Seimo nario Eugenijaus Sabučio pranešimas: „Susisiekimo ministerijos pristatytoje strategijoje vietą privalo atrasti ir vieno bilieto koncepcija“

Seimo nario Eugenijaus Sabučio pranešimas: „Susisiekimo ministerijos pristatytoje strategijoje vietą privalo atrasti ir vieno bilieto koncepcija“

2021 m. gegužės 13 d. pranešimas žiniasklaidai

Seimo Lietuvos socialdemokratų partijos frakcijos susitikime su susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu, Seimo narys Eugenijus Sabutis pabrėžė būtinybę atnaujinti klausimą dėl vieno elektroninio bilieto įdiegimo Lietuvoje.

Jo teigimu, tam, kad gyventojai dažniau naudotųsi viešuoju transportu, būtina sukurti sistemą, kuri leistų su vienu bilietu visoje Lietuvos teritorijoje keliauti traukiniu, autobusu, dviračiu ar elektriniu paspirtuku. Pasak parlamentaro, tokiu atveju galėsime ne tik laisvai keliauti po Lietuvą, bet ir surasti greičiausią, pigiausią ir patogiausią būdą keliauti nuo „durų iki durų“ su vienu bilietu, nesinaudojant nuosavu ir, dažnu atveju, taršiu automobiliu.

„Ką tik pristatėte Susisiekimo ministerijos parengtą strategiją. Jūs minėjote, kad šios strategijos pagrindinis tikslas – iki 2030 metų gerokai sumažinti keliones automobiliais bei persodinti žmones į autobusus, traukinius ir dviračius. Reikiamos infrastruktūros plėtra yra gerai, bet šioje strategijoje pasigedau didesnio dėmesio prieinamumui ir patogumui žmonėms kuo lengviau naudotis tiek miestų viešuoju transportu, tiek reguliarių tarpmiestinių autobusų maršrutais, tiek ir minėtais traukiniais. Mano manymu, ir visos Socialdemokratų frakcijos manymu, viena svarbiausių naujų Lietuvos transporto politikos krypčių turėtų būti skirtingų transporto rūšių sąveikos stiprinimas ir vieno elektroninio bilieto koncepcijos diegimas“, – akcentavo Seimo narys E. Sabutis.

Socialdemokrato teigimu, toks bendras bilietas prisidėtų prie viešojo transporto patrauklumo didinimo, ir, tikėtina, skatintų gyventojus dažniau rinktis keliones ne su savo automobiliai.

„Žadama, kad į šalies susisiekimo sistemą ketverių metų perspektyvoje bus investuota daugiau kaip 3 mlrd. eurų. Labai maža dalis iš susisiekimo ministro deklaruojamų investicijų galėtų būti skirta ir bendros informacinės, rezervavimo ir atsiskaitymo sistemos sukūrimui“, – sako parlamentaras E. Sabutis.

Jei būtų apimti absoliučiai visi Lietuvos vežėjai, traukiniai, kitos paslaugos, pavyzdžiui, dviračiai Vilniuje, socialdemokrato teigimu, tai duotų naudos ir vežėjams, ir keleiviams.

Ministras savo ruožtu patvirtino, kad Susisiekimo ministerija rimtai žiūri į šią pasiūlytą idėją ir artimiausiu metu įtrauks į ministerijos programos įgyvendinimo planą bei žada pristatys galutinį vieno bilieto koncepcijos įgyvendinimo gaires. 

Pranešimą paskelbė: Monika Kutkaitytė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]