2024 m. sausio 17 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai)
Seimo Ekonomikos komitetas sausio 17 d. posėdyje parlamentinės kontrolės tvarka svarstė klausimą dėl keleivių vežimo autobusais reformos tikslų ir rezultatų.
Komiteto pirmininkas Kazys Starkevičius pažymėjo, kad reformos esminis tikslas buvo užtikrinti geresnį keleivių susisiekimą, plėsti maršrutus, gerinti aptarnavimo kokybę. Tačiau posėdyje konstatuota, kad esamų keleivių vežimo maršrutų skaičius nepasiekė priešpandeminio lygio. Maža to, maršrutų skaičius kai kuriuose regionuose labai sumažėjo. Į tai komiteto narių dėmesį atkreipė Lietuvos savivaldybių asociacijos patarėja ekonomikos ir susisiekimo klausimais Dovilė Sujetaitė.
Komiteto nuomone, pagrindinės maršrutų mažėjimo priežastys – per ilgai priimami įstatymą įgyvendinančių institucijų sprendimai, su vežėjais anksčiau siūlytos sudaryti terminuotos (18 mėnesių) sutartys, vežėjų netikrumas dėl ateities rengiant naujus maršrutus. Pastebėta, kad naujieji maršrutai neturėtų dubliuotis su esančiais maršrutais daugiau kaip 50 procentų.
K. Starkevičius pabrėžė, kad siekiant atgaivinti buvusius maršrutus, gali tekti sudaryti viešųjų paslaugų teikimo sutartis, kurios finansuojamos iš valstybės biudžeto. O šių metų valstybės biudžete tokių lėšų nėra numatyta. Todėl, komiteto pirmininko teigimu, būtina atsakingai formuoti naujus maršrutus, įstatymą įgyvendinančioms institucijoms įsiklausyti į vežėjų lūkesčius, bendradarbiauti su Keleivių vežimo asociacija, Lietuvos savivaldybių asociacija.
Kontaktams:
Ekonomikos komiteto biuro patarėjas Darius Šaltmeris
Tel.: (+370 5) 209 6757, mob. + 370 699 04 259
El. p. darius.saltmeris@lrs
Pranešimą paskelbė: Jolanta Anskaitienė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Valstybinės reikšmės kelių tinklą visoje Lietuvoje prižiūrinti AB „Kelių priežiūra“ kviečia žiniasklaidos atstovus į spaudos konferenciją, kurios metu bus atveriamas pirmasis Lietuvoje interaktyvus žvyrkelių priežiūros žemėlapis visuomenei. Spaudos konferencija vyks rytoj, liepos 8 d., 10.00 val., valstybinės reikšmės kelyje su žvyro danga Nr. 4730 Lapiakalnis – Abromiškės – Žebertonys. Tikslios vietovės koordinatės: 54.760314, 24.778447. Spaudos konferencijoje […]
Liepos 4 d. rytą, apie 9 val., buvo gauta informacija apie Gariūnų viaduko (A1 kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda, 12,4 km, Kaunas – Vilnius kryptimi) deformaciją – pažeista perdangos plokštės dalis. Nustačius pažeidimą, „Via Lietuva“ nedelsiant ėmėsi laikinų stabilizavimo ir eismo organizavimo darbų, kad būtų užtikrintas saugus eismas. Šiuo metu vykdomi skubūs viaduko taisymo darbai, kurie gali trukti […]
2024-ieji Elinta Charge komandai tapo kryptingo virsmo metais. Reaguodama į rinkos pokyčius ir augančius klientų lūkesčius, įmonė perorientavo pardavimų strategiją, sustiprino fokusą į B2B segmentus ir performavo komandą. Šie sprendimai tapo pagrindu investicijoms į produktų kokybę, sertifikavimą, naujas rinkas bei vizualinės tapatybės atnaujinimą. Investicijos į kokybę ir partnerystes 2024 m. Elinta Charge kryptingai investavo į […]
„Via Lietuva“, siekdama kokybiškai prižiūrėti valstybinės reikšmės kelių infrastruktūrą, diegia inovacijas, padėsiančias efektyviau valdyti procesus. Pasitelkiant inovatyvius sprendimus – specialiai dangos būklei vertinti sukurtą mobilią aplikaciją – planuojama per keletą metų įvertinti visą pėsčiųjų ir dviračių takų, esančių prie valstybinės reikšmės kelių, tinklą. 2025 m. bus įvertinta dangos būklė daugiau kaip 220 km pėsčiųjų ir […]
Tai, kas kai kuriems vairuotojams vis dar atrodo kaip nekaltas sustojimas „tik minutėlei“, gali užtraukti baudą. Stovėjimas elektromobilių įkrovimo vietoje, jei nesikraunate, ne tik trukdo kitiems, bet ir pažeidžia Kelių eismo taisykles. Įkrovimo paslaugų tiekėjai ir policija primena: vieta su įkrovikliu – ne parkavimo aikštelė. „Džiaugiamės matydami augantį vairuotojų susidomėjimą elektromobiliais ir aktyvų įkrovimo stotelių […]
Stiklas visada žvilga, salonas kvepia, o kėbulas – be dulkių net ir po lietaus? Tokių automobilių vairuotojai dažnai sulaukia klausimo: kaip pavyksta išlaikyti tokį švarų automobilį? Atsakymas nėra sudėtingas – jie renkasi ne tik laiku plauti automobilį, bet ir naudoja tikslingai pasirinktą automobilių autochemiją. Taip – ne stebuklas, o gerai išsiaiškinta priežiūros tvarka. Reguliari priežiūra […]