efektyvesnis už šiandien naudojamus komercinio oro transporto lainerius.

„Siemens“ būsimąjį lėktuvo prototipą aprūpins elektriniais varikliais, jų keitikliais, elektros paskirstymo ir valdymo įranga. „Rolls-Royce“ bus atsakinga už turboreaktyvinius variklius, elektros generatorių ir traukos jėgos valdymo sistemas. Bendrovė taip pat adaptuos traukos mentes „Siemens“ elektrinei pavarai, jai sukurs specialų korpusą.

Tuo metu viena didžiausių pasaulyje lėktuvų gamintojų „Airbus“ turės pasirūpinti visų technologijų integracija, hibridinės elektrinės traukos sistemos valdymo sprendimu ir jos suderinamumu su kitomis skrydžio valdymo sistemomis.

Planuojama, kad lėktuvo prototipas „E-Fan X“ su hibridine traukos sistema savo pirmajam skrydžiui pakils 2020 metais. Prototipas bus paremtas „BAE 146“ lėktuvo modeliu, kuriame vienas iš keturių tradicinių variklių bus pakeistas elektrine 2 MW galios pavara. Sėkmingai užbaigus bandymus, lėktuve bus sumontuota antra elektrinė pavara.

Prototipas „E-Fan X“ padės patikrinti įvairias hibridinės traukos sistemos charakteristikas – jos atsparumą temperatūros poveikiui, elektrinės traukos sistemos valdymą, aukščio ir judėjimo poveikį elektros sistemai, jos atsparumą elektromagnetiniams trikdžiams. Įsitikinus hibridinės technologijos saugumu ir patikimumu, ateityje ji turėtų būti naudojama vienos eilės keleiviniuose lėktuvuose, galinčiuose gabenti apie 130 žmonių.

Hibridiniai lėktuvai vadinami trečios kartos aviacijos eros pradininkais, kurie gali padėti pasiekti ambicingus ES tikslus dėl oro transporto. Europos Komisija savo aviacijos strategijoje iki 2050-ųjų yra numačiusi sumažinti lėktuvų išmetamą anglies dvideginio kiekį 75 proc., azoto oksidų kiekį – 90 proc., o triukšmo lygį – 65 procentais. Šiandien egzistuojančios aviacijos technologijos nėra pajėgios pasiekti šių tikslų, todėl hibridinė traukos sistema vertinama kaip didžiausią potencialą turinti netolimos ateities technologija.

Be to, tikimasi, kad šio projekto metu bus aiškiau apibrėžti reikalavimai, keliami naujos kartos hibridiniams lėktuvams. Jo metu tikimasi prisidėti išugdant naują projektuotojų ir inžinierių kartą, kurie ateityje galės kurti inovatyvias oro transporto priemones.

Pranešimą paskelbė : Andrius Matuliauskas, Integrity PR

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocs LED CUPCAKE G0656800-MU
 
Crocs™ Crocs LION KING TIMON G0657900-MU
 
Crocs™ Bayaband Sandal Kid's Pink Lemonade 21
 
Teva Midform Universal Women's Hummingbird Gloxinia 38
 
BIOMECANICS 202203 Malva 23

Rekomenduojame

Skrydžiai su vaikais arba kaip tėvams paruošti atžalas kelionei lėktuvu?

Skrydžiai su vaikais arba kaip tėvams paruošti atžalas kelionei lėktuvu?

Šalies aviacijai atgaunant pagreitį, Lietuvos oro uostai sulaukia vis daugiau klausimų apie taisykles, galiojančias keliaujant su vaikais arba nepilnamečių pasiruošimą savarankiškam skrydžiui. Apie tai, kokiais dokumentais būtina pasirūpinti prieš kelionę ir kaip užtikrinti sklandžią vaikų keliavimo patirtį, dalinasi Lietuvos oro uostų Keleivių patirties valdymo skyriaus vadovė Rasa Petraitienė. Galiojantis asmens dokumentas Pastaruoju metu dažniausiai keleivių […]

Visuomenei pristatyti „Rail Baltica“ atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektiniai pasiūlymai

Visuomenei pristatyti „Rail Baltica“ atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektiniai pasiūlymai

Projektą „Rail Baltica“ vykdančios bendrovės „RB Rail AS“ ir už sekcijos Kaunas-Ramygala detalųjį techninį projektavimą atsakingos Ispanijos kompanijos IDOM atstovai visuomenei pristatė rekomenduojamus projektinius pasiūlymus. Jonavos savivaldybėje vykusio susitikimo metu gyventojams pristatytas globalus „Rail Baltica“ projektas ir jo įgyvendinimo eiga trijose Baltijos valstybėse bei Jonavos rajone esančios atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektiniai pasiūlymai, atsakyta į gyventojų klausimus. […]

„DB Schenker“ patalpas naujam biurui Vilniuje išsirinko „Galio Group“ verslo centre „Wave“

„DB Schenker“ patalpas naujam biurui Vilniuje išsirinko „Galio Group“ verslo centre „Wave“

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ ir logistikos operatorius „DB Schenker“ pasirašė biuro nuomos sutartį. Pasauliniu mastu veikianti kompanija „DB Schenker“ centrinę būstinę perkels iš Trakų rajono į verslo centrą „Wave“, Vilniaus Savanorių prospekto pradžioje. Sandoriui tarpininkavo nekilnojamojo turto paslaugų bendrovė „Colliers International Advisors“. „DB Schenker“ išsinuomojo beveik 1.000 kv. m ploto patalpas verslo centre […]

Svarstoma ginčyti prieštaringai vertinamo Mobilumo paketo nuostatas

Svarstoma ginčyti prieštaringai vertinamo Mobilumo paketo nuostatas

Europos Parlamentui galutinai patvirtinus prieštaringai vertinamą Mobilumo paketą, Susisiekimo ministerija imasi priemonių, siekdama užtikrinti sklandų Lietuvos vežėjų darbą. Tarp svarstomų priemonių – bendras su kitomis šalimis ieškinys Europos Teisingumo Teismui. „Dėkoju Lietuvos atstovams Europos Parlamente, balsavusiems už pataisas ir nepalaikiusiems Mobilumo paketo neigiamų nuostatų. Nesėdėsime sudėję rankas, toliau ginsime Lietuvos interesus ir sieksime ribojančių, diskriminacinių […]