Seimo Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ pranešimas: „Demokratai kaltina susisiekimo ministrą Marių Skuodį netesint žodžio ir nesiimant atsakomybės“  

Seimo Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ pranešimas: „Demokratai kaltina susisiekimo ministrą Marių Skuodį netesint žodžio ir nesiimant atsakomybės“  

2023 m. sausio 5 d. pranešimas žiniasklaidai (daugiau naujienų)

Demokratų sąjungos „Vardan Lietuvos“ frakcijos Seime atstovai teigia, kad iš Susisiekimo ministerijos nesulaukia prieš dvi savaitės žadėtos informacijos dėl sudėtingos padėties Vievyje ir kaltina susisiekimo ministrą Marių Skuodį nepateisinamu neveiklumu.

Parlamentaras Linas Kukuraitis pažymi, kad Vievio viaduko situacija klimpsta neišpildytų Susisiekimo ministerijos vadovybės pažadų liūne.

„Gyventojai šiame liūne skęsta jau seniai ir dėl to kasdien daro nuo keliolikos iki keliasdešimt kilometrų vingius vykdami į darbus ar mokyklas, o tai per dieną vairuotojams bendrai kainuoja daugiau kaip dvidešimt tūkstančių eurų. Dabar pažaduose skandinamas ir Seimas. Prieš dvi savaites ministro komanda Demokratų frakcijai „Vardan Lietuvos“ pažadėjusi per kelias dienas įvertinti sprendimų alternatyvas ir pateikti informaciją apie priimtus sprendimus, iki šiol nieko nepateikė. Tiek pažadų nesilaikymas, tiek paties politinio sprendimo nepriėmimas, turint galvoje visas socialines ir finansines pasekmes bendruomenei, yra visiškai nepateisinamas bei socialiai neatsakingas. Dėl to dar kartą tiesiogiai ir viešai kreipiamės į ministrą, kviesdami jį prisiimti politinę atsakomybę ir kuo skubiau išspręsti situaciją bendruomenės naudai“, – sako Demokratų sąjungos „Vardan Lietuvos“ pirmininko pavaduotojas L. Kukuraitis.

Be to, jau yra praėjusios trys savaitės nuo prie Susisiekimo ministerijos vykusio Elektrėnų savivaldybės Vievio, Kazokiškių ir kitų aplinkinių seniūnijų gyventojų piketo. Jo metu piketuotojai  prašė susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio spręsti neracionalų eismo organizavimą ties Vieviu, tačiau iki šiol, gyventojų teigimu, jokių realių veiksmų nesiimta. Pasak jų, ministras arba apsimelavo, arba renkasi politinius žaidimus, galimai naudingus jo atstovaujamai partijai.

„Ministerija vis delsia prisiimti atsakomybę ir daryti sprendimus, kad dėl jos reguliavimo sričiai priskirtų įmonių – Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir „Lietuvos geležinkelių“ antrinės įmonės „LTG Infra“ – padarytų klaidų Vievio bei aplinkinių seniūnijų gyventojai mokėtų kaip galima mažesnę kainą. Tačiau su kiekviena uždelsta diena ši kaina darosi vis didesnė. Kaip dar 2022 m. rugpjūtį, taip ir 2022 m. gruodį vietos bendruomenės iš ministerijos išgirdo tik neištesėtus pažadus“, – teigia Gintaras Jančiauskas, vienas iš minėto piketo organizatorių, atstovaujantis Demokratų sąjungos „Vardan Lietuvos“ Elektrėnų skyriui.

Pasak jo, piketo metu susisiekimo ministras M. Skuodis, taip pat susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas, dalyvavęs Seimo Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ surengtame posėdyje parlamente, žadėjo spręsti problemą: iki 2022 m. pabaigos leisti transporto eismą  per magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda Paparčių viaduką Vievyje arba atnaujinti viaduko statybos darbus, kai tik oro temperatūra lauke bus didesnė nei +5 °C (buvo ir +12 °C), arba priimti sprendimą dėl laikino apsisukimo A1 kelyje įrengimo. Tačiau, kaip nurodo G. Jančiauskas, nė vienas iš šių pažadų nebuvo įgyvendintas. Jis svarsto, kad „Laisvės partijai“ atstovaujantis ministras galbūt specialiai delsia ir iki šiol laiko bendruomenę įkaite, kad prieš pat savivaldos rinkimus sutvarkytų transporto eismą ir taip įteiktų neva šios partijos „dovaną“ gyventojams. 

Vis dėlto su šia problema tiesiogiai susiduriantys Vievio bei jo apylinkių gyventojai, kiti vairuotojai ir toliau kiekvieną dieną dėl neatnaujinto transporto priemonių eismo per Paparčių viaduką Vievyje patiria iki 25 tūkst. eurų papildomų išlaidų degalams, kurios per pusę metų sudarys daugiau nei 4 mln. eurų. Didėja rizika laiku nesulaukti tarnybų pagalbos dėl organizuoto eismo apylankomis, regione veikiančios įmonės patiria papildomas veiklos išlaidas, dalis kaimiškose vietovėse gyvenančių moksleivių yra priversti atsisakyti savo popamokinės veiklos, būrelių lankymo dėl tėvams nepakeliamai išaugusių transporto išlaidų.

