Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

1

Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

Šeškinėje tiesiamas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

Sostinės Šeškinės  rajone pradėtas tiesti naujas beveik kilometro ilgio dviračių takas  –  nuo Gelvonų-Ozo gatvių sankryžos iki šiuo metu jau projektuojamos Šiaurinės gatvės.

Per kelis mėnesius dviračių takas bus išklotas raudono asfalto danga, sutvarkytos požeminės komunikacijos, įvažiavimai į kiemus, atnaujintos dvi „Gelvonėlio“ ir „Gelvonų“ viešojo transporto stotelės. Greta   naujojo  dviračių  tako bus atnaujintas ir šaligatvis. Naujuoju taku saugiai ir patogiai bus galima riedėti jau šią vasarą. Tako ir šaligatvio įrengimui savivaldybė skyrė apie 250 tūkst. eurų.

„Vietiniam susisiekimui svarbi jungtis užtikrins patogesnį Šeškinės gyventojų judėjimą link traukos objektų bei miesto centro palei Ozo, Ateities gatves, o suprojektavus Šiaurinę gatvę, bus užtikrinta patogesnė jungtis su S. Stanevičiaus gatve, taip sujungiant rajono dviračių infrastruktūrą su visu takų tinklu“, – sako Anton Nikitin, Susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste projekto vadovas.

Per artimiausius kelerius metus siekiama baigti formuoti nenutrūkstamą ir patogų pagrindinių dviračių trasų tinklą, bei užtikrinti žymiai saugesnį ir malonesnį susisiekimą dviračiu miesto urbanizuotoje dalyje.

 „Paskutinius kelis metus juntami itin teigiami pokyčiai: vis daugiau maršrutų nebekelia streso ir nepatogumų. Ypač svarbu, kad naujos trasos, kaip kad takas Gelvonų gatvėje tiesiamos kasdienio susisiekimo maršrutuose, jungia gyvenamuosius kvartalus su darbo vietomis ir kitais svarbiais objektais, projektuojamos jungiant esamas ir būsimas trasas į vientisą tinklą. Tokiu būdu vis daugiau gyventojų turi galimybę patogiai naudotis dviračiu ir tokiems atvejams, kaip kad nuvežti vaiką į darželį ir nuvažiuoti į darbą. Aš esu būtent iš tokių tėvų, todėl kiekvienas nuleistas bortas ir lygi danga vis labiau praskaidrina keliones dviračiu“, – sako viena vilnietė, prisidėjusi iš Darnaus judumo plano rengėjų Marija Frolova.   

Šiemet planuojama tiesti daugiau kaip 20 km jungčių – abejose Neries krantinėse ir palei Vilnią, Pilaitės pr. ir T. Narbuto g., „Žirmūnų trikampyje“ – Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvėse, Šiaurinėje miesto teritorijoje – Neries Senvagės teritorijoje bei palei Linkmenų g., Giedraičių, Kareivių bei Žirmūnų gatvėse. Darbai bus planuojami Žalgirio, Rinktinės, Širvintų, Kernavės gatvėse.

Dviračių takai taip pat projektuojami Šiaurinėje, Ukmergės, Erfurto, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Balsių, Ragučio gatvėse ir kitur.

Pernai visame mieste įrengta daugiau kaip 1 tūkst. 800 naujų dviračių stovų, prie kurių galima saugiai prirakinti dviračius. Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 7 mln. eurų.

Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt

Pranešimą paskelbė: Neringa Kolkaitė, Vilniaus miesto savivaldybė

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5
Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Lietuvoje augant dviratininkų skaičiui vis aktualesni tampa ir jų saugumo kelyje klausimai. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad viena didžiausių problemų išlieka dviratininkų matomumas kelyje – ypač tamsiuoju paros metu. Net 82 proc. atliktos apklausos respondentų pavojingiausia su dviratininkais susijusia situacija kelyje įvardijo važiavimą dviračiu tamsiu paros metu be žibintų ar šviesą […]

  Straipsniai »

„airBaltic“ per pirmąjį 2019-ųjų pusmetį aptarnavo 20 proc. daugiau klientų

Per pirmąjį 2019 metų pusmetį oro linijų bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau nei 240 000 keleivių, keliaujančių į Lietuvą ir iš jos. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, oro linijos pervežė 20 proc. daugiau keleivių iš Lietuvos į Europos šalis, Skandinaviją, Rusiją, NVS šalis ir Vidurio Rytus. „Ateityje ir toliau planuojame didinti tiesioginių skrydžių skaičių iš visų […]

  Straipsniai »

Derėtis galima

Emocijos ar taisyklės. Kaip priimami sprendimai sektoriuje B2B? Ar gali pirkimai konkurso būdu apsaugoti nuo emocijų ir laikantis taisyklių padėti pasirinkti logistikos partnerį? Apie tai kalbamės su Aleksandru Kovalčuku, „AsstrA-Associated Traffic“ AG Konkursų valdymo skyriaus vadovu. – Aleksandrai, ar kompanija „AsstrA“ taiko konkursinės prekybos procedūras? Konkursiniai Klientai užtikrina beveik pusę „AsstrA“ pardavimų apimties, todėl dalyvavimas […]

  Straipsniai »
Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Jau kelintą vasarą Lietuvoje neatslūgsta festivalių populiarumo banga – vieni plečiasi, kiti startuoja naujuose vietose. Festivaliams masiškėjant atsiranda ir susisiekimo, automobilių parkavimo problemos.  Apie galimybes keliauti į muzikinius festivalius pasakoja vežėjų atstovai.  “Yra daug skirtingų keliavimo būdų į festivalį – automobiliu, traukiniu, autobusu, kartais net ir dviračiais keliauja žmonės. Mes kasmet ieškome vis įvairesnių keliavimo […]

  Straipsniai »