Seimo Ekonomikos komitetas pritarė teisės aktų pakeitimams dėl tarpmiestinio susisiekimo autobusais, sutartys su vežėjais bus pratęstos

Seimo Ekonomikos komitetas pritarė teisės aktų pakeitimams dėl tarpmiestinio susisiekimo autobusais, sutartys su vežėjais bus pratęstos

Šiandien Seimo Ekonomikos komitetas pritarė Kelių transporto kodekso pataisoms, kuriomis numatoma Lietuvoje įtvirtinti liberalų verslo modelį vežėjams, vežantiems keleivius tarpmiestiniais autobusais. Siekiant užtikrinti nenutrūkstamas keleivių vežimo autobusais paslaugas, sutartis su vežėjais numatoma pratęsti.

Kodekso pataisas dar svarstys Seimas. Kol pataisos įsigalios, Ekonomikos komiteto sprendimu vežėjų sutartis, galiojančias iki kovo 31 d., bus galima pratęsti 3 mėn. Be to, numatytas 18 mėn. pereinamasis laikotarpis, kuris reiškia, kad praėjus 3 mėn. vežėjai galės kreiptis į Lietuvos transporto saugos administraciją (LTSA) su prašymu pratęsti leidimą dar 18 mėn. ir pasirašyti naujas sutartis.

„Noriu patikinti, kad keleivių vežimas tarpmiestiniais autobusais tikrai nenutrūks. Pastaruoju metu dėl to buvo nemažai nerimauta, tačiau besibaigiančios sutartys su vežėjais bus pratęstos ir keleiviams dėl to nekils nepatogumų. Planuojamais kodekso pakeitimais siekiame užtikrinti vežėjų konkurenciją ir galimybę naujoms įmonėms netrukdomai ateiti į šių paslaugų rinką – keleiviams tai reiškia galimybę ateityje gauti aukštesnės kokybės paslaugas“, – sako susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas.

„Sprendimas,  priimtas Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje, keičia situaciją dėl vežėjų konkurso eigos. Pagal šiandien priimtus sprendimus ir Seimui pritarus kodekso pakeitimui, jis būtų nutraukiamas“, – sako LTSA direktorius Genius Lukošius.

Kelių transporto kodekse numatomas liberalus verslo modelis suteiks galimybę visiems vežėjams, norintiems teikti keleivių vežimo paslaugą tarpmiestiniais autobusų maršrutais ir atitinkantiems įmonei keliamus reikalavimus, gauti leidimą ir teikti paslaugą.

Kodekso pataisomis siekiama supaprastinti vežėjų atrankos modelį – užtikrinti lankstesnes sąlygas ir neriboti galimybės naujiems vežėjams patekti į rinką.

Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Šiauliuose toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, įgyvendinamas ir Lietuvos kariuomenei svarbus susisiekimo projektas

Šiauliuose toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, įgyvendinamas ir Lietuvos kariuomenei svarbus susisiekimo projektas

Šiauliuose po žiemos sezono atnaujinti infrastruktūros plėtros darbai – toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, kuris sujungs miestą kertančius magistralinius kelius, taip pat pradedamos rekonstruoti Lietuvos kariuomenei svarbios Aerouosto ir Lakūnų gatvės. Abu šie valstybei svarbūs vietinės reikšmės kelių projektai iš dalies finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšomis. „Jau antri metai Šiauliuose vykdomi didelės apimties […]


„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose. S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei […]


Svarbiausi aviacijos maršrutų planavimo principai: kaip parenkamos naujos kryptys ir kas lemia esamų atšaukimą

Svarbiausi aviacijos maršrutų planavimo principai: kaip parenkamos naujos kryptys ir kas lemia esamų atšaukimą

Rodos dar visai neseniai galėjote tiesiogiai nuskristi į tam tikrą šalį ar miestą, o šiandien tokio skrydžio neberandate. Kodėl vienus maršrutus keičia kiti ir kas priverčia oro bendroves nutraukti arba laikinai sustabdyti skrydžius? Atsakymus į šiuos klausimus pateikė Lietuvos oro uostų (LTOU) maršrutų plėtros vadovas Tomas Zitikis. „Oro bendrovės visuomet atsižvelgia į keleivių paklausą, orlaivių […]


Kokią žinią perduoda griūvantys tiltai Lietuvoje? 

Kokią žinią perduoda griūvantys tiltai Lietuvoje? 

Susisiekimo infrastruktūra, jos sauga ir patikimumas – vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių kiekvienos šalies ekonomikos plėtrą. Įvairių pramonės šakų vystymasis neįsivaizduojamas be kelių ir tiltų infrastruktūros plėtros bei esamų statinių saugaus naudojimo. Didėjantys transporto srautai, jų intensyvumas, svoriai ir kiti parametrai tampa nauju iššūkiu tiek projektuojant, tiek ir eksploatuojant bei prižiūrint transporto infrastruktūros statinius.   Pasak Vilniaus […]


Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

Išsirinkti naują automobilį nėra lengva, dar sunkiau, kai jis naudotas. Naudotų automobilių pardavėjų teigimu, norimo pirkinio paieškos gali užtrukti ir 3 mėn. – nors naudotų automobilių pasiūla, palyginti su praėjusių metų rudeniu, atsigauna, vis dėlto rinka dar nepasiekė priešpandeminio lygio. Dėl šios priežasties ieškantys naudoto automobilio turi kur kas atidžiau rinktis ir saugotis sukčių kabliuko. […]


Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Remiantis reprezentatyvia vasario mėnesį „Norstat“ atlikta apklausa, beveik pusę (44 proc.) vairuotojų labiausiai erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą. Bendrovės „Moller Auto“ užsakymu atlikta apklausa atskleidė, kad penktadalį (21 proc.) vairuotojų erzina, kai šalia sėdintis keleivis staiga išblaško dėmesį ir tenka atitraukti akis nuo kelio. 7 proc. apklausoje dalyvavusių vairuotojų taip pat […]