 

Daugiau informacijos:

Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ referentas (atstovas spaudai)

Kęstutis Butvydas

El. p. kestutis.butvydas@lrs.lt, mob. 8 612 22 573

 

 

Pranešimą paskelbė: Jolanta Anskaitienė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
„Audi Activesphere“ koncepcija 

„Audi Activesphere“ koncepcija 

Ketvirtasis futuristinis „Audi Activesphere“ modelis yra keturių žiedų prekės ženklo „Sphere“ serijos koncepcinių automobilių kulminacija. Pristatytas keturių durų krosoveris-kupė pasižymi stebėtinai universalia kėbulo konstrukcija, o uždaras automobilio galas vieno mygtuko paspaudimu gali virsti atvira erdve kroviniams („Active back“).  Tobulai derindamas priešingybes, „Audi Activesphere“ yra universalus išsišokėlis, nepaisantis ribų. Jo pakaba ir pavaros sistema vienodai gerai […]

Naujasis „BMW M3 CS“: iki 100 km/val. – per 3,4 sek.

Naujasis „BMW M3 CS“: iki 100 km/val. – per 3,4 sek.

Vokietijos automobilių koncerno „BMW“ sportinių modelių padalinys „M GmbH“ pristatė atnaujintą, dar greitesnį „BMW M3 CS“ sedaną. Šis modelis, kuris pritaikytas ir važiavimui lenktynių trasose, ir yra universalus kasdienėse kelionėse, pasižymi patobulintu 405 kW/550 AG galios varikliu, subtilia išvaizda bei inovacijomis valdymo srityje.   „Naujausias modelis yra dar sportiškesnis ir dinamiškesnis. Tai pavyko pasiekti patobulinus […]

Ruošiamasi rekonstruoti krašto apsaugai svarbų valstybinės reikšmės kelią Švenčionių rajone

Ruošiamasi rekonstruoti krašto apsaugai svarbų valstybinės reikšmės kelią Švenčionių rajone

Švenčionių rajone ties Pabradės poligonu rengiamasi kapitališkai remontuoti rajoninio kelio Nr. 4415 Pabradė–Meškerinė beveik 6 km ilgio ruožą (nuo 5,3 iki 11,1 km). Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė viešąjį pirkimą šio ruožo kapitalinio remonto techninio darbo projektui parengti, projekto vykdymui prižiūrėti ir darbams atlikti. Planuojama, kad sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, projektą bus galima įgyvendinti […]

Saugaus eismo situacija Lietuvoje pernai: padėtis gerėjo, bet problemų dar apstu

Saugaus eismo situacija Lietuvoje pernai: padėtis gerėjo, bet problemų dar apstu

Nors kiekvienais metais eismo saugumo užtikrinimui pritaikoma įvairių naujovių, vairuotojai vis labiau drausminami, tačiau kai kurios tendencijos išlieka neraminančios. Statistiniai duomenys atskleidžia, kad eismo įvykių skaičius pernai kai kuriuose miestuose kartais pasiekdavo ir priešpandeminius rezultatus, taip pat padaugėjo incidentų, kuriuose sužeidžiami žmonės. Pavojingiausia – uostamiestyje Kaip rodo pastarųjų ketverių metų draudimo bendrovės ERGO duomenys, keliuose […]

300 naujų vilkikų papildys „cargoGO Logistics“ transporto parką – investuoja 40 milijonų eurų

300 naujų vilkikų papildys „cargoGO Logistics“ transporto parką – investuoja 40 milijonų eurų

Viena didžiausių logistikos kompanijų Lietuvoje UAB „cargoGO Logistics“ didina savo veiklos apimtis ir transporto parką papildys 300 naujų vilkikų. Užsakyti automobiliai įmonės transporto bazę pasieks etapais, išdėstytais per visus 2023-uosius metus. Į transporto parko plėtrą įmonė investuoja 40 mln. Eur. „Didžioji dalis įsigyjamų automobilių bus skirti plėtrai – jaučiame didelį vilkikų poreikį. Šiuo metu valdome […]

Kodėl naujų elektromobilių kainos vis dar yra aukštos?

Kodėl naujų elektromobilių kainos vis dar yra aukštos?

Nenumaldomai artėjant elektromobilių erai, didžioji dalis automobilių gamintojų savo gamoje įterpia ir elektra varomus modelius, kuriuos renkasi vis daugiau pirkėjų. Tačiau elektromobilių paklausa vis dar neprilygsta benzininiams bei dyzeliniams modeliams dėl mažo pasirinkimo, vairuotojų įpročių ir, svarbiausia, aukštos kainos. Daugelis vairuotojų pereitų prie elektra varomų automobilių anksčiau, bet ne kiekvienas juos gali įpirkti. Nors rinka […